<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507394 | 2011. szeptember 4. 10:31 | ||
romeo | Adatlap | 507393 | 2011. szeptember 4. 10:21 | ||
nincsötletem | Adatlap | 507392 | 2011. szeptember 4. 08:29 | ||
Tisztelet! bocs hogy én válaszolok, de a cspel d588 prototípusát roncstelepre a tesztek után szállították(legalábbis én így tudom) | |||||
juge75 | Adatlap | 507391 | 2011. szeptember 4. 08:28 | ||
Na meg a hatástalanítást nem ökör módon végezték (mint nálunk). | |||||
silent8 | Adatlap | 507390 | 2011. szeptember 3. 23:04 | ||
Mert ott civilek is tarthatnak elég komoly fegyvereket. Akár barett, akár m60-as nehézgéppuskát. Az én házam az én váram jelszóval megvédhetik saját tulajdonukat. Megfelelő engedélyek után nyitott kapuk vannak szinte minden fegyver tartása előtt. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507389 | 2011. szeptember 3. 22:58 | ||
romeo | Adatlap | 507388 | 2011. szeptember 3. 17:50 | ||
romeo | Adatlap | 507387 | 2011. szeptember 3. 17:12 | ||
romeo | Adatlap | 507386 | 2011. szeptember 3. 17:10 | ||
Üdv Törzsbusz! kissé világosabb változatban | |||||
romeo | Adatlap | 507385 | 2011. szeptember 3. 17:04 | ||
romeo | Adatlap | 507384 | 2011. szeptember 3. 17:00 | ||
Találtam még egy D-450 HÖR fotót, a járművek sajnos a háttérben látszanak: hataror.makoplaza.com/keptar/ | |||||
romeo | Adatlap | 507383 | 2011. szeptember 3. 16:59 | ||
na mégegyszer fotók forrása: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=110428719&t=9208721 kapcsolat StarsnStripes-el: midwest@freemail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 507382 | 2011. szeptember 3. 16:50 | ||
Üdv Törzsbusz! Csepel D-450 HÖR. fotók forrása: midwest@freemail.hu ajánlanám felvenni a kapcsolatot StarsnStripes-el: midwest@freemail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 507381 | 2011. szeptember 3. 15:54 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507380 | 2011. szeptember 3. 15:37 | ||
Üdv harckocsiszállító barátom, régről! Alapvetően igaz.Kérdés,hogy a modernizálás a gyártósor áttelepítését követően,vagy annak kapcsán következett be. A legkorábbi magyar szolgálati könyvek is az M illetve AM jelöléssel azonosították a változatokat. és a -69T,TM,és TMG? | |||||
Maz | Adatlap | 507379 | 2011. szeptember 3. 15:34 | ||
ŐŐŐ. A GAZ-69, valamint modernizált GAZ-69M változata a raj kivitel. A GAZ-69A, valamint modernizált GAZ-69AM változata a parancsnoki kivitel. Legjobb tudomásom szerint. | |||||
romeo | Adatlap | 507378 | 2011. szeptember 3. 15:31 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507377 | 2011. szeptember 3. 15:31 | ||
Egyébként a 4 ajtós az AM típus, a raj az M típus. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507376 | 2011. szeptember 3. 15:30 | ||
Ha még volna ilyen...Elloptam :-) D-450 HŐR - ről kéne fotó! :-) | |||||
romeo | Adatlap | 507375 | 2011. szeptember 3. 13:10 | ||
romeo | Adatlap | 507374 | 2011. szeptember 2. 22:43 | ||
romeo | Adatlap | 507373 | 2011. szeptember 2. 21:45 | ||
romeo | Adatlap | 507372 | 2011. szeptember 2. 21:42 | ||
romeo | Adatlap | 507371 | 2011. szeptember 2. 20:53 | ||
romeo | Adatlap | 507370 | 2011. szeptember 2. 20:14 | ||
romeo | Adatlap | 507369 | 2011. szeptember 2. 18:44 | ||
romeo | Adatlap | 507368 | 2011. szeptember 2. 12:58 | ||
farkas469 | Adatlap | 507367 | 2011. szeptember 2. 12:02 | ||
Elírtam! Mentek és nem mentem! | |||||
Kamovos | Adatlap | 507366 | 2011. szeptember 2. 11:45 | ||
Szia romeo! Hát ezt így elég nehéz egy lendületből eldönteni! Ami biztos, hogy híradó technikai eszköz! A felépítmény jobb elején egy antenna árbocnak látszó tárgy figyel az ég felé! :) Ez lehetne relé antenna is. Viszont én tudom, a relé antenna árbocot a felépítmény tetején hordozzák. A jobb hátulján pedig 2 kábel dob van. Külsőleg talán ez lenne ami feltűnő ismertető jel lehetne. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 507365 | 2011. szeptember 2. 10:28 | ||
Jó utat Afgiba! | |||||
juge75 | Adatlap | 507364 | 2011. szeptember 2. 10:27 | ||
Nem, ezek katonák. | |||||
romeo | Adatlap | 507363 | 2011. szeptember 2. 10:16 | ||
charles | Adatlap | 507362 | 2011. szeptember 2. 09:40 | ||
Szia farkas469! Szerintem Te nem mentél se Pápára, se a C-17-s gyomrába, se Afganisztánba! | |||||
farkas469 | Adatlap | 507361 | 2011. szeptember 1. 22:20 | ||
farkas469 | Adatlap | 507360 | 2011. szeptember 1. 22:06 | ||
Kamovos | Adatlap | 507359 | 2011. szeptember 1. 19:26 | ||
romeo | Adatlap | 507358 | 2011. szeptember 1. 16:16 | ||
romeo | Adatlap | 507357 | 2011. augusztus 29. 21:38 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507356 | 2011. augusztus 29. 10:46 | ||
Csak kipróbálásra volt a D-452. A 469-el valószínűleg nem mondok újat, igazából az készült katonai célokra,de abból már nem lett semmi...sajnos. | |||||
romeo | Adatlap | 507355 | 2011. augusztus 29. 01:20 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507354 | 2011. augusztus 29. 00:48 | ||
Mint az influenza :-) nem készült nagy darabszámban. | |||||
romeo | Adatlap | 507353 | 2011. augusztus 28. 22:29 | ||
romeo | Adatlap | 507352 | 2011. augusztus 28. 22:12 | ||
romeo | Adatlap | 507351 | 2011. augusztus 28. 21:53 | ||
farkas469 | Adatlap | 507350 | 2011. augusztus 28. 21:46 | ||
Sziasztok! E heti nyaralásom alkalmával Bükkábrányon volt kiállítva ez a Kraz, és a kösség másik végén a fóúton egy telephelyen láttam két matt piros platós krazt. Sajnos nem volt időm megnézni, de ha valaki arra jár akkor fotózza már le mert jól néztek ki! A pontomhid stég Miskolc közelében egy tavan találtam. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 507349 | 2011. augusztus 28. 21:08 | ||
romeo | Adatlap | 507348 | 2011. augusztus 28. 13:20 | ||
Üdv! Nem sok fotót láttam eddig a honvédségi LIAZ nyerges konténerszállítóról... forrás: mn7980.gportal.hu/gindex.php | |||||
romeo | Adatlap | 507347 | 2011. augusztus 27. 22:03 | ||
üdv Gabi! Nézetem szerint a 80-as évek második felében, már pénzügyi "válság" súlytotta a néphadsereget, ezért nem került sor az ellátásra. | |||||
romeo | Adatlap | 507346 | 2011. augusztus 27. 22:01 | ||
Üdv Törzsbusz! Jó kis fotó! Szeretném megkérdezni, mennyiségi adatok híján, hogy az FMG-67 mennyire vollt elterjedve az FMG-68-hoz viszonyítva? Köszönöm! (megj.: 2000 körül a kecskeméti reptéren még láttam FMG-67-et, de nem emlékszem, hogy használatban volt-e, vagy már kivont. | |||||
Gabi | Adatlap | 507345 | 2011. augusztus 27. 16:14 | ||
Szia törzsbusz! Ez csak amolyan prototípus volt? Nem vállt be, hogy nem rendszeresítették? Gabi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ilyen tartálykocsit használt a honvédség is, eladó...
www.jofogas.hu/bekes/Csepel_344D_tartalykocsi_elado_2096882.htm