<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 506113 | 2011. január 13. 22:20 | ||
balaton | Adatlap | 506112 | 2011. január 13. 20:53 | ||
Feltűnően sok az egy négyzetmétere eső amerikai autók száma az első képen :) Valószínű, hogy Kanadában készült. Pilótaképzéssel lehet összefüggésben? | |||||
romeo | Adatlap | 506111 | 2011. január 13. 20:44 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506110 | 2011. január 13. 13:59 | ||
Ez így is van. De írtam a begombolkozásról. | |||||
romeo | Adatlap | 506109 | 2011. január 13. 10:31 | ||
A PSzH prototípus vezetője valószínűleg nyitott búvónyílásból is vezethette a járművet, erre az is utal, hogy a tetőajtó bal oldalra van nyitva. Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 506108 | 2011. január 12. 21:24 | ||
Igen, a fotón bizony az van (nem is egy darab)! Nagyon szépen köszönöm! Üdv! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506107 | 2011. január 12. 21:13 | ||
Szia Romeo!ismereteim szerint néhány db. proto volt már a '60-as(!) években. Mind a három fegyver volt a toronyban. Az emlékeim szerint azt hiszem az 1964-es VLTAVA hadgyakorlaton halálos baleset történt (ott próbálták ki először a gépeket). Nevezetesen az egyik PSZH-val halálra gázoltak egy magyar sorkatonát. A magyarázat szerint a hjmű vezetőjének kis méretű néző prizmája miatt nem látta a katonát. Már a próbák során problémák voltak a "begombolt" üzemben, mert nem lehetett kilátni. A baleset végképp eltörölte ez a projektet. Van fotóm a VLTAVA-s változatról a VSZ gyakorlatról, de ne hangozzék nagyképűnek annyi fotóm van,hogy fogalmam sincs merre keressem, pedig szerettem volna ide benyomni. hoppá beugrott hol találom! Ime: | |||||
pilu | Adatlap | 506106 | 2011. január 12. 20:55 | ||
Kidolgozó kocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 506105 | 2011. január 12. 20:13 | ||
Üdv Törzsbusz! Segítséget szeretnék kérni! Ellentmondásos anyagokat olvastam a PSzH D-944 első prototípusairól, néhány anyagban az IL-10 csatarepülőgép 20mm-es gépágyúját említik toronyfegyverként, más anyagokban pedig a MiG-15 23mm-es gépágyúját. A keceli PSzH prototípusban viszont 14,5mm-es KPVT van. Eredetileg milyen toronyfegyverzete volt a prototípusnak(prototípusoknak)? Köszönöm! fotó: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/pszh/pszh.html | |||||
romeo | Adatlap | 506104 | 2011. január 12. 18:31 | ||
Köszönöm Pilu! | |||||
pilu | Adatlap | 506103 | 2011. január 12. 18:25 | ||
Azt elfelejtettem írni, hogy az ÜZA/2 sem tekinthető szentírásnak, találkoztam már olyan típussal, ami nem szerepelt benne. | |||||
pilu | Adatlap | 506102 | 2011. január 12. 18:23 | ||
Az ÜZA/2 a KamAZ-4310, 5320 és 5511 alaptípusokat hozza. A 4310-nek volt rendszerben 43105 és 43106 változata is. Ha már előkerestem, az IFA W50L-re üzemanyag szállító, W50LA/F szippantó, W50L/F-Woma csatornatisztító, vízszállító és W50L/WK műhely gk-t ír. IFA W60L-ben csak tehergépkocsit. | |||||
sempi | Adatlap | 506101 | 2011. január 12. 15:28 | ||
Na vééégre csobbant valami a magyar haditechnikai állóvízbe:) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506100 | 2011. január 12. 11:59 | ||
nem véletlen, hogy nincs utalás. tök jó a komondor koncepciója, szakmailag viszont - lehet mát most halára van ítélve. | |||||
balaton | Adatlap | 506099 | 2011. január 12. 09:28 | ||
A Respirátor Zrt. honlapján még csak utalást sem találtam terepjáró fejlesztésére. | |||||
balaton | Adatlap | 506098 | 2011. január 12. 09:21 | ||
Hoppá! Remélem, nem áprilisi tréfa. Sok rendszeresített példányt kívánok! :) | |||||
romeo | Adatlap | 506097 | 2011. január 12. 08:33 | ||
Üdv! Atom-, biológiai és vegyi felderítő terepjáró fejlesztésébe kezdett egy magyar cég, amely ehhez a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség pályázatán 150 millió forint támogatást nyert el - értesült a Havaria Press. A több mint 90 éve alapított magyar tulajdonú cég, a Gamma Műszaki Zrt. a XXI. század technológiai fejlesztéseit is felhasználva tervezte meg a nemcsak katonai, de a katasztrófavédelem igényeit is kielégítő korszerű járművet. A komplex sugárfelderítő-rendszert magyar fejlesztésű és gyártású terepjáró járműbe integrálják. A Komondor névre keresztelt, moduláris ballisztikai védelemmel is felvértezett robosztus terepjáró védelmi szintjét, képességeit a majdani megrendelő igényei szerint választhatja ki. A szovjet időkből itt maradt és a 80-as évek technikai színvonalát képviselő gyalogsági harcjárműveket legkésőbb négy év múlva - a tervezett üzemidő lejárta miatt - kivonják a honvédség rendszeréből. Ezért szükségessé vált a Magyar Honvédség nemzeti védelmi és szövetségesi feladatainak ellátását biztosító könnyűpáncél védettségű harcjármű család kifejlesztése. A többféle változatban tervezett páncélozott jármű kialakítása révén könnyen alkalmazható speciális polgári és rendvédelmi feladatok ellátására is. A közel 15 tonnás, két- vagy háromtengelyes változatban készülő jármű gyártása - a motor kivételével - Magyarországon, magyar munkaerővel valósul meg. A hazai igények kielégítésén túl lehetővé válik exportigények kielégítése is. A Respirátor Zrt. több magyar cég részvételével kezdte meg gyártani a majdani járműcsalád első darabjait. Ennek első típusváltozatát fejleszti a Gamma Zrt., de a két cég készen áll a további fejlesztés során a magyar gyártó- és szolgáltatóipar más szereplőit is - kiemelten a magyar védelmi ipar gyártóit - összefogni és bevonni a programba. forum.index.hu/Article/viewArticle | |||||
romeo | Adatlap | 506096 | 2011. január 12. 08:14 | ||
páncélos | Adatlap | 506095 | 2011. január 12. 08:12 | ||
Romeo! Volt Kraz-214, és platós KamAZ is, pontos típusszámát nem tudom (meg billenő platós 5511, és terep 4310). Volt belőle hosszú fülkés és rövid fülkés is (én így hívom), a képen az utóbbi van. | |||||
romeo | Adatlap | 506094 | 2011. január 11. 20:57 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506093 | 2011. január 11. 17:44 | ||
Igen, rendszeresítve volt. Lassú a topic. Mi lett véle? | |||||
romeo | Adatlap | 506092 | 2011. január 11. 16:53 | ||
romeo | Adatlap | 506091 | 2011. január 10. 23:50 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506090 | 2011. január 10. 21:41 | ||
A felső sort. | |||||
Freddy | Adatlap | 506089 | 2011. január 10. 21:17 | ||
GAZ-51-et asszem, MAZ-200-asról tartályosról van képem. | |||||
romeo | Adatlap | 506088 | 2011. január 10. 20:42 | ||
Bocsi a helyesírásért, már nagyon álmos vagyok :) | |||||
romeo | Adatlap | 506087 | 2011. január 10. 20:39 | ||
balaton | Adatlap | 506086 | 2011. január 10. 14:40 | ||
Ha ez vigasztal, a Mister Kit-nél 11ezer Ft az ára :) | |||||
lucky | Adatlap | 506085 | 2011. január 10. 08:38 | ||
Csatlakozom juge-hoz. Az egyedüli problémás rész a gém. de meg lehet oldani pl papírból. Nálam már készülget egy.:) | |||||
miniman | Adatlap | 506084 | 2011. január 10. 07:31 | ||
Vik30 válasza óta nem merek nyilatkozni :-) Azért azt hiszem a termékeink eddig mindenkihez eljutottak, aki azt tényleg komolyan szerette volna . | |||||
juge75 | Adatlap | 506083 | 2011. január 10. 05:39 | ||
Miért nem csinálod meg, te magad? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506082 | 2011. január 9. 23:35 | ||
Úgy lesz, Miniman! Dolgozok rajta, csúszok postával a munkám miatt, de a jöv héten várhatod, megy postán. | |||||
joci232 | Adatlap | 506081 | 2011. január 9. 23:17 | ||
De senki nemkötelez a megvételére... Drága? nemveszed meg ilyen egyszerű... | |||||
Vik30 | Adatlap | 506080 | 2011. január 9. 22:58 | ||
Akkor is marha drága! | |||||
Jimbow | Adatlap | 506079 | 2011. január 9. 22:52 | ||
Szia! Ez nem egy másolat, hanem átalakító készlet, rézzel, műgyantával. Az ára azért ennyi valószínűleg, mert kisszériás, munkaigényes. Külföldön is kb. ennyibe kerül (37 USD). Üdv! | |||||
Vik30 | Adatlap | 506078 | 2011. január 9. 22:26 | ||
http://www.keletiblokk.com/main.php?kat=201 | |||||
Jimbow | Adatlap | 506077 | 2011. január 9. 21:56 | ||
Melyikre gondolsz? | |||||
Vik30 | Adatlap | 506076 | 2011. január 9. 21:53 | ||
Meg tudná mondani valaki hogy mi a franc kerül 7200 forintba 1 apa kocsi 1/72 ben? Ráadásul a kocsi icm másolat! Ezer párszáz forint az icmnek a besz ára! | |||||
lacipapa | Adatlap | 506075 | 2011. január 9. 20:59 | ||
Piac képes is lessz?Mert akkor 1db opcio bejelentve! Laci | |||||
miniman | Adatlap | 506074 | 2011. január 9. 20:40 | ||
Asszem én leszek aki megmondja...feltéve hogy Törzsbus is úgy akarja. Némi szerencsével Móvárra... | |||||
farkas469 | Adatlap | 506073 | 2011. január 9. 19:17 | ||
rszp-10mn1. szép! | |||||
romeo | Adatlap | 506072 | 2011. január 9. 18:19 | ||
romeo | Adatlap | 506071 | 2011. január 9. 14:17 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506070 | 2011. január 9. 14:14 | ||
Alap pótkocsi a seregben igen, "Csepel" pótkocsinak hívták, becsületes neve: EPL 3,5 | |||||
lacipapa | Adatlap | 506069 | 2011. január 9. 13:44 | ||
Drága Barátaim! annyi szó esik itt ,ilyen-olyan Csepel csodákról,de ki mondja meg,hogy mikor lesz már 1:35-ös gép valamelyikből?Én már nagyon várom! Laci | |||||
romeo | Adatlap | 506068 | 2011. január 9. 13:29 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506067 | 2011. január 9. 11:37 | ||
A B-130-at inkább mondanám a tűzoltóság állományába tartozónak. Erre utal a baloldali kereső fényszóró, illetve a tömlő - és szivattyúszállító utánfutó. Volti ilyen utánfutónk. | |||||
Freddy | Adatlap | 506066 | 2011. január 9. 11:06 | ||
Csodálkoztam volna, ha sikerül elsőre, de akkor így. | |||||
Freddy | Adatlap | 506065 | 2011. január 9. 11:04 | ||
Határőrségi Csepel-130 valami furcsa utánfutóval:
http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/magyarorszagi_kisebbsegek/2009/nemetek/Janossomorja/pages/images/020_A_hatarorseg_clip_image002.jpg | |||||
romeo | Adatlap | 506064 | 2011. január 9. 10:56 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Végre sikerült szereznem egy "fotót" honvédésgi rendszámú IFA W50-ről...
Milyen változat lehetett?