<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 505776 | 2010. december 20. 21:42 | ![]() | |
Platós nem. Előzmény: (505772) Kamovos 2010. december 20. 18:42 | |||||
Pilu | Adatlap | 505775 | 2010. december 20. 19:11 | ![]() | |
Üdv! Az UFO-s Lo-1800 ebben a fomában egy zászlóalj segélyhely volt. Később ezeket teljesen kiváltották a Cs-D-344 kötöző kocsikkal. | |||||
Pilu | Adatlap | 505774 | 2010. december 20. 18:53 | ![]() | |
Üdv! Szippantós, womás, műhely és darus változatokat is használt az MN. | |||||
Pilu | Adatlap | 505773 | 2010. december 20. 18:51 | ![]() | |
Üdv! A hátsó kihajtható pótkerék az EZF alvázakon volt. Nyílván ez is az lehetett, csak ledobták a bódét és tettek a helyébe egy platót. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505772 | 2010. december 20. 18:42 | ![]() | |
nincsötletem | Adatlap | 505771 | 2010. december 20. 14:41 | ![]() | |
Tiszteletem Törzsbusz! a csepel d566-os könyv mikorra lesz kész? | |||||
Kamovos | Adatlap | 505770 | 2010. december 20. 11:47 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 505769 | 2010. december 19. 19:29 | ![]() | |
Köszönöm szépen mindenkinek! Sajnos azóta a makett az új gazdájánál van...:( Csak két napig nézegethetem... Üdv. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 505768 | 2010. december 19. 13:43 | ![]() | |
Szia! Nagyon szép lett. Tudom, nekem sem sikerül mindig szépen a fotózás, valahogy nem úgy adja vissza a színeket. Üdv:specnaz78 | |||||
farkas469 | Adatlap | 505767 | 2010. december 19. 07:49 | ![]() | |
Helló! Nem merek tippelni. Törzsbuszt kérdezd meg.Itt szokot fórumozni. | |||||
nincsötletem | Adatlap | 505766 | 2010. december 19. 07:23 | ![]() | |
Tiszteletem! A könyv a Csepel d566-ról várhatóan mikor jelenik meg? | |||||
juge75 | Adatlap | 505765 | 2010. december 18. 23:06 | ![]() | |
Nyomdaipari gépmester kellett (volna) nekik. | |||||
juge75 | Adatlap | 505764 | 2010. december 18. 23:06 | ![]() | |
Nekem nem. Majdnem oda kerültem (Kiskunfélegyháza). | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505763 | 2010. december 18. 22:57 | ![]() | |
'94-ben Kaposváron is volt egy a Füredi I-ben. De hogy melyik századhoz tartozott azt passz... mert nem is a telephelyen állt, hanem a kantin előtt. | |||||
romeo | Adatlap | 505762 | 2010. december 18. 22:52 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Nagyon jó fotók! Köszi! Az IFA-val kapcsolatban: a MN,MH használt W-50-est és L-60-ast is. W-50: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény L-60: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény Én ezekről tudok, szerinted ez jó? A tábori nyomda nekem újdonság. | |||||
romeo | Adatlap | 505761 | 2010. december 18. 22:45 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 505760 | 2010. december 18. 21:11 | ![]() | |
Jól látom, hogy a "motorháztetőn" lévő jelzésen a csillag előre néz? | |||||
farkas469 | Adatlap | 505759 | 2010. december 18. 21:04 | ![]() | |
Sziasztok! Elkészült. Sajnos nem birtam normálisan fotózni nem pontos a szin! Még a hóra is kivittem hátha segít... Sajnos a régi f.gépem meghalt.. Le fotóztam és rögtön vissza néztem. Hát nem az... A platós és a bódés között nincs ennyi eltérés! Jó munkát mindenkinek! | |||||
st_patrick | Adatlap | 505758 | 2010. december 18. 21:00 | ![]() | |
Üdv! Most nyeltem egyet... Úgy érted Neked megvan? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505757 | 2010. december 18. 20:52 | ![]() | |
Üdv! Engem érdekelne a könyv ha még aktuális. Sajnos a mailed nem írja ki. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505756 | 2010. december 18. 20:31 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505755 | 2010. december 18. 20:23 | ![]() | |
Tábori nyomda változatban biztos volt IFA W 50 LA ballon kerekes. ( Kommendáns Zászlóalj Cegléd, kommendáns szd. XX. század ) | |||||
lacipapa | Adatlap | 505754 | 2010. december 18. 19:31 | ![]() | |
Szervusztok! A minap előkerült egy tankönyv c.KÜLÖNLEGES TÜZOLTÓ GÉPJÁRMŰVEK 1977-es kiadás. Fényképek és leirások vannak benne,Magirus,Pyrene,Csepel-344,-350,-D-707,D-710,-Zil-157-re szerelt repülő gázturbina...stb.Csak,sajnos leirások üzemeltetés,egy-pár fénykép(tipusonként)-et tartalmaz.Akit érdekel jelenkezzen ,megbótolhatjuk,nem lesz aranyár:) Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 505753 | 2010. december 18. 18:40 | ![]() | |
Szia törzsbusz! Mi a neve? Hogyan lehet rá szert tenni? Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 505752 | 2010. december 18. 16:40 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505751 | 2010. december 18. 16:18 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505750 | 2010. december 18. 16:07 | ![]() | |
Üdv! A kérésem az lenne, hogy milyen IFA változatokat használt a MN, MH? Nagyon köszönöm! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505749 | 2010. december 18. 14:23 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505748 | 2010. december 17. 00:12 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505747 | 2010. december 16. 22:39 | ![]() | |
Alapvetően sokféle felépítmény épült ezekre az utánfutó alvázakra. A zárt szekrényesek kívülről jellemzően szinte teljesen azonosak voltak. Nem feltétlenül erre az alvázra, de az elemeiből felépítve készült a mozgó törzshálóhely pótkocsi. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505746 | 2010. december 16. 22:36 | ![]() | |
Hát pont véletlenül akad 1 ilyen katalógus. | |||||
balaton | Adatlap | 505745 | 2010. december 16. 19:32 | ![]() | |
Kecelen is van egy ilyen. Természetesen lemértem a bódét (Mert az MW készletében nem ilyen van.) és természetesen az alapmakett is már megvan hozzá ;) | |||||
romeo | Adatlap | 505744 | 2010. december 16. 19:31 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 505743 | 2010. december 16. 19:20 | ![]() | |
Szia Romeo! Sajnos ezt konkrétan nem tudom! Meg azt sem, hogy mi célt szolgált! Talán a Bolyaisok tudnak róla valamit! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 505742 | 2010. december 16. 19:16 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 505741 | 2010. december 16. 19:14 | ![]() | |
Szia Romeo! Igen! 2006-ban a kiállítás idején! Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505740 | 2010. december 16. 11:08 | ![]() | |
A "K" jelölés egy véletlen szerű "ráragadás". Illették ezt a 300-as típusnál is. A Cs autógyár kísérleti fázisban lévő típusait - pl. K-566 - kísérleti, azaz K megjelöléssel különböztették. Furcsa,hogy így tévesen fennmaradt a jelölés. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505739 | 2010. december 16. 10:26 | ![]() | |
Hali! Kavart zöld...Vaku hülyén adta vissza, szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 505738 | 2010. december 16. 10:25 | ![]() | |
Nevezték Csepel 800-nak meg K-800-nak is. | |||||
balaton | Adatlap | 505737 | 2010. december 16. 10:16 | ![]() | |
Ez a "K-800" elnevezés honnan ered? Most találkozom vele először. | |||||
joci232 | Adatlap | 505736 | 2010. december 16. 00:32 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505735 | 2010. december 16. 00:04 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 505734 | 2010. december 15. 21:53 | ![]() | |
Egy ilyen 63-ast (51-est?) szépen felújítva (olajzölden, ahogy kell) láttam nemrég (asszem az 56-os megemlékezések körül) a Nagykörúton menni. | |||||
romeo | Adatlap | 505733 | 2010. december 15. 20:59 | ![]() | |
Üdv Kamovos! A dobozos GAZ fotó a Bolyain készült? | |||||
farkas469 | Adatlap | 505732 | 2010. december 15. 20:38 | ![]() | |
Sziasztok! Készülget a bemérő gazom. Három napom van, hogy átadjam a tulajnak:( Üdv. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505731 | 2010. december 15. 19:57 | ![]() | |
Üdv! Nagyon szépen köszönöm! Az SFU utánfutók közt létezett még másfajta is? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505730 | 2010. december 15. 19:53 | ![]() | |
Üdv! Ha van ismerősöd valamelyik hajdani KIEG M-osztáyáról, akkor nyert ügyed van. Ott létezett egy gépjármű alosztály, aminek volt egy jó vastag haszongépjármű katalógusa. Gyakorlatilag minden népgazdaságban használt teherautó és pótkocsi részletes leírását tartalmazta méretadatokkal (is) és vonalrajzzal. Hátha valaki kimentett egy ilyet annak idején. Az árát szerintem minimum ezüstsúlyban éri meg ha nem zúzták be. | |||||
páncélos | Adatlap | 505729 | 2010. december 15. 12:13 | ![]() | |
Mennyire volt elterjedve? Legalább annyira, mint utána a GAZ-66-os. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505728 | 2010. december 15. 11:08 | ![]() | |
Szia romeo Volt Börgöndön 2db GAZ-51M kenő olaj töltő kocsi is a Mi-1 és Ka-26 helikopterekhez! Sajnos eredeti képem nincsn róluk, de a mekettben megvan! :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 505727 | 2010. december 15. 10:54 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |