<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 505960 | 2011. január 2. 22:11 | ||
Gabi | Adatlap | 505959 | 2011. január 2. 22:05 | ||
Sziasztok! Létezett mindkét Ifához tetőkibújó, legalábbis NDK-ban biztos. Mondjuk vezető fölött nem sok értelme van, mert ez ha jól gondolom lőállás miatt lenne. Azt se szabad elfelejteni, hogy az Ifát nagyon sok kommunista ázsiai, afrikai országba exportálták, lehet, hogy ez egy gyárilag jobbkormányos verzió, vagy átépített, a tetőkibújó meg adott volt. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 505958 | 2011. január 2. 22:02 | ||
Üdv Törzsbusz! A merevített platós D-450 volt "pici" darabszámban rendszerben? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 505957 | 2011. január 2. 22:01 | ||
Üdv Kamovos! Még egy fotó a Csepel D-450 riadókocsihoz. fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450.html | |||||
romeo | Adatlap | 505956 | 2011. január 2. 21:55 | ||
Üdv! Ez tükörkép, képátalakító programmal készülhetett. | |||||
lucky | Adatlap | 505955 | 2011. január 2. 21:29 | ||
Esetleg 2 kibúvós? | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505954 | 2011. január 2. 21:25 | ||
OK.De akkor a (1)kép van rosszul beszkennelve vagy ez lenne jobb kormányos? | |||||
lucky | Adatlap | 505953 | 2011. január 2. 21:20 | ||
A HÖR-nél volt olyan IFA ahol volt kibúvó az anyósülés felett.Legalább is Adyligeten az őrzászlóajnál 1db volt. Volt szerencsém párszor beírni a zászlóalj naplóba az aktuális egyenleget... Rövid platós terepes volt. Talán W60? Az 50-es IFA-kon viszont nem volt. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505952 | 2011. január 2. 21:07 | ||
Pici darabszámban rendszerben volt, a D-450B billenő gk. viszont nem csak az építő alakulatoknál. A D-450 platós HŐR változatát 1/43-ban márciusban bemutatom. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505951 | 2011. január 2. 21:05 | ||
Talán a D-352 D-420 lehet egy változat, miután külsőleg csak a motor oldalsátor különbözteti meg őket egymástól...bár mondjuk abból így egyből két változat hozható létre. :-) | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505950 | 2011. január 2. 20:55 | ||
Szia romeo!Tudom hogy ez a gép nem "magyar honvédségi"de érdekes.Illetve én nem értem pontosan.Elméletileg az a kibúvó nyíllás az anyós ülés fölött van.Nem? Ez ha minden igaz NDK gép.Ha nem érdekel nem is kell válaszolnod. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505949 | 2011. január 2. 20:36 | ||
Szia Törzsbusz! Köszi a segítséget, és az új információkat! :) A 3367 hsz-nél attól féltem nem fogok tudni dönteni a 3-ból melyiket építsem meg! Na de most, az 5-ből, hogy fogok választani? :D Üdv: kamovos B.U.É.K | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505948 | 2011. január 2. 20:07 | ||
Az bizony D-420! Riadó gépkocsi típusok: D-350,D-352,D-420, D-450, D-452. Más változatokban nem készültek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505947 | 2011. január 2. 19:44 | ||
Szia Maz! Én a 3366 hsz-ben lévő, bscap0006 nevű képén, a baloldali járművét tituláltam D-344-nek. A 3367 hsz-ben lévőt pedig D-450-nek! Te melyikre gondoltál, hogy én D-344-nek neveztem és az D-420? Üdv: kamovos B.U.É.K | |||||
romeo | Adatlap | 505946 | 2011. január 2. 18:51 | ||
Maz | Adatlap | 505945 | 2011. január 2. 18:37 | ||
Az nem D 344, hanem D 420. | |||||
romeo | Adatlap | 505944 | 2011. január 2. 18:34 | ||
A D-450 a legszebb! Kár, hogy annak idején nem rendszeresítette a Magyar Néphadsereg, nagyon szép jármű volt! fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 505943 | 2011. január 2. 18:20 | ||
juge75 | Adatlap | 505942 | 2011. január 2. 12:25 | ||
Ajánlom figyelmedbe: Bors 13. rész, Ujjé a ligetben. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505941 | 2011. január 2. 11:27 | ||
Jimbow | Adatlap | 505940 | 2011. január 2. 10:18 | ||
romeo | Adatlap | 505939 | 2011. január 2. 00:53 | ||
Hayate | Adatlap | 505938 | 2011. január 1. 19:13 | ||
Kösz a segítséget. ÜDV. HAYATE | |||||
miniman | Adatlap | 505937 | 2011. január 1. 18:09 | ||
Békés Boldog új Évet kívánok én is, mindnyájotoknak! | |||||
juge75 | Adatlap | 505936 | 2011. január 1. 17:55 | ||
1 szépség hibája van a dolognak, EZ NEM AZ. | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505935 | 2011. január 1. 17:54 | ||
Ja ez M41 akkor ez rövid.Bocs | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505934 | 2011. január 1. 17:52 | ||
Próba :http://ebookee.org/Squadron-Signal-Publications-Armor-2029-M41-Walker-Bulldog-in-action-Repost-_698712.html | |||||
juge75 | Adatlap | 505933 | 2011. január 1. 17:48 | ||
juge75 | Adatlap | 505932 | 2011. január 1. 17:38 | ||
Esetleg ez nincs fent valahol, hasonló megoldásban? :-) M42 Duster Walk Around Series | |||||
juge75 | Adatlap | 505931 | 2011. január 1. 17:32 | ||
PDF-ben nem jó? Ha igen, ide írj egy üzenetet! juge75@hotmail.com | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505930 | 2011. január 1. 17:31 | ||
Remélem így le tudod tölteni,egyenlőre amíg nem tudod megvenni.http://ebookee.org/ZiL-157-157K-Variants-in-detail-Present-Vehicle-Line-09-_384174.html | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505929 | 2011. január 1. 17:26 | ||
Lökjél már egy mail címet mutatok egy érdekeset. Űdv:SENNÁS | |||||
Hayate | Adatlap | 505928 | 2011. január 1. 16:48 | ||
Üdv. Keresem megvételre a köv. kiadványt: WWP: Zill 157/157k variants in detal Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505927 | 2010. december 31. 16:04 | ||
Üdv Miniman! Csak kedden adom fel a csomit. Együttműködő Boldog Új Évet! | |||||
miniman | Adatlap | 505926 | 2010. december 31. 14:12 | ||
Neked Is! Meg mindenkinek! Feladtad a csomagot? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505925 | 2010. december 31. 14:12 | ||
B.Ú.É.K! Mindenkinek minden jót! | |||||
juge75 | Adatlap | 505924 | 2010. december 31. 13:07 | ||
juge75 | Adatlap | 505923 | 2010. december 31. 13:06 | ||
A P-18 eredetileg négy egységből áll (t), 1-1 ural-375 vagy 4320 alvázon: antennás kocsi, műszer kocsi felépítménnyel, és két azonos Ps-1 és Ps-2 utánfutóval (ennek doboza, kialakítása a Son-9 tűzvezető lokátor bázisául is szolgáló kasztni és alváz, ugyanerre épül a P-12 és a Parol rendszer is). | |||||
juge75 | Adatlap | 505921 | 2010. december 31. 10:47 | ||
P-18 műszerkocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 505920 | 2010. december 31. 10:42 | ||
Nagyon szépen köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 505919 | 2010. december 31. 10:01 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505917 | 2010. december 30. 23:47 | ||
Elnézést, de megint csak egy saját járművünkről látható fotó, aminek örülök. Nem PILLE, hanem LEPKE. A Pille az a törzshálóhely. Ebből a típusból csak néhány készült, a D-566 típuson alakították ki a végleges változatot. Sajnos erről a változatról archív fotóra még nem akadtam, de a létező valószínűleg egyetlen példányt mi mentettük meg a szétvágástól. Le is vágták a felépítményét véletlenül, aztán miután megtudták, hogy ki van fizetve gyorsan visszatették, sajnos maradandó károkkal. Remélem nemsoká felújításra kerül. Rendszáma: HG 12-22 | |||||
romeo | Adatlap | 505916 | 2010. december 30. 23:44 | ||
A PILLE itt egy D-566-on. fotó: st_patrick | |||||
romeo | Adatlap | 505915 | 2010. december 30. 23:28 | ||
farkas469 | Adatlap | 505914 | 2010. december 30. 22:59 | ||
Eltévesztettem! Ez egy Zil-131 R1206-os relé állomás. | |||||
romeo | Adatlap | 505913 | 2010. december 30. 22:57 | ||
Rá kell kérdeznem a haveromnál. | |||||
romeo | Adatlap | 505912 | 2010. december 30. 22:56 | ||
farkas469 | Adatlap | 505911 | 2010. december 30. 22:55 | ||
Milyen alkalommal volt kiállítva? Magánkézben vannak a járművek szerinted? R-140-es belsejét nem fotóztad? | |||||
romeo | Adatlap | 505910 | 2010. december 30. 22:50 | ||
A budai-várban. | |||||
romeo | Adatlap | 505909 | 2010. december 30. 22:47 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Üdv Törzsbusz!
Nos van egy fotó a Magxar Néphadsereg 1968-as érsekújvári szerepléséről, és ennek a bal oldalán mintha D-450 lenne. Lehet, hogy "bevonultatott" civil? Szerinted?
Köszönöm!