<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 507106 | 2011. július 11. 16:03 | ||
Agregátor (áramfejlesztő), speciális kimenetekkel. Előzmény: (507103) charles 2011. július 11. 15:37 | |||||
juge75 | Adatlap | 507105 | 2011. július 11. 16:01 | ||
Na, végül is már régebben is léteztek EMO-sok... Nem mostani divat... Elektromos, Műszer, Oxigén. | |||||
farkas469 | Adatlap | 507104 | 2011. július 11. 15:52 | ||
Helló Romeo! Szabadna tudni, hogy hol találhatóak ezek a járművek? Tudol fel tenni részet fotókat? Köszönöm. | |||||
charles | Adatlap | 507103 | 2011. július 11. 15:37 | ||
Szia romeo! A Kraz mellett álló az szerintem egy KAPSZO (ne kérdezd meg mit jelent). A repülőgép EMO- Rádió/lokátor- és Fegyver rendszereinek ellenőrzésére használták. Az utánfutóban áramtermelő motor volt. A mellső lökhárítón lévő dobozban a repgéphez csatlakozó kábelek voltak. | |||||
romeo | Adatlap | 507102 | 2011. július 11. 12:48 | ||
romeo | Adatlap | 507101 | 2011. július 11. 12:43 | ||
valami híradó változat | |||||
joci232 | Adatlap | 507100 | 2011. július 11. 12:42 | ||
érdekes kombó KF 2+Rába :D | |||||
romeo | Adatlap | 507099 | 2011. július 11. 11:26 | ||
Zil131N | Adatlap | 507098 | 2011. július 10. 23:17 | ||
Sziasztok! Segitségeteket kérném! Nincs valakinek fotója a platós zil 131 platóján középen elhelyezett kivehető padról? Nagyon fontos lenne, de sehol nem találok róla képet, mindenhol csak a lehajtható oldalfal platókkal ábrázolják a csapatszállitó 131-est! Törzsbusz, Juge75 segitsetek lécci, hátha van ilyen kép az archivumotokban:) | |||||
korzaar | Adatlap | 507097 | 2011. július 4. 19:00 | ||
ELADÓ -Zvezda ZIS_151 (1/35) elkezdett, de hiánytalan, egy kis töréssel a küszöbnél,ami meg lett ragasztva 2500.-FT | |||||
juge75 | Adatlap | 507096 | 2011. július 2. 16:16 | ||
Aztán csak a vezényszavakat kell MP-3-ban megszólaltatni: Cél a sávban! Irányzék 100, magasság 130, távolság 1000! Rövid sorozatokkal, tűz! :-9 | |||||
Pilu | Adatlap | 507095 | 2011. július 2. 16:04 | ||
Ezzel a mozdulattal a fickó éppen tüzelési sávhatárt jelölhetne a kezelőknek (ha lennének). Nyomj a kezeibe piros és sárga zászlót, és kész a rajparancsnok. Ne feledd a csőhűtő és a TASzT ládát esem. | |||||
juge75 | Adatlap | 507094 | 2011. július 1. 22:12 | ||
Ne felejtsd el a kanálgép zsebét sem a jobb oldalon, zseb alatt, na meg a tártáska, vv szimat szatyor is ott kellett hogy legyen a bakánál, esővédővel egyetemben. Nagyon baró! | |||||
Freddy | Adatlap | 507093 | 2011. július 1. 22:03 | ||
Ebből az ICM-készletből az integető katona: thetoyhq.com/shop/images/l_ICM35331.jpg Pár zsebet lereszeltem, kapott magyar övcsatot, egy másik ICM-készletből sisakot és végül egy gépkarabélyt a Dragon kalasnyikovos készletéből. | |||||
juge75 | Adatlap | 507092 | 2011. július 1. 21:57 | ||
A bakát miből alkottad? | |||||
Freddy | Adatlap | 507091 | 2011. július 1. 21:40 | ||
Joci | Adatlap | 507090 | 2011. június 30. 23:50 | ||
Ez hol volt? Esetleg priviben : joci.kun63@gmail.com | |||||
Freddy | Adatlap | 507089 | 2011. június 28. 21:51 | ||
Király lett, 35-öst követel a nép:) | |||||
Gabi | Adatlap | 507088 | 2011. június 28. 19:38 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507087 | 2011. június 28. 16:39 | ||
upiupi | Adatlap | 507086 | 2011. június 28. 04:34 | ||
Üdv! Sajna ez így van! Láttam egy ilyet(ezt) porosodni az egyik ojjektumban. Lehet hogy a vízből veszi kija zoxigént.:) | |||||
Matek95 | Adatlap | 507085 | 2011. június 26. 18:39 | ||
Nincs valakinek egy kraz 255b papírmodell ? Vadonat újan bontatlanul? | |||||
Joci | Adatlap | 507084 | 2011. június 26. 00:26 | ||
Szerintem csak rendelke-ZETT. | |||||
romeo | Adatlap | 507083 | 2011. június 26. 00:21 | ||
Üdv Joci! Meglepett, hogy a honvédség rendelkezik külön katasztrófavédelemmel. | |||||
romeo | Adatlap | 507082 | 2011. június 26. 00:21 | ||
Üdv Joci! Meglepett, hogy a honvédség rendelkezik külön katasztrófavédelemmel. | |||||
farkas469 | Adatlap | 507081 | 2011. június 25. 21:21 | ||
sanyi | Adatlap | 507080 | 2011. június 25. 21:01 | ||
Sziasztok! Zil-131/RSP-7 radarról keresek képeket. Találtam párat a guglival, de a bal oldal és a felépítmény hátulja nem látszik egyiken sem. Ha valakinek vannak használható képei akkor kérem ossza meg! Ha esetleg a radarok hátuljáról is lenne, az már a hab lenne a tortán:) Köszi előre is! Üdv Sanyi | |||||
Joci | Adatlap | 507079 | 2011. június 25. 10:35 | ||
És esetleg több infó nálam :) | |||||
juge75 | Adatlap | 507078 | 2011. június 24. 11:29 | ||
Na ez éppen aktuális lesz... Mármint a felirat az oldalán... Ha eladják egy erdészetnek, csak elöl kell pár betűt le festeni...faelhárítás. | |||||
romeo | Adatlap | 507077 | 2011. június 24. 10:57 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507076 | 2011. június 23. 17:03 | ||
Köszi a tippet! :-) | |||||
balaton | Adatlap | 507074 | 2011. június 23. 16:55 | ||
A másik Gábornál érdeklődj. A Miniman-osnál :D | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507073 | 2011. június 23. 15:26 | ||
Legyen má egyharmincötbenis. | |||||
balaton | Adatlap | 507072 | 2011. június 23. 13:32 | ||
romeo | Adatlap | 507071 | 2011. június 22. 09:03 | ||
Racczer1299 | Adatlap | 507070 | 2011. június 21. 20:15 | ||
Kedves SIG! Köszönöm a választ. A lényeg benne van, bocs ha vitának tünt. Elnézést a Maz,Kraz stb szerelmesektől. ui. (Előtte és utána is) Üdv. PE | |||||
romeo | Adatlap | 507069 | 2011. június 21. 18:30 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507068 | 2011. június 21. 12:20 | ||
Magyar, nagyítva látszik a HS rendszám. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 507067 | 2011. június 21. 12:17 | ||
Sziasztok! Ez egyértelműen terepes Robur. (Sajnos) vagyok olyan öreg, hogy emlékszem rájuk. Az NDK annyira megszórt minket a katonai (kivitelű) Roburokkal, hogy a környékünkön, még a kenyeres autó is katonai változat volt. Búvónyílással, Notek lámpával. Igaz két kerék hajtás és világoskék színű volt. :-) | |||||
romeo | Adatlap | 507066 | 2011. június 21. 11:58 | ||
Üdv Juge75! Vagy lehet, hogy Garant, mert az is volt a 70-es évek elejéig... | |||||
juge75 | Adatlap | 507065 | 2011. június 21. 11:45 | ||
Az nagyon Csepelnek néz ki a jobb oldalon... | |||||
romeo | Adatlap | 507064 | 2011. június 21. 11:20 | ||
SIG | Adatlap | 507063 | 2011. június 21. 09:30 | ||
Magam is ezt vallom... | |||||
romeo | Adatlap | 507062 | 2011. június 21. 08:55 | ||
Vagyis akik FUG-ot, PSzH-F-et,BMP-1-et használtak. | |||||
romeo | Adatlap | 507061 | 2011. június 21. 08:52 | ||
Üdv! A rajzon és a 03-as fotón csapatfelderítő látható. | |||||
SIG | Adatlap | 507060 | 2011. június 21. 02:25 | ||
Elbakiztam a Kalasnyikovot ! SSSzzzorííí... | |||||
SIG | Adatlap | 507059 | 2011. június 21. 02:21 | ||
Kedves Racczer 1299 ! Szerintem egy picit félre értetted a mondandónkat. Senki nem akart kioktatni Téged, csak nekem egy kicsit furcsa volt a stílus, ahogy egy másfél évvel ezelőtti fotóval kapcsolatban közlöd a szürke tényeket. Picit olyan "Te majd megmondod a tutit" stílusban. És nem tévedtem sokat, mert a reakciód is ebben a szellemben íródott. Tájékozódjunk a témában és Ti majd megosztjátok a tudást ? Miről ? A 70-es vagy a 80-as évekről ? Érzésem szerint Te a 80-as években lehettél mélységi felderítő, Trooper a 90-es évek közepén, én pedig az 90-es évek elején. Így valóban, elég komoly generációs különbség van hármunk között. Amíg Ti AMD-vel ugrottatok, addig nálunk csak én voltam AMD-s a szakaszban, mert én voltam az éjszakai lövész, mivel az NSZP-3-as infratávcső bakját, csak AMD-re lehetett szerelni, a többieknek pedig AK-63D-je volt. Szerintem Ti AK szuronyhoz hasonló, csak más markolatú Eje. tőrt használtatok ugráshoz, nálunk a képen látható dobótőr + a zsinórvágó tőr volt rendszeresítve, míg Trooper idejében a biztonsági öv vágóhoz hasonló szerkezet. Szerintem Nálatok szó sem volt RPG-ről, Dragunovról vagy Kalainyikov PKM géppuskáról, nálunk már pedzegették, Trooper-ék pedig már használták is. Ja és seggnyalás mentesen meg kell említenem, hogy Troopernek mind a ketten max jelenthetünk, mert Ők már olyan dolgokból ugrottak, olyan helyeken járta és olyan dolgokkal lőttek, amiről mi még álmodozni sem mertünk. A lényeg - és ezzel be is fejezem, mert szét offolom a Maz, Kraz topikot és aki ezeket szeretni már nagyon unja a hülye vitánkat :)- hogy szerintem a másfél évvel ezelőtti képen lévő bakán nem az említett kés van és én őt még mindig egyszerű felderítőnek tippelem, nem mélységinek. Csak ne legyen már az, hogy ami akkor volt, az a szentírás, mert eltelt 5 vagy 10 év és elég sokat változtak a dolgok, amiről pedig lehet, hogy éppen Te szorulnál az ismereteid frissítésére. Röviden, egy kicsit talán szerényebben. Törzsbusztól pedig azt kérdezném, hogy ki a szakember, akinél a pont van ? Hiszen mind Troopernek, mind pedig Racczernek igaza van, mert van rajta tártáska, de nem AMD-vel ugrik, hanem AK-63D-vel. Azt azért tudni kell, hogy a Honvédség méreteihez képest az ejtőernyős állomány nagyon kicsi volt. Egy dolog, hogy mi volt előírva felszerelésnek, de igazán folyamatos próbálgatás folyt a tisztek részéről, hogy a felszerelés milyen részét kell ugrás közben megtartani és mit kell elhagyni, ezért változtak ennyit a cuccok. Egy szent cél vezérelte Őket, hogy lehetőleg senki ne csapja oda magát... Bocs, hogy megint ennyit pofáztam, ígérem, hogy részemről le van zárva a téma. Üdv... u.i.: a szabadeséssel kapcsolatos 220-240 km/h-t pont azért írtam bele, hogy tudjam valóban ugrottál-e seregben vagy csak láttad azt az embert, aki látta azt, aki már látott egyszer egy esernyős embert:) | |||||
Racczer1299 | Adatlap | 507058 | 2011. június 20. 23:38 | ||
Kedves Trooper! Köszönöm hozzászólásod sajnálom, hogy nem sikerült egy hozzászólással kétfelé válaszolnom. Lassan körbejárjuk az ejtőernyőzést. A generációs különbség meg van, már rádió súlyából itélve is. A rövidhullámú készülék mélységi felderítőknek az én időmben volt vagy 16kg.Plusz az akkumulátor, a töltő meg a kazetták a gyors adáshoz na meg amivel megírtad a kazettákat. Az eredeti képhez és a jelzett hozzászóláshoz vissza térve még mindig fenntartom a fegyver a katona kezében egy AMD 65-ös. A tőr akkor azt a célt is szolgálta amit már leírtam és nem lehetett felrakni a fegyverre. Az URH rádió amit az oldalán hord kisértetiesen hasonlít arra amivel mi is szaladgáltunk. Keress a fészbukon egy orros paradicsomot a nick név elé pong a végére vin-t írj szám nélkül. és bocs elírtam csak egy c Üdv PE | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507057 | 2011. június 20. 23:22 | ||
Üdv! Nyitni kéne egy mélységi felderítő, vagy eje.lövész topicot. Tetszik a téma, de a szakembernél a pont: | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507056 | 2011. június 20. 23:22 | ||
Üdv! Nyitni kéne egy mélységi felderítő, vagy eje.lövész topicot. Tetszik a téma, de a szakembernél a pont: |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |