<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Pilu | Adatlap | 505810 | 2010. december 23. 16:53 | ||
Köszönöm. 14 éve dolgozom radar alakulatnál, van egy halvány lila fogalmam, a laktanyában melyek lehetnek a lokátorok. Azt is sejtettem, hogy előtte is létezhettek ilyesmik. Mindössze a hozzászólásomhoz nem tudom illeszteni a (számora) kérdéses mondatot. Előzmény: (505809) balaton 2010. december 23. 16:47 | |||||
balaton | Adatlap | 505809 | 2010. december 23. 16:47 | ||
Engedelmeddel tolmácsolok :) A P-37 rendszeresítése előtt is voltak különböző lokátor típusok, de nem mind volt "önjáró" vagyis hordozó járműre szerelt. :) | |||||
Pilu | Adatlap | 505808 | 2010. december 23. 16:39 | ||
"P-37 előtt is volt rádió lokátor, és nem mindegyikük volt gépjárműre szerelve." Azt hiszem ezt most nem értem. | |||||
Freddy | Adatlap | 505807 | 2010. december 23. 13:49 | ||
Már egyébként akartam kérdezni, ebből a Csepel-könyvsorozatból végülis mennyi készült el? A 344-ről és a 350-ről tudok, a 344-es meg is van. Adtak ki többet? | |||||
romeo | Adatlap | 505806 | 2010. december 23. 08:44 | ||
Köszönöm Törzsbusz! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505805 | 2010. december 23. 08:02 | ||
Üdv! A sorozat négy részének kézirata már elkészült, remélem mihamarabb megjelenik. tervek szerint, lehet egy kicsit más formában és az sem kizárt, hogy előröl indul, a már megjelent részek átdolgozott kiadásával. | |||||
nincsötletem | Adatlap | 505804 | 2010. december 23. 07:15 | ||
Tiszteletem törzsbusz! A csepel d566-os könyv mikorra fog elkészülni, előre is kössz a választ. üdv:nincsötletem | |||||
miniman | Adatlap | 505803 | 2010. december 23. 06:56 | ||
Katonásan megoldották...aminek kereke van azt emeljök, ami szögletes azt gurítjuk. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505802 | 2010. december 23. 00:09 | ||
T-141 - ből 12,vagy 14 db. volt az MN-ben. Szabadszállás és a PCGTEK (MN9595) kapta...nem találom a fotót! Majd egyszer-csak! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505801 | 2010. december 22. 23:59 | ||
Mentek Magyargencsre. | |||||
juge75 | Adatlap | 505800 | 2010. december 22. 22:33 | ||
Ennyire le voltak robbanva, hogy lábon nem tudták levinni őket? | |||||
juge75 | Adatlap | 505799 | 2010. december 22. 22:32 | ||
Varjúbácsinak jó téma, a készülő CS.M.Z.A.P. szállítóhoz... | |||||
farkas469 | Adatlap | 505797 | 2010. december 22. 22:05 | ||
Nagyon jók a taszári fotók! Köszönjük szépen! | |||||
juge75 | Adatlap | 505796 | 2010. december 22. 20:19 | ||
Az is 59G, csak van utána egy per jel és az után 668. | |||||
juge75 | Adatlap | 505795 | 2010. december 22. 20:17 | ||
Tüzérségi vontatónak is használta. P-37 előtt is volt rádió lokátor, és nem mindegyikük volt gépjárműre szerelve. | |||||
Pilu | Adatlap | 505794 | 2010. december 22. 19:28 | ||
romeo | Adatlap | 505793 | 2010. december 22. 19:28 | ||
Pilu | Adatlap | 505792 | 2010. december 22. 19:27 | ||
romeo | Adatlap | 505791 | 2010. december 22. 19:27 | ||
Pilu | Adatlap | 505790 | 2010. december 22. 19:18 | ||
romeo | Adatlap | 505789 | 2010. december 22. 18:28 | ||
Pilu | Adatlap | 505788 | 2010. december 22. 18:21 | ||
A lánctalpas vontatókkal kapcsolatban egy dolog már régóta szúrja a szememet. Az RT alakulatoknál, a P-37 lokátorállomásokhoz rendszeresített vontatót rengeteg fórumon (azt hiszem ezen is) ATSZ-59G-nek azonosítják. Nem az. Annak a daruval szerelt változata, ami ATSz-668 névre hallgat. Konkrétan nem is vagyok biztos abban, hogy az MN használta a síma ATSz-59G-t. | |||||
Pilu | Adatlap | 505787 | 2010. december 22. 18:17 | ||
A honi légvédelmi rakétások biztosan használták. Az RT is valószínűleg, mert egy RT századnál találtam hozzá való gépkönyvet. Persze ez nem bizonyíték. | |||||
juge75 | Adatlap | 505786 | 2010. december 22. 10:39 | ||
A hír igaz, használtak vontatót, de főleg láncosat. | |||||
romeo | Adatlap | 505785 | 2010. december 22. 09:21 | ||
romeo | Adatlap | 505784 | 2010. december 22. 08:41 | ||
Üdv Farkas469! Hű, ez marha jó fotó! Eddig nem volt fotóm magyar BAV-ról. Nagyon köszönöm! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505783 | 2010. december 21. 23:24 | ||
st_patrick | Adatlap | 505782 | 2010. december 21. 21:34 | ||
Amit nem ír, hogy a GAZ-46 is rendszerben volt KUG (kis úszó gépkocsi) néven. | |||||
romeo | Adatlap | 505781 | 2010. december 21. 11:46 | ||
Na, megint tanultam valamit... A Magyar Néphadsereg állományába NUG (nagy úszó gépkocsi) néven, mint első deszant átkelő jármű került rendszeresítve. forrás: www.hm.gov.hu/container/files/attachments/14601/Seregszemle_2010_4.pdf | |||||
Kamovos | Adatlap | 505780 | 2010. december 21. 10:21 | ||
Kamovos | Adatlap | 505779 | 2010. december 20. 21:54 | ||
Szia Pilu! Köszi a segítséget! Akkor, én is előre teszsem a plató alá! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 505778 | 2010. december 20. 21:52 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm! Kár, hogy nem használták, most akkor csinálhatok egy civilt! :( Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505777 | 2010. december 20. 21:43 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505776 | 2010. december 20. 21:42 | ||
Pilu | Adatlap | 505775 | 2010. december 20. 19:11 | ||
Üdv! Az UFO-s Lo-1800 ebben a fomában egy zászlóalj segélyhely volt. Később ezeket teljesen kiváltották a Cs-D-344 kötöző kocsikkal. | |||||
Pilu | Adatlap | 505774 | 2010. december 20. 18:53 | ||
Üdv! Szippantós, womás, műhely és darus változatokat is használt az MN. | |||||
Pilu | Adatlap | 505773 | 2010. december 20. 18:51 | ||
Üdv! A hátsó kihajtható pótkerék az EZF alvázakon volt. Nyílván ez is az lehetett, csak ledobták a bódét és tettek a helyébe egy platót. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505772 | 2010. december 20. 18:42 | ||
nincsötletem | Adatlap | 505771 | 2010. december 20. 14:41 | ||
Tiszteletem Törzsbusz! a csepel d566-os könyv mikorra lesz kész? | |||||
Kamovos | Adatlap | 505770 | 2010. december 20. 11:47 | ||
farkas469 | Adatlap | 505769 | 2010. december 19. 19:29 | ||
Köszönöm szépen mindenkinek! Sajnos azóta a makett az új gazdájánál van...:( Csak két napig nézegethetem... Üdv. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 505768 | 2010. december 19. 13:43 | ||
Szia! Nagyon szép lett. Tudom, nekem sem sikerül mindig szépen a fotózás, valahogy nem úgy adja vissza a színeket. Üdv:specnaz78 | |||||
farkas469 | Adatlap | 505767 | 2010. december 19. 07:49 | ||
Helló! Nem merek tippelni. Törzsbuszt kérdezd meg.Itt szokot fórumozni. | |||||
nincsötletem | Adatlap | 505766 | 2010. december 19. 07:23 | ||
Tiszteletem! A könyv a Csepel d566-ról várhatóan mikor jelenik meg? | |||||
juge75 | Adatlap | 505765 | 2010. december 18. 23:06 | ||
Nyomdaipari gépmester kellett (volna) nekik. | |||||
juge75 | Adatlap | 505764 | 2010. december 18. 23:06 | ||
Nekem nem. Majdnem oda kerültem (Kiskunfélegyháza). | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505763 | 2010. december 18. 22:57 | ||
'94-ben Kaposváron is volt egy a Füredi I-ben. De hogy melyik századhoz tartozott azt passz... mert nem is a telephelyen állt, hanem a kantin előtt. | |||||
romeo | Adatlap | 505762 | 2010. december 18. 22:52 | ||
Üdv Törzsbusz! Nagyon jó fotók! Köszi! Az IFA-val kapcsolatban: a MN,MH használt W-50-est és L-60-ast is. W-50: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény L-60: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény Én ezekről tudok, szerinted ez jó? A tábori nyomda nekem újdonság. | |||||
romeo | Adatlap | 505761 | 2010. december 18. 22:45 | ||
balaton | Adatlap | 505760 | 2010. december 18. 21:11 | ||
Jól látom, hogy a "motorháztetőn" lévő jelzésen a csillag előre néz? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |