<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
joci232 | Adatlap | 506996 | 2011. május 26. 17:09 | ||
például :) Előzmény: (506995) Freddy 2011. május 26. 17:06 | |||||
Freddy | Adatlap | 506995 | 2011. május 26. 17:06 | ||
Vagy műgyantából kiöntöd a kereket. | |||||
Laller | Adatlap | 506994 | 2011. május 26. 16:30 | ||
Olyan megoldás lehet a kerék problémára, hogy mielőtt ráhúzod a mellékelt gumikat a felnire, a felni belsejét le kell festeni legalább 2x. Kisebb az esély arra, hogy kikezdi a felnit, úgy mint a képen... üdv, Laller | |||||
Dönitz | Adatlap | 506993 | 2011. május 26. 15:23 | ||
romeo | Adatlap | 506992 | 2011. május 26. 13:31 | ||
A kertben elférne :)) | |||||
farkas469 | Adatlap | 506991 | 2011. május 26. 13:23 | ||
Magyar járműröl sajnos nincs csak netes. A bontós bodéban nem volt semmi, csak lomosnak használják...Ja 60.000-ért eladják! Megveszed? Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 506990 | 2011. május 26. 13:20 | ||
farkas469 | Adatlap | 506989 | 2011. május 26. 13:18 | ||
Kecskeméti repnapon még volt a telephelyen 1 db rendszám nélkül. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 506988 | 2011. május 26. 13:12 | ||
farkas469 | Adatlap | 506987 | 2011. május 25. 11:47 | ||
Magyar jármű! | |||||
romeo | Adatlap | 506986 | 2011. május 25. 11:26 | ||
Köszi Farkas469! Ilyen részleteket még nem láttam! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506985 | 2011. május 25. 10:44 | ||
romeo | Adatlap | 506984 | 2011. május 25. 09:42 | ||
A járművön a vezető és parancsnok helye volt páncélvégdelemmel ellátva -szélvédő, ajtók, tető, padló, továbbá részben a motortér, -érdekes, hogy a deszantteret nem látták el páncélvédelemmel, viszont a géppuskaállványon volt páncélozott pajzs... | |||||
romeo | Adatlap | 506983 | 2011. május 25. 09:36 | ||
Takarítás közben került elő egy régebbi fotó a CURRUS ZRt. által részben páncélozott MB G-270 terepjáróról (C+D 2005 védelmi kiállítás). Néhány ilyen jármű szolgált Afganisztánban is, de a Humveek átadása után már nem nagyon lehetett őket látni. Makettnek viszon érdekes lehet... | |||||
romeo | Adatlap | 506982 | 2011. május 25. 07:37 | ||
romeo | Adatlap | 506981 | 2011. május 24. 20:41 | ||
Freddy | Adatlap | 506980 | 2011. május 23. 22:03 | ||
A gumijairól mondtak itt nagyon csúnyákat, hogy megeszi a felnit. | |||||
juge75 | Adatlap | 506979 | 2011. május 23. 20:58 | ||
joci232 | Adatlap | 506978 | 2011. május 23. 20:52 | ||
romeo | Adatlap | 506977 | 2011. május 23. 20:49 | ||
silent8 | Adatlap | 506976 | 2011. május 23. 20:46 | ||
Jimbow | Adatlap | 506975 | 2011. május 23. 20:41 | ||
Akkor 4500 pénzt megér? :) | |||||
joci232 | Adatlap | 506974 | 2011. május 23. 20:36 | ||
igen teljesen | |||||
Jimbow | Adatlap | 506973 | 2011. május 23. 20:20 | ||
Sziasztok! Az Alanger 35-ös Ural-ja ugyan az, mint a REvell/ICM? Köszi! | |||||
Jimbow | Adatlap | 506972 | 2011. május 23. 19:00 | ||
Köszi, én is erre tippeltem, de azért egy próbát megért :) Végső esetben megpróbálom én magam, de nem érzek elég kézügyességet a mütyűrökhöz...Másolni egyszerűbb lenne... Üdv, Ádám | |||||
Maz | Adatlap | 506971 | 2011. május 23. 18:30 | ||
Persze. Felújításkor is, meg amikor szétvágták őket. De anélkül nem használták. Szerencsére az Afgán üzemeltetési kulturánál - minden morgásom mellett is - jobb a magyar. Lemezből nem tudod lehajlítani? | |||||
Jimbow | Adatlap | 506970 | 2011. május 23. 08:57 | ||
Alternatív megközelítés: volt nálunk olyan MAZ, amiről leszedték az üzemanyag-tartályok borítását? Köszönöm szépen, üdv: Ádám | |||||
Jimbow | Adatlap | 506969 | 2011. május 22. 10:10 | ||
Bocs, a csereberébe szántam ezt a megfogalmazást, de a lényeg ugyan az :) | |||||
Jimbow | Adatlap | 506968 | 2011. május 22. 10:09 | ||
Sziasztok! Keresem a Trumpeter MAZ-537G Late készletéből a motor borítását képező fődarabot! Sajnos nekem hiányzik, ezért le szeretném másolni. Sokat megérne nekem! Üdv, Ádám | |||||
farkas469 | Adatlap | 506967 | 2011. május 20. 21:55 | ||
Ez a bodé Zil-131-es relé állomás bodéjára csak sallangok nélkül. Szerintem.Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 506966 | 2011. május 20. 21:50 | ||
Jimbow | Adatlap | 506965 | 2011. május 18. 19:23 | ||
Szia Maz,köszönöm szépen! Az alváz kész, de még így is van egy enyhe ív benne... remélem mások jobb szériát fognak ki! Üdv, Ádám | |||||
Maz | Adatlap | 506964 | 2011. május 18. 19:15 | ||
Szia! Nem, ez egy "egyszerű" vontatókötél. Gyakorlatilag annyiban különbözik a HK vontatókötéltől, hogy hosszabb. A csörlő az 537 G esetében gyakorlatilag a felmálházásra szolgál, önmentésre max. korlátozottan alkalmas. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506963 | 2011. május 18. 19:02 | ||
Sziasztok! Lenne még egy MAZ kérdésem... Láttam olyan képeket, ahol az első lökhárítóra volt rögzítve a vontatókábel. Ez a hátsó, csak előre vezetve, vagy pedig van külön mellső csörlő is? Köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 506962 | 2011. május 18. 15:26 | ||
Kamil munkálkodik vele. | |||||
Freddy | Adatlap | 506961 | 2011. május 18. 13:45 | ||
Laller | Adatlap | 506960 | 2011. május 17. 18:26 | ||
Köszönöm a válaszokat! | |||||
Freddy | Adatlap | 506959 | 2011. május 17. 17:46 | ||
Freddy | Adatlap | 506958 | 2011. május 17. 17:43 | ||
Az én BTR-emhez (adatlapomon van fenn kép róla) pzs-féle kerekeket használtam. | |||||
juge75 | Adatlap | 506957 | 2011. május 17. 16:14 | ||
juge75 | Adatlap | 506956 | 2011. május 17. 16:11 | ||
A Sajnos ritka, de beszerezhető! Ajánlom figyelmedbe a 3D nyomtatással készült, Orosz kerék szetteket. Gyártó: Miniarm. BTR-70, 80 (korai és késői), BRDM, Ural (2 változat). | |||||
balaton | Adatlap | 506954 | 2011. május 17. 16:07 | ||
Helló Laller! Maz kerekeim vannak 1/35-ben. Armory-gyártmány. 8000Ft (Kedvezményes ár, már csak egy van!) Ha érdekel, itt elérsz: balatonmodell@gmail.com | |||||
Laller | Adatlap | 506953 | 2011. május 17. 16:03 | ||
Ha már kerekeknél járunk, normális MAZ kereket illetve BTR-80-hoz kereket hol lehet kapni Mo.-on belül? | |||||
juge75 | Adatlap | 506952 | 2011. május 17. 15:13 | ||
Freddy | Adatlap | 506951 | 2011. május 17. 14:53 | ||
Bénák a válogatódroidok:) Egyébként azért jobb a műgyanta, mert azzal nincsenek ilyen ,,megeszi a felnit"-történetek, mint egyik-másik gumival. | |||||
juge75 | Adatlap | 506950 | 2011. május 17. 14:49 | ||
Vettem egy készlet Real Model Ural kerék készletet. A készlet lényegében az eredeti makett (ICM) kerekeinek "másolata" (fogták az eredeti felniket és gumikat, fel csonkolták és le öntötték gyantából), 2 pótkerék, 2 bal oldali kerék és 4 jobb oldali kerék került a készletbe (miért?). | |||||
romeo | Adatlap | 506949 | 2011. május 17. 14:05 | ||
Titkos projektek bejelentésére készül a Rába www.napi.hu/tozsdek-piacok/titkos_projektek_bejelentesere_keszul_a_raba.483375.html | |||||
Jimbow | Adatlap | 506948 | 2011. május 17. 07:53 | ||
Köszönöm, akkor bátran felteszem a magyar járműre. | |||||
Maz | Adatlap | 506947 | 2011. május 17. 07:47 | ||
Ez valami utángyártott cucc, ami a magántulajdonban lévő járművekre került, vagy esetleg hadrendben lévő példányokon is alkalmazták? Egy ilyen új gumi több százezer Ft újonnan. Marcali boltban még van pár inkurrenciából származó nem használt gumi. Na most akkor volt-e olyan hülye, aki magánúton szerzett be ilyeneket? Elárulom, nem. Honvédségtől már így lettek beszerezve. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506946 | 2011. május 17. 00:45 | ||
Sziasztok! Eddig a fórum infók alapján beletörődtem abba, hogy a Trumpeter MAz kerekei pocsékak. De most, hogy nézegettem a "Last" kitet, észrevettem, hogy új mintájú, fánk alakú gumik vannak benne. Ilyet láttam a fórumos kolléga járművén, illetve Zamárdiban is. Kecelen egy (vagy kettő) gumi ilyen, a többi a régebbi. Ez valami utángyártott cucc, ami a magántulajdonban lévő járművekre került, vagy esetleg hadrendben lévő példányokon is alkalmazták? Köszönettel: Ádám |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |