<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 505755 | 2010. december 18. 20:23 | ||
Tábori nyomda változatban biztos volt IFA W 50 LA ballon kerekes. ( Kommendáns Zászlóalj Cegléd, kommendáns szd. XX. század ) Előzmény: (505750) romeo 2010. december 18. 16:07 | |||||
lacipapa | Adatlap | 505754 | 2010. december 18. 19:31 | ||
Szervusztok! A minap előkerült egy tankönyv c.KÜLÖNLEGES TÜZOLTÓ GÉPJÁRMŰVEK 1977-es kiadás. Fényképek és leirások vannak benne,Magirus,Pyrene,Csepel-344,-350,-D-707,D-710,-Zil-157-re szerelt repülő gázturbina...stb.Csak,sajnos leirások üzemeltetés,egy-pár fénykép(tipusonként)-et tartalmaz.Akit érdekel jelenkezzen ,megbótolhatjuk,nem lesz aranyár:) Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 505753 | 2010. december 18. 18:40 | ||
Szia törzsbusz! Mi a neve? Hogyan lehet rá szert tenni? Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 505752 | 2010. december 18. 16:40 | ||
juge75 | Adatlap | 505751 | 2010. december 18. 16:18 | ||
romeo | Adatlap | 505750 | 2010. december 18. 16:07 | ||
Üdv! A kérésem az lenne, hogy milyen IFA változatokat használt a MN, MH? Nagyon köszönöm! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505749 | 2010. december 18. 14:23 | ||
romeo | Adatlap | 505748 | 2010. december 17. 00:12 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505747 | 2010. december 16. 22:39 | ||
Alapvetően sokféle felépítmény épült ezekre az utánfutó alvázakra. A zárt szekrényesek kívülről jellemzően szinte teljesen azonosak voltak. Nem feltétlenül erre az alvázra, de az elemeiből felépítve készült a mozgó törzshálóhely pótkocsi. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505746 | 2010. december 16. 22:36 | ||
Hát pont véletlenül akad 1 ilyen katalógus. | |||||
balaton | Adatlap | 505745 | 2010. december 16. 19:32 | ||
Kecelen is van egy ilyen. Természetesen lemértem a bódét (Mert az MW készletében nem ilyen van.) és természetesen az alapmakett is már megvan hozzá ;) | |||||
romeo | Adatlap | 505744 | 2010. december 16. 19:31 | ||
Kamovos | Adatlap | 505743 | 2010. december 16. 19:20 | ||
Szia Romeo! Sajnos ezt konkrétan nem tudom! Meg azt sem, hogy mi célt szolgált! Talán a Bolyaisok tudnak róla valamit! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 505742 | 2010. december 16. 19:16 | ||
Kamovos | Adatlap | 505741 | 2010. december 16. 19:14 | ||
Szia Romeo! Igen! 2006-ban a kiállítás idején! Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505740 | 2010. december 16. 11:08 | ||
A "K" jelölés egy véletlen szerű "ráragadás". Illették ezt a 300-as típusnál is. A Cs autógyár kísérleti fázisban lévő típusait - pl. K-566 - kísérleti, azaz K megjelöléssel különböztették. Furcsa,hogy így tévesen fennmaradt a jelölés. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505739 | 2010. december 16. 10:26 | ||
Hali! Kavart zöld...Vaku hülyén adta vissza, szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 505738 | 2010. december 16. 10:25 | ||
Nevezték Csepel 800-nak meg K-800-nak is. | |||||
balaton | Adatlap | 505737 | 2010. december 16. 10:16 | ||
Ez a "K-800" elnevezés honnan ered? Most találkozom vele először. | |||||
joci232 | Adatlap | 505736 | 2010. december 16. 00:32 | ||
romeo | Adatlap | 505735 | 2010. december 16. 00:04 | ||
Freddy | Adatlap | 505734 | 2010. december 15. 21:53 | ||
Egy ilyen 63-ast (51-est?) szépen felújítva (olajzölden, ahogy kell) láttam nemrég (asszem az 56-os megemlékezések körül) a Nagykörúton menni. | |||||
romeo | Adatlap | 505733 | 2010. december 15. 20:59 | ||
Üdv Kamovos! A dobozos GAZ fotó a Bolyain készült? | |||||
farkas469 | Adatlap | 505732 | 2010. december 15. 20:38 | ||
Sziasztok! Készülget a bemérő gazom. Három napom van, hogy átadjam a tulajnak:( Üdv. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505731 | 2010. december 15. 19:57 | ||
Üdv! Nagyon szépen köszönöm! Az SFU utánfutók közt létezett még másfajta is? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505730 | 2010. december 15. 19:53 | ||
Üdv! Ha van ismerősöd valamelyik hajdani KIEG M-osztáyáról, akkor nyert ügyed van. Ott létezett egy gépjármű alosztály, aminek volt egy jó vastag haszongépjármű katalógusa. Gyakorlatilag minden népgazdaságban használt teherautó és pótkocsi részletes leírását tartalmazta méretadatokkal (is) és vonalrajzzal. Hátha valaki kimentett egy ilyet annak idején. Az árát szerintem minimum ezüstsúlyban éri meg ha nem zúzták be. | |||||
páncélos | Adatlap | 505729 | 2010. december 15. 12:13 | ||
Mennyire volt elterjedve? Legalább annyira, mint utána a GAZ-66-os. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505728 | 2010. december 15. 11:08 | ||
Szia romeo Volt Börgöndön 2db GAZ-51M kenő olaj töltő kocsi is a Mi-1 és Ka-26 helikopterekhez! Sajnos eredeti képem nincsn róluk, de a mekettben megvan! :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 505727 | 2010. december 15. 10:54 | ||
romeo | Adatlap | 505726 | 2010. december 15. 10:15 | ||
Igen, én is láttam valamelyik könyvben, csak nincs meg a fotó. A bódés talán híradó vátozat volt. Üdv! | |||||
balaton | Adatlap | 505725 | 2010. december 14. 23:40 | ||
Volt bódés is. | |||||
romeo | Adatlap | 505724 | 2010. december 14. 23:26 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505723 | 2010. december 14. 22:43 | ||
Üdv juge barátom! Sajnálom, ha felbosszantottalak! Egyenlőre az év végét hajrázom, általában ilyenkor érek haza. Hétvégétől lazulok,bár jöv héten még ténykedem. Az önteni való össze kell állítanom, bár mehetne folyamatosan is. Holnap felhívlak! | |||||
juge75 | Adatlap | 505722 | 2010. december 14. 21:42 | ||
Szia törzsbusz! A megbeszélt dolgokat küldöd, hozod, vagy tárgytalan? Csak azért kérdem, mert lassan egy hónapja igérgetsz. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505721 | 2010. december 14. 21:17 | ||
Üdv! A "Csepel pót" típusa EPL,3,5. Holnap teszek fel kis sgítséget! | |||||
romeo | Adatlap | 505720 | 2010. december 14. 13:25 | ||
Üdv! Olyan fotót keresek amelyen honvédségi DAC-665T vontat 38/68M 122mm-es tarackot. Létezik ilyen? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 505719 | 2010. december 14. 10:31 | ||
romeo | Adatlap | 505718 | 2010. december 14. 10:27 | ||
Kamovos | Adatlap | 505717 | 2010. december 13. 21:56 | ||
Szia Törzsbusz Azt amit a Csepel D-344 platós után lehetett akasztani! Két tengelyes! Talán 3,5tonnás volt? Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505716 | 2010. december 13. 21:43 | ||
Melyik pótot szeretnéd megcsinálni? | |||||
Kamovos | Adatlap | 505715 | 2010. december 13. 20:33 | ||
Sziasztok! Nagyon felvagyok lelkesülve, hogy elkészítsem 1/72-bem a Csepel pótkocsiját! De, nem találokróla se képet, se rajzot, főleg nem méreteket! Tudnátok ebben segíteni? Mert se Origo, se Google barátom nem tudott segíteni! Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505714 | 2010. december 13. 20:05 | ||
Nem egyik sem Ikarus gyártmány, a vízszállítót például az ÉLGÉP gyártotta. Ami közös valamennyi egytengelyes utánfutóban, az az alváz, típusa SFU (speciálisan felépítményezhető utánfutó.) Néhány példa: | |||||
romeo | Adatlap | 505713 | 2010. december 12. 22:03 | ||
miniman | Adatlap | 505712 | 2010. december 12. 20:41 | ||
Robigó, Keress meg emailben info@minimanfactory.com | |||||
romeo | Adatlap | 505711 | 2010. december 12. 19:28 | ||
Harckocsizó ismerősömtől (Verpelét). | |||||
st_patrick | Adatlap | 505710 | 2010. december 12. 19:02 | ||
Üdv! Akkor ez is Ikarus gyártmány? Ezen kívül üzemanyagszállító és tűzoltó utánfutóról tudok még, bár rémlik hogy mintha egy olajszállító is lett volna. Ezek típusát ismered? Előre is köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 505709 | 2010. december 12. 18:51 | ||
A többiből levesestál, és hasonló hasznos dolgok készültek valahol az Olaszoknál. | |||||
juge75 | Adatlap | 505708 | 2010. december 12. 18:50 | ||
Egyes példányait, mivel selejtezni kellett eseményből eredő okokból 86, 87, 90,91,92. 97-ben kiképzési feladatra használtak belőle Kalocsán, majd az alakulat megszűnésekor Győrben, ahonnan Marcaliba kerültek az utolsó Mohikánok. 1 példány járóképesen a Tank.hu tulajdonában van, valamint 2 múzeumban (Kecel, Zsámbék) egy pedig gépágyúk nélkül a Petőfiben. | |||||
juge75 | Adatlap | 505707 | 2010. december 12. 18:36 | ||
Honnan az infó? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505706 | 2010. december 12. 18:15 | ||
Nálam Szolnokon is például. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |