/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
romeo 505806 2010. december 23. 08:44
Válasz erre
törzsbusz 505805 2010. december 23. 08:02
Válasz erre
No 4 CSEPEL D-566 BORÍTÓ másolata
No 4 CSEPEL D-566 BORÍTÓ másolata

Üdv!

A sorozat négy részének kézirata már elkészült, remélem mihamarabb megjelenik. tervek szerint, lehet egy kicsit más formában és az sem kizárt, hogy előröl indul, a már megjelent részek átdolgozott kiadásával.
nincsötletem 505804 2010. december 23. 07:15
Válasz erre
Tiszteletem törzsbusz!
A csepel d566-os könyv mikorra fog elkészülni, előre is kössz a választ.
üdv:nincsötletem
miniman 505803 2010. december 23. 06:56
Válasz erre
Katonásan megoldották...aminek kereke van azt emeljök, ami szögletes azt gurítjuk.
törzsbusz 505802 2010. december 23. 00:09
Válasz erre
T-141 - ből 12,vagy 14 db. volt az MN-ben. Szabadszállás és a PCGTEK (MN9595) kapta...nem találom a fotót! Majd egyszer-csak!
törzsbusz 505801 2010. december 22. 23:59
Válasz erre
juge75 505800 2010. december 22. 22:33
Válasz erre
Ennyire le voltak robbanva, hogy lábon nem tudták levinni őket?
juge75 505799 2010. december 22. 22:32
Válasz erre
Varjúbácsinak jó téma, a készülő CS.M.Z.A.P. szállítóhoz...
farkas469 505797 2010. december 22. 22:05
Válasz erre
Nagyon jók a taszári fotók! Köszönjük szépen!
juge75 505796 2010. december 22. 20:19
Válasz erre
Az is 59G, csak van utána egy per jel és az után 668.
juge75 505795 2010. december 22. 20:17
Válasz erre
Tüzérségi vontatónak is használta.
P-37 előtt is volt rádió lokátor, és nem mindegyikük volt gépjárműre szerelve.
Pilu 505794 2010. december 22. 19:28
Válasz erre
romeo 505793 2010. december 22. 19:28
Válasz erre
Jó fotók!
Melyik évben volt az esemény?
Köszi!
Pilu 505792 2010. december 22. 19:27
Válasz erre
PA170005
PA170005
PA170006
PA170006
PA170007
PA170007
PA170008
PA170008
PA170009
PA170009
PA170010
PA170010
PA170011
PA170011
PA170012
PA170012
PA170015
PA170015
PA170016
PA170016
PA170017
PA170017
PA170018
PA170018
PA170019
PA170019
PA170020
PA170020

Néhányatoknak ígértem a képeket, bocs, de nem jött össze, ezért mégis felrakom ide. Készítőjüket nem ismerem, de Taszáron dolgozott.
romeo 505791 2010. december 22. 19:27
Válasz erre
Jó fotók!
Melyik évben volt az esemény?
Köszi!
Pilu 505790 2010. december 22. 19:18
Válasz erre
PA170001
PA170001
PA170002
PA170002

Dodge mentő leadása (Taszár).
romeo 505789 2010. december 22. 18:28
Válasz erre
Pilu 505788 2010. december 22. 18:21
Válasz erre
A lánctalpas vontatókkal kapcsolatban egy dolog már régóta szúrja a szememet. Az RT alakulatoknál, a P-37 lokátorállomásokhoz rendszeresített vontatót rengeteg fórumon (azt hiszem ezen is) ATSZ-59G-nek azonosítják. Nem az. Annak a daruval szerelt változata, ami ATSz-668 névre hallgat. Konkrétan nem is vagyok biztos abban, hogy az MN használta a síma ATSz-59G-t.
Pilu 505787 2010. december 22. 18:17
Válasz erre
A honi légvédelmi rakétások biztosan használták. Az RT is valószínűleg, mert egy RT századnál találtam hozzá való gépkönyvet. Persze ez nem bizonyíték.
juge75 505786 2010. december 22. 10:39
Válasz erre
A hír igaz, használtak vontatót, de főleg láncosat.
romeo 505785 2010. december 22. 09:21
Válasz erre
Tatra 141
Tatra 141

Üdv Törzsbusz, Farkas 469!
Ismerősöm azt állítja, hogy a hatvanas években a Magyar Néphadsereg rádiótechnikai egységei radar-vontatásra használták a Tátra T-141-es vontatót, erről tudtok valamit?
Köszönöm!
romeo 505784 2010. december 22. 08:41
Válasz erre
Üdv Farkas469!
Hű, ez marha jó fotó! Eddig nem volt fotóm magyar BAV-ról.
Nagyon köszönöm!
farkas469 505783 2010. december 21. 23:24
Válasz erre
magyar
magyar

Itt van.
st_patrick 505782 2010. december 21. 21:34
Válasz erre
Amit nem ír, hogy a GAZ-46 is rendszerben volt KUG (kis úszó gépkocsi) néven.
romeo 505781 2010. december 21. 11:46
Válasz erre
BAV - NUG
BAV - NUG

Na, megint tanultam valamit...
A Magyar Néphadsereg állományába NUG (nagy úszó gépkocsi) néven, mint első deszant átkelő jármű került rendszeresítve.

forrás: www.hm.gov.hu/container/files/attachments/14601/Seregszemle_2010_4.pdf
Kamovos 505780 2010. december 21. 10:21
Válasz erre
B-130 Mü mentő 01
B-130 Mü mentő 01
B-130 Mü mentő 02
B-130 Mü mentő 02

Szia Törzsbusz!

Valami ilyesmi lesz a polgári változat!
Csak úgy össze dobtam, még fargnom kell rajta!

Üdv: kamovos
Kamovos 505779 2010. december 20. 21:54
Válasz erre
Szia Pilu!

Köszi a segítséget!
Akkor, én is előre teszsem a plató alá!

Üdv: kamovos
Kamovos 505778 2010. december 20. 21:52
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm!
Kár, hogy nem használták, most akkor csinálhatok egy civilt! :(

Üdv: kamovos
törzsbusz 505777 2010. december 20. 21:43
Válasz erre
törzsbusz 505776 2010. december 20. 21:42
Válasz erre
Pilu 505775 2010. december 20. 19:11
Válasz erre
Üdv!
Az UFO-s Lo-1800 ebben a fomában egy zászlóalj segélyhely volt. Később ezeket teljesen kiváltották a Cs-D-344 kötöző kocsikkal.
Pilu 505774 2010. december 20. 18:53
Válasz erre
Üdv!
Szippantós, womás, műhely és darus változatokat is használt az MN.
Pilu 505773 2010. december 20. 18:51
Válasz erre
Üdv!
A hátsó kihajtható pótkerék az EZF alvázakon volt. Nyílván ez is az lehetett, csak ledobták a bódét és tettek a helyébe egy platót.
Kamovos 505772 2010. december 20. 18:42
Válasz erre
B-130
B-130
B-130 18
B-130 18

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, volt-e a seregben Csepel B-130 platós zárt fülkével?

Üdv: kamovos
Ui:Képek az internetről lettek letöltve
nincsötletem 505771 2010. december 20. 14:41
Válasz erre
Tiszteletem Törzsbusz!
a csepel d566-os könyv mikorra lesz kész?
Kamovos 505770 2010. december 20. 11:47
Válasz erre
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató alatti elől
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul

Sziasztok!

Mi határozza meg, hogy a Csepel D-344 pótkereke hátul a plató alatt, vagy menetirány szerinti baloldalon, a fülke mögött a plató alá került?

Üdv: kamovos
farkas469 505769 2010. december 19. 19:29
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenkinek!
Sajnos azóta a makett az új gazdájánál van...:( Csak két napig nézegethetem...
Üdv.
specnaz78 505768 2010. december 19. 13:43
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép lett. Tudom, nekem sem sikerül mindig szépen a fotózás, valahogy nem úgy adja vissza a színeket.

Üdv:specnaz78
farkas469 505767 2010. december 19. 07:49
Válasz erre
Helló!
Nem merek tippelni. Törzsbuszt kérdezd meg.Itt szokot fórumozni.
nincsötletem 505766 2010. december 19. 07:23
Válasz erre
Tiszteletem!
A könyv a Csepel d566-ról várhatóan mikor jelenik meg?
juge75 505765 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nyomdaipari gépmester kellett (volna) nekik.
juge75 505764 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nekem nem.
Majdnem oda kerültem (Kiskunfélegyháza).
Zéé74 505763 2010. december 18. 22:57
Válasz erre
'94-ben Kaposváron is volt egy a Füredi I-ben. De hogy melyik századhoz tartozott azt passz... mert nem is a telephelyen állt, hanem a kantin előtt.
romeo 505762 2010. december 18. 22:52
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Nagyon jó fotók! Köszi!

Az IFA-val kapcsolatban: a MN,MH használt W-50-est és L-60-ast is.
W-50: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
L-60: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
Én ezekről tudok, szerinted ez jó?

A tábori nyomda nekem újdonság.
romeo 505761 2010. december 18. 22:45
Válasz erre
balaton 505760 2010. december 18. 21:11
Válasz erre
Jól látom, hogy a "motorháztetőn" lévő jelzésen a csillag előre néz?
farkas469 505759 2010. december 18. 21:04
Válasz erre
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 3
Gaz66 1T12M 3

Sziasztok!
Elkészült. Sajnos nem birtam normálisan fotózni nem pontos a szin!
Még a hóra is kivittem hátha segít... Sajnos a régi f.gépem meghalt..
Le fotóztam és rögtön vissza néztem. Hát nem az...
A platós és a bódés között nincs ennyi eltérés!
Jó munkát mindenkinek!
st_patrick 505758 2010. december 18. 21:00
Válasz erre
Üdv! Most nyeltem egyet... Úgy érted Neked megvan?
st_patrick 505757 2010. december 18. 20:52
Válasz erre
Üdv! Engem érdekelne a könyv ha még aktuális. Sajnos a mailed nem írja ki.
törzsbusz 505756 2010. december 18. 20:31
Válasz erre
DÍSZEMLE 1952
DÍSZEMLE 1952
ya- 12
ya- 12

...És a Ya-12 -t sem, mint a Csepel -800 "édesapját"
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.