<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Vik30 | Adatlap | 506884 | 2011. május 8. 08:56 | ||
Én is írtam Előzmény: (506874) balaton 2011. május 7. 12:38 | |||||
Zil131N | Adatlap | 506875 | 2011. május 7. 17:48 | ||
balaton | Adatlap | 506874 | 2011. május 7. 12:38 | ||
Írtam mailt. | |||||
Vik30 | Adatlap | 506872 | 2011. május 6. 23:30 | ||
:)6 ezer forintot nem ér meg! | |||||
balaton | Adatlap | 506871 | 2011. május 6. 22:43 | ||
Nekem is van APA-5 átalakítóm eladó, ha érdekel. | |||||
Ákos | Adatlap | 506870 | 2011. május 6. 22:41 | ||
Ötlet: az Armory gyártja az átalakítót, réz és fotomaratás, itthon a Keleti Blokk forgalmazza. www.aircraftresourcecenter.com/Rev4/3001-3100/rev3007-Armoury-APA5-Sushon/00.shtm | |||||
Vik30 | Adatlap | 506869 | 2011. május 6. 15:03 | ||
Sziasztok icm Ural-43203 command venicle szeretném átalakítani apa kocsira kéne ötlet meg méret remélem tudtok segíteni!elöre is köszi fontos lenne! | |||||
Jimbow | Adatlap | 506868 | 2011. május 6. 09:41 | ||
Sziasztok! Szolgálatban álló MAZ-537G-kről keresnék képet, vagy olyanról, aminek a festése még ma is olyan, mint régen. Természetesen magyarra gondolok. Köszi, üdv, és hamarosan jelentkezek a Last Production felettébb izgalmas részleteivel :) Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 506867 | 2011. május 5. 12:03 | ||
Üdv Törzsbusz! Ez a DVINA (SA-2) légvéd. rakétaszállító félpót? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 506866 | 2011. május 5. 08:14 | ||
Üdv Törzsbusz! Nagyon szépen köszönöm! Egyszerűen gyönyörű! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506865 | 2011. május 4. 16:44 | ||
Üdv Romeo! ...Nos.. D-452-ről,D-750-ről nem tudok de ettől még lehetett. Szakmailag kicsi rá az esély, hacsak..nem kerül elő "bizonyíték". D-450 biztos volt,platós és billenős változatban. itt egy kis "csemege": D-705 nyerges - szép zőőőd (a fekete-fehér mögött) | |||||
romeo | Adatlap | 506864 | 2011. május 4. 11:31 | ||
Üdv Törzsbusz! Nagyon jó a ZISz-150 fotó! Köszönet! A platós MN rendszámú tehergépkocsik közül már csak a GAZ-51, Csepel D-710, Csepel D-750, Csepel D-452 hiányzik... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506863 | 2011. május 4. 10:11 | ||
Üdv Romeo! Volt általános rendeltetésű Zil-164 és Zisz-150 is. Üdv Nincsötletem! A könyv kész több részével együtt, de egyéb okokból csak később jelenik meg, vélhetően újraindított sorozattal. Az egyéb okokat itt most nincs módom részletezni. | |||||
nincsötletem | Adatlap | 506862 | 2011. május 4. 07:11 | ||
Freddy | Adatlap | 506861 | 2011. május 3. 20:46 | ||
Pilu | Adatlap | 506860 | 2011. május 1. 20:31 | ||
Én több korabeli szakutasításban találkoztam az adataival (rakfelület mérete, terhelhetőség), úgyhogy biztosan használták anyagszállításra. Lásd rögtön a AGV-3M készlet anyagkocsiját. | |||||
romeo | Adatlap | 506859 | 2011. május 1. 17:32 | ||
Üdv Törzsbusz! Az MN használta anyagszállításra is a ZIL-164-et, vagy csak APA-2 volt belőle? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 506858 | 2011. május 1. 16:50 | ||
silent8 | Adatlap | 506857 | 2011. április 30. 17:50 | ||
G400CDI | Adatlap | 506856 | 2011. április 30. 13:22 | ||
Igen, erre szerintem a legszebb példa a Ganz-Mávag... Úgy nézem, te már tudsz valamit, és az, hogy ezt nem osztod meg velem, már a szemétség kategóriába tartozik... :-) | |||||
G400CDI | Adatlap | 506855 | 2011. április 30. 13:20 | ||
Köszönjük az infót. Most akkor arra lennék kíváncsi, hogy az F13 milyen jármű lesz? A 13 gondolom, a tömegre vonatkozik, tehát valamivel kisebb, mint a H14. És mi az az F? | |||||
Cordell88 | Adatlap | 506854 | 2011. április 30. 10:48 | ||
A kép ahonnan leszettem ott írták hogy a MAZ-5335-böl való a motorja és a motortípusa igen Jamz-236-os! | |||||
upiupi | Adatlap | 506853 | 2011. április 30. 08:33 | ||
Üdv Mindenkinek! Szerintem ezen fotók alapján seheogy. Ismereteim szerint a remotorizációkor a Jaroszlávi Motorgyár 236-os típusának modifikációit építették-építik be. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506852 | 2011. április 29. 23:05 | ||
Hogyan állapítható ez meg? Milyen "MAZ" motort rejt a 131-es? Köszönöm! | |||||
Vargapeter | Adatlap | 506851 | 2011. április 28. 20:56 | ||
Igen, a képeken nagyon szép, Móváron láttam is egyet összerakva! Reméltem hogy itt van az elkövető! :) | |||||
marteen | Adatlap | 506849 | 2011. április 28. 16:18 | ||
Cordell88 | Adatlap | 506848 | 2011. április 28. 13:46 | ||
Freddy | Adatlap | 506847 | 2011. április 27. 23:29 | ||
Az jó, a polisztirol olvadáspontja 240 fok, szóval ha már nincs kezed, akkor kell csak kivenni:) | |||||
Jimbow | Adatlap | 506846 | 2011. április 27. 22:59 | ||
Ami a csapból max. hőmérsékleten kijön, az jó, vagy már sok? :) Köszönöm! Jó éjt! Holnap igyekszek... | |||||
juge75 | Adatlap | 506845 | 2011. április 27. 22:58 | ||
Attól picit meglágyul (amúgy van, hogy a kezedtől is képlékenyebb lesz), kiveszed és finoman hajlítod a helyes irányba. | |||||
juge75 | Adatlap | 506844 | 2011. április 27. 22:57 | ||
Melegvíz alatt ki egyenesíted. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506843 | 2011. április 27. 22:56 | ||
Köszönöm, csak az a baj, hogy egy ekkora nagy alkatrészt nincs mihez igazítanom. Meg kicsit félek, hogy elbarmolom...mennyire forró legyen az a víz...? :) Üdv, Ádám | |||||
Freddy | Adatlap | 506842 | 2011. április 27. 22:24 | ||
Szerintem ne az összeragasztással próbáld megoldani a gondot, hanem magában próbáld forró vízben behajlítani egyenesre. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506841 | 2011. április 27. 21:50 | ||
Hát nekem akkora ív van a bal oldali alváz félben...hajjaj...na mindegy, legyártok egy tonnányi, méretre vágott távtartót, azokkal kipöckölöm aztán legumizom mint a befőttet... :) | |||||
Vargapeter | Adatlap | 506840 | 2011. április 27. 21:27 | ||
Sziasztok, Tényleg, hamár Maz, akkor mi a véleményetek az armada hobby 1/72-es Maz-áról? Köszi, Péter | |||||
Freddy | Adatlap | 506839 | 2011. április 27. 21:12 | ||
Nekem faszán illeszkedett. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506838 | 2011. április 27. 17:57 | ||
Sziasztok! A MAZ-537G szakirány hallgatóihoz: Nektek mennyire volt problémás az alváz? MErt én összeraktam a 2 (enyhén hajlott) fődarabot és a merevítőket, de így is olyan csálé volt, és nem nagyon tudtam alakítgatni. Szét is szedtem, holnap pedig jön a második próbálkozás. Valami ötlet? Köszönettel, Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 506837 | 2011. április 27. 17:48 | ||
Rendszeresítésre került, vagy csak kísérleti volt? Köszi! | |||||
Csabi | Adatlap | 506836 | 2011. április 27. 14:48 | ||
juge75 | Adatlap | 506835 | 2011. április 27. 12:00 | ||
Haladtam az RPK-1N-el, ajtó helyére került, vékony drót fogja csak, nyitható-zárható. Felkerült rá pár figyelmeztető tábla, egy táska, ablakponyva, kapaszkodó (nincs rögzítve), jobb oldali nagyobb ajtók, szellőzők. Ha kész a külső, következik a padló lemez és a belső tér, lokátor, külső apróságok, kiegyenlítő súly és kompresszor a fülke-felöl, végül az alsó merevítők, szintező lábak, alváz és a padló közötti gerendák. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506834 | 2011. április 27. 09:04 | ||
Még a tervgazdálkodás idején is nehéz volt a kooperáció, nem hogy most. (külön kassza,külön ötlet) Nem a respirátor után hanem párhuzamosan fejlesztett a RÁBA.A RBA mást is fejlesztett de az még nem nyilvános. A mintadarabok készen vannak, míg a komondor csak készül. | |||||
romeo | Adatlap | 506833 | 2011. április 27. 07:59 | ||
Üdv! Úgy látszik a Respirátor ZRt. Komondor páncélozott járműve után a Rába is fejlesztésbe kezdett. Most jelent meg egy számítógépes grafika a Rába H14 ballisztikai védelemmel ellátot személyszállító járműről. Csak mint laikus kérdem: Nem lenne célszerű, ha a Respirátor és a Rába együttműködne? Az új Rábáról bővebben itt: www.raba.hu/jarmu/kutatas-fejlesztes.html | |||||
romeo | Adatlap | 506832 | 2011. április 26. 22:48 | ||
Üdv Törzsbusz! Ö,ö,ö - hát ezt a készletet Csepel alvázon most látom először! Köszi szépen! A csónak szerintem KD-84 lesz (könnyű deszant átkelő). Ez a készlet létezett ZIL-131 alvázon is, és jelenleg RÁBA H18 alvázon használja pl. a 25/88 KVZ Szolnokon. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506831 | 2011. április 26. 22:30 | ||
Üdv Romeo! Az biztos,hogy teljesen orosz szerelvény,a zsámolyos pót is orozs,sajnos többet nem tudok...még. Voltak magyar kísérletek is: | |||||
upiupi | Adatlap | 506830 | 2011. április 26. 21:46 | ||
üdv Mindenkinek! Kicsit nem vagyok itthon, és mik történnek! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506829 | 2011. április 26. 21:28 | ||
Igen,kintről van. Volt nálunk is az MN-ben az '50-es években,de csak tartálykocsi változat. | |||||
G400CDI | Adatlap | 506828 | 2011. április 26. 20:45 | ||
Egyébként ezt hogyhogy nem aprították darabokra a cocializmusban? Vagy külföldről lett behozva? | |||||
Freddy | Adatlap | 506827 | 2011. április 26. 17:46 | ||
Honvédségi és rendőrségi Ikarusok: www.busztipusok.hu/256/256-7.htm | |||||
farkas469 | Adatlap | 506826 | 2011. április 25. 22:38 | ||
Kamovos | Adatlap | 506825 | 2011. április 25. 16:31 | ||
Szia! Tévedni emberi dolog! :) Ha sündisznó lennék, akkor most lekászálódnék a gyökérkeféről is! :) :D Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |