<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
joci232 | Adatlap | 505703 | 2010. december 12. 00:49 | ||
Nagyon Köszönöm! Előzmény: (505702) diocles66 2010. december 11. 23:08 | |||||
diocles66 | Adatlap | 505702 | 2010. december 11. 23:08 | ||
Itt van néhány kép Kecskemétről. Saját fotók. | |||||
joci232 | Adatlap | 505701 | 2010. december 11. 20:14 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505700 | 2010. december 11. 18:56 | ||
512.00 tip. vizszállító utánfutó. | |||||
juge75 | Adatlap | 505699 | 2010. december 11. 18:46 | ||
Figyu, itt egy kép, az aláírás a következő eredetileg (angolul): Magyar ZSU-23-4V1 szakasz vonul egy gyakorlaton. Egy biztos, nem magyar járművek (az összes járművünkön az eredeti V1 parancsnoki torony volt, ami nem így nyílik, ezt rajtunk kívül mindenhol újabbra cserélték ki) . Lehet a te képeddel is ez a helyzet. | |||||
juge75 | Adatlap | 505698 | 2010. december 11. 18:28 | ||
Zil-157 TZM és ZSU-23-4V1 Drégelypalánk, lövészeten a Nagyatádi önjáró légvédelmi üteg. | |||||
joci232 | Adatlap | 505697 | 2010. december 11. 18:12 | ||
Uram! A képen szereplő vízes utánfutónak mi a típusa? Előre is köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505696 | 2010. december 10. 23:23 | ||
Nos vannak kivételek. Bár először arra gondoltam, hogy a kép fordított, miután az sokszor előfordult előhíváskor. Szerintem nem magyar..kép aláírástól függetlenül. Íme egy példa a jobb oldalon elhelyezett rendszámra: | |||||
Freddy | Adatlap | 505695 | 2010. december 10. 17:45 | ||
Nem lehet, hogy az nem a rendszám, hanem a szélességjelző fehér festés a lökhárítón? | |||||
romeo | Adatlap | 505694 | 2010. december 10. 17:34 | ||
juge75 | Adatlap | 505693 | 2010. december 9. 10:50 | ||
Robigó | Adatlap | 505692 | 2010. december 9. 10:30 | ||
Sziasztok! Még új vagyok itt. A kérdésem az lenne hogy van valaki közelében egy karz 255b amiről le tudna venni pár méretet a fülkéről és a motortérről? Én 1/10 méretarányba építek krazt már a futómű hajtáslánc váz pár kis alkatrész és a plató kész. A fülke és a motortér jön ahoz kellene pár méret. Segítséget előre is köszönöm. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 505691 | 2010. december 9. 09:55 | ||
Kedves Törzsbusz! Keress meg légyszíves Csepel ügyben! denkmeyer2kukacgmail.com denk | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505690 | 2010. december 8. 11:24 | ||
Tisztelt Urak! Jövő augusztusban ismét Csobánka, MILITARI PARÁDÉ! (tervek szerint) Kérjük a hírt szétszórni szíveskedjetek! | |||||
Freddy | Adatlap | 505689 | 2010. december 7. 12:29 | ||
Mondjuk az,hogy az oldalon nem nagyon ír árakat, nem sok jót sejtet:) | |||||
romeo | Adatlap | 505688 | 2010. december 6. 19:38 | ||
Üdv Freddy! Én lennék az, de engem csak ererdeti Magyar Néphadsereg ROBUR és IFA fotók érdekelnek. | |||||
Freddy | Adatlap | 505687 | 2010. december 6. 18:06 | ||
Valaki nagyon rá volt itt pörögve nemrég a Roburokra meg az Ifákra. www.modellschmiede-struppen.de/bausaetze.php Ezt láttátok már, vagy csak én nem láttam, hogy már láttátok? | |||||
juge75 | Adatlap | 505686 | 2010. december 6. 12:32 | ||
Maz | Adatlap | 505685 | 2010. december 6. 12:30 | ||
"Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk." Akkor nem tudom milyen képeket láttam kb 3 hete. Tessék börzéken keresni Jávor Laci bácsit. | |||||
juge75 | Adatlap | 505684 | 2010. december 6. 03:18 | ||
Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk. Az akkori törvények szerint lelőtték volna... Igaz, valóban volt ilyen szerkezet, tárolásra és szállításra. A rakéta típusa Sz-75/V750 Dvina (20 DSZU). Osztályonként megkapták a 3 javadalmazás (36 darab) rakétát, került 4 darab Csepel D-705 is a maga PM utánfutójával. forum.index.hu/Article/showArticle | |||||
romeo | Adatlap | 505683 | 2010. december 5. 21:02 | ||
Üdv! Az 1960-as, 1970-es években a Magyar Néphadsereg a DVINA SA-2 légvédelmi rakéták szállítására használt Csepel D-705 nyergesvontatókat, van Valakinek erről eredeti fotója? Köszönöm! A fotón civil jármű van. fotó: www.csepel-sziget.hu | |||||
romeo | Adatlap | 505682 | 2010. december 5. 20:52 | ||
juge75 | Adatlap | 505681 | 2010. december 5. 19:51 | ||
Valószínű, mert én ilyet nem láttam nálunk. Az "M"-készletünk egy csomó nejlonzsákban megsárgulva (nyáron volt vagy 40 fok a helyiségben, plusz a zsákon belül mi lehetett...) tárolt gyógyszer ( a zsákok alján némelyik felismerhetetlen por alakban), két műtős Csepel (belül csempézve!), meg kellett nézni, melyik járt le, és kidobálni belőle. Na isten őrizz, hogy ezekkel menjünk harcba... Hála a jó Istennek, nem volt rá szükség (ne is legyen soha)! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505680 | 2010. december 5. 19:17 | ||
Ezek mind cseh cuccok tudtommal.Ők Szlovákoktol hozzták be. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505679 | 2010. december 5. 10:59 | ||
juge75 | Adatlap | 505678 | 2010. december 5. 07:27 | ||
specnaz78 | Adatlap | 505677 | 2010. december 4. 08:55 | ||
Szia Balaton! Köszönöm szépen válaszodat. Üdv:specnaz78 | |||||
juge75 | Adatlap | 505676 | 2010. december 4. 04:24 | ||
Mivel oroszul a lokátorokat (is) gyártmány szerint nevezik, itt az Izgyelije 1RL13M2 "Dzsigit" jelenti, attól a teljes eszköz neve még P-15. | |||||
balaton | Adatlap | 505675 | 2010. december 3. 23:16 | ||
Tankograd Models. Legközelebb tudtommal a cseh Tracks'n Troops-nál lehet beszerezni. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505674 | 2010. december 3. 22:13 | ||
Várhatóan pár hónap múlva hozzájutok az egyik EK könyvhöz. Akkor elvileg többet tudok majd. Köszi a segítséget a P-15-tel kapcsolatban. Üdv. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505673 | 2010. december 3. 21:37 | ||
POntosítva magam a P-15M2 ipari típusjele. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505672 | 2010. december 3. 21:33 | ||
Az 1RL13M2 az a P-15 ipari tipusjelzése. Majd minden szovjet technikának két, de néha háromféle gyártmányjele volt. Pl.: a MiG-21F-13 74-es gyártmány, de a benne lévő R-11F-300 hajtómű már 37-es gyártmány, és így tovább:) A légvédelmi rakétákkal és a lokátorokkal ugyanez volt a helyzet! | |||||
st_patrick | Adatlap | 505671 | 2010. december 3. 21:22 | ||
Nagyon köszönöm! Az adatlap különösen jólesett:) Azt esetleg nem tudod hogy mi volt a különbség az EK-I,II és III között? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505670 | 2010. december 3. 21:15 | ||
Nekem sosincs szerencsém:))) | |||||
farkas469 | Adatlap | 505669 | 2010. december 3. 21:10 | ||
farkas469 | Adatlap | 505668 | 2010. december 3. 20:55 | ||
Juge75! Ennek a könyvnek mi a borítója? Vannak benne különleges változatok?(rádiós, irányadó) Köszi. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 505667 | 2010. december 3. 17:01 | ||
Szia Balaton! 1:72-ben Zil-131-hez kigyárt kereket? Üdv:specnaz78 | |||||
Daala | Adatlap | 505666 | 2010. december 3. 15:48 | ||
Jé, az utolsó képen a szolnoki gyengusz... | |||||
juge75 | Adatlap | 505665 | 2010. december 3. 13:15 | ||
juge75 | Adatlap | 505664 | 2010. december 3. 13:04 | ||
Bal oldalon hordágy az stimmel, de nem felül, hanem alsó vagy középső helyzetben, azon rajta a vákuum matrac (szép rikító narancssárga), középen a vezető mögött a nagy világoskék fa láda (talán 1x1x1,5 (?) méter szélesség, mélység, magasság) benne gyógyszerek, ampullák, maszkok, sebkötöző anyagok, intubáló készlet, érszorító, vérnyomás mérő, jobbra tőle egy szintén kék oxigénes palack (természetesen rögzítve), a hordágy felett két infúziós üveg tartó az infúzióval... .. és én benne ültem a dokival, a hordágyon a sebesült. Gondolhatod, mekkora hely volt.. | |||||
juge75 | Adatlap | 505663 | 2010. december 3. 12:53 | ||
Mienkben nem volt rádió, az antenna konzol is hiányzott. | |||||
Freddy | Adatlap | 505662 | 2010. december 3. 11:35 | ||
Az nagyon jó lenne, köszönöm! Kamovos: neked is köszönöm a képeket! A villogón gondolkodom még. Vallejos művíz formába öntése a ZiL lámpáinál bevált, szerintem ez is abból lesz, csak majd tolok bele egy kis festéket. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505661 | 2010. december 3. 11:35 | ||
Helló Kamovos! Köszi a segítséget! Fel attad a leckét nekem:) A P314-nak mi volt a feladata? A kecsói mentőst ismerem... Elbeszélés alapján lett csinálva... Ilyet fotóztam bontóban és nem az R-107-es vezetéke logot be a fülkébe hanem az R-123 asnak de túl rövid volt, hogy leérjen! Semilyen rögzítési helyet nem találtam a belsejében a Rádiónak! Ráadásul a korai Mentők voltak ilyenek fehér belsővel és régi kerek lámpával... Korábban már raktan fel képet róla. Üdv. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505660 | 2010. december 3. 11:23 | ||
Feddy! Lesznek fotók! Sőt ha lesz időm akkor elküldöm neked az Uaz mentő felszerelések méreteit rajzon amit én mértem!(padok, hordány stb) Igy legalább a tied nem lesz méret hibás mint egy másik makettezöé... Írj: farkas469@gmail.com-ra Üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 505659 | 2010. december 3. 10:57 | ||
Kamovos | Adatlap | 505658 | 2010. december 3. 10:55 | ||
Szia farkas469! Felhívtam telefonon egy Barátomat, és értekeztem vele, hogy ami már nálam is zavaros azt tisztázzuk! A rádió R107 volt, és nem hátul volt a miénkben, hanem elől, a motorháztetőre épített konzolhoz volt rögzítve! Szia farkas469 Az asztal L alakú volt a vezető mögött és arra merőlegesen útirányba volt elhelyezve. Az oldalajtón belépve, jobboldalt fent volt egy kapcsolótábla 2db tárcsás kapcsolóval, és 4db banán hüvellyel. Ugyanit az asztal alatt polcon az akutöltő. Az ajtó mellet balra, gyerekágyszerű, hálós tároló a földelő nyársak voltak ide dobálva. Az L alakú asztal végén fiókos szekrény, úgy mint a HH 51-59 3140098 képen. Ezelőtt az asztal előtt középen volt az agregátor tárolva. Ezt telepítéskor ki kellett rakni a kocsiból. A TBK-val kapcsolatban tanácstalanok vagyunk, mindketten más helyre, de leginkább sehová nem emlékszünk, hogy hol volt. Lehet, hogy az agyunk meszesedése miatt van ez így, de leginkább, azért mert annyi változata volt, hogy 10 év után már nem nagyon emlékszünk ezekre! Az általad belinkelt képeket kiértékeltük, és a következő eredményre jutottunk! 452-1 Leginkább ez hasonlítana a mienkére, ha lenne folytatása az asztalnak hátrafelé! A középen az asztal alatt látható fémszínű doboz kilógó kék vezetékkel, a sönt ellenállás, az nekünk is ott volt, de az Aksik nem balra a szekrényben, hanem az akutöltő alatt voltak. HH 51-59 3140098, HH 59-50 2 Ezek leveles postásnak tünnek HH 59-50 2-ben középüt ez a láda viszont URAL Taszt ládának tűnik! HH 93-48 2 Ez szintén postás, vagy géptávírós lehet, mert az asztalon egy F2000-es géptávíró talpa látszik. HH 93-48 3 Ez szintén postásnak nézzük, de jó lenne többet is látni belőle. P3140065 No ez bármi is lehet, mentőt kivéve, ezen a P 314-en gondolkodtunk, de nem jutottunk döntésre Lehet, hogy nem 314-es? Hát ennyire futotta. Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 505657 | 2010. december 3. 10:34 | ||
A makettezés szempontjából lényeges, aktív használat során a fedélzeten lévő berendezésekre, különös tekintettel azokra, amiket csukott ajtó mellett az ablakon besasolva is lehet látni:) | |||||
balaton | Adatlap | 505656 | 2010. december 3. 10:02 | ||
Hirtelen ezeket találtam. Igaz, nem nyerges. | |||||
romeo | Adatlap | 505655 | 2010. december 3. 08:22 | ||
juge75 | Adatlap | 505654 | 2010. december 3. 03:52 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |