<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 506067 | 2011. január 9. 11:37 | ||
A B-130-at inkább mondanám a tűzoltóság állományába tartozónak. Erre utal a baloldali kereső fényszóró, illetve a tömlő - és szivattyúszállító utánfutó. Volti ilyen utánfutónk. Előzmény: (506066) Freddy 2011. január 9. 11:06 | |||||
Freddy | Adatlap | 506066 | 2011. január 9. 11:06 | ||
Csodálkoztam volna, ha sikerül elsőre, de akkor így. | |||||
Freddy | Adatlap | 506065 | 2011. január 9. 11:04 | ||
Határőrségi Csepel-130 valami furcsa utánfutóval:
http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/magyarorszagi_kisebbsegek/2009/nemetek/Janossomorja/pages/images/020_A_hatarorseg_clip_image002.jpg | |||||
romeo | Adatlap | 506064 | 2011. január 9. 10:56 | ||
Maz | Adatlap | 506063 | 2011. január 8. 22:33 | ||
Gondolatébresztőül: Néha felvetődik, hogy ilyen-olyan járműtípus volt e a Néphadseregnél-Honvédségnél. Régi Határőr Magazinokat nézek át éppen NIVA belső képeket keresve, ott ütötte meg a szemem a következő: "A közúti személygépkocsi-kategóriában egyébiránt kilenc gyártmány huszonkilenc típusa üzemel a Határőrségnél." 2001/9. szám, 13. oldal. Ez a Honvédségnél kisebb fegyveres erő egy időben szolgálatban álló egy járműkategóriája. | |||||
farkas469 | Adatlap | 506062 | 2011. január 8. 15:45 | ||
pilu | Adatlap | 506061 | 2011. január 8. 15:43 | ||
Sajnos ezek kincstári holmik voltak, még VV-műszakis koromban fényképetem, szkennelgettem őket. Én is hajtok rájuk, mint gyűjtő, de eddig ebből csak jelzőzászlóm van. VSFUAZ felszereléséről vannak ilyen hasonlóan hitvány szabályzatos képeim, ha érdekelnek. | |||||
farkas469 | Adatlap | 506060 | 2011. január 8. 15:36 | ||
Nagyok szépek! Fáj a szívem a cuccukért! Nem eladóak? Én mint hagyományőrzö is, ezek kincsek... Magyar VSUAZ469-ről van valakivak színes fotója? farkas469@gmail.com | |||||
pilu | Adatlap | 506059 | 2011. január 8. 15:31 | ||
Hitvány képek ezek is, de talán ki lehet bogarászni, hogy mik hiányzanak a küzdőtérből. | |||||
pilu | Adatlap | 506058 | 2011. január 8. 15:23 | ||
romeo | Adatlap | 506057 | 2011. január 8. 10:44 | ||
rittal | Adatlap | 506056 | 2011. január 8. 03:30 | ||
ez egy mobil mikrohullámú állomás. Az árbócon egy 0,3m-es Grante gyártmányú parabola antenna van 23 vagy 38 GHz-es, sajnos a zászlóval bíbelődő hölgy kitakarja a kültéri rádiót, de vagy Totaltel vagy Ericsson Mini-Link (valszeg az előbbi) | |||||
romeo | Adatlap | 506055 | 2011. január 7. 22:09 | ||
farkas469 | Adatlap | 506054 | 2011. január 7. 17:13 | ||
Egy pesti cég festette de van ilyen Uaz469-ben is ami az őrségé! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506053 | 2011. január 7. 17:05 | ||
romeo | Adatlap | 506052 | 2011. január 7. 00:10 | ||
romeo | Adatlap | 506051 | 2011. január 7. 00:01 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 506050 | 2011. január 6. 21:56 | ||
az kérlek szépen, kettő darab lemez ék | |||||
romeo | Adatlap | 506049 | 2011. január 6. 21:43 | ||
romeo | Adatlap | 506048 | 2011. január 6. 20:35 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506047 | 2011. január 6. 20:35 | ||
Ja! Szolnokon. Elég szép lett! Szoktam benne gyönyörködni. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506046 | 2011. január 6. 20:33 | ||
Ja, a Garant? Igen! | |||||
Pilu | Adatlap | 506045 | 2011. január 6. 19:33 | ||
romeo | Adatlap | 506044 | 2011. január 6. 19:01 | ||
romeo | Adatlap | 506043 | 2011. január 6. 18:57 | ||
romeo | Adatlap | 506042 | 2011. január 6. 18:54 | ||
Bocsánat, helyesen Kamovos! | |||||
romeo | Adatlap | 506041 | 2011. január 6. 18:54 | ||
Köszönöm Kamovo! | |||||
Kamovos | Adatlap | 506040 | 2011. január 6. 18:52 | ||
Szia Romeo! Az Ural egy ETNV raj Bázis járműve.! Rendeltetése: kábel dobok szállítása. A Gaz-66 első ránézésre R-142 rádió állomásnak tűnik. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 506039 | 2011. január 6. 18:25 | ||
pilu | Adatlap | 506038 | 2011. január 6. 18:00 | ||
juge75 | Adatlap | 506037 | 2011. január 6. 14:20 | ||
Tehát, ha nem volt jelzés, valószínűleg magyar jármű? :-) Gondolták, mindenkién van, a mienken nincs, ebből így is tudják hogy magyar. Dísz szemléken is fel volt festve a felségjel, 1980-tól a csillag. | |||||
romeo | Adatlap | 506036 | 2011. január 6. 13:57 | ||
Üdv Törzsbusz! A fotón egyáltalán magyar jámű látható? | |||||
Kamovos | Adatlap | 506035 | 2011. január 6. 09:37 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a válaszod! Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506034 | 2011. január 6. 09:35 | ||
A D-344 akkor D-346, ha mellékmeghajtómű szivattyút, vagy generátort hajt. Más eltérés jellemzően a fülke ülésbakja. Az üza. szállító az első D-346. (D-346.00) A vízállító (VGK-70)D-346.07. A vegyi mentesítő (FMG-67,FMG-68) D-346.07-3. Az EZF műhelygépkocsik D-346.04, D-346.14. 4, illetve 14 Kw teljesítményű aggregáttal szerelve. A külső eltérések, a jármű rendeltetésének megfelelően változnak. A tartályos D-346-ok fülkéje kívülről is egyforma - a hátfal elrendezése - azonban az üzemanyagos munkalámpái máshogy vannak kialakítva (képek szerint) a vizes, és a mentesítők munkalámpái azonos kialakításúak, a fülkehátfalak egyformák - a kapaszkodó kivételével. Majd este küldök az üzásról, hogy eltudj igazodni. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506033 | 2011. január 6. 09:24 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a képeket! Sokat segítettek! Ez az üzemanyagos akkor ezek szerint, nem D-344, hanem D-346-os! Sajnos nem tudom mi a különbség kívülről, nekem egyformának tűntek ezért hittem, hogy D-344-es! Mik a jellemző külső eltérések? A Vízszállító is 346-os? Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506032 | 2011. január 6. 08:38 | ||
A "ruszki verdák" is tervben vannak, de elsősorban e-book formátumban és angol nyelven. Ugyanis az van, hogy bármennyire is a rajongás és szeretet van előtérben a témát illetően, tudni kell, hogy ahogy egy könyv elkészül, termék lesz belőle és abban a pillanatban más sajnos nem is annyira fontos. Tehát a kész termék önálló életet kezd élni ami viszont alapvetően gazdasági ügy. Na azt gondolom szeretett kis hazánkban ez a témakör - bár mi nagyon rég kezdtünk neki, és sokan azt mondják: mi vagyunk a vírusgaza - tehát e- témakör bár erősen fejlődik, még mindig gyerekcipőben jár. Egyébként - sajnos ez is csúszóban van, de azért beharangozom, remélem idén elindul a magazinunk, amiben sok féléről fogunk majd írni, sok archív anyaggal. KORAINAK TARTOTTAM ERRŐL HÍRLENI na de hát már ez van. Ime a borító terve a magazinnak: | |||||
Zil131N | Adatlap | 506031 | 2011. január 5. 23:46 | ||
pilu köszi a képeket nagyon jók! Szívesen fogadok hasonló Zil-131 képeket, a kedvenc teherautóm! Törzsbusz a Csepel sorozat után nem tervezel a magyar katonai körökben ismert ruszki nagyvasakról(Zil-131, Ural-375,4320, Kraz 255B stb.) könyvet vagy könyveket a közeljövőben? Nagyon jó a fórum! Üdv! | |||||
Freddy | Adatlap | 506030 | 2011. január 5. 23:11 | ||
De mára már javult a helyzet azért (persze lehet, hogy nem felségjel lett több, hanem jármű kevesebb:P). Ellenben nyugaton se nagyon divat a felségjelek használata szárazföldi járműveken, legfeljebb a koalíciós Mars-jelet festik fel. Az NDK mellett egyébként talán a csehszlovák hadsereg volt még ,,rendes" felségjelhasználó. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506029 | 2011. január 5. 22:54 | ||
Nálunk csak a VSZ gyakorlatokra bevont eszközökön volt előírás a "magyar csillag"...aztán az is le lett tojva. Semmi nem volt betartva soha.A VSZ tagállamaiban nem is nagyon volt 60 féle különböző zöld szín. | |||||
Freddy | Adatlap | 506028 | 2011. január 5. 22:26 | ||
Még akkor is, ha ez egy PSZH:) | |||||
Freddy | Adatlap | 506027 | 2011. január 5. 22:25 | ||
Nem vagyok nagy NDK-ológus, de nekem feltűnt, hogy ők a magyaroknál, vagy pláne a Nagy Testvérnél sokkal komolyabban vették a felségjelzéseket, mindenhova, a teherautók ajtajára is felkerült az NDK-s felségjel. Ezena FUG-on meg nem nagyon van. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506026 | 2011. január 5. 22:16 | ||
Á, Bpest, Zách utca | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506025 | 2011. január 5. 22:15 | ||
Á, Bpest, Zách utca | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506024 | 2011. január 5. 22:13 | ||
pilu | Adatlap | 506023 | 2011. január 5. 21:48 | ||
Most már biztos vagyok benne, hogy radaros embléma. | |||||
pilu | Adatlap | 506022 | 2011. január 5. 21:32 | ||
Üdv. Sajnos jobbakat nem találtam. Ezeket a képeket a Radar ezredtől csinálta valaki, a nevét nem tudom. A Zilekkel Győriek voltak, a Gaz-66 szentkirályszabadjai. Drégelypalánk 2003. | |||||
juge75 | Adatlap | 506021 | 2011. január 5. 21:22 | ||
Te, ez a hely, ahol a fotó készült, tisztára olyan, mint a reptéri sportpálya, mögötte a valamikori Hír, Frisz és Őr századok épületével! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506020 | 2011. január 5. 21:16 | ||
gyönyörű az a müszcsop, de sokat javítottam anno egyszer szivesen ellátogatnék hozzátok, helyileg hol a műhely? | |||||
romeo | Adatlap | 506018 | 2011. január 5. 20:04 | ||
Nagyon szép és alapos munka! Sok sikert kívánok hozzá! Üdv! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506017 | 2011. január 5. 19:57 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |