/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
romeo 505960 2011. január 2. 22:11
Válasz erre
Érsekújvár 1968
Érsekújvár 1968
Csepel D-450  talán
Csepel D-450 talán

Üdv Törzsbusz!

Nos van egy fotó a Magxar Néphadsereg 1968-as érsekújvári szerepléséről, és ennek a bal oldalán mintha D-450 lenne. Lehet, hogy "bevonultatott" civil? Szerinted?
Köszönöm!
Gabi 505959 2011. január 2. 22:05
Válasz erre
Sziasztok!
Létezett mindkét Ifához tetőkibújó, legalábbis NDK-ban biztos. Mondjuk vezető fölött nem sok értelme van, mert ez ha jól gondolom lőállás miatt lenne. Azt se szabad elfelejteni, hogy az Ifát nagyon sok kommunista ázsiai, afrikai országba exportálták, lehet, hogy ez egy gyárilag jobbkormányos verzió, vagy átépített, a tetőkibújó meg adott volt.
Gabi
romeo 505958 2011. január 2. 22:02
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
A merevített platós D-450 volt "pici" darabszámban rendszerben?
Köszi!
romeo 505957 2011. január 2. 22:01
Válasz erre
romeo 505956 2011. január 2. 21:55
Válasz erre
Üdv!

Ez tükörkép, képátalakító programmal készülhetett.
lucky 505955 2011. január 2. 21:29
Válasz erre
SENNÁS 505954 2011. január 2. 21:25
Válasz erre
OK.De akkor a (1)kép van rosszul beszkennelve vagy ez lenne jobb kormányos?
lucky 505953 2011. január 2. 21:20
Válasz erre
A HÖR-nél volt olyan IFA ahol volt kibúvó az anyósülés felett.Legalább is Adyligeten az őrzászlóajnál 1db volt.
Volt szerencsém párszor beírni a zászlóalj naplóba az aktuális egyenleget...

Rövid platós terepes volt. Talán W60?
Az 50-es IFA-kon viszont nem volt.
törzsbusz 505952 2011. január 2. 21:07
Válasz erre
Pici darabszámban rendszerben volt, a D-450B billenő gk. viszont nem csak az építő alakulatoknál. A D-450 platós HŐR változatát 1/43-ban márciusban bemutatom.
törzsbusz 505951 2011. január 2. 21:05
Válasz erre
Talán a D-352 D-420 lehet egy változat, miután külsőleg csak a motor oldalsátor különbözteti meg őket egymástól...bár mondjuk abból így egyből két változat hozható létre. :-)
SENNÁS 505950 2011. január 2. 20:55
Válasz erre
Fotothek_df_n-11_0000561
Fotothek_df_n-11_0000561
Fotothek_df_n-11_0000561-1
Fotothek_df_n-11_0000561-1

Szia romeo!Tudom hogy ez a gép nem "magyar honvédségi"de érdekes.Illetve én nem értem pontosan.Elméletileg az a kibúvó nyíllás az anyós ülés fölött van.Nem? Ez ha minden igaz NDK gép.Ha nem érdekel nem is kell válaszolnod.
Kamovos 505949 2011. január 2. 20:36
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszi a segítséget, és az új információkat! :)

A 3367 hsz-nél attól féltem nem fogok tudni dönteni a 3-ból melyiket építsem meg!
Na de most, az 5-ből, hogy fogok választani? :D

Üdv: kamovos
B.U.É.K
törzsbusz 505948 2011. január 2. 20:07
Válasz erre
Az bizony D-420! Riadó gépkocsi típusok: D-350,D-352,D-420, D-450, D-452. Más változatokban nem készültek.
Kamovos 505947 2011. január 2. 19:44
Válasz erre
Szia Maz!

Én a 3366 hsz-ben lévő, bscap0006 nevű képén, a baloldali járművét tituláltam D-344-nek.

A 3367 hsz-ben lévőt pedig D-450-nek!

Te melyikre gondoltál, hogy én D-344-nek neveztem és az D-420?

Üdv: kamovos
B.U.É.K
romeo 505946 2011. január 2. 18:51
Válasz erre
BIG_0008421239
BIG_0008421239

Üdv!
Én nagyon szépen kérnék fotót honvédségi rendszámú platós IFA W50-ről, mert ilyenem még nincs. Csak határőr rendszámúm van.
Köszönöm!
fotó: fefe1968
Maz 505945 2011. január 2. 18:37
Válasz erre
romeo 505944 2011. január 2. 18:34
Válasz erre
006
006

A D-450 a legszebb! Kár, hogy annak idején nem rendszeresítette a Magyar Néphadsereg, nagyon szép jármű volt!
fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450.html
Kamovos 505943 2011. január 2. 18:20
Válasz erre
Csepel D-450
Csepel D-450

Szia juge75!

Köszönöm a képeket, és a tippet!

Nocsak, nocsak!
Volt a Cspel D-344-esen is!

Mos megint kezdhetem vakarni a fejemet, hogy az álltalam ismert három változatból melyiket építsem meg A D-344-et B-350-et vagy a D-450-est!

Üdv: kamovos
B.U.É.K.
juge75 505942 2011. január 2. 12:25
Válasz erre
bscap0002
bscap0002
bscap0006
bscap0006
bscap0015
bscap0015
bscap0016
bscap0016

Ajánlom figyelmedbe: Bors 13. rész, Ujjé a ligetben.
Kamovos 505941 2011. január 2. 11:27
Válasz erre
B-350 rendőrségi 01
B-350 rendőrségi 01
B-350 rendőrségi 02
B-350 rendőrségi 02

Sziasztok!

Az lene a kérdésem, hogy Csepel B-350 rendőrségi változatról ezeken a képeken kívül nincs-e valakinek olyan képe (rajza) ami alapján el lehetne készíteni a makettjét?

Üdv: kamovos
B.UÉ.K.
Jimbow 505940 2011. január 2. 10:18
Válasz erre
DSCF1933
DSCF1933
DSCF1941
DSCF1941
DSCF196333
DSCF196333

Kemény párosítás...ez a MAN HX-32 nagyon brutál...
romeo 505939 2011. január 2. 00:53
Válasz erre
P1010737
P1010737

Üdv!
Hayate 505938 2011. január 1. 19:13
Válasz erre
Kösz a segítséget.

ÜDV. HAYATE
miniman 505937 2011. január 1. 18:09
Válasz erre
Békés Boldog új Évet kívánok én is, mindnyájotoknak!
juge75 505936 2011. január 1. 17:55
Válasz erre
1 szépség hibája van a dolognak, EZ NEM AZ.
SENNÁS 505935 2011. január 1. 17:54
Válasz erre
SENNÁS 505934 2011. január 1. 17:52
Válasz erre
Próba :http://ebookee.org/Squadron-Signal-Publications-Armor-2029-M41-Walker-Bulldog-in-action-Repost-_698712.html
juge75 505933 2011. január 1. 17:48
Válasz erre
juge75 505932 2011. január 1. 17:38
Válasz erre
Esetleg ez nincs fent valahol, hasonló megoldásban?
:-)
M42 Duster Walk Around Series
juge75 505931 2011. január 1. 17:32
Válasz erre
PDF-ben nem jó?
Ha igen, ide írj egy üzenetet!
juge75@hotmail.com
SENNÁS 505930 2011. január 1. 17:31
Válasz erre
Remélem így le tudod tölteni,egyenlőre amíg nem tudod megvenni.http://ebookee.org/ZiL-157-157K-Variants-in-detail-Present-Vehicle-Line-09-_384174.html
SENNÁS 505929 2011. január 1. 17:26
Válasz erre
Lökjél már egy mail címet mutatok egy érdekeset.
Űdv:SENNÁS
Hayate 505928 2011. január 1. 16:48
Válasz erre
Üdv.
Keresem megvételre a köv. kiadványt:
WWP: Zill 157/157k variants in detal

Előre is köszönöm a segítséget!
törzsbusz 505927 2010. december 31. 16:04
Válasz erre
Üdv Miniman!

Csak kedden adom fel a csomit. Együttműködő Boldog Új Évet!
miniman 505926 2010. december 31. 14:12
Válasz erre
Neked Is! Meg mindenkinek!

Feladtad a csomagot?
törzsbusz 505925 2010. december 31. 14:12
Válasz erre
B.Ú.É.K!

Mindenkinek minden jót!
juge75 505924 2010. december 31. 13:07
Válasz erre
juge75 505923 2010. december 31. 13:06
Válasz erre
A P-18 eredetileg négy egységből áll (t), 1-1 ural-375 vagy 4320 alvázon: antennás kocsi, műszer kocsi felépítménnyel, és két azonos Ps-1 és Ps-2 utánfutóval (ennek doboza, kialakítása a Son-9 tűzvezető lokátor bázisául is szolgáló kasztni és alváz, ugyanerre épül a P-12 és a Parol rendszer is).
juge75 505921 2010. december 31. 10:47
Válasz erre
romeo 505920 2010. december 31. 10:42
Válasz erre
Jimbow 505919 2010. december 31. 10:01
Válasz erre
101_0204
101_0204

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki, milyen felépítmény van a középső Ural-375-ön? Köszi!
törzsbusz 505917 2010. december 30. 23:47
Válasz erre
HG1222
HG1222
HG1222 2
HG1222 2
törzsmunka
törzsmunka

Elnézést, de megint csak egy saját járművünkről látható fotó, aminek örülök. Nem PILLE, hanem LEPKE. A Pille az a törzshálóhely. Ebből a típusból csak néhány készült, a D-566 típuson alakították ki a végleges változatot. Sajnos erről a változatról archív fotóra még nem akadtam, de a létező valószínűleg egyetlen példányt mi mentettük meg a szétvágástól. Le is vágták a felépítményét véletlenül, aztán miután megtudták, hogy ki van fizetve gyorsan visszatették, sajnos maradandó károkkal. Remélem nemsoká felújításra kerül. Rendszáma: HG 12-22
romeo 505916 2010. december 30. 23:44
Válasz erre
BIG_0004683870
BIG_0004683870

A PILLE itt egy D-566-on.
fotó: st_patrick
romeo 505915 2010. december 30. 23:28
Válasz erre
tn_800x600_210042_38986_torzsbusz
tn_800x600_210042_38986_torzsbusz

Üdv!
Léteznek fotók erről a Csepel 344-346 "PILLE" törzsbuszról?
köszi!
farkas469 505914 2010. december 30. 22:59
Válasz erre
Eltévesztettem! Ez egy Zil-131 R1206-os relé állomás.
romeo 505913 2010. december 30. 22:57
Válasz erre
romeo 505912 2010. december 30. 22:56
Válasz erre
ZISz-151  MN  1956
ZISz-151 MN 1956

Magyar Néphadsereg ZISz-151.
fotó: bfl.archivportal.hu/virtualis_kiallitasok/56/pillanatkepek.html
farkas469 505911 2010. december 30. 22:55
Válasz erre
Milyen alkalommal volt kiállítva? Magánkézben vannak a járművek szerinted?
R-140-es belsejét nem fotóztad?
romeo 505910 2010. december 30. 22:50
Válasz erre
romeo 505909 2010. december 30. 22:47
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.