<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
szabotomi | Adatlap | 507211 | 2011. július 24. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen. Ez kimaradt. Az 1946-tól tartó időszak egyenlőre homályban marad minden téren. A HM berkein belül készült kiadványok pedig egyszerűen beszerezhetetlenek, nincs reprint. :( Előzmény: (507210) Freddy 2011. július 24. 19:22 | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507210 | 2011. július 24. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen. A szárazföldi erőkről sincsen semmi ilyesmi. | |||||||||||||||||||||||||||||
szabotomi | Adatlap | 507209 | 2011. július 24. 18:07 | ||||||||||||||||||||||||||
A kiszolgáló járművek és földi berendezések típusai a Mig-15/17/19 korszakban 50-60-as évek, illetve a Mig-21/23 Szu-22 korszak, a (60)70-80-90-es évek. Az adott típusoknak megfelelő kiszolgáló eszközök típusa, a kiszolgáló gépjármű alakulatok megközelítőlegi felépítése. Azt tudom, hogy egy-egy repülési napra lényegében a tervtáblába vett gépek alapján a kiszolgáló gj. századtól meg lett igényelve a repüléshez szükséges technika. De az is hasznos infó lenne, ha az üzemeltető századoknak az adott típusokhoz rendszeresített eszközök. Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen. Így persze én sem tudok konkrétat kérdezni, ezért utólag is elnézést kérek. Egy-egy kép, típusnév alapján már el-eltudok indulni a neten. | |||||||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 507208 | 2011. július 24. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez szinte ötévenként változott attól függően, hogy a beszerzett repülőtechnikához milyen földi berendezéseket vettünk meg. Ráadásul ezek vándoroltak is keleti irányban, attól függően, hogy hol állt rendszerbe újabb kiszolgálóeszköz. Állandó szervezet és típusválaszték tehát nem volt. Konkrétan mi érdekelne? | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507207 | 2011. július 23. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||
Az első két kép pedig Végh József gyűjteménye. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507206 | 2011. július 23. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Pontosítanék:A fényképek szerzője a lévai Ko¹úthová Helena, aki 1968-ban a Lévai Barsi Múzeumban fényképészként dolgozott (A Lévai Állami Levéltár gyűjteménye) | |||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 507205 | 2011. július 22. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 507204 | 2011. július 22. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Épp egy hónapja noszogattam Kenyeres Dénest, hogy erről is írnia kéne egy könyvet. | |||||||||||||||||||||||||||||
szabotomi | Adatlap | 507203 | 2011. július 22. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban, hogy a repülő alakulatoknál, a kiszolgáló gépjármű századok milyen típusú és hány darab járművel rendelkeztek? Valamint ugyanez igaz a REKA technikai állományára. Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni. | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507202 | 2011. július 22. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Én csak arra szerettem volna utalni, hogy szerintem magát komolyan vevő ember nem mond olyat, hogy utálja a keleti technikát, vagy a nyugati technikát. Mert a keleti technika is sokféle (az elpusztíthatatlan Lada jó, az, hogy rozsdásan jött ki a gyárból nem, a legyőzhetetlen T-34-es jó, a Zaporozsec beindíthatatlan benzinkályhája nem, a kedd reggeli Sokol-rádió, ami víz alatt is szól jó, ugyanennek a péntek délutáni szériája, ami már újonnan se működik, az nem jó), és a nyugati is: az F-15-ös, ami szárny nélkül repül, az jó, az autók cserélhetetlen fényszórója rossz, a gép, amin írod a hozzászólást, jó, az, hogy két év múlva dobhatod el, az nem, a Land Rover, amivel egész Afrika jár, jó, satöbbi, satöbbi. Mindegyik ,,világrendszer" gyárt jót is és szart is, ne általánosítsunk. De ha már általánosítunk (néha elkerülhetetlen), akkor legalább ne ideológiai alapon! Attól, hogy ott ,,emberebbek az emberek", a Zsiguli alja még nem lesz kevésbé rozsdás. (Nem akarok a tapasztalataiddal vitatkozni, Ukrajnából még csak Kárpátalját láttam, Oroszországból csak Seremetyevót, Dnyeszter-menti köztársaságból meg semmit, de ezt az ,,emberebbek az emberek"-dolgot bármelyik nemmagyarország-országról elmondják az idegenbe szakadtak, Magyarországról viszont az itt élő külföldiek terjesztik, szóval eléggé szomszéd füve-alapon megy) Az ajnározást meg mindig fenntartásokkal kell fogadni, jöjjön akármerről. 2011-ben ne csodálkozzunk rá, ha a szép szavakról kiderül, hogy nettó hazugságok. Ezt igazán megtanulhattuk volna, ha már volt olyan ,,szerencsénk", hogy az elmúlt 20-70-100-akármennyi évet örökkévalónak álmodott, de véresen összeomló birodalmak és legyőzhetetlennek hirdetett, de megverten hazatérő hadseregek között tölthettük. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507201 | 2011. július 22. 07:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Egy 2011. áprilisi cikkben már megírták a honvédségnek szánt 14 db HMMWV típusát: "A közeljövőben pedig további erősítés is várható, mivel hamarosan megérkeznek az MH szolnoki bázisára az újabb HMMWV M1165A1-ek, amelyek a járműcsalád legutolsó, nagy sorozatban gyártott tagjai." forrás: www.magyarhirlap.hu/tudomany/pancelba_pakolt_innovacio_a_jeep_leszarmazottja.html | |||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507200 | 2011. július 22. 03:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Nekunk újnak számít ez is :D Én csak a régi pontonosokat láttam eddig. 1980-- hát nem tudom mikor vették. A cölöpverőt láttam élőben, szinte gyári uj volt, ezért gondoltam. | |||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507199 | 2011. július 22. 01:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Értelek, és igazad van... legalábbis ebből a szempontból. Én kb 90óta. és igen akkoriban (mivel semmit sem tudtam még) én is leültem a nato-amerikai cuccnak. Aztán fokozatosan megutáltam... Föként az Öbölháborúk környékén. Hasonlítgatják az egyorrú arab kezelők által használt 15-20-30 éves szovjet technikához és az (akkor még) elit USMC és USAF technikát és verik magukat hogy mennyire jók. És azóta is... Megnézném én, a degradálódott USMC állományt nem harmadik világbeli ellenfelek ellen. Alighanem Korea szindróma lenne benne. Amikor a hatalmas arc meg a fizetett sajtó már nem ér semmit. 89-ig nyugat fele volt vasfüggöny, azóta meg kelet felé. Főként kultúrális és információs. A lakosság semmit sem tud arról hogy keletre most mi van. és mindent el is követnek hegy ez így legyen. Példa... Amikor itthon H1N1 cucc volt... meg mindenki oltassa magát a ki tudja mivel... meg jajistenem mind meghalunk... Ukrajnában sokmillió a fertőzés, több ezren meghaltak. Pont kint voltam, akkori asszonynál, az orosz határ fele. Itthonról irják neten, meg linkelik az Origot. Mondom, EMBER... ti miről beszéltek? Hát kee nóóórmális? Másik... orosz facebook (Vkontake). Összes létező magyar rockzene (Kárpátiát is beleértve) fent van. Magyar kalandfilmek feliratosan. Süsü a sárkány sorozat. És nem magyarok töltötték fel... Fordítva ez mennyire igaz? :) Én szép lassan megutáltam a nyugatot... talán egy fajta egyensúlyérzet. Én nem sokat voltam keleti benyomás alatt, talán 15 évet. Elhiszem, hogy az idősebb korosztály bőven kapott a keletből és több nyugatot visel el cserébe. Ők megérthetik hogy én mért érzem azt, hogy a nyugatból kaptam túl sokat. És nem csak én éreztem ugy, mikor ukránban, vagy oroszban, sőt, pridnyesztrovjében járva (ami masszívan maffia-diktatúra) sokkal emberebbek az emberek, jobb a közbiztonság, a közerkölcs, sehol egy cigó, csomó gyerek szaladgál, fiatal családok... totál más közérzet... az egész légkör valami teljesen más mint itt. És Záhonyt átlépve, szinte ráül az emberre egy elátkozott ólomsúlyú aura, és mire az ember Pestre ér, már ujra sík ideg... Vajon mért van ez? | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507197 | 2011. július 21. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||
Giruna | Adatlap | 507196 | 2011. július 21. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507195 | 2011. július 21. 22:43 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507194 | 2011. július 21. 17:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Sok részletfotó a honvédségivel szinte azonos kinézetű változatról: www.warwheels.net/HummerM1165A1charvat.html | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507193 | 2011. július 21. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Nem is kell messzire mennük, van nekünk hazai fejlesztésű távirányítású tornyunk 2db PKT géppuskával... | |||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507192 | 2011. július 21. 11:35 | ||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 507191 | 2011. július 21. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon állat! ;-) Gratulálok. | |||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507190 | 2011. július 21. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 507188 | 2011. július 20. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a mai délutánt, élmény volt veletek. Legközelebb ha megyek és van mit csinálni, akkor vihetek játszóruhát és ha igénylitek, beszállok segíteni. Elektro | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 507187 | 2011. július 20. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||
Kaphatnék egy elérhetőséget a joci232@hotmail.com-ra? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507186 | 2011. július 20. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Értékesítés 2011 A HM Fegyverzeti és Hadbiztosi Hivatal a Honvédelmi Minisztérium megbízásból egyfordulós nyilvános pályázat útján értékesíti a magyar állam tulajdonában és a Honvédelmi Minisztérium vagyonkezelésében lévő, honvédelmi célra felesleges papírhulladékot és hátaslovakat | |||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507185 | 2011. július 20. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507184 | 2011. július 20. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát... én zsigerből utálom a nyugati technikát. Főleg a propaganda meg a melldöngetés miatt. Te nagyjából mikor kezdtél technikai dolgokkal foglalkozni? 1945-1989 közt semmi nem volt itt, csak a propaganda meg a melldöngetés a keleti technika mindenek felett állóságáról. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507183 | 2011. július 20. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507182 | 2011. július 20. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507181 | 2011. július 20. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! törzsbusz kolléga elérhetőségére lenne szükségem, ha nem titok, vagy kérlek keress meg az mhrfwebKUKACfreemail.hu-n. Lehet már megvolt a cím, csak kezdek elveszi a sok álnév, valódi név és emailcím közt :) Előre is nagyon szépen köszönöm. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507180 | 2011. július 20. 07:23 | ||||||||||||||||||||||||||
A témához: Majdnem elfelejtettem, hogy e felsorolt járműveken kívül beszerzésre került több, mint 10 db páncélozott TOYOTA LAND CRUISER is (Afganisztán). | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507179 | 2011. július 20. 07:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az illetékesek szájából már többször elhangzott, hogy logisztikai szempontból univerzális (többrendeltetésű) páncélozott járműcsaládra lenne szükség, ehelyett azt látjuk, hogy vásároltunk 5 db MB G-280 C+R-t, 14 db HMMWV-t, jövőre elkészül a RÁBA H-14VZF és valószínűleg a KOMONDOR, 2014-15-ben pedig el kellene kezdeni a BTR-80A, BTR-80 váltótípusának kiválasztását is... Magánvélemény: Nem, hogy egyszerűsödne a típus összetétel, hanem kis tételekben jellenek meg egymástól eltérő konstrukciójú pc. járművek. | |||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507178 | 2011. július 20. 04:36 | ||||||||||||||||||||||||||
>Azért az új KrAZ-on csodálkoztam, hogy meg merték venni... ŐŐŐ... Milyen új KrAZ-t? Csak mert ha a képen láthatóra gondolsz(USzM-2 cölöpverő készlet szerelékes kocsija), akkor az már 20 év körüli darab lehet. A KrAZ-260 az 1980-as évek óta már gyártásban van. | |||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507177 | 2011. július 20. 02:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Azért az új KrAZ-on csodálkoztam, hogy meg merték venni... Hát, hogy szabad ilyet? Venni valamit ami jó? *cinikus üzemmód off* Egy ilyen három póttal (!) kijött elém Ogyessza-Kiev autópályára. Valszeg fáradt olajjal vagy silós (repcés?) kazánnal mehetett, mert éjfekete fütöt nyomott... néztem is mondom mi ez, vonat? | |||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507176 | 2011. július 20. 02:29 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát... én zsigerből utálom a nyugati technikát. Főleg a propaganda meg a melldöngetés miatt. Ugyan olyan rakás fos az is, csak jobb a PR-ja. Meg az orosz technika ócsárlása... ha nem tartják karban, leszakadt technikát használnak, persze lehet fikázni hogy szar. Ilyen állapotban ennyi idősen hol lenne a nyugati? Kohóban max. Ez mind arról szól mint a Kombínó... (BP-i óriásvillamos, bocs lehet valaki nem tudja) A két összekapcsolt magyar villamos ugyan annyit tudott... a varázsszó: PÉNZ Hagyjuk hogy lepukkanjon a régi technika, hogy lehessen rá mutogatni hogy szar. aztán 2-3x-os pénzen (amiből persze jut mindenkinek bizonyos körökben) venni kelljen helyette újat. ami persze ugyan olyan szar... de látványosan lehet mutogatni, hogy lám erre ment el a pénz. Az egész mh-t is ezért engedik létezni még... elvégre egy gyarmatnak amugy minek kellene nemzeti hadsereg? Bocs csak most így éjjel 2kor kibukott belőlem... | |||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507175 | 2011. július 20. 00:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen pontosan. Olyan mint a 22-es csapdája, vagy a nyuszi van sapkád vagy nincs. :D Örüljünk, hogy legalább ezek itt vannak, és nem 20 vagy mégtöbb éves UAZ-okkal kell oktatni a katonáinkat! :DDD silent8 | |||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507174 | 2011. július 19. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Ha van az a baj,ha nincs,az a baj...érted,érzékeled? Most - bár már nem most hanem rég - olyan az emhá amilyen. A katona semmit nem tehet erről. Most már van ez is. Csak egy cégé ugyan és nem sok,de ez van. Legfeljebb megzavarodni lehet..vagy vezetni a magyar "ungarise betyár hámvit" Tényleg ez van..(?)! | |||||||||||||||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 507173 | 2011. július 19. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||
Bár, még nem volt alkalmam vezetni Humvit, de akad olyan ismerősöm, aki igen, és nem volt elájulva a stabilitásától. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507172 | 2011. július 19. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507171 | 2011. július 19. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Ebben teljesen igazad van, csakhogy a HUMMEREK abszolút nem borulékonyak. Ugyanis a hasmagassághoz megvan a kellő szélesség is. Legalábbis én így tudom. De ha tévedek akkor bocsánat. :D Üdv. silent8 | |||||||||||||||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 507170 | 2011. július 19. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Például a súlypont helyzetének változása gyakorolható legyen, és ne műveleti területen szembesüljön a katona azzal hogy nem egy gokartot vezet, hanem egy fejére állított keljfeljancsit. | |||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507169 | 2011. július 19. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Bocsánat, hogy beleszólok, de miért kellene egy olyan járművet felfegyverezni, ami eleve nem műveleti terültere készült, hanem kiképzés céljából. A toronylövészek kiképzésére több más megoldás is lehetséges. Fölösleges olyan dolgokról agyalni, ami eleve nem reális. Örüljünk neki, hogy legalább ezekkel is modernizálhatják az eleve modernizálásra szoruló hadsereget. Legalábbis szerintem. :D Üdv. silent8 | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507168 | 2011. július 19. 16:52 | ||||||||||||||||||||||||||
A lengyel hadsereg néhány HMMWV-je távirányítású tornyot kapott NSzVT 12,7mm-es géppuskával - talán ez is megoldás lehetne a magyar gépek számára... | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507167 | 2011. július 19. 13:30 | ||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507166 | 2011. július 19. 13:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Ballisztikus védelemmel ellátott magyar Mercedes G-270 a Currus ZRt. megújult honlapján: www.currus.hu/ | |||||||||||||||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 507165 | 2011. július 19. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nincs mit, most volt kevéske időm írni. A Currus toronyban meg inkább ne reménykedjünk.Jobb lenne, ha nem nyúlnának hozzá.Ezidáig használható, megbízható eszközt nem csináltak.Az MB-re való is túlsúlyos, cskély védőképességű.A jármű borulékony lett, mivel hozzányúltak jármű a garanciáját vesztette, a lövész meg felkar középtől felfele kióg.Az UMF1 állvány is túlsúlyos, bár használható a DSKHM géppuskához.A legutóbbi termékük, az NSV állvány viszont ipari szakmunkástanuló első osztály-termék.Éppen elbírja a géppuskát, célzott lövés lehetetlen vele.Hasonlóan az UMF állványhoz,ami a 270MB-hez készült,90Kg-val terheli a járművet, de nem ad szabad mozgásteret a gépuskásnak.Megoldásai és alkatrészei pedig megbízhatatlanok(bowdenes fék-kerékpárfék...).Nála sokkal könnyebb a körsínes megoldás, mind német vagy brit vonalon. üdv, tüzér | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507164 | 2011. július 19. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Közben már találtam fotót a vezető elhúzott ablakáról. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507163 | 2011. július 19. 12:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Tüzér! Köszi a választ! Azért remélem, hogy a Currus ZRt. szakemberei majd megoldják a toropnyproblémát, úgy mint pl. a Mercedes G-280 C+R-nél. fotó: Currus ZRt. | |||||||||||||||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 507162 | 2011. július 19. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az oldalsó ablakok elhúzhatóak, hátrfele,3 állásban rögzíthetőek.Beépített klíma van bennük,minden gyári tervezésű, páncélozású páncélozott HMMWV-ben.Ennek szellőző nyílása a jármű jobb oldalán a hátsó futómű felett(fekete műanyag burkolat alatt,1151,1165 és jelen esetben 1152) és a jármű bal oldalán hátul a csomagtérbe építve ráccsal fedve a hátsó futómű felett (1114).Ritkábban ellátják még a járműveket AIRCO systemmel is.Ezek külső, két ventilátoros légkondik.Leginkább műveleti területen, elsősorban a régebbi 1046, 1025 és variánsai.Ez külön rendszerű, nem terheli a motort. Való igaz, sem GPK, sem O-GPK nincs rajtuk.Így fegyverzet nem rögzíthető rájuk, a toronylövész nem tud gyakorolni.Csak kiképzésre alkalmasak.De legalább vannak. üdv, tüzér | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507161 | 2011. július 19. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Összegezve: a tegnap átadot HMMWV típus jelenlegi állapotában nem alkalmas tűztámogatásra. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507160 | 2011. július 19. 00:13 | ||||||||||||||||||||||||||
állítólag a tetőajtó helyett egy rögzített páncéllemez van, tehát onnan sem lehet lőni... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |