<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
st_patrick | Adatlap | 505710 | 2010. december 12. 19:02 | ||
juge75 | Adatlap | 505709 | 2010. december 12. 18:51 | ||
A többiből levesestál, és hasonló hasznos dolgok készültek valahol az Olaszoknál. | |||||
juge75 | Adatlap | 505708 | 2010. december 12. 18:50 | ||
Egyes példányait, mivel selejtezni kellett eseményből eredő okokból 86, 87, 90,91,92. 97-ben kiképzési feladatra használtak belőle Kalocsán, majd az alakulat megszűnésekor Győrben, ahonnan Marcaliba kerültek az utolsó Mohikánok. 1 példány járóképesen a Tank.hu tulajdonában van, valamint 2 múzeumban (Kecel, Zsámbék) egy pedig gépágyúk nélkül a Petőfiben. | |||||
juge75 | Adatlap | 505707 | 2010. december 12. 18:36 | ||
Honnan az infó? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505706 | 2010. december 12. 18:15 | ||
Nálam Szolnokon is például. | |||||
joci232 | Adatlap | 505705 | 2010. december 12. 11:35 | ||
Ennek az utánfutónak megvannak valakinek a méretei? Esetleg hol van belőle lemérhető példány? | |||||
romeo | Adatlap | 505704 | 2010. december 12. 11:32 | ||
Üdv Juge75! A taszári ZSZU fotó mikor készült? Utolsó információim alapján a ZSZU-23-4-et 1990/91-ben vonták ki a honvédségből. Köszi! | |||||
joci232 | Adatlap | 505703 | 2010. december 12. 00:49 | ||
Nagyon Köszönöm! | |||||
diocles66 | Adatlap | 505702 | 2010. december 11. 23:08 | ||
Itt van néhány kép Kecskemétről. Saját fotók. | |||||
joci232 | Adatlap | 505701 | 2010. december 11. 20:14 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505700 | 2010. december 11. 18:56 | ||
512.00 tip. vizszállító utánfutó. | |||||
juge75 | Adatlap | 505699 | 2010. december 11. 18:46 | ||
Figyu, itt egy kép, az aláírás a következő eredetileg (angolul): Magyar ZSU-23-4V1 szakasz vonul egy gyakorlaton. Egy biztos, nem magyar járművek (az összes járművünkön az eredeti V1 parancsnoki torony volt, ami nem így nyílik, ezt rajtunk kívül mindenhol újabbra cserélték ki) . Lehet a te képeddel is ez a helyzet. | |||||
juge75 | Adatlap | 505698 | 2010. december 11. 18:28 | ||
Zil-157 TZM és ZSU-23-4V1 Drégelypalánk, lövészeten a Nagyatádi önjáró légvédelmi üteg. | |||||
joci232 | Adatlap | 505697 | 2010. december 11. 18:12 | ||
Uram! A képen szereplő vízes utánfutónak mi a típusa? Előre is köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505696 | 2010. december 10. 23:23 | ||
Nos vannak kivételek. Bár először arra gondoltam, hogy a kép fordított, miután az sokszor előfordult előhíváskor. Szerintem nem magyar..kép aláírástól függetlenül. Íme egy példa a jobb oldalon elhelyezett rendszámra: | |||||
Freddy | Adatlap | 505695 | 2010. december 10. 17:45 | ||
Nem lehet, hogy az nem a rendszám, hanem a szélességjelző fehér festés a lökhárítón? | |||||
romeo | Adatlap | 505694 | 2010. december 10. 17:34 | ||
juge75 | Adatlap | 505693 | 2010. december 9. 10:50 | ||
Robigó | Adatlap | 505692 | 2010. december 9. 10:30 | ||
Sziasztok! Még új vagyok itt. A kérdésem az lenne hogy van valaki közelében egy karz 255b amiről le tudna venni pár méretet a fülkéről és a motortérről? Én 1/10 méretarányba építek krazt már a futómű hajtáslánc váz pár kis alkatrész és a plató kész. A fülke és a motortér jön ahoz kellene pár méret. Segítséget előre is köszönöm. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 505691 | 2010. december 9. 09:55 | ||
Kedves Törzsbusz! Keress meg légyszíves Csepel ügyben! denkmeyer2kukacgmail.com denk | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505690 | 2010. december 8. 11:24 | ||
Tisztelt Urak! Jövő augusztusban ismét Csobánka, MILITARI PARÁDÉ! (tervek szerint) Kérjük a hírt szétszórni szíveskedjetek! | |||||
Freddy | Adatlap | 505689 | 2010. december 7. 12:29 | ||
Mondjuk az,hogy az oldalon nem nagyon ír árakat, nem sok jót sejtet:) | |||||
romeo | Adatlap | 505688 | 2010. december 6. 19:38 | ||
Üdv Freddy! Én lennék az, de engem csak ererdeti Magyar Néphadsereg ROBUR és IFA fotók érdekelnek. | |||||
Freddy | Adatlap | 505687 | 2010. december 6. 18:06 | ||
Valaki nagyon rá volt itt pörögve nemrég a Roburokra meg az Ifákra. www.modellschmiede-struppen.de/bausaetze.php Ezt láttátok már, vagy csak én nem láttam, hogy már láttátok? | |||||
juge75 | Adatlap | 505686 | 2010. december 6. 12:32 | ||
Maz | Adatlap | 505685 | 2010. december 6. 12:30 | ||
"Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk." Akkor nem tudom milyen képeket láttam kb 3 hete. Tessék börzéken keresni Jávor Laci bácsit. | |||||
juge75 | Adatlap | 505684 | 2010. december 6. 03:18 | ||
Nincs, nem valószínű, hiszen nagyon figyeltek rájuk. Az akkori törvények szerint lelőtték volna... Igaz, valóban volt ilyen szerkezet, tárolásra és szállításra. A rakéta típusa Sz-75/V750 Dvina (20 DSZU). Osztályonként megkapták a 3 javadalmazás (36 darab) rakétát, került 4 darab Csepel D-705 is a maga PM utánfutójával. forum.index.hu/Article/showArticle | |||||
romeo | Adatlap | 505683 | 2010. december 5. 21:02 | ||
Üdv! Az 1960-as, 1970-es években a Magyar Néphadsereg a DVINA SA-2 légvédelmi rakéták szállítására használt Csepel D-705 nyergesvontatókat, van Valakinek erről eredeti fotója? Köszönöm! A fotón civil jármű van. fotó: www.csepel-sziget.hu | |||||
romeo | Adatlap | 505682 | 2010. december 5. 20:52 | ||
juge75 | Adatlap | 505681 | 2010. december 5. 19:51 | ||
Valószínű, mert én ilyet nem láttam nálunk. Az "M"-készletünk egy csomó nejlonzsákban megsárgulva (nyáron volt vagy 40 fok a helyiségben, plusz a zsákon belül mi lehetett...) tárolt gyógyszer ( a zsákok alján némelyik felismerhetetlen por alakban), két műtős Csepel (belül csempézve!), meg kellett nézni, melyik járt le, és kidobálni belőle. Na isten őrizz, hogy ezekkel menjünk harcba... Hála a jó Istennek, nem volt rá szükség (ne is legyen soha)! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505680 | 2010. december 5. 19:17 | ||
Ezek mind cseh cuccok tudtommal.Ők Szlovákoktol hozzták be. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505679 | 2010. december 5. 10:59 | ||
juge75 | Adatlap | 505678 | 2010. december 5. 07:27 | ||
specnaz78 | Adatlap | 505677 | 2010. december 4. 08:55 | ||
Szia Balaton! Köszönöm szépen válaszodat. Üdv:specnaz78 | |||||
juge75 | Adatlap | 505676 | 2010. december 4. 04:24 | ||
Mivel oroszul a lokátorokat (is) gyártmány szerint nevezik, itt az Izgyelije 1RL13M2 "Dzsigit" jelenti, attól a teljes eszköz neve még P-15. | |||||
balaton | Adatlap | 505675 | 2010. december 3. 23:16 | ||
Tankograd Models. Legközelebb tudtommal a cseh Tracks'n Troops-nál lehet beszerezni. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505674 | 2010. december 3. 22:13 | ||
Várhatóan pár hónap múlva hozzájutok az egyik EK könyvhöz. Akkor elvileg többet tudok majd. Köszi a segítséget a P-15-tel kapcsolatban. Üdv. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505673 | 2010. december 3. 21:37 | ||
POntosítva magam a P-15M2 ipari típusjele. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505672 | 2010. december 3. 21:33 | ||
Az 1RL13M2 az a P-15 ipari tipusjelzése. Majd minden szovjet technikának két, de néha háromféle gyártmányjele volt. Pl.: a MiG-21F-13 74-es gyártmány, de a benne lévő R-11F-300 hajtómű már 37-es gyártmány, és így tovább:) A légvédelmi rakétákkal és a lokátorokkal ugyanez volt a helyzet! | |||||
st_patrick | Adatlap | 505671 | 2010. december 3. 21:22 | ||
Nagyon köszönöm! Az adatlap különösen jólesett:) Azt esetleg nem tudod hogy mi volt a különbség az EK-I,II és III között? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505670 | 2010. december 3. 21:15 | ||
Nekem sosincs szerencsém:))) | |||||
farkas469 | Adatlap | 505669 | 2010. december 3. 21:10 | ||
farkas469 | Adatlap | 505668 | 2010. december 3. 20:55 | ||
Juge75! Ennek a könyvnek mi a borítója? Vannak benne különleges változatok?(rádiós, irányadó) Köszi. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 505667 | 2010. december 3. 17:01 | ||
Szia Balaton! 1:72-ben Zil-131-hez kigyárt kereket? Üdv:specnaz78 | |||||
Daala | Adatlap | 505666 | 2010. december 3. 15:48 | ||
Jé, az utolsó képen a szolnoki gyengusz... | |||||
juge75 | Adatlap | 505665 | 2010. december 3. 13:15 | ||
juge75 | Adatlap | 505664 | 2010. december 3. 13:04 | ||
Bal oldalon hordágy az stimmel, de nem felül, hanem alsó vagy középső helyzetben, azon rajta a vákuum matrac (szép rikító narancssárga), középen a vezető mögött a nagy világoskék fa láda (talán 1x1x1,5 (?) méter szélesség, mélység, magasság) benne gyógyszerek, ampullák, maszkok, sebkötöző anyagok, intubáló készlet, érszorító, vérnyomás mérő, jobbra tőle egy szintén kék oxigénes palack (természetesen rögzítve), a hordágy felett két infúziós üveg tartó az infúzióval... .. és én benne ültem a dokival, a hordágyon a sebesült. Gondolhatod, mekkora hely volt.. | |||||
juge75 | Adatlap | 505663 | 2010. december 3. 12:53 | ||
Mienkben nem volt rádió, az antenna konzol is hiányzott. | |||||
Freddy | Adatlap | 505662 | 2010. december 3. 11:35 | ||
Az nagyon jó lenne, köszönöm! Kamovos: neked is köszönöm a képeket! A villogón gondolkodom még. Vallejos művíz formába öntése a ZiL lámpáinál bevált, szerintem ez is abból lesz, csak majd tolok bele egy kis festéket. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505661 | 2010. december 3. 11:35 | ||
Helló Kamovos! Köszi a segítséget! Fel attad a leckét nekem:) A P314-nak mi volt a feladata? A kecsói mentőst ismerem... Elbeszélés alapján lett csinálva... Ilyet fotóztam bontóban és nem az R-107-es vezetéke logot be a fülkébe hanem az R-123 asnak de túl rövid volt, hogy leérjen! Semilyen rögzítési helyet nem találtam a belsejében a Rádiónak! Ráadásul a korai Mentők voltak ilyenek fehér belsővel és régi kerek lámpával... Korábban már raktan fel képet róla. Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Előre is köszönöm!