<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 505958 | 2011. január 2. 22:02 | ||
romeo | Adatlap | 505957 | 2011. január 2. 22:01 | ||
Üdv Kamovos! Még egy fotó a Csepel D-450 riadókocsihoz. fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450.html | |||||
romeo | Adatlap | 505956 | 2011. január 2. 21:55 | ||
Üdv! Ez tükörkép, képátalakító programmal készülhetett. | |||||
lucky | Adatlap | 505955 | 2011. január 2. 21:29 | ||
Esetleg 2 kibúvós? | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505954 | 2011. január 2. 21:25 | ||
OK.De akkor a (1)kép van rosszul beszkennelve vagy ez lenne jobb kormányos? | |||||
lucky | Adatlap | 505953 | 2011. január 2. 21:20 | ||
A HÖR-nél volt olyan IFA ahol volt kibúvó az anyósülés felett.Legalább is Adyligeten az őrzászlóajnál 1db volt. Volt szerencsém párszor beírni a zászlóalj naplóba az aktuális egyenleget... Rövid platós terepes volt. Talán W60? Az 50-es IFA-kon viszont nem volt. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505952 | 2011. január 2. 21:07 | ||
Pici darabszámban rendszerben volt, a D-450B billenő gk. viszont nem csak az építő alakulatoknál. A D-450 platós HŐR változatát 1/43-ban márciusban bemutatom. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505951 | 2011. január 2. 21:05 | ||
Talán a D-352 D-420 lehet egy változat, miután külsőleg csak a motor oldalsátor különbözteti meg őket egymástól...bár mondjuk abból így egyből két változat hozható létre. :-) | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505950 | 2011. január 2. 20:55 | ||
Szia romeo!Tudom hogy ez a gép nem "magyar honvédségi"de érdekes.Illetve én nem értem pontosan.Elméletileg az a kibúvó nyíllás az anyós ülés fölött van.Nem? Ez ha minden igaz NDK gép.Ha nem érdekel nem is kell válaszolnod. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505949 | 2011. január 2. 20:36 | ||
Szia Törzsbusz! Köszi a segítséget, és az új információkat! :) A 3367 hsz-nél attól féltem nem fogok tudni dönteni a 3-ból melyiket építsem meg! Na de most, az 5-ből, hogy fogok választani? :D Üdv: kamovos B.U.É.K | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505948 | 2011. január 2. 20:07 | ||
Az bizony D-420! Riadó gépkocsi típusok: D-350,D-352,D-420, D-450, D-452. Más változatokban nem készültek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505947 | 2011. január 2. 19:44 | ||
Szia Maz! Én a 3366 hsz-ben lévő, bscap0006 nevű képén, a baloldali járművét tituláltam D-344-nek. A 3367 hsz-ben lévőt pedig D-450-nek! Te melyikre gondoltál, hogy én D-344-nek neveztem és az D-420? Üdv: kamovos B.U.É.K | |||||
romeo | Adatlap | 505946 | 2011. január 2. 18:51 | ||
Maz | Adatlap | 505945 | 2011. január 2. 18:37 | ||
Az nem D 344, hanem D 420. | |||||
romeo | Adatlap | 505944 | 2011. január 2. 18:34 | ||
A D-450 a legszebb! Kár, hogy annak idején nem rendszeresítette a Magyar Néphadsereg, nagyon szép jármű volt! fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 505943 | 2011. január 2. 18:20 | ||
juge75 | Adatlap | 505942 | 2011. január 2. 12:25 | ||
Ajánlom figyelmedbe: Bors 13. rész, Ujjé a ligetben. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505941 | 2011. január 2. 11:27 | ||
Jimbow | Adatlap | 505940 | 2011. január 2. 10:18 | ||
romeo | Adatlap | 505939 | 2011. január 2. 00:53 | ||
Hayate | Adatlap | 505938 | 2011. január 1. 19:13 | ||
Kösz a segítséget. ÜDV. HAYATE | |||||
miniman | Adatlap | 505937 | 2011. január 1. 18:09 | ||
Békés Boldog új Évet kívánok én is, mindnyájotoknak! | |||||
juge75 | Adatlap | 505936 | 2011. január 1. 17:55 | ||
1 szépség hibája van a dolognak, EZ NEM AZ. | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505935 | 2011. január 1. 17:54 | ||
Ja ez M41 akkor ez rövid.Bocs | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505934 | 2011. január 1. 17:52 | ||
Próba :http://ebookee.org/Squadron-Signal-Publications-Armor-2029-M41-Walker-Bulldog-in-action-Repost-_698712.html | |||||
juge75 | Adatlap | 505933 | 2011. január 1. 17:48 | ||
juge75 | Adatlap | 505932 | 2011. január 1. 17:38 | ||
Esetleg ez nincs fent valahol, hasonló megoldásban? :-) M42 Duster Walk Around Series | |||||
juge75 | Adatlap | 505931 | 2011. január 1. 17:32 | ||
PDF-ben nem jó? Ha igen, ide írj egy üzenetet! juge75@hotmail.com | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505930 | 2011. január 1. 17:31 | ||
Remélem így le tudod tölteni,egyenlőre amíg nem tudod megvenni.http://ebookee.org/ZiL-157-157K-Variants-in-detail-Present-Vehicle-Line-09-_384174.html | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505929 | 2011. január 1. 17:26 | ||
Lökjél már egy mail címet mutatok egy érdekeset. Űdv:SENNÁS | |||||
Hayate | Adatlap | 505928 | 2011. január 1. 16:48 | ||
Üdv. Keresem megvételre a köv. kiadványt: WWP: Zill 157/157k variants in detal Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505927 | 2010. december 31. 16:04 | ||
Üdv Miniman! Csak kedden adom fel a csomit. Együttműködő Boldog Új Évet! | |||||
miniman | Adatlap | 505926 | 2010. december 31. 14:12 | ||
Neked Is! Meg mindenkinek! Feladtad a csomagot? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505925 | 2010. december 31. 14:12 | ||
B.Ú.É.K! Mindenkinek minden jót! | |||||
juge75 | Adatlap | 505924 | 2010. december 31. 13:07 | ||
juge75 | Adatlap | 505923 | 2010. december 31. 13:06 | ||
A P-18 eredetileg négy egységből áll (t), 1-1 ural-375 vagy 4320 alvázon: antennás kocsi, műszer kocsi felépítménnyel, és két azonos Ps-1 és Ps-2 utánfutóval (ennek doboza, kialakítása a Son-9 tűzvezető lokátor bázisául is szolgáló kasztni és alváz, ugyanerre épül a P-12 és a Parol rendszer is). | |||||
juge75 | Adatlap | 505921 | 2010. december 31. 10:47 | ||
P-18 műszerkocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 505920 | 2010. december 31. 10:42 | ||
Nagyon szépen köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 505919 | 2010. december 31. 10:01 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505917 | 2010. december 30. 23:47 | ||
Elnézést, de megint csak egy saját járművünkről látható fotó, aminek örülök. Nem PILLE, hanem LEPKE. A Pille az a törzshálóhely. Ebből a típusból csak néhány készült, a D-566 típuson alakították ki a végleges változatot. Sajnos erről a változatról archív fotóra még nem akadtam, de a létező valószínűleg egyetlen példányt mi mentettük meg a szétvágástól. Le is vágták a felépítményét véletlenül, aztán miután megtudták, hogy ki van fizetve gyorsan visszatették, sajnos maradandó károkkal. Remélem nemsoká felújításra kerül. Rendszáma: HG 12-22 | |||||
romeo | Adatlap | 505916 | 2010. december 30. 23:44 | ||
A PILLE itt egy D-566-on. fotó: st_patrick | |||||
romeo | Adatlap | 505915 | 2010. december 30. 23:28 | ||
farkas469 | Adatlap | 505914 | 2010. december 30. 22:59 | ||
Eltévesztettem! Ez egy Zil-131 R1206-os relé állomás. | |||||
romeo | Adatlap | 505913 | 2010. december 30. 22:57 | ||
Rá kell kérdeznem a haveromnál. | |||||
romeo | Adatlap | 505912 | 2010. december 30. 22:56 | ||
farkas469 | Adatlap | 505911 | 2010. december 30. 22:55 | ||
Milyen alkalommal volt kiállítva? Magánkézben vannak a járművek szerinted? R-140-es belsejét nem fotóztad? | |||||
romeo | Adatlap | 505910 | 2010. december 30. 22:50 | ||
A budai-várban. | |||||
romeo | Adatlap | 505909 | 2010. december 30. 22:47 | ||
farkas469 | Adatlap | 505908 | 2010. december 30. 22:32 | ||
Romeo! Hol készültek a képek? A háttérben lévő Zil-131 R-140-es miatt kérdezném. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505907 | 2010. december 30. 22:01 | ||
A VS-FUG régebbi változata. fotó: Végh József |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
A merevített platós D-450 volt "pici" darabszámban rendszerben?
Köszi!