/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
szabotomi 507211 2011. július 24. 21:05
Válasz erre
Igen. Ez kimaradt. Az 1946-tól tartó időszak egyenlőre homályban marad minden téren. A HM berkein belül készült kiadványok pedig egyszerűen beszerezhetetlenek, nincs reprint. :(
Freddy 507210 2011. július 24. 19:22
Válasz erre
Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen.
A szárazföldi erőkről sincsen semmi ilyesmi.
szabotomi 507209 2011. július 24. 18:07
Válasz erre
A kiszolgáló járművek és földi berendezések típusai a Mig-15/17/19 korszakban 50-60-as évek, illetve a Mig-21/23 Szu-22 korszak, a (60)70-80-90-es évek. Az adott típusoknak megfelelő kiszolgáló eszközök típusa, a kiszolgáló gépjármű alakulatok megközelítőlegi felépítése. Azt tudom, hogy egy-egy repülési napra lényegében a tervtáblába vett gépek alapján a kiszolgáló gj. századtól meg lett igényelve a repüléshez szükséges technika. De az is hasznos infó lenne, ha az üzemeltető századoknak az adott típusokhoz rendszeresített eszközök. Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen. Így persze én sem tudok konkrétat kérdezni, ezért utólag is elnézést kérek. Egy-egy kép, típusnév alapján már el-eltudok indulni a neten.
st_patrick 507208 2011. július 24. 12:43
Válasz erre
Szia! Ez szinte ötévenként változott attól függően, hogy a beszerzett repülőtechnikához milyen földi berendezéseket vettünk meg. Ráadásul ezek vándoroltak is keleti irányban, attól függően, hogy hol állt rendszerbe újabb kiszolgálóeszköz. Állandó szervezet és típusválaszték tehát nem volt. Konkrétan mi érdekelne?
juge75 507207 2011. július 23. 17:36
Válasz erre
Az első két kép pedig Végh József gyűjteménye.
juge75 507206 2011. július 23. 17:33
Válasz erre
Pontosítanék:A fényképek szerzője a lévai Ko¹úthová Helena, aki 1968-ban a Lévai Barsi Múzeumban fényképészként dolgozott (A Lévai Állami Levéltár gyűjteménye)
Wrecker 507205 2011. július 22. 20:56
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10

Léva, 1968

Forrás: Internet
Pilu 507204 2011. július 22. 20:40
Válasz erre
Épp egy hónapja noszogattam Kenyeres Dénest, hogy erről is írnia kéne egy könyvet.
szabotomi 507203 2011. július 22. 19:41
Válasz erre
Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy a repülő alakulatoknál, a kiszolgáló gépjármű századok milyen típusú és hány darab járművel rendelkeztek? Valamint ugyanez igaz a REKA technikai állományára.

Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.
Freddy 507202 2011. július 22. 13:14
Válasz erre
Én csak arra szerettem volna utalni, hogy szerintem magát komolyan vevő ember nem mond olyat, hogy utálja a keleti technikát, vagy a nyugati technikát. Mert a keleti technika is sokféle (az elpusztíthatatlan Lada jó, az, hogy rozsdásan jött ki a gyárból nem, a legyőzhetetlen T-34-es jó, a Zaporozsec beindíthatatlan benzinkályhája nem, a kedd reggeli Sokol-rádió, ami víz alatt is szól jó, ugyanennek a péntek délutáni szériája, ami már újonnan se működik, az nem jó), és a nyugati is: az F-15-ös, ami szárny nélkül repül, az jó, az autók cserélhetetlen fényszórója rossz, a gép, amin írod a hozzászólást, jó, az, hogy két év múlva dobhatod el, az nem, a Land Rover, amivel egész Afrika jár, jó, satöbbi, satöbbi.
Mindegyik ,,világrendszer" gyárt jót is és szart is, ne általánosítsunk. De ha már általánosítunk (néha elkerülhetetlen), akkor legalább ne ideológiai alapon! Attól, hogy ott ,,emberebbek az emberek", a Zsiguli alja még nem lesz kevésbé rozsdás. (Nem akarok a tapasztalataiddal vitatkozni, Ukrajnából még csak Kárpátalját láttam, Oroszországból csak Seremetyevót, Dnyeszter-menti köztársaságból meg semmit, de ezt az ,,emberebbek az emberek"-dolgot bármelyik nemmagyarország-országról elmondják az idegenbe szakadtak, Magyarországról viszont az itt élő külföldiek terjesztik, szóval eléggé szomszéd füve-alapon megy)

Az ajnározást meg mindig fenntartásokkal kell fogadni, jöjjön akármerről. 2011-ben ne csodálkozzunk rá, ha a szép szavakról kiderül, hogy nettó hazugságok. Ezt igazán megtanulhattuk volna, ha már volt olyan ,,szerencsénk", hogy az elmúlt 20-70-100-akármennyi évet örökkévalónak álmodott, de véresen összeomló birodalmak és legyőzhetetlennek hirdetett, de megverten hazatérő hadseregek között tölthettük.
romeo 507201 2011. július 22. 07:50
Válasz erre
Üdv!

Egy 2011. áprilisi cikkben már megírták a honvédségnek szánt 14 db HMMWV típusát:

"A közeljövőben pedig további erősítés is várható, mivel hamarosan megérkeznek az MH szolnoki bázisára az újabb HMMWV M1165A1-ek, amelyek a járműcsalád legutolsó, nagy sorozatban gyártott tagjai."

forrás: www.magyarhirlap.hu/tudomany/pancelba_pakolt_innovacio_a_jeep_leszarmazottja.html
Altengernagy 507200 2011. július 22. 03:00
Válasz erre
Nekunk újnak számít ez is :D Én csak a régi pontonosokat láttam eddig. 1980-- hát nem tudom mikor vették. A cölöpverőt láttam élőben, szinte gyári uj volt, ezért gondoltam.
Altengernagy 507199 2011. július 22. 01:55
Válasz erre
Értelek, és igazad van... legalábbis ebből a szempontból. Én kb 90óta. és igen akkoriban (mivel semmit sem tudtam még) én is leültem a nato-amerikai cuccnak. Aztán fokozatosan megutáltam... Föként az Öbölháborúk környékén. Hasonlítgatják az egyorrú arab kezelők által használt 15-20-30 éves szovjet technikához és az (akkor még) elit USMC és USAF technikát és verik magukat hogy mennyire jók. És azóta is...
Megnézném én, a degradálódott USMC állományt nem harmadik világbeli ellenfelek ellen. Alighanem Korea szindróma lenne benne. Amikor a hatalmas arc meg a fizetett sajtó már nem ér semmit.

89-ig nyugat fele volt vasfüggöny, azóta meg kelet felé. Főként kultúrális és információs. A lakosság semmit sem tud arról hogy keletre most mi van. és mindent el is követnek hegy ez így legyen.

Példa... Amikor itthon H1N1 cucc volt... meg mindenki oltassa magát a ki tudja mivel... meg jajistenem mind meghalunk... Ukrajnában sokmillió a fertőzés, több ezren meghaltak. Pont kint voltam, akkori asszonynál, az orosz határ fele. Itthonról irják neten, meg linkelik az Origot. Mondom, EMBER... ti miről beszéltek? Hát kee nóóórmális?
Másik... orosz facebook (Vkontake). Összes létező magyar rockzene (Kárpátiát is beleértve) fent van. Magyar kalandfilmek feliratosan. Süsü a sárkány sorozat. És nem magyarok töltötték fel... Fordítva ez mennyire igaz? :)

Én szép lassan megutáltam a nyugatot... talán egy fajta egyensúlyérzet. Én nem sokat voltam keleti benyomás alatt, talán 15 évet. Elhiszem, hogy az idősebb korosztály bőven kapott a keletből és több nyugatot visel el cserébe. Ők megérthetik hogy én mért érzem azt, hogy a nyugatból kaptam túl sokat.
És nem csak én éreztem ugy, mikor ukránban, vagy oroszban, sőt, pridnyesztrovjében járva (ami masszívan maffia-diktatúra) sokkal emberebbek az emberek, jobb a közbiztonság, a közerkölcs, sehol egy cigó, csomó gyerek szaladgál, fiatal családok... totál más közérzet... az egész légkör valami teljesen más mint itt. És Záhonyt átlépve, szinte ráül az emberre egy elátkozott ólomsúlyú aura, és mire az ember Pestre ér, már ujra sík ideg... Vajon mért van ez?
romeo 507197 2011. július 21. 22:54
Válasz erre
Giruna 507196 2011. július 21. 22:53
Válasz erre
romeo 507195 2011. július 21. 22:43
Válasz erre
ZISz-151  MN
ZISz-151 MN

Üdv!

A fotón a Magyar Néphadsereg ZISz-151-se, milyen jelzés van a fülke ajtaján?
Köszi!
romeo 507194 2011. július 21. 17:41
Válasz erre
M1165A1wB3charvat (119)
M1165A1wB3charvat (119)
M1165A1wB3charvat (106)
M1165A1wB3charvat (106)
M1165A1wB3charvat (140)
M1165A1wB3charvat (140)
M1165A1wB3charvat (141)
M1165A1wB3charvat (141)
M1165A1wB3charvat (142)
M1165A1wB3charvat (142)
M1165A1wB3charvat (3)
M1165A1wB3charvat (3)
M1165A1wB3charvat (4)
M1165A1wB3charvat (4)
M1165A1wB3charvat (5)
M1165A1wB3charvat (5)
M1165A1wB3charvat (7)
M1165A1wB3charvat (7)
M1165A1wB3charvat (8)
M1165A1wB3charvat (8)
sam0085e
sam0085e
HMMWV
HMMWV

Sok részletfotó a honvédségivel szinte azonos kinézetű változatról:

www.warwheels.net/HummerM1165A1charvat.html
romeo 507193 2011. július 21. 14:21
Válasz erre
UFP    BTR-80   CURRUS
UFP BTR-80 CURRUS
UFP   CURRUS
UFP CURRUS

Nem is kell messzire mennük, van nekünk hazai fejlesztésű távirányítású tornyunk 2db PKT géppuskával...
farkas469 507192 2011. július 21. 11:35
Válasz erre
Köszönöm!
A te elismerésedet külöm köszönöm!
Üdv.
balaton 507191 2011. július 21. 11:18
Válasz erre
farkas469 507190 2011. július 21. 10:59
Válasz erre
ural
ural

Készül az Ural4320 1/35-ben:)

Üdv mindenkinek!
Elektrolakatos 507188 2011. július 20. 22:56
Válasz erre
Köszönöm a mai délutánt, élmény volt veletek.

Legközelebb ha megyek és van mit csinálni, akkor vihetek játszóruhát és ha igénylitek, beszállok segíteni.

Elektro
joci232 507187 2011. július 20. 22:54
Válasz erre
Kaphatnék egy elérhetőséget a joci232@hotmail.com-ra?

Köszönöm!
törzsbusz 507186 2011. július 20. 20:50
Válasz erre
Értékesítés 2011

A HM Fegyverzeti és Hadbiztosi Hivatal a Honvédelmi Minisztérium megbízásból egyfordulós nyilvános pályázat útján értékesíti a magyar állam tulajdonában és a Honvédelmi Minisztérium vagyonkezelésében lévő, honvédelmi célra felesleges papírhulladékot és hátaslovakat
törzsbusz 507185 2011. július 20. 20:21
Válasz erre
Freddy 507184 2011. július 20. 16:14
Válasz erre
Hát... én zsigerből utálom a nyugati technikát. Főleg a propaganda meg a melldöngetés miatt.
Te nagyjából mikor kezdtél technikai dolgokkal foglalkozni? 1945-1989 közt semmi nem volt itt, csak a propaganda meg a melldöngetés a keleti technika mindenek felett állóságáról.
romeo 507183 2011. július 20. 16:11
Válasz erre
M1116_HMMWV_Walk-A-7
M1116_HMMWV_Walk-A-7

tetőnyílás
romeo 507182 2011. július 20. 15:43
Válasz erre
63620317ce902da6db4357eee3403939
63620317ce902da6db4357eee3403939
HMMWV  Szolnok
HMMWV Szolnok

Üdv!

Ezt most találtam és hasonlít arra, amit mi kaptunk...
Jimbow 507181 2011. július 20. 10:14
Válasz erre
Sziasztok!

törzsbusz kolléga elérhetőségére lenne szükségem, ha nem titok, vagy kérlek keress meg az mhrfwebKUKACfreemail.hu-n.

Lehet már megvolt a cím, csak kezdek elveszi a sok álnév, valódi név és emailcím közt :)

Előre is nagyon szépen köszönöm.

Üdv,

Ádám
romeo 507180 2011. július 20. 07:23
Válasz erre
A témához:
Majdnem elfelejtettem, hogy e felsorolt járműveken kívül beszerzésre került több, mint 10 db páncélozott TOYOTA LAND CRUISER is (Afganisztán).
romeo 507179 2011. július 20. 07:14
Válasz erre
MB G-280 C+R
MB G-280 C+R
HMMWV Szolnok 2011 júl. 19.
HMMWV Szolnok 2011 júl. 19.
Védett zárt felépítménnyel (VZF) szerelt RÁBA H14.240AEL-103
Védett zárt felépítménnyel (VZF) szerelt RÁBA H14.240AEL-103
KOMONDOR
KOMONDOR

Üdv!

Az illetékesek szájából már többször elhangzott, hogy logisztikai szempontból univerzális (többrendeltetésű) páncélozott járműcsaládra lenne szükség, ehelyett azt látjuk, hogy vásároltunk 5 db MB G-280 C+R-t, 14 db HMMWV-t, jövőre elkészül a RÁBA H-14VZF és valószínűleg a KOMONDOR, 2014-15-ben pedig el kellene kezdeni a BTR-80A, BTR-80 váltótípusának kiválasztását is...
Magánvélemény: Nem, hogy egyszerűsödne a típus összetétel, hanem kis tételekben jellenek meg egymástól eltérő konstrukciójú pc. járművek.
Maz 507178 2011. július 20. 04:36
Válasz erre
>Azért az új KrAZ-on csodálkoztam, hogy meg merték venni...

ŐŐŐ... Milyen új KrAZ-t?

Csak mert ha a képen láthatóra gondolsz(USzM-2 cölöpverő készlet szerelékes kocsija), akkor az már 20 év körüli darab lehet. A KrAZ-260 az 1980-as évek óta már gyártásban van.
Altengernagy 507177 2011. július 20. 02:35
Válasz erre
Azért az új KrAZ-on csodálkoztam, hogy meg merték venni... Hát, hogy szabad ilyet? Venni valamit ami jó? *cinikus üzemmód off*

Egy ilyen három póttal (!) kijött elém Ogyessza-Kiev autópályára. Valszeg fáradt olajjal vagy silós (repcés?) kazánnal mehetett, mert éjfekete fütöt nyomott... néztem is mondom mi ez, vonat?
Altengernagy 507176 2011. július 20. 02:29
Válasz erre
Hát... én zsigerből utálom a nyugati technikát. Főleg a propaganda meg a melldöngetés miatt. Ugyan olyan rakás fos az is, csak jobb a PR-ja. Meg az orosz technika ócsárlása... ha nem tartják karban, leszakadt technikát használnak, persze lehet fikázni hogy szar. Ilyen állapotban ennyi idősen hol lenne a nyugati? Kohóban max.

Ez mind arról szól mint a Kombínó... (BP-i óriásvillamos, bocs lehet valaki nem tudja) A két összekapcsolt magyar villamos ugyan annyit tudott... a varázsszó: PÉNZ

Hagyjuk hogy lepukkanjon a régi technika, hogy lehessen rá mutogatni hogy szar. aztán 2-3x-os pénzen (amiből persze jut mindenkinek bizonyos körökben) venni kelljen helyette újat. ami persze ugyan olyan szar... de látványosan lehet mutogatni, hogy lám erre ment el a pénz.

Az egész mh-t is ezért engedik létezni még... elvégre egy gyarmatnak amugy minek kellene nemzeti hadsereg?

Bocs csak most így éjjel 2kor kibukott belőlem...
silent8 507175 2011. július 20. 00:08
Válasz erre
Igen pontosan. Olyan mint a 22-es csapdája, vagy a nyuszi van sapkád vagy nincs. :D
Örüljünk, hogy legalább ezek itt vannak, és nem 20 vagy mégtöbb éves UAZ-okkal kell oktatni a katonáinkat! :DDD

silent8
törzsbusz 507174 2011. július 19. 23:20
Válasz erre
Ha van az a baj,ha nincs,az a baj...érted,érzékeled?
Most - bár már nem most hanem rég - olyan az emhá amilyen. A katona semmit nem tehet erről. Most már van ez is. Csak egy cégé ugyan és nem sok,de ez van. Legfeljebb megzavarodni lehet..vagy vezetni a magyar "ungarise betyár hámvit" Tényleg ez van..(?)!
upiupi 507173 2011. július 19. 22:34
Válasz erre
Bár, még nem volt alkalmam vezetni Humvit, de akad olyan ismerősöm, aki igen, és nem volt elájulva a stabilitásától.
romeo 507172 2011. július 19. 22:28
Válasz erre
kjdkjhskjdf
kjdkjhskjdf

Üdv!
Még egy érdekes fotó a magyar HMMWV hátsó részéről.
silent8 507171 2011. július 19. 22:13
Válasz erre
Ebben teljesen igazad van, csakhogy a HUMMEREK abszolút nem borulékonyak. Ugyanis a hasmagassághoz megvan a kellő szélesség is. Legalábbis én így tudom. De ha tévedek akkor bocsánat. :D

Üdv.
silent8
upiupi 507170 2011. július 19. 22:10
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Például a súlypont helyzetének változása gyakorolható legyen, és ne műveleti területen szembesüljön a katona azzal hogy nem egy gokartot vezet, hanem egy fejére állított keljfeljancsit.
silent8 507169 2011. július 19. 19:47
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsánat, hogy beleszólok, de miért kellene egy olyan járművet felfegyverezni, ami eleve nem műveleti terültere készült, hanem kiképzés céljából. A toronylövészek kiképzésére több más megoldás is lehetséges. Fölösleges olyan dolgokról agyalni, ami eleve nem reális. Örüljünk neki, hogy legalább ezekkel is modernizálhatják az eleve modernizálásra szoruló hadsereget. Legalábbis szerintem. :D
Üdv.
silent8
romeo 507168 2011. július 19. 16:52
Válasz erre
Warsaw_Hummer_03
Warsaw_Hummer_03

A lengyel hadsereg néhány HMMWV-je távirányítású tornyot kapott NSzVT 12,7mm-es géppuskával - talán ez is megoldás lehetne a magyar gépek számára...
romeo 507167 2011. július 19. 13:30
Válasz erre
P4040135
P4040135
P9170223
P9170223
06
06

Megjelent néhány szép fotó a Currus megújult honlapján, még több fotó itt:
www.currus.hu/
romeo 507166 2011. július 19. 13:21
Válasz erre
Afg 3
Afg 3
g270
g270

Ballisztikus védelemmel ellátott magyar Mercedes G-270 a Currus ZRt. megújult honlapján:
www.currus.hu/
tüzér 507165 2011. július 19. 13:03
Válasz erre
Üdv!

Nincs mit, most volt kevéske időm írni.
A Currus toronyban meg inkább ne reménykedjünk.Jobb lenne, ha nem nyúlnának hozzá.Ezidáig használható, megbízható eszközt nem csináltak.Az MB-re való is túlsúlyos, cskély védőképességű.A jármű borulékony lett, mivel hozzányúltak jármű a garanciáját vesztette, a lövész meg felkar középtől felfele kióg.Az UMF1 állvány is túlsúlyos, bár használható a DSKHM géppuskához.A legutóbbi termékük, az NSV állvány viszont ipari szakmunkástanuló első osztály-termék.Éppen elbírja a géppuskát, célzott lövés lehetetlen vele.Hasonlóan az UMF állványhoz,ami a 270MB-hez készült,90Kg-val terheli a járművet, de nem ad szabad mozgásteret a gépuskásnak.Megoldásai és alkatrészei pedig megbízhatatlanok(bowdenes fék-kerékpárfék...).Nála sokkal könnyebb a körsínes megoldás, mind német vagy brit vonalon.

üdv,
tüzér
romeo 507164 2011. július 19. 13:01
Válasz erre
HMMWV  ablak
HMMWV ablak

Közben már találtam fotót a vezető elhúzott ablakáról.
romeo 507163 2011. július 19. 12:16
Válasz erre
MB G-280 C+R   UMF-2
MB G-280 C+R UMF-2

Üdv Tüzér!

Köszi a választ! Azért remélem, hogy a Currus ZRt. szakemberei majd megoldják a toropnyproblémát, úgy mint pl. a Mercedes G-280 C+R-nél.

fotó: Currus ZRt.
tüzér 507162 2011. július 19. 10:07
Válasz erre
Üdv!

Az oldalsó ablakok elhúzhatóak, hátrfele,3 állásban rögzíthetőek.Beépített klíma van bennük,minden gyári tervezésű, páncélozású páncélozott HMMWV-ben.Ennek szellőző nyílása a jármű jobb oldalán a hátsó futómű felett(fekete műanyag burkolat alatt,1151,1165 és jelen esetben 1152) és a jármű bal oldalán hátul a csomagtérbe építve ráccsal fedve a hátsó futómű felett (1114).Ritkábban ellátják még a járműveket AIRCO systemmel is.Ezek külső, két ventilátoros légkondik.Leginkább műveleti területen, elsősorban a régebbi 1046, 1025 és variánsai.Ez külön rendszerű, nem terheli a motort.
Való igaz, sem GPK, sem O-GPK nincs rajtuk.Így fegyverzet nem rögzíthető rájuk, a toronylövész nem tud gyakorolni.Csak kiképzésre alkalmasak.De legalább vannak.

üdv,
tüzér
romeo 507161 2011. július 19. 09:46
Válasz erre
Üdv!

Összegezve: a tegnap átadot HMMWV típus jelenlegi állapotában nem alkalmas tűztámogatásra.
romeo 507160 2011. július 19. 00:13
Válasz erre
állítólag a tetőajtó helyett egy rögzített páncéllemez van, tehát onnan sem lehet lőni...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.