/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
farkas469 506060 2011. január 8. 15:36
Válasz erre
Nagyok szépek! Fáj a szívem a cuccukért! Nem eladóak? Én mint hagyományőrzö is, ezek kincsek...
Magyar VSUAZ469-ről van valakivak színes fotója?

farkas469@gmail.com
pilu 506059 2011. január 8. 15:31
Válasz erre
VSFUG (01)
VSFUG (01)
VSFUG (02)
VSFUG (02)
VSFUG (03)
VSFUG (03)
VSFUG (04)
VSFUG (04)
VSFUG (05)
VSFUG (05)
VSFUG (06)
VSFUG (06)
VSFUG (06)
VSFUG (06)
VSFUG (08)
VSFUG (08)
VSFUG (09)
VSFUG (09)

Hitvány képek ezek is, de talán ki lehet bogarászni, hogy mik hiányzanak a küzdőtérből.
pilu 506058 2011. január 8. 15:23
Válasz erre
60M jelzőzászló (01)
60M jelzőzászló (01)
AVJ-1 (01)
AVJ-1 (01)
FVJ (01)
FVJ (01)
IH-3M (01)
IH-3M (01)
IH-12 (01)
IH-12 (01)
IH-31KA (01)
IH-31KA (01)
IP-46 M
IP-46 M
JP-64
JP-64
Ködgyertya (01)
Ködgyertya (01)
TMF-1.(01)
TMF-1.(01)
zászló kilövő (01)
zászló kilövő (01)
zászlókilövő (02)
zászlókilövő (02)
VSFF (06)
VSFF (06)

Ha már előkerült a VSFUG, néhány kiegészítő kép a felszereléseiről. A fekete-fehérek szabályzatból valók, a többi saját kép.
romeo 506057 2011. január 8. 10:44
Válasz erre
rittal 506056 2011. január 8. 03:30
Válasz erre
ez egy mobil mikrohullámú állomás. Az árbócon egy 0,3m-es Grante gyártmányú parabola antenna van 23 vagy 38 GHz-es, sajnos a zászlóval bíbelődő hölgy kitakarja a kültéri rádiót, de vagy Totaltel vagy Ericsson Mini-Link (valszeg az előbbi)
romeo 506055 2011. január 7. 22:09
Válasz erre
Hungarian_Army_during_Combined_Endeavor_2000.JPEG
Hungarian_Army_during_Combined_Endeavor_2000.JPEG

Üdv!
Ez milyen változat? Kösz!
farkas469 506054 2011. január 7. 17:13
Válasz erre
Egy pesti cég festette de van ilyen Uaz469-ben is ami az őrségé!
farkas469 506053 2011. január 7. 17:05
Válasz erre
Köszönöm Romeo!
Szép ,dög,!
romeo 506052 2011. január 7. 00:10
Válasz erre
romeo 506051 2011. január 7. 00:01
Válasz erre
AAF Tank Museum  Danville  USA
AAF Tank Museum Danville USA
AAF Tank Museum  Danville  USA (1)
AAF Tank Museum Danville USA (1)

A.A.F TANK MUSEUM DANVILLE U.S.A.
Érdekes, hogy náluk lehet KPVT géppuska a toronyban, nálunk meg sok esetben csak acélcsővel helyettesíthetik :)
Elektrolakatos 506050 2011. január 6. 21:56
Válasz erre
az kérlek szépen, kettő darab lemez ék
romeo 506049 2011. január 6. 21:43
Válasz erre
1-01
1-01
1-02
1-02

Üdv!
Szerintetek ez magyar katona és PSzH, és ha igen, mi az ott a motortér felett?
romeo 506048 2011. január 6. 20:35
Válasz erre
Hű, ez nagyon jó!
Köszönöm!
törzsbusz 506047 2011. január 6. 20:35
Válasz erre
Ja! Szolnokon. Elég szép lett! Szoktam benne gyönyörködni.
törzsbusz 506046 2011. január 6. 20:33
Válasz erre
Pilu 506045 2011. január 6. 19:33
Válasz erre
ETNV-B (01)
ETNV-B (01)
ETNV-B (02)
ETNV-B (02)
ETNV-B (03)
ETNV-B (03)
ETNV-B (04)
ETNV-B (04)
ETNV-B (05)
ETNV-B (05)
ETNV-B (06)
ETNV-B (06)
ETNV-É (01)
ETNV-É (01)
ETNV-É (02)
ETNV-É (02)
ETNV-É (03)
ETNV-É (03)
ETNV-É (04)
ETNV-É (04)
ETNV-É (05)
ETNV-É (05)
ETNV-É (05)
ETNV-É (05)
ETNV-É (06)
ETNV-É (06)
ETNV-É (07)
ETNV-É (07)
ETNV-É (08)
ETNV-É (08)
ETNV-É (09)
ETNV-É (09)
ETNV-Sz (01)
ETNV-Sz (01)
ETNV-V (01)
ETNV-V (01)

Szabályzatból. Bár elég hitványak.
romeo 506044 2011. január 6. 19:01
Válasz erre
PSzH
PSzH

Tud Valaki valamit erről a fotóról - helyszín, időpont?
Köszi!
romeo 506043 2011. január 6. 18:57
Válasz erre
ADK-125
ADK-125

Honvédségi tereptarka ADK-125 autódaru.
romeo 506042 2011. január 6. 18:54
Válasz erre
romeo 506041 2011. január 6. 18:54
Válasz erre
Kamovos 506040 2011. január 6. 18:52
Válasz erre
Szia Romeo!

Az Ural egy ETNV raj Bázis járműve.!
Rendeltetése: kábel dobok szállítása.

A Gaz-66 első ránézésre R-142 rádió állomásnak tűnik.

Üdv: kamovos
romeo 506039 2011. január 6. 18:25
Válasz erre
1
1

ural
pilu 506038 2011. január 6. 18:00
Válasz erre
Faun & Kraz 08
Faun & Kraz 08
Faun & Kraz 09
Faun & Kraz 09
Faun & Kraz 12
Faun & Kraz 12
Faun & Kraz 13
Faun & Kraz 13

Emelvevontatós, Krazos, Faunos. Saját képek.
juge75 506037 2011. január 6. 14:20
Válasz erre
Tehát, ha nem volt jelzés, valószínűleg magyar jármű? :-)
Gondolták, mindenkién van, a mienken nincs, ebből így is tudják hogy magyar.
Dísz szemléken is fel volt festve a felségjel, 1980-tól a csillag.
romeo 506036 2011. január 6. 13:57
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
A fotón egyáltalán magyar jámű látható?
Kamovos 506035 2011. január 6. 09:37
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm szépen a válaszod!

Üdv: kamovos
törzsbusz 506034 2011. január 6. 09:35
Válasz erre
A D-344 akkor D-346, ha mellékmeghajtómű szivattyút, vagy generátort hajt. Más eltérés jellemzően a fülke ülésbakja. Az üza. szállító az első D-346. (D-346.00)
A vízállító (VGK-70)D-346.07. A vegyi mentesítő (FMG-67,FMG-68) D-346.07-3. Az EZF műhelygépkocsik D-346.04, D-346.14. 4, illetve 14 Kw teljesítményű aggregáttal szerelve.
A külső eltérések, a jármű rendeltetésének megfelelően változnak. A tartályos D-346-ok fülkéje kívülről is egyforma - a hátfal elrendezése - azonban az üzemanyagos munkalámpái máshogy vannak kialakítva (képek szerint) a vizes, és a mentesítők munkalámpái azonos kialakításúak, a fülkehátfalak egyformák - a kapaszkodó kivételével.
Majd este küldök az üzásról, hogy eltudj igazodni.
Kamovos 506033 2011. január 6. 09:24
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm szépen a képeket!
Sokat segítettek!

Ez az üzemanyagos akkor ezek szerint, nem D-344, hanem D-346-os!
Sajnos nem tudom mi a különbség kívülről, nekem egyformának tűntek ezért hittem, hogy D-344-es!
Mik a jellemző külső eltérések?
A Vízszállító is 346-os?

Üdv: kamovos
törzsbusz 506032 2011. január 6. 08:38
Válasz erre
kjm
kjm
e-book gazvankilenc
e-book gazvankilenc

A "ruszki verdák" is tervben vannak, de elsősorban e-book formátumban és angol nyelven. Ugyanis az van, hogy bármennyire is a rajongás és szeretet van előtérben a témát illetően, tudni kell, hogy ahogy egy könyv elkészül, termék lesz belőle és abban a pillanatban más sajnos nem is annyira fontos. Tehát a kész termék önálló életet kezd élni ami viszont alapvetően gazdasági ügy. Na azt gondolom szeretett kis hazánkban ez a témakör - bár mi nagyon rég kezdtünk neki, és sokan azt mondják: mi vagyunk a vírusgaza - tehát e- témakör bár erősen fejlődik, még mindig gyerekcipőben jár. Egyébként - sajnos ez is csúszóban van, de azért beharangozom, remélem idén elindul a magazinunk, amiben sok féléről fogunk majd írni, sok archív anyaggal. KORAINAK TARTOTTAM ERRŐL HÍRLENI na de hát már ez van.

Ime a borító terve a magazinnak:
Zil131N 506031 2011. január 5. 23:46
Válasz erre
pilu köszi a képeket nagyon jók!
Szívesen fogadok hasonló Zil-131 képeket, a kedvenc teherautóm!
Törzsbusz a Csepel sorozat után nem tervezel a magyar katonai körökben ismert ruszki nagyvasakról(Zil-131, Ural-375,4320, Kraz 255B stb.) könyvet vagy könyveket a közeljövőben?
Nagyon jó a fórum! Üdv!
Freddy 506030 2011. január 5. 23:11
Válasz erre
De mára már javult a helyzet azért (persze lehet, hogy nem felségjel lett több, hanem jármű kevesebb:P).
Ellenben nyugaton se nagyon divat a felségjelek használata szárazföldi járműveken, legfeljebb a koalíciós Mars-jelet festik fel.

Az NDK mellett egyébként talán a csehszlovák hadsereg volt még ,,rendes" felségjelhasználó.
törzsbusz 506029 2011. január 5. 22:54
Válasz erre
Nálunk csak a VSZ gyakorlatokra bevont eszközökön volt előírás a "magyar csillag"...aztán az is le lett tojva. Semmi nem volt betartva soha.A VSZ tagállamaiban nem is nagyon volt 60 féle különböző zöld szín.
Freddy 506028 2011. január 5. 22:26
Válasz erre
Freddy 506027 2011. január 5. 22:25
Válasz erre
Nem vagyok nagy NDK-ológus, de nekem feltűnt, hogy ők a magyaroknál, vagy pláne a Nagy Testvérnél sokkal komolyabban vették a felségjelzéseket, mindenhova, a teherautók ajtajára is felkerült az NDK-s felségjel. Ezena FUG-on meg nem nagyon van.
törzsbusz 506026 2011. január 5. 22:16
Válasz erre
törzsbusz 506025 2011. január 5. 22:15
Válasz erre
törzsbusz 506024 2011. január 5. 22:13
Válasz erre
pilu 506023 2011. január 5. 21:48
Válasz erre
Most már biztos vagyok benne, hogy radaros embléma.
pilu 506022 2011. január 5. 21:32
Válasz erre
P1010037
P1010037
P1010098
P1010098
P1010099
P1010099
P1010100
P1010100
P1010101
P1010101
P1010114
P1010114
P1010117
P1010117

Üdv.
Sajnos jobbakat nem találtam. Ezeket a képeket a Radar ezredtől csinálta valaki, a nevét nem tudom. A Zilekkel Győriek voltak, a Gaz-66 szentkirályszabadjai. Drégelypalánk 2003.
juge75 506021 2011. január 5. 21:22
Válasz erre
Te, ez a hely, ahol a fotó készült, tisztára olyan, mint a reptéri sportpálya, mögötte a valamikori Hír, Frisz és Őr századok épületével!
Elektrolakatos 506020 2011. január 5. 21:16
Válasz erre
gyönyörű az a müszcsop, de sokat javítottam anno

egyszer szivesen ellátogatnék hozzátok, helyileg hol a műhely?
romeo 506018 2011. január 5. 20:04
Válasz erre
Nagyon szép és alapos munka! Sok sikert kívánok hozzá!
Üdv!
törzsbusz 506017 2011. január 5. 19:57
Válasz erre
HZ 13 68
HZ 13 68
HZ 13 68 1
HZ 13 68 1
HZ 13 68 2
HZ 13 68 2
HZ 13 68 3
HZ 13 68 3
HZ 13 68 4
HZ 13 68 4
HZ 13 68 5
HZ 13 68 5
HZ 13 68 6
HZ 13 68 6
HZ 13 68 7
HZ 13 68 7
HZ 13 68 8
HZ 13 68 8
HZ 13 68  7
HZ 13 68 7

Kamovos!

Az archív fotók előtt:
Zil131N 506016 2011. január 5. 19:41
Válasz erre
Sziasztok!
Én még új vagyok itt és a segitségeteket szeretném kérni.
Képeket keresnék amikor Zil 131-es vontat ZU-23-2-t, illetve amikor BMK-130M motoros hajót vontatnak vele. Aki tud töltsön fel ilyen képeket! Köszönöm szépen előre is.
törzsbusz 506015 2011. január 5. 19:13
Válasz erre
kenyeres
kenyeres

Felhívás! Felhívás! Felhívás!

Ilyen felépítményű, D-344,vagy D-346 típusú Csepelt keresünk megvételre!

Felhívás! Felhívás! Felhívás!
A-3 506014 2011. január 5. 18:08
Válasz erre
Ennek a keréknek az agy része a MIG-15-17-es repülőkről származik. Alkalmazták még az AMZ-53-as feltöltőkocsik főfutójánál is de a földi felhasználásnál nem fúrták fel a fékdobok rögzítő furatait.
Kamovos 506013 2011. január 5. 17:54
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Biztos jólfog kinézni!
Kiváncsian várom a végeredményt!

Köszi előre is a képeket!

Üdv: kamovos
törzsbusz 506012 2011. január 5. 17:40
Válasz erre
HZ 13 68 10
HZ 13 68 10

Szia Kamovos!

Tavaszra lesz kész a D-346.00. tip. üza.töltő gépkocsink. Majd mindjárt keresek Neked képeket a makett építéshez.
Kamovos 506010 2011. január 5. 14:08
Válasz erre
Szia Elektrolakatos Barátom!

Mihelyt szomszéd falunk lesz, már rohanok is! :)

Szombaton, jössz REBEKA-ra?

Üdv: kamovos
Elektrolakatos 506009 2011. január 5. 13:16
Válasz erre
há fogod magad és kimész Ceglédre lefotózni személyesen, vagy akár 400.000-ért meg is vásárolhatod :-P
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.