<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
upiupi | Adatlap | 506559 | 2011. március 19. 16:26 | ||
belsoseg.blog.hu/2011/03/19/autos_multunk_jadeoszlopa | |||||
juge75 | Adatlap | 506558 | 2011. március 19. 15:36 | ||
törzsbusz | Adatlap | 506557 | 2011. március 19. 11:20 | ||
Ezek a gépek is Nálunk voltak 2008-ig. Vissza kerültek Győrbe raktározásra, viszont a VSFUG Szombathelyen került kiállításra kb. 1 éve vmi haditechnikai kiállításra. Idén viszont a Rábánál egy fejlesztési központ nyílik, melynek keretén belül hosszútávon újra kiállításba kerülnek az eszközök. Ezért ment a Botond Tőlünk. | |||||
romeo | Adatlap | 506556 | 2011. március 19. 11:01 | ||
Üdv Törzsbusz! Köszönöm! A volt RÁBA múzeum FUG-járól és PSzH-Pk-járól mit lehet tudni, ezek hova kerültek? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506555 | 2011. március 19. 10:14 | ||
Én is ott voltam! A RÁBA Múzeumban volt...megszűnéséig. A közlekedési Múzeum tulajdona, és 2005-től "lakott" nálunk most idáig, ugyanis e hét csütörtökön leadtuk. Mindenkinek akit érdekel, hogy a Köz. Múzban 2 hétig megtekinthető lesz a 38/42M BOTOND egyetlen megmaradt példánya! | |||||
romeo | Adatlap | 506554 | 2011. március 19. 10:09 | ||
Üdv Upiupi! Ez a BOTOND a volt RÁBA múzeum Botondja? | |||||
upiupi | Adatlap | 506553 | 2011. március 19. 10:04 | ||
Üdv Elektrolakatos! Egyszerűen! Besétáltam a műhelybe és megsimogattam. | |||||
juge75 | Adatlap | 506552 | 2011. március 19. 10:02 | ||
Angol nyelven is ugyanaz van benne a Német mellett. Tankograd kiadvány és Pánczél Mátyás az író. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506551 | 2011. március 19. 09:16 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 506550 | 2011. március 19. 02:48 | ||
Inkább arról mesélj te, hogy kerültél kapcsolatba Botonddal? | |||||
G400CDI | Adatlap | 506549 | 2011. március 19. 01:48 | ||
És N...k fórumozóknak? Muhhaha!;-)) | |||||
Freddy | Adatlap | 506548 | 2011. március 18. 22:53 | ||
A motorburkolat alattiakéra? Kölcsönadni nem, de lemérni le tudom. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 506547 | 2011. március 18. 22:34 | ||
Szia! Az üzemanyag tartályok burkolatára "lenne szükségem". Méretezés/képek avagy esetleg kölcsön műgyanta formavételhez. Üdv + kösz Zéé | |||||
Freddy | Adatlap | 506546 | 2011. március 18. 18:03 | ||
Zéé74 | Adatlap | 506545 | 2011. március 18. 17:06 | ||
Helló Uraim! Keresnék valakit akinek megvan bármelyik MAZ szerelvény a Trumpeter-től. Egy kis segítséget szeretnék kérni! Előre is köszönöm, üdv Zéé cs.zeeKUKACcitromail.hu | |||||
joci232 | Adatlap | 506544 | 2011. március 18. 11:27 | ||
unicellular | Adatlap | 506543 | 2011. március 18. 09:40 | ||
Sziasztok! ZiL-157-hez keresnék felniket (1:35, Trumpeter vagy gyanta másolat). e-mail: mookush [kukac] gmail [pont] com Előre is köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 506542 | 2011. március 18. 09:37 | ||
Szia! Angol és magyar, de letöltés helyett a megvásárlást ajánlanám :) Üdv | |||||
joci232 | Adatlap | 506541 | 2011. március 18. 08:36 | ||
ez engem is érdekelne. Magyar nyelvű lesz(van) belőle? Már ha a Magyar Honvédségről szól... | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506540 | 2011. március 18. 08:34 | ||
Szerintem érdeklődj a SAS-ban. | |||||
Zil131N | Adatlap | 506539 | 2011. március 18. 08:16 | ||
romeo | Adatlap | 506538 | 2011. március 17. 14:50 | ||
Üdv Törzsbusz! Igen, már látom a külömbséget. Köszönöm! | |||||
páncélos | Adatlap | 506537 | 2011. március 17. 14:50 | ||
Szerintem sem jó a rajz. Felülnézetből a torony íve sem jó és nagy, a búvónyílások kicsik. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506536 | 2011. március 17. 14:46 | ||
Üdv Romeo! A PSZH rajz nem jó - szerintem. Bemutatom a PSZH félkész rajzomat | |||||
upiupi | Adatlap | 506535 | 2011. március 16. 21:46 | ||
Üdv! Nem-nem! És neked meg tözsbusznak nem is ér szavazni! :) | |||||
romeo | Adatlap | 506534 | 2011. március 16. 17:37 | ||
farkas469 | Adatlap | 506533 | 2011. március 16. 11:02 | ||
romeo | Adatlap | 506532 | 2011. március 16. 10:54 | ||
romeo | Adatlap | 506531 | 2011. március 15. 14:10 | ||
upiupi | Adatlap | 506530 | 2011. március 15. 10:03 | ||
Churchill | Adatlap | 506529 | 2011. március 15. 00:56 | ||
Csernobil autói: van itt minden, Maz, Kraz, BRDM-2, BTR-70 stb... englishrussia.com/index.php/2011/01/10/chernobyl-vehicles/ | |||||
romeo | Adatlap | 506528 | 2011. március 13. 14:20 | ||
romeo | Adatlap | 506527 | 2011. március 8. 20:47 | ||
miniman | Adatlap | 506526 | 2011. március 8. 20:09 | ||
Kit érdekel...ponton van alatta :-) | |||||
Pilu | Adatlap | 506525 | 2011. március 8. 18:54 | ||
Lehet, hogy ilyet. | |||||
romeo | Adatlap | 506524 | 2011. március 8. 14:19 | ||
romeo | Adatlap | 506523 | 2011. március 8. 13:23 | ||
Tisztelt Ferkov! Sajnos a TRALL-t szállító ZIL-157-ről nincs fotóm. | |||||
ferkov | Adatlap | 506522 | 2011. március 8. 13:12 | ||
Tiszt: törzsbusz ! Nagyon köszönöm a képet melyre azt tudom válaszolni hogy csak a nézet érdekel ! Köszi előre is ! | |||||
ferkov | Adatlap | 506521 | 2011. március 8. 13:08 | ||
Tiszt : romeo ! A fülke mögött ! Kérdésem Önhöz : van ilyen fotója véletlen ? Amennyiben van tegye meg legyenszives hogy rak fel mellékletként ! | |||||
Vik30 | Adatlap | 506520 | 2011. március 7. 21:40 | ||
Teherautó kereket keresek 1/72 ben ural vagy zil!Ha valakinek van felesleges akkor szívesen fogadnám!Megegyezünk! | |||||
romeo | Adatlap | 506519 | 2011. március 7. 21:06 | ||
Tisztelt Ferkov! A TRALL-t szállító ZIL-157 daruja a fülke mögött volt, vagy a plató végén? Köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506518 | 2011. március 7. 20:24 | ||
Szeretném kiigazítani Kamovos barátunkat a mellékelt szolgálati könyvből való (3928 hsz-om) rajzokkal- a generátorral kapcsolatban. | |||||
Kamovos | Adatlap | 506517 | 2011. március 7. 20:01 | ||
Sziasztok! Törzszsbusz barátunk által említett ZIL-164 APA-2M indító kocsiról. Tudomásom szerint, egy olyan ZIL-164 aminek nincs olyan generátora, mint az általunk ismerteknek! Ennek az indítókocsinak tulajdonképpen csak a platója van akkumulátorokkal megrakva! Az akkumulátorok párhuzamos kapcsolásával tudták a megfelelő Amperszámot biztosítani! Üdv:kamovos | |||||
Vik30 | Adatlap | 506516 | 2011. március 7. 19:45 | ||
Szia ilyen Zil eket használtak a reptereken és mit szállítotak ha igen? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506515 | 2011. március 7. 19:35 | ||
ferkov | Adatlap | 506514 | 2011. március 7. 19:11 | ||
Tiszt:törzsbusz ! Igen nagyon is sokat! Az volna a kérdésem még hogy van véletlen fotód az olyan tipúsról melynek van az elején csörlő ? Az a tipus mely nekünk volt három tengelyes és rendelkezett össz.kerékhajtással is ! Köszönöm a válaszod ! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506513 | 2011. március 7. 18:53 | ||
A sok hülye jel a az orosz cirill. nem ismeri fel, Csak a gyár nevét írtam oroszul. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506512 | 2011. március 7. 18:52 | ||
Tisztelt Ferkov! Sztálin meghal 1953-ban. 1956-ban Ivan Alekseevich Likhachev meghal. Ezt követően a gyár felveszi a nevét (az utolsó betű L).(Автозаводская,Завод имени Лихачева (ЗИЛ) ) 1956-ig Sztálin nevét viseli a gyár. (ZIS) Az első klasszikus közúti tehergépkocsi a ZIS-150, 1947-ben készül el. Ennek utódja a ZIL-164 mint tovább fejlesztett típus 1956-ban (tehát már ZIL.) Ezek a kocsik közúti kivitelűek kéttengelyesek. A ZIS-151 összkerékmeghajtású, háromtengelyes 1948-ban mutatkozik be.A ZIL-157 viszont csak 1958-tól készül, ami szintén háromtengelyes, viszont egy nyomon haladó (hátul szóló abroncsozású kerekek) és létezett csörlős kivitelben is. A közúti kocsik nem rendelkeztek csörlővel, miután nem összkerékmeghajtású gépek. Remélem sikerült a Ziszek-Zilek elnevezésének világában kis segítséget nyújtanom! | |||||
ferkov | Adatlap | 506511 | 2011. március 7. 17:58 | ||
Tiszt: Pilu ! Az Én emlékeim szerint most tipúst nem tudok mert nem vagyok benne biztos hogy Zil -157.-es volt vagy Zisz tipusú volt e de mint korábban megjegyeztem annak volt darúja mely az elején lévő csörlőről kapta a meghajtást ! Akkor ezek szerint a Zil 157-es változatnak volt olyan tipúsa melynek a hütő maszk alatt a lökháritón volt a csörlője ? Vagy más tipúsról van szó ? | |||||
Zil131N | Adatlap | 506510 | 2011. március 7. 17:53 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nem tudja-e valaki, hogy a zil-131 fülkéjében milyen ventillátor volt felszerelve ami a fülke szellőzését szolgálta, sehol nem találok képet róla, eredetileg a fülkében elöl az ablak fölött középen volt elhelyezve a két napellenző között, az orosz tipusszáma eredetileg ME11 volt, fontosak lennének róla képek, hogy is nézett ki eredetileg. Törzsbusz, te mint szakértő hátha tudnál róla valamit! Köszi előre is! Szép estét mindenkinek! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |