<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 505717 | 2010. december 13. 21:56 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505716 | 2010. december 13. 21:43 | ![]() | |
Melyik pótot szeretnéd megcsinálni? | |||||
Kamovos | Adatlap | 505715 | 2010. december 13. 20:33 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon felvagyok lelkesülve, hogy elkészítsem 1/72-bem a Csepel pótkocsiját! De, nem találokróla se képet, se rajzot, főleg nem méreteket! Tudnátok ebben segíteni? Mert se Origo, se Google barátom nem tudott segíteni! Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505714 | 2010. december 13. 20:05 | ![]() | |
Nem egyik sem Ikarus gyártmány, a vízszállítót például az ÉLGÉP gyártotta. Ami közös valamennyi egytengelyes utánfutóban, az az alváz, típusa SFU (speciálisan felépítményezhető utánfutó.) Néhány példa: | |||||
romeo | Adatlap | 505713 | 2010. december 12. 22:03 | ![]() | |
miniman | Adatlap | 505712 | 2010. december 12. 20:41 | ![]() | |
Robigó, Keress meg emailben info@minimanfactory.com | |||||
romeo | Adatlap | 505711 | 2010. december 12. 19:28 | ![]() | |
Harckocsizó ismerősömtől (Verpelét). | |||||
st_patrick | Adatlap | 505710 | 2010. december 12. 19:02 | ![]() | |
Üdv! Akkor ez is Ikarus gyártmány? Ezen kívül üzemanyagszállító és tűzoltó utánfutóról tudok még, bár rémlik hogy mintha egy olajszállító is lett volna. Ezek típusát ismered? Előre is köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 505709 | 2010. december 12. 18:51 | ![]() | |
A többiből levesestál, és hasonló hasznos dolgok készültek valahol az Olaszoknál. | |||||
juge75 | Adatlap | 505708 | 2010. december 12. 18:50 | ![]() | |
Egyes példányait, mivel selejtezni kellett eseményből eredő okokból 86, 87, 90,91,92. 97-ben kiképzési feladatra használtak belőle Kalocsán, majd az alakulat megszűnésekor Győrben, ahonnan Marcaliba kerültek az utolsó Mohikánok. 1 példány járóképesen a Tank.hu tulajdonában van, valamint 2 múzeumban (Kecel, Zsámbék) egy pedig gépágyúk nélkül a Petőfiben. | |||||
juge75 | Adatlap | 505707 | 2010. december 12. 18:36 | ![]() | |
Honnan az infó? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505706 | 2010. december 12. 18:15 | ![]() | |
Nálam Szolnokon is például. | |||||
joci232 | Adatlap | 505705 | 2010. december 12. 11:35 | ![]() | |
Ennek az utánfutónak megvannak valakinek a méretei? Esetleg hol van belőle lemérhető példány? | |||||
romeo | Adatlap | 505704 | 2010. december 12. 11:32 | ![]() | |
Üdv Juge75! A taszári ZSZU fotó mikor készült? Utolsó információim alapján a ZSZU-23-4-et 1990/91-ben vonták ki a honvédségből. Köszi! | |||||
joci232 | Adatlap | 505703 | 2010. december 12. 00:49 | ![]() | |
Nagyon Köszönöm! | |||||
diocles66 | Adatlap | 505702 | 2010. december 11. 23:08 | ![]() | |
Itt van néhány kép Kecskemétről. Saját fotók. | |||||
joci232 | Adatlap | 505701 | 2010. december 11. 20:14 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505700 | 2010. december 11. 18:56 | ![]() | |
512.00 tip. vizszállító utánfutó. | |||||
juge75 | Adatlap | 505699 | 2010. december 11. 18:46 | ![]() | |
Figyu, itt egy kép, az aláírás a következő eredetileg (angolul): Magyar ZSU-23-4V1 szakasz vonul egy gyakorlaton. Egy biztos, nem magyar járművek (az összes járművünkön az eredeti V1 parancsnoki torony volt, ami nem így nyílik, ezt rajtunk kívül mindenhol újabbra cserélték ki) . Lehet a te képeddel is ez a helyzet. | |||||
juge75 | Adatlap | 505698 | 2010. december 11. 18:28 | ![]() | |
Zil-157 TZM és ZSU-23-4V1 Drégelypalánk, lövészeten a Nagyatádi önjáró légvédelmi üteg. | |||||
joci232 | Adatlap | 505697 | 2010. december 11. 18:12 | ![]() | |
Uram! A képen szereplő vízes utánfutónak mi a típusa? Előre is köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505696 | 2010. december 10. 23:23 | ![]() | |
Nos vannak kivételek. Bár először arra gondoltam, hogy a kép fordított, miután az sokszor előfordult előhíváskor. Szerintem nem magyar..kép aláírástól függetlenül. Íme egy példa a jobb oldalon elhelyezett rendszámra: | |||||
Freddy | Adatlap | 505695 | 2010. december 10. 17:45 | ![]() | |
Nem lehet, hogy az nem a rendszám, hanem a szélességjelző fehér festés a lökhárítón? | |||||
romeo | Adatlap | 505694 | 2010. december 10. 17:34 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505693 | 2010. december 9. 10:50 | ![]() | |
Robigó | Adatlap | 505692 | 2010. december 9. 10:30 | ![]() | |
Sziasztok! Még új vagyok itt. A kérdésem az lenne hogy van valaki közelében egy karz 255b amiről le tudna venni pár méretet a fülkéről és a motortérről? Én 1/10 méretarányba építek krazt már a futómű hajtáslánc váz pár kis alkatrész és a plató kész. A fülke és a motortér jön ahoz kellene pár méret. Segítséget előre is köszönöm. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 505691 | 2010. december 9. 09:55 | ![]() | |
Kedves Törzsbusz! Keress meg légyszíves Csepel ügyben! denkmeyer2kukacgmail.com denk | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505690 | 2010. december 8. 11:24 | ![]() | |
Tisztelt Urak! Jövő augusztusban ismét Csobánka, MILITARI PARÁDÉ! (tervek szerint) Kérjük a hírt szétszórni szíveskedjetek! | |||||
Freddy | Adatlap | 505689 | 2010. december 7. 12:29 | ![]() | |
Mondjuk az,hogy az oldalon nem nagyon ír árakat, nem sok jót sejtet:) | |||||
romeo | Adatlap | 505688 | 2010. december 6. 19:38 | ![]() | |
Üdv Freddy! Én lennék az, de engem csak ererdeti Magyar Néphadsereg ROBUR és IFA fotók érdekelnek. | |||||
Freddy | Adatlap | 505687 | 2010. december 6. 18:06 | ![]() | |
Valaki nagyon rá volt itt pörögve nemrég a Roburokra meg az Ifákra. www.modellschmiede-struppen.de/bausaetze.php Ezt láttátok már, vagy csak én nem láttam, hogy már láttátok? | |||||
juge75 | Adatlap | 505686 | 2010. december 6. 12:32 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 505685 | 2010. december 6. 12:30 | ![]() | |
"Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk." Akkor nem tudom milyen képeket láttam kb 3 hete. Tessék börzéken keresni Jávor Laci bácsit. | |||||
juge75 | Adatlap | 505684 | 2010. december 6. 03:18 | ![]() | |
Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk. Az akkori törvények szerint lelőtték volna... Igaz, valóban volt ilyen szerkezet, tárolásra és szállításra. A rakéta típusa Sz-75/V750 Dvina (20 DSZU). Osztályonként megkapták a 3 javadalmazás (36 darab) rakétát, került 4 darab Csepel D-705 is a maga PM utánfutójával. forum.index.hu/Article/showArticle | |||||
romeo | Adatlap | 505683 | 2010. december 5. 21:02 | ![]() | |
Üdv! Az 1960-as, 1970-es években a Magyar Néphadsereg a DVINA SA-2 légvédelmi rakéták szállítására használt Csepel D-705 nyergesvontatókat, van Valakinek erről eredeti fotója? Köszönöm! A fotón civil jármű van. fotó: www.csepel-sziget.hu | |||||
romeo | Adatlap | 505682 | 2010. december 5. 20:52 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505681 | 2010. december 5. 19:51 | ![]() | |
Valószínű, mert én ilyet nem láttam nálunk. Az "M"-készletünk egy csomó nejlonzsákban megsárgulva (nyáron volt vagy 40 fok a helyiségben, plusz a zsákon belül mi lehetett...) tárolt gyógyszer ( a zsákok alján némelyik felismerhetetlen por alakban), két műtős Csepel (belül csempézve!), meg kellett nézni, melyik járt le, és kidobálni belőle. Na isten őrizz, hogy ezekkel menjünk harcba... Hála a jó Istennek, nem volt rá szükség (ne is legyen soha)! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505680 | 2010. december 5. 19:17 | ![]() | |
Ezek mind cseh cuccok tudtommal.Ők Szlovákoktol hozzták be. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505679 | 2010. december 5. 10:59 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505678 | 2010. december 5. 07:27 | ![]() | |
specnaz78 | Adatlap | 505677 | 2010. december 4. 08:55 | ![]() | |
Szia Balaton! Köszönöm szépen válaszodat. Üdv:specnaz78 | |||||
juge75 | Adatlap | 505676 | 2010. december 4. 04:24 | ![]() | |
Mivel oroszul a lokátorokat (is) gyártmány szerint nevezik, itt az Izgyelije 1RL13M2 "Dzsigit" jelenti, attól a teljes eszköz neve még P-15. | |||||
balaton | Adatlap | 505675 | 2010. december 3. 23:16 | ![]() | |
Tankograd Models. Legközelebb tudtommal a cseh Tracks'n Troops-nál lehet beszerezni. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505674 | 2010. december 3. 22:13 | ![]() | |
Várhatóan pár hónap múlva hozzájutok az egyik EK könyvhöz. Akkor elvileg többet tudok majd. Köszi a segítséget a P-15-tel kapcsolatban. Üdv. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505673 | 2010. december 3. 21:37 | ![]() | |
POntosítva magam a P-15M2 ipari típusjele. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505672 | 2010. december 3. 21:33 | ![]() | |
Az 1RL13M2 az a P-15 ipari tipusjelzése. Majd minden szovjet technikának két, de néha háromféle gyártmányjele volt. Pl.: a MiG-21F-13 74-es gyártmány, de a benne lévő R-11F-300 hajtómű már 37-es gyártmány, és így tovább:) A légvédelmi rakétákkal és a lokátorokkal ugyanez volt a helyzet! | |||||
st_patrick | Adatlap | 505671 | 2010. december 3. 21:22 | ![]() | |
Nagyon köszönöm! Az adatlap különösen jólesett:) Azt esetleg nem tudod hogy mi volt a különbség az EK-I,II és III között? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505670 | 2010. december 3. 21:15 | ![]() | |
Nekem sosincs szerencsém:))) | |||||
farkas469 | Adatlap | 505669 | 2010. december 3. 21:10 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 505668 | 2010. december 3. 20:55 | ![]() | |
Juge75! Ennek a könyvnek mi a borítója? Vannak benne különleges változatok?(rádiós, irányadó) Köszi. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Azt amit a Csepel D-344 platós után lehetett akasztani!
Két tengelyes!
Talán 3,5tonnás volt?
Üdv: kamovos