<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507256 | 2011. augusztus 4. 14:14 | ||
Altengernayg, Köszönöm! Előzmény: (507255) Altengernagy 2011. augusztus 4. 14:10 | |||||
Altengernagy | Adatlap | 507255 | 2011. augusztus 4. 14:10 | ||
1/35-ös készletben, a kínálatomban :))) A Vasilek nevű ágyú-aknavető szerkezetet szállította. Szerintem nem sok különbség ha van a sima platóshoz képest. Gondolom csak a rámpa amin fel/le tolták a löveget. | |||||
romeo | Adatlap | 507254 | 2011. augusztus 4. 13:55 | ||
juge75 | Adatlap | 507253 | 2011. augusztus 4. 09:50 | ||
juge75 | Adatlap | 507252 | 2011. augusztus 4. 09:45 | ||
Multilift-néven keress rá! | |||||
juge75 | Adatlap | 507251 | 2011. augusztus 4. 09:41 | ||
Ha jól tudom, a konténer szabványos méretű. Legutoljára Kecskeméten láttam ilyet, a víz tisztító brigádnak volt ilyen. | |||||
juge75 | Adatlap | 507250 | 2011. augusztus 4. 09:39 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 507249 | 2011. augusztus 2. 22:52 | ||
romeo | Adatlap | 507248 | 2011. augusztus 2. 16:45 | ||
romeo | Adatlap | 507247 | 2011. augusztus 2. 12:22 | ||
Volt eltérés a hagyományos platós GAZ-66 és az aknavető-szállító közt? | |||||
romeo | Adatlap | 507246 | 2011. augusztus 1. 23:20 | ||
romeo | Adatlap | 507245 | 2011. augusztus 1. 23:20 | ||
Ez mi akar lenni? | |||||
upiupi | Adatlap | 507244 | 2011. július 31. 16:03 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507243 | 2011. július 31. 14:43 | ||
romeo | Adatlap | 507242 | 2011. július 30. 22:52 | ||
romeo | Adatlap | 507241 | 2011. július 29. 18:16 | ||
farkas469 | Adatlap | 507240 | 2011. július 29. 17:41 | ||
romeo | Adatlap | 507239 | 2011. július 29. 17:35 | ||
Ez nagyon jó! Oldalról véletlenül nincs? Köszönöm! Üdv! | |||||
farkas469 | Adatlap | 507238 | 2011. július 29. 17:32 | ||
Itt az ADK-125 még Szentkirályon! Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 507237 | 2011. július 29. 16:10 | ||
Üdv! A "védettséggel" ellátott Ural :) | |||||
romeo | Adatlap | 507236 | 2011. július 29. 13:01 | ||
Freddy | Adatlap | 507235 | 2011. július 28. 22:46 | ||
Nagyon jó lesz! | |||||
romeo | Adatlap | 507234 | 2011. július 28. 21:35 | ||
Így is nagyon szép! | |||||
farkas469 | Adatlap | 507233 | 2011. július 28. 21:28 | ||
Nem! Az egy másik változat. | |||||
romeo | Adatlap | 507232 | 2011. július 28. 21:24 | ||
farkas469 | Adatlap | 507231 | 2011. július 28. 21:18 | ||
juge75 | Adatlap | 507230 | 2011. július 28. 08:06 | ||
Apa-5D, vontatható változat: www.dishmodels.ru/wshow.htm | |||||
juge75 | Adatlap | 507229 | 2011. július 28. 08:03 | ||
juge75 | Adatlap | 507228 | 2011. július 28. 08:02 | ||
romeo | Adatlap | 507227 | 2011. július 26. 16:51 | ||
Üdv! A kanadai hadsereg is hasonló tornyot használ az MB G-280-on, mint a honvédség. fotó: raba.hu, net | |||||
romeo | Adatlap | 507226 | 2011. július 26. 09:30 | ||
Üdv! A honvédségnél valószínűleg megjelenik a páncélozott URAL-4320. "Jelenleg az URAL 4320 védettség növelésén dolgozunk." forrás: www.currus.hu/hadiipari-fejlesztes.html | |||||
st_patrick | Adatlap | 507225 | 2011. július 25. 23:38 | ||
Ha gondolod dobhatnál egy mailt Te is :-) | |||||
st_patrick | Adatlap | 507224 | 2011. július 25. 23:36 | ||
Jól emlékszel, ott voltak! | |||||
st_patrick | Adatlap | 507223 | 2011. július 25. 23:35 | ||
Szia :-) Sajnos csak készülget, kevés időm jut rá, és a forráskutatás eléggé babramunka. Évek után is érnek meglepetések a témában. De ami késik, nem múlik :-) | |||||
szabotomi | Adatlap | 507222 | 2011. július 25. 21:59 | ||
A reflektoros Zileket egyes videókon nappal is látni lehet a kifutó végén youtubon. Időjárási és napszaki viszonyoktól függetlenül ki voltak vezényelve? Műholdfotókon jól látható az állóhelyük Taszáron 3-3. Kiskunlacházán 4-4 nyelv. | |||||
ambasa | Adatlap | 507221 | 2011. július 25. 19:09 | ||
Üdv! miután leírtam én is elbizonytalanodtam, hogy azok inkább a hírszázadnál voltak, úgyhogy valószínű neked van igazad. TG | |||||
Pilu | Adatlap | 507220 | 2011. július 25. 17:37 | ||
Pilu | Adatlap | 507219 | 2011. július 25. 17:36 | ||
A fényszórós Zilek biztos a REKA-nál voltak? Nem a FRISZ-nél? | |||||
romeo | Adatlap | 507218 | 2011. július 25. 16:58 | ||
Üdv Joci232! A jármű megtalálható Zánkán a haditechnikai parkban is. | |||||
joci232 | Adatlap | 507217 | 2011. július 25. 16:28 | ||
Maz | Adatlap | 507216 | 2011. július 25. 16:03 | ||
Hirtelen ezt találtam, még Szentkirályszabadjai kép, kis filmes géppel nagyon messziről fényképezve. | |||||
joci232 | Adatlap | 507215 | 2011. július 25. 15:56 | ||
a zil fényszórós kocsiról van valakinek képe? | |||||
szabotomi | Adatlap | 507214 | 2011. július 25. 00:43 | ||
Köszi az infókat Mindkettőtöknek! Írok! Találtam egy orosz oldalt, így azzal majd kiegészítve kezd majd kialakulni a kép. Az eredeti orosz típusjelzésekkel már beszédesek az orosz haditechnikai fórumok (no persze kénytelen kelletlen a gugli fordításában (én még tanultam oroszt, de néhány szó ami megmaradt, no meg ált. isk. orosszal sokra nem menni a szakirodalomban :) még ha perfektó lennék is) Linkelem, mert jól jöhet másoknak is. aviaros.narod.ru/avto.htm | |||||
st_patrick | Adatlap | 507213 | 2011. július 25. 00:31 | ||
:) Ennél nehezebbet nem is kérdezhettél volna. Nem minden kiszolgáló jármű volt a kiszolgáló gj. századokban összevonva és nem szereztünk be minden földi berendezést a repülőgépekhez. Írj és megbeszéljük! st_patrick@freemail.hu | |||||
ambasa | Adatlap | 507212 | 2011. július 24. 23:33 | ||
Üdv! amennyire emlékszem nálunk Tökölön 1991-1992-ben 2db An-24-esre és 3db L-410-re volt: 2db APA Uralunk (azt használtuk vontatónak is9 2db MAZ tartálykocsink 1db ADK darunk 1db (talán Aviánk, vagy ZILünk) műszaki mentőnek 1db UAZ mentőkocsi Ja és volt egy önjáró elektromos beszállólépcsőnk is. A REKÁsoknak biztos volt egy KRAZ-a és talán egy, vagy kettő tolólapos ZIL-je, volt még 5db ZIL fényszóróskocsijuk az éjszakai leszállásokhoz, illetve ezek mentek minden augusztus 20 fényszórózni (no meg szerepeltek egy Bikini klippben is) A hadtáposoknak is volt egy AVIA-ja, egy Barkasa és kallódott még a reptéren egy URAL tartálykocsi is. A tűzoltóknak két ZIL tűzoltókocsija volt. Ezen kívül volt még az őröknek egy AVIA-ja és egy GAZ-66-osa Volt még egy parancsnoki Lada, egy-két UAZ egy Latvia és egy Ikarus. A híradósoknak fogalmam sincs mijük volt. Repülésnél ki kellet állni: 1db APA-nak, 1db MAZ tartálykocsinak, az ADK darunak, 1db tűzoltónak és az UAZ mikrobusznak ami egyben mentő is volt, a műszaki mentőre nem emlékszem pedig elvben annak is kellet volna lennie, mondjuk az APA-ra a MAZ-ra, az ADK-ra öszzesen volt 2 sofőr. Legalább is távoli, megkopott emlékeim szerint. TG | |||||
szabotomi | Adatlap | 507211 | 2011. július 24. 21:05 | ||
Igen. Ez kimaradt. Az 1946-tól tartó időszak egyenlőre homályban marad minden téren. A HM berkein belül készült kiadványok pedig egyszerűen beszerezhetetlenek, nincs reprint. :( | |||||
Freddy | Adatlap | 507210 | 2011. július 24. 19:22 | ||
Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen. A szárazföldi erőkről sincsen semmi ilyesmi. | |||||
szabotomi | Adatlap | 507209 | 2011. július 24. 18:07 | ||
A kiszolgáló járművek és földi berendezések típusai a Mig-15/17/19 korszakban 50-60-as évek, illetve a Mig-21/23 Szu-22 korszak, a (60)70-80-90-es évek. Az adott típusoknak megfelelő kiszolgáló eszközök típusa, a kiszolgáló gépjármű alakulatok megközelítőlegi felépítése. Azt tudom, hogy egy-egy repülési napra lényegében a tervtáblába vett gépek alapján a kiszolgáló gj. századtól meg lett igényelve a repüléshez szükséges technika. De az is hasznos infó lenne, ha az üzemeltető századoknak az adott típusokhoz rendszeresített eszközök. Sajnos nincs lényegében semmilyen monográfia, képes kiadvány, amely a varsói szerződési korszak magyar légierőjét, szervezeti egységeit, állományát bemutatná nagyon-nagyon részletesen. Így persze én sem tudok konkrétat kérdezni, ezért utólag is elnézést kérek. Egy-egy kép, típusnév alapján már el-eltudok indulni a neten. | |||||
st_patrick | Adatlap | 507208 | 2011. július 24. 12:43 | ||
Szia! Ez szinte ötévenként változott attól függően, hogy a beszerzett repülőtechnikához milyen földi berendezéseket vettünk meg. Ráadásul ezek vándoroltak is keleti irányban, attól függően, hogy hol állt rendszerbe újabb kiszolgálóeszköz. Állandó szervezet és típusválaszték tehát nem volt. Konkrétan mi érdekelne? | |||||
juge75 | Adatlap | 507207 | 2011. július 23. 17:36 | ||
Az első két kép pedig Végh József gyűjteménye. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |