<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 507307 | 2011. augusztus 21. 07:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Külön felépítményes D-566 aknaszállító nem volt, csak aknataposó szállító. Előzmény: (507306) romeo 2011. augusztus 20. 21:49 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507306 | 2011. augusztus 20. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz, MAZ! Volt a Csepel D-566-nak harckcsiakna-szállító változata? Megelégednék a válasszal. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507305 | 2011. augusztus 20. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507304 | 2011. augusztus 20. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Röviden: Az, hogy ennyire szembetűnő az már honvédségi javítás eredménye. Hosszabban: Jaroszlavban a háború után két teherautót kezdtek el gyártani: -A JaAZ-200-ast négyhengeres motorral két tengellyel -A JaAZ-210-est hathengeres motorral három tengellyel, amiből kettő volt hajtott. Gyakorlatilag egy típuscsalád alapját fektették le, melynek műszaki megoldásai azonosak voltak. Ezek pl.: kétütemű dízelmotor, favázas fémborítású fülke. A JaAZ-200 gyártása Minszkbe került, ahol a MAZ gyár nőtt ki belőle. A JaAZ-210-re alapuló 214, 219 gyártása pedig Kremencsugba, ahol a KrAZ gyár alaptípusait képezték. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507303 | 2011. augusztus 20. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól látom, hogy az ablakráma fából van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507302 | 2011. augusztus 20. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű! MAZ nagyon koszi! Akkor ez ex MN. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507301 | 2011. augusztus 20. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor legyen már magyarról is kép: Ez (Most már) egy ismerősé és ezen kívül még a XVII. kerületben tudok egyről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507300 | 2011. augusztus 20. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz, Juge 75 Köszi! Szóval ez az. Érdekes masina. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507299 | 2011. augusztus 20. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507298 | 2011. augusztus 20. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507297 | 2011. augusztus 20. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jaja TZ-200. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507296 | 2011. augusztus 20. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAZ-200 üza.szállító,előtte és utána Cs-346 üzaszállító. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507295 | 2011. augusztus 20. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyértelműen KF2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 507294 | 2011. augusztus 20. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507293 | 2011. augusztus 20. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 507292 | 2011. augusztus 20. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 507291 | 2011. augusztus 20. 16:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a felépítmény KF 2 konténernek tűnik... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507290 | 2011. augusztus 20. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A melső sárvédője ZIL-164-re emlékeztet... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507289 | 2011. augusztus 20. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507288 | 2011. augusztus 20. 13:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 507287 | 2011. augusztus 20. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Rendszám alapján NDK. Amúgy is szerintem, mert ez még az első szériás ADK ebből a típusból, nálunk amennyire tudom a következő volt jobban. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507286 | 2011. augusztus 20. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel nincs rajta az NDK hadijel, -igen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 507285 | 2011. augusztus 20. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 507284 | 2011. augusztus 20. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, ehhez képest a felfedezős csatornán futott, favágós sorozat sofőrjeinek kalandjai sétafutásnak néznek ki. Ők dűlőutakon furikáznak nem folyómederben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507283 | 2011. augusztus 20. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507282 | 2011. augusztus 20. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, ez néphadsereges csepel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507281 | 2011. augusztus 20. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507280 | 2011. augusztus 20. 07:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Farkas469! Köszönöm! Nagyon jó a Csepel D705-ös nyerges is, - ez Magyar Néphadsereg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507279 | 2011. augusztus 19. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507278 | 2011. augusztus 19. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507277 | 2011. augusztus 16. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Petibá, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 507276 | 2011. augusztus 16. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor elírták. Az egy 270-es, belül a norvég rádióval. Petibá | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507275 | 2011. augusztus 16. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ezen már én is gondolkoztam, és öszintén, fingom sincs :) Külsőre legalábbis. Azt írták a táblára, hogy 280, én elfogadtam. Nem voltam ott személyesen, hogy megkérdezzem. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507274 | 2011. augusztus 16. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507273 | 2011. augusztus 10. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507272 | 2011. augusztus 9. 19:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 507271 | 2011. augusztus 9. 11:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507270 | 2011. augusztus 8. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507269 | 2011. augusztus 8. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Farkas469! Én eddig még ilyen alapossággal kidolgozott Uralt nem láttam. Gyönyörű! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507268 | 2011. augusztus 8. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 507267 | 2011. augusztus 8. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egyszerűen gyönyörű! Csak gratulálni tudok hozzá! Üdv: specnaz78 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507266 | 2011. augusztus 8. 00:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farikám, mint ahogy ki kell néznie! Korrekt! Kár,hogy nincs lemásolva. nem baj,majd készítünk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507265 | 2011. augusztus 7. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elfelejtettem írni, hogy az aknát még sorkatona koromban mértem le az eredeti alapján, majd jó lesz valamire...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 507264 | 2011. augusztus 7. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Gratulálok, nagyon szép és élethű! Az akna eszméletlen ötlet hozzá, szuper lett így egyben. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507263 | 2011. augusztus 7. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkészült másfél év alatt az Ural-4320 Kf-2-es makettem (1/35). Ma elvittem a gazdájának, akinek az udvaron egy ilyen áll 1:1 méretben! Köszönöm a családomnak, munkatársaimnak és a munkahelyemnek is...:))) Üdv. Farkas Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507262 | 2011. augusztus 5. 01:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az jó lenne! Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507261 | 2011. augusztus 5. 01:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha kell a rajza, beszkennelem... egyelőre még - sajnos - mindig megvan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 507259 | 2011. augusztus 4. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresnék információt Ural 4320 nyergesvontató változatról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507258 | 2011. augusztus 4. 19:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
>hasznélt az MN KrAZ-214-et a TMM készlethez? Hát... Nem is tudom. Kecelen, ha jól emlékszem csak 3 db van ilyenből. ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507257 | 2011. augusztus 4. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel a kiadvány régebbi, a TMM hordózójármű valószínűleg KrAZ-214 lesz - hasznélt az MN KrAZ-214-et a TMM készlethez? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |