<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 506174 | 2011. január 17. 19:29 | ![]() | |
Medinára tippelek... Előzmény: (506170) Pilu 2011. január 17. 18:49 | |||||
farkas469 | Adatlap | 506173 | 2011. január 17. 19:17 | ![]() | |
Szolnokon nincs ilyen háttér és ilyen tip-top mentős sincs! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 506172 | 2011. január 17. 18:56 | ![]() | |
Vagy a már említett nyomdász ! | |||||
Pilu | Adatlap | 506171 | 2011. január 17. 18:49 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 506170 | 2011. január 17. 18:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506169 | 2011. január 17. 18:46 | ![]() | |
Üdv! Van valahol egy fotóm, amelyen UAZ-469 NSzVT 12,7mm-el van felszerelve a 88. gyorsreagálású állományában. | |||||
Pilu | Adatlap | 506168 | 2011. január 17. 18:42 | ![]() | |
A-3 | Adatlap | 506167 | 2011. január 17. 18:09 | ![]() | |
Ez egy APA-3-as indító ZIL alvázon.A repgenerátora PR-600-as volt és már tudott 115V 400Hz-esváltót produkálni. | |||||
romeo | Adatlap | 506166 | 2011. január 17. 17:52 | ![]() | |
Üdv Pilu! Méghozzá terepes gumiabroncsokkal! A helyszín Kecskemét (ha nem titok)? Nagyon köszi! | |||||
Pilu | Adatlap | 506165 | 2011. január 17. 17:49 | ![]() | |
Rádiótechnikai felderítő vagy zavaró ótók. | |||||
Pilu | Adatlap | 506164 | 2011. január 17. 17:47 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 506163 | 2011. január 17. 17:44 | ![]() | |
Én annak idején a marcali inkurrencia tároló honlapjáról szedtem le ezt a képet. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506160 | 2011. január 17. 17:04 | ![]() | |
Szia! Mindjárt feldobom az oldalra! A többit majd később... Ádám | |||||
balaton | Adatlap | 506158 | 2011. január 17. 16:48 | ![]() | |
A darus Uralról van több fotód? Elég az elejéről és a másik oldaláról. Csak a festés (csíkozás) miatt érdekel. | |||||
joci232 | Adatlap | 506157 | 2011. január 17. 14:38 | ![]() | |
meg bezony ;) | |||||
Jimbow | Adatlap | 506156 | 2011. január 17. 14:29 | ![]() | |
Ó Joci, megjártad? Micsoda habzsi-dőzsi lesz itt hamarosan, 3 forrás is egyszerre:) Csak éljem túl a következő két hetet :) Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 506155 | 2011. január 17. 14:29 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 506154 | 2011. január 17. 14:16 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis érdekesség... Friss fotók hamarosan: mhrfweb.makett.org/ Üdv:Papp József 'joci232' | |||||
romeo | Adatlap | 506153 | 2011. január 17. 12:09 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 506152 | 2011. január 17. 11:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506151 | 2011. január 16. 22:14 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506150 | 2011. január 16. 21:54 | ![]() | |
Üdv Diocles66! Hű, ez nagyon jó! Ez IFA L-60, erről még nem volt honvédségi fotóm. Nagyon köszönöm! | |||||
diocles66 | Adatlap | 506149 | 2011. január 16. 21:44 | ![]() | |
Romeo! Ez is egy honvédségi IFA. Már nem tudom honnan van, az internetről. | |||||
Maz | Adatlap | 506148 | 2011. január 16. 20:07 | ![]() | |
Pár hasonló még. A szovjeteknél a felépítmények KUNG néven futottak. Már az alap gépjárműveket is nehéz néha számon tartani, ezekkel már nem is próbálkozom. | |||||
juge75 | Adatlap | 506147 | 2011. január 16. 20:06 | ![]() | |
Zil, azon láttam ilyet (talán híradós?). | |||||
Kamovos | Adatlap | 506146 | 2011. január 16. 20:00 | ![]() | |
Szia joci232! Ezek szerint jól válaszoltál! :) Csak én vagyok tudatlan! :) Mondjuk ezért is kérdeztem! :D Üdv: kamovos | |||||
joci232 | Adatlap | 506145 | 2011. január 16. 19:53 | ![]() | |
Én jól értettem, lehet rosszul válaszoltam :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 506144 | 2011. január 16. 19:51 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 506143 | 2011. január 16. 19:49 | ![]() | |
Nem kérdezted rosszul. A válasz így is GAZ-66. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506142 | 2011. január 16. 19:43 | ![]() | |
Szia! Naja! Az ő hátán van kié lenne másé? De én voltam a Bal fa.. fék, mert rosszul kérdeztem! :) Tehát átfogalmazva a kérdést! Eredetileg mire tervezték a GAZ-66 hátán lévő felépítményt? ZIL? URAL? Nekem a Zil-131 a befutó! Most, hogy már végig néztem pár képet a Googli barátomnál! :) Üdv: kamovos | |||||
joci232 | Adatlap | 506141 | 2011. január 16. 19:36 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 506140 | 2011. január 16. 19:20 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 506139 | 2011. január 16. 19:00 | ![]() | |
Sziasztok! Találtam egy oldalt GAZ-66-ról! Azoknak akik nem ismerik! gaz66fanatics.mindenkilapja.hu/html/18445420/render/gaz-66-tu2 Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 506138 | 2011. január 16. 18:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506137 | 2011. január 16. 14:10 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506136 | 2011. január 16. 12:55 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Nem engedte magát bemásolni. Ezen az oldalon kattints az elektronikus katalógusra: portal.zmne.hu/portal/page | |||||
Kamovos | Adatlap | 506135 | 2011. január 16. 10:30 | ![]() | |
Nekem ezek az elérési utak nem működnek! :( A ZMNE elektronikus könyvtárában mere nézelődjek? Üdv: kamovos (Bocsi a gyagya kérdésért, agyilag kicsit fáratt vagyok) | |||||
romeo | Adatlap | 506134 | 2011. január 15. 21:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506133 | 2011. január 15. 21:35 | ![]() | |
A ZMNE elektronikus könyvtárában sok gépjármű-leírás szerepel: https://olibx.zmne.hu/cgi-olib91/w207.bat | |||||
romeo | Adatlap | 506132 | 2011. január 15. 21:34 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 506131 | 2011. január 15. 21:12 | ![]() | |
Szia! ADK 6.3, de van ahol IFA-ADK 6.3 alatt fut. A régi S4000-es IFA alapokra épült. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 506130 | 2011. január 15. 21:04 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506129 | 2011. január 15. 18:51 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506128 | 2011. január 15. 18:49 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 506127 | 2011. január 15. 13:53 | ![]() | |
Szia Elektrolakatos Barátom! Köszönöm szépen! Épp most ittam rám egy kis vörösvérsejt serkentőt! :) Üdv: kamovos | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506126 | 2011. január 15. 13:19 | ![]() | |
Boldog Születésnapot Jankó! :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 506125 | 2011. január 15. 12:58 | ![]() | |
Szerintem az egy Őlyv! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506124 | 2011. január 15. 12:30 | ![]() | |
Az bizti,hogy híradó! | |||||
Freddy | Adatlap | 506123 | 2011. január 14. 22:06 | ![]() | |
A repülő milyen típus lehet? | |||||
romeo | Adatlap | 506122 | 2011. január 14. 22:02 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |