<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
st_patrick | Adatlap | 506417 | 2011. február 13. 13:46 | ||
st_patrick | Adatlap | 506416 | 2011. február 13. 13:41 | ||
Szia Törzsbusz! Igen, őrá gondoltam! Először kb. 18 éve találkoztam vele a gyengélkedő mögött, akkor még minden benne volt hátul is. A múzeumba már "üresen" érkezett, nehéz dolgotok lesz eredeti állapotba visszaállítani. Esetleg rendelkezel róla valamilyen dokumentációval? | |||||
Pilu | Adatlap | 506415 | 2011. február 13. 13:09 | ||
Pilu | Adatlap | 506414 | 2011. február 13. 13:02 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506413 | 2011. február 13. 12:24 | ||
Köszönöm Pilu, m.h.g@mailbox.hu -ha lenne bármilyen, feldogozható témájú fotó ezen kívül. Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506412 | 2011. február 12. 20:47 | ||
Szia st_patrick! A mi-2-vel kapcsolatban: VSF akárcsak a Kamovnál, a csirkecombnál is a harci változat, jobb első ülése előtt volt elhelyezve. A tápot nem tudom honnan kapta! Ezeknek az eszközöknek a ki és beépítése után nem kellet berepülést végrehajtani! Nem csak mi nem szerettük a típust, de akikkel együtt kellet dolgozni, azok sem szívesen ültek bele. Amíg volt Kamov, addig direkt azt kérték. A hidraulika blokk volt a GB-6-os. A hidraulika szivattyú N 2-es volt. A hidraulika szivattyú minimális fordulatszáma 1750 Normál üzeme 2000-2450 ford/perc Nyomás tartománya 63-84 kg/cm2 Üdv: kamovos | |||||
Pilu | Adatlap | 506411 | 2011. február 12. 20:29 | ||
Részemről a megtiszteltetés. természetesen a képek bármilyen tudományos munkához rendelkezésre állnak. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506410 | 2011. február 12. 20:27 | ||
Szia Törzsbusz! Amikor Börgöndö megszűnt a reptér, akkor teljesen üzemképesen került át Szolnokra! A hidraulika rendszeréről dolgoztunk, és a berepüléseknél a kompenzáló betonon róla indították a csirkecombokat. A felújítás során, szétszereléskor, és összeszerelés közben, csináljatok jó sok képet! Üdv: kamovos | |||||
SENNÁS | Adatlap | 506409 | 2011. február 12. 20:06 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506408 | 2011. február 12. 19:52 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506407 | 2011. február 12. 19:46 | ||
Üdv Pilu! Köszönöm a kiigazítást melyet szívesen veszek. Ugye törekszünk arra,hogy minél többet tudjunk, de hát nem tudhatunk mindent. Köszönettel venném, ha képek eredetijét könyvemben felhasználhatnám. | |||||
Pilu | Adatlap | 506406 | 2011. február 12. 19:28 | ||
Üdv! Kissé későn találtam a képekre és a hozzászólásra, de meg kell jegyeznem, hogy ez nem víztisztító Prága, hanem vérszállító-hűtő. A képek eredetije a tulajdonomban van, és apám csináltatta őket tartalékos katonák oktatásához. | |||||
Pilu | Adatlap | 506405 | 2011. február 12. 19:16 | ||
Ezeken a képeken én is rajta vagyok. Bár tudom, ennek információ értéke nincs. | |||||
juge75 | Adatlap | 506404 | 2011. február 12. 19:12 | ||
Az Armo kiadta. | |||||
sempi | Adatlap | 506403 | 2011. február 12. 17:05 | ||
Én régóta megakarom építeni őkelmét 72-esben. Tudtok róla hogy valamelyik gyártó kiadta volna? Vagy hogy egyáltalán átalakítható-e valamelyik APA kocsivá? egyébként ilyen a jelenlegi állapota:www.repulomuzeum.hu/Sztori/Tomika.htm | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506402 | 2011. február 12. 15:40 | ||
A képen orosz gép van, a Tomika rendszáma megvan - bár most nem tudom - és a sztorija is ismert. Mármint, hogy miért lett "Tomika" | |||||
romeo | Adatlap | 506401 | 2011. február 12. 14:55 | ||
Üdv Törzsbusz! Lehet tudni a képen látható Tomika rendszámát? | |||||
juge75 | Adatlap | 506400 | 2011. február 12. 05:24 | ||
Méregzöld szín, fekete felnik? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506399 | 2011. február 12. 03:54 | ||
Üdv! A Tomika. Van infóm az egyetlen megmaradtról, ő a Tomika. Teljes körűen lesz helyreállítva,amit -vélhetően mi csinálunk. Valahogy a kép szerinti formában, és kinézetben így nézhetett ki. | |||||
st_patrick | Adatlap | 506398 | 2011. február 11. 20:30 | ||
Szia Kamovos! Köszönöm a válaszokat! A VSF-ről még annyit kérdeznék hogy a Mi-2-be is beépíthető volt? Tomika GB-6 hidraulikaszivattyúja mekkora nyomást tudott produkálni? 210? | |||||
Kamovos | Adatlap | 506397 | 2011. február 10. 22:47 | ||
Szia Rómeó! Köszi a választ! Szívesen megnézném a többi képet is, ha előkerülnek. Van 2 Balaton Makett UAZ-469, amit Magyarnak, nyitottan szeretnék elkészíteni, kicsi fegyverzettel! Ehhez keresem a lehetőségeket. A fülkére felépítet keretek, lennének még érdekesek, mert ahogy látom mindegyiké más-más kialakítású volt. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 506396 | 2011. február 10. 22:29 | ||
Üdv! Felteszem a fotót az UAZ-469 + METISZ-M kombinációról (fotó: hm.gov.hu). A 3592-es hozzászólásban van a KPVT-s UAZ. Van fotóm PKM-,NSzVT-, továbbá SzPG-9-es UAZról is, csak meg kell keresnem. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506395 | 2011. február 10. 22:13 | ||
Szia Rómeó! Köszi a választ! Képeket nem tudsz véletlen valahol róluk? Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 506394 | 2011. február 10. 22:11 | ||
Szia st_patrick! 1/ Emlékeim szerint a VSF a helikopterről kapta a tápot. Tápcsatlakozás a műszerfal alatt jobb oldalon lent lábnál volt. Bár ezt most nem tudom telje meggyőződéssel állítani, mert lehet, hogy ez a bal nem ball, hanem jobb! Kerek fekete csatlakozó alj volt. A helikopter vezetőfülke jobb oldalára volt be építve, a szonda / érzékelő / pedig a jobb első futószárhoz volt rögzítve 2/ Vizuális biztos, a fényképezőgépre nem emlékszem, de nem cáfolnám, mert filmezni is jártak vele, és azt is a jobb ülésből csinálták. 3/ Ha az Apa-12 alatt Tomikára gondolsz, akkor abból Börgöndön összesen 2 db-ról tudok. A hidraulika GB-6-os volt. A generátorát nem ismerem. Mivel a Mig-15 is ilyennel volt indítva, gondolom az ő generátora lehetett benne. De ez csak tip! Üdv: kamovos | |||||
st_patrick | Adatlap | 506393 | 2011. február 10. 19:17 | ||
Üdv Kamovos! Ez elég kimerítő leírás volt, bátorkodom kérdezni hármat Tőled! 1. A vegyi-sugárfelderítő műszer amit a kabinba építettek be, honnan kapta a táplálást? Mert ha ez érintette a gép elektromos hálózatát akkor a be- és kiépítés után gondolom újra be kellett repülni a gépet? 2. A tüzérségi megfigyelő-tűzhelyesbítő feladatokat vizuálisan hajtották végre, vagy volt beépíthető légi-fényképezőgép? 3. Rémlik-e az APA-12 típusú földi áramforrásról/ hidraulikakocsiról valami infó a berendezéseiről, paraméterekről? Előre is köszönöm! | |||||
Pilu | Adatlap | 506392 | 2011. február 10. 18:42 | ||
Bocs, ez nem a lassúfelfogásúaké volt, hanem a gépesített lövészeké. | |||||
Pilu | Adatlap | 506391 | 2011. február 10. 18:41 | ||
G400CDI | Adatlap | 506390 | 2011. február 9. 23:36 | ||
Ne felejtsük el az UB blokkot se. (Bár azt nem tudom, lett-e rendszeresítve. Információim szerint az első próbálkozások után kissé "megfáradt" az állvány.) | |||||
romeo | Adatlap | 506389 | 2011. február 9. 22:22 | ||
Bocs! Elfelejtettem, hogy csapatpróba keretén belül vontatott 82mm-es Vasziljok automata aknavetőt is. | |||||
romeo | Adatlap | 506388 | 2011. február 9. 22:19 | ||
Üdv Kamovos! Az UAZ-469-en a fotókon látható FAGOTon kívül még volt METISZ-M és PKM géppuska. Csapatpróbán: NSzVT 12,7mm és KPVT 14,5mm géppuska -ezek nem lettek rendszeresítve az UAZon. Az UAZ-469 továbbá hordozott páncéltörő rajt SzPG-9 73mm állványos gránátvetővel, 37M 82mm-es aknavető rajt és IGLA légvédelmi rakéta-rajt. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506387 | 2011. február 9. 22:11 | ||
Dani | Adatlap | 506386 | 2011. február 9. 13:20 | ||
@Balaton, Pilu, Maz: köszi szépen a válaszokat! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506385 | 2011. február 7. 11:14 | ||
A patós Zil-131-esk már szinte teljesen eltüntek. A bódésok(relé, rádió műhely) még legalább 10 évig rendszerben marad. Váltótipus hiján! Ha csa nem pakolják át új alvázra őket... Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 506384 | 2011. február 7. 10:38 | ||
Már hivatalosan is megjelent: Könnyű-páncélvédettségű harcjármű család fejlesztése a Respirátor Zrt-nél A fejlesztés célja egy könnyű-páncélvédettségű többcélú harcjármű család bázisjárművének elkészítése, mely kialakításából adódóan alkalmas/alkalmassá tehető mind a könnyű-lövész, mind fegyvernemi feladatokban való alkalmazásra. Egy harcjármű család alapjainak megteremtése, mely az elkövetkezendő 20-30 évben a Magyar Honvédelem meghatározó technikai eszközévé válhat. forrás: www.respirator.hu/php/index.php | |||||
Zil131N | Adatlap | 506383 | 2011. február 7. 08:49 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Zil-131-es teherautókat alkalmazzák-e még a Magyar Honvédségnél vagy már kivonták őket? Illetve fotókat keresnék a platós változatról, lehetőleg honvédségnél vagy néphadseregnél készülteket! Érdekelne még hátha tudja rá valaki a választ, hogy a katonaságnál milyen motorolajat használtak az olajcseréknél a V8-as motorjukba, én szimlpla 10w-30 asról tudok, de cáfoljon meg valaki ha nem igy van, műszaki információkat nem sokat találni róla. Köszönöm előre is! | |||||
Franto | Adatlap | 506382 | 2011. február 6. 16:39 | ||
Köszi az infót. Esteleg annak képeitek is róluk? | |||||
farkas469 | Adatlap | 506381 | 2011. február 5. 20:53 | ||
Ja, elfelejtettem mondani, hogy a jármű magántulajtonban van. Talán erdészeké... | |||||
juge75 | Adatlap | 506380 | 2011. február 5. 20:51 | ||
Hát tudod, amilyen babgulyásokat főznek, nem csodálom... Ha kiadják a vezényszót: Gáz,Gáz,Gáz! :-) | |||||
farkas469 | Adatlap | 506379 | 2011. február 5. 20:47 | ||
Pilu | Adatlap | 506378 | 2011. február 4. 20:37 | ||
Én kérek elnézést! | |||||
Maz | Adatlap | 506377 | 2011. február 4. 20:01 | ||
MAZ-500, 500 M, 5335 voltak. | |||||
Maz | Adatlap | 506376 | 2011. február 4. 20:00 | ||
Nem, az korai 255-ös. A gumikat kell nézni és a sárhányóperem szélesítését. Flotillánál talán megvan még egy ilyen korai PMP-s. | |||||
Pilu | Adatlap | 506375 | 2011. február 4. 19:46 | ||
A gyártó biztos tudja mit csinál, de a doboz rajzán nem inkább KrAZ-214-van? Már csak a lámpák miatt kérdezem. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506374 | 2011. február 4. 18:50 | ||
joci232 | Adatlap | 506373 | 2011. február 4. 17:22 | ||
Szia! Ural 4320 Zil 131 Maz (típusát nemtudom) Ezek amiről én tudok... | |||||
Franto | Adatlap | 506372 | 2011. február 4. 15:43 | ||
Sziasztok! A MN-ben milyen típusokból (Ural,Zil) végezték a repgéek földi kerozinnal való feltöltését. Estelg tunátok nekem képeket küldeni róluk. Köszi! | |||||
balaton | Adatlap | 506371 | 2011. február 4. 15:35 | ||
Annak látszik és az E-KLASS makett is egész tűrhető (Majdnem ICM színvonal, kivéve néhány részletet.), kivéve a gumiból öntött kerékabroncsokat. | |||||
romeo | Adatlap | 506370 | 2011. február 4. 11:57 | ||
A rakéta típusa szerintem VOLHOV. | |||||
romeo | Adatlap | 506369 | 2011. február 4. 11:56 | ||
Dani | Adatlap | 506368 | 2011. február 4. 10:42 | ||
Sziasztok, teherautó-fanatikusok! Kérhetek egy megerősítést arról, hogy a képen látható jármű Kraz-255 www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-31BS/1795494/L/&sid=953ea3b73342714f96ed7de49d8fcac8 és minden gond nélkül megépíthető az E-Klass 1/72 készletéből? military.scale-model-kits.com/products/KrAZ-255B-Soviet-Army-cross-country-truck-EK7201.html Dioráma terveim vannak.:) Köszi.:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Köszönöm a válaszod, legalább a hidraulikarendszerről fennmaradt valami infó. Sajnos Tomika (is) tipikus magyar sikertörténet, a puszta létezése is a szerencsének köszönhető. Az meg hogy a vele kapcsolatos infók, szabályzatok hivatalosan is megmeneküljenek... Köszönöm!