<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507565 | 2011. szeptember 25. 19:33 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507564 | 2011. szeptember 25. 17:58 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507563 | 2011. szeptember 25. 17:53 | ||
Hát..azt gondolom, én nem tenném bele. | |||||
juge75 | Adatlap | 507562 | 2011. szeptember 25. 17:26 | ||
Hátha másnak is kell, Revell Gaz-66 építési út mutató: s1183.photobucket.com/albums/x472/juge75/gaz66/ | |||||
romeo | Adatlap | 507561 | 2011. szeptember 25. 17:25 | ||
Köszönöm! Akkor végleg lemondok róla, vagyis nem kerül az MN mappába ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507560 | 2011. szeptember 25. 17:15 | ||
Volt Blitz-ünk a II VH-ban, de csak platós..információim szerint. A demokratikusban viszont nem volt. Háborús gépekből csak Botondunk volt, amit 1951-ben vontak ki. A kivonás egyik oka volt, hogy kapitalista termék. | |||||
juge75 | Adatlap | 507559 | 2011. szeptember 25. 17:05 | ||
Elküldtem a Revell-ét e-mailben! | |||||
qiez | Adatlap | 507558 | 2011. szeptember 25. 16:34 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni olyan valakitől, akinek van tapasztalata az Eastern Express 1/35-ös GAZ-66 készletének a megépítésében. Sajnos az összeállítási útmutató nagyon silány minőségű, és képtelen vagyok megfejteni néhány alkatrész beépítésének a módját. A neten sem találtam megfelelő képet. Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507557 | 2011. szeptember 25. 16:07 | ||
Még arra gondoltam, hogy a "magyar demokratikus hadsereg"(1947-49) esetleg használt valami visszamaradt német technikát ... | |||||
romeo | Adatlap | 507556 | 2011. szeptember 25. 16:04 | ||
Üdv Törzsbusz! Hát, már én sem vagyok biztos a dologban, meggyőztél :) Az OPEL BLITZ-nek is volt híradó változata. Az egészben az az érdekes, hogy a fotó az MN egyik propagandaanyagából származik :) | |||||
romeo | Adatlap | 507555 | 2011. szeptember 25. 16:01 | ||
Pilu | Adatlap | 507554 | 2011. szeptember 25. 15:42 | ||
A torony tápkábele. Ez viszi fel az energiát a forgáscsatlakozóból a kapcsolótáblába és a rádíókészülékbe. Ebben a kábelkötegben vannak a belső beszélgetőrendszer kanócai is. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507553 | 2011. szeptember 25. 14:57 | ||
Bal oldalon - meggyőződésem,hogy egy "A" Blitz áll. Ebből adódóan a híradó kocsi nem lehet Csepel, a kép környezete szerint. A Cs-350 belinkelt fotóján egy sebesültszállító "nagy" gépkocsi látható. A 350-es időszakában még bőven nem létezett az EZF rendszerű felépítmények gyártása. Ebből adódóan a rendeltetésnek megfelelő felépítmény került kialakításra ezért viszonylag sokféle zárt felépítmény készült és nagyon kevés volt az egy felépítmény többféle rendeltetésre történő alkalmazása. Nekem a 350-esek közül ez a sebesültszállító tetszik a legjobban. Van egy ilyen gépünk, remélem jövőre elkészül. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507552 | 2011. szeptember 25. 14:30 | ||
Szia romeo! Létezett egy úgy nevezett "Egységesítettt felépítmény". De az még a G.M.C. alvázra tették, illetve a B-300-as Csepelre. Ez fából készült és tényleg kicsit hasonlít a Blitz felépítményére. Üdv:kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 507551 | 2011. szeptember 25. 13:40 | ||
Üdv Törzsbusz! A fotón látható felépítménnyel létezett híradókocsi? -mert erre hasonlít(szerintem). fotó:magyarteher.freeweb.hu/magyar/csepel/d-350/350gal.html | |||||
Dolmi | Adatlap | 507549 | 2011. szeptember 25. 11:11 | ||
balaton | Adatlap | 507548 | 2011. szeptember 25. 11:03 | ||
Ebből a szögből leginkább a Csepel D450-re hasonlít az elülső sárvédő formája. Persze lehet akár valami nyugati típus is. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507547 | 2011. szeptember 25. 10:49 | ||
Kissé bizonytalan vagyok a képet illetően, Én az Blitz-nek látom. | |||||
romeo | Adatlap | 507546 | 2011. szeptember 25. 09:51 | ||
romeo | Adatlap | 507545 | 2011. szeptember 25. 08:07 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507544 | 2011. szeptember 24. 19:54 | ||
Az ívelt csak proto volt. A döntéshozók elött így különböztették meg a diesel és a benzines változatokat. Ami a rendszerbe került íves sárvédő elsősorban a zárt felépítményűekre került. Volt benne egyfajta dacolás, miután a benzines változat a szögletes sárvédőjű volt amit alapvetően fogadtak el sorozatra. Akkor még nem volt üza egységesítés,döntöttek a benzines mellett. Ezt attól tudom - hál istennek ma is él - aki részt vett a fejlesztésben és nemsokkal később a kísérleti üzem igazgatója lett. | |||||
juge75 | Adatlap | 507543 | 2011. szeptember 24. 16:13 | ||
Jó lesz az ZPU-4 légvédelmi géppuskának. | |||||
sógor | Adatlap | 507542 | 2011. szeptember 24. 16:08 | ||
Sziasztok, találtam pár képet az archívumban ,Rajlovac-ban fényképeztem 1997-ben ,ha jól látom akkor ZIL volt ,és a platójára négycsövű légelhárító gépágyút szereltek (majd a csöveket leszerelték) a terület egy Német-Francia SFOR tábor volt 97-ben ,de előtte A JNA légierő akadémiája volt ,Szarajevó egyik külső kerületében. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507541 | 2011. szeptember 24. 15:16 | ||
Kamovos | Adatlap | 507540 | 2011. szeptember 24. 15:12 | ||
Megelőztél :) A Csepel B-130 készült ívelt, és szögletes sárvédőkkel is. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 507539 | 2011. szeptember 24. 15:11 | ||
Namost, ugyan az a kép, mégegyszer, másik szemüveggel, nagyított képen! A bal oldal is Dodge-Weapon Rádiós felépítménnyel. Indoklás! A Dodge-Weapon Rádiós és mentő felépítménnyel dal első ajtónál van a pótkerék. A Csepel B-130 Rádiós és mentő felépítménnyel jobb első ajtónál van a pótkerék. Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 507538 | 2011. szeptember 24. 15:06 | ||
Dodge lesz az. A Csepel 130-nak nem ilyen nagy az elülső sárvédője (A belső oldalon lefelé ível.), valamint a pótkereket a sárvédő mögött, jobboldalt hordja. Ettől függetlenül a fülke lehet, hogy nálunk került rá. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507537 | 2011. szeptember 24. 15:04 | ||
Szia romeo! Baloldali sor eleső járműve Gaz-67, mögötte Csepel B-130. Jobb oldalisor első jármű vége, Gaz-67 Mögötte Dodge-Weapon Rádiós felépítménnyel. Üdv: kamovos Ui: képet a googliról töltöttem le. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 507536 | 2011. szeptember 24. 13:43 | ||
Csepel-130... | |||||
romeo | Adatlap | 507535 | 2011. szeptember 24. 10:26 | ||
Az MN05-ös fotón híradós DODGE-k láthatók? | |||||
romeo | Adatlap | 507534 | 2011. szeptember 24. 10:06 | ||
romeo | Adatlap | 507533 | 2011. szeptember 23. 23:31 | ||
Üdv Dolmi! Néhány részletfotó a DESTACAR-ról: www.rs-stavebnistroje.cz/www-rs-stavebnistroje-cz/eshop/4-1-PRODANO-REFERENCE/77-2-Nakladni-a-uzitkova-vozidla/5/411-DESTACAR-4x4-sklapec-S3-s-plazivou-prevodovkou | |||||
juge75 | Adatlap | 507532 | 2011. szeptember 23. 22:52 | ||
Ismered a viccet? A Moszkvai pályaudvaron az egyik cipekedőhöz odamegy egy járókelő, és megkérdezi tőle a pontos időt. Mire ő: A Moszkvai, Tokiói, Vlagyivosztoki, esetleg a Washingtoni időre kíváncsi? A kérdező: Ennyit tud ez az óra? És ahogy látom, hazai gyártmány! A cipekedő erre: Na igen, tudja, csak nagyon nehezek hozzá a telepek (és ekkor emeli meg a két bőröndöt, amik a telepek). | |||||
Wrecker | Adatlap | 507531 | 2011. szeptember 23. 22:47 | ||
Az állomás teljes súlya 35,5 kg. Ebből legalább 25 kg van a katonán mint adó-vevő. A másik cipeli a tápegységet. | |||||
juge75 | Adatlap | 507530 | 2011. szeptember 23. 22:38 | ||
Figyeled mennyire előre dől a katona? Micsoda súlya lehet! | |||||
romeo | Adatlap | 507529 | 2011. szeptember 23. 22:10 | ||
Hasonló páncélozott csapatszállító konténert fejleszt a RÁBA is. rajz: raba.hu | |||||
romeo | Adatlap | 507528 | 2011. szeptember 23. 22:06 | ||
romeo | Adatlap | 507527 | 2011. szeptember 23. 22:04 | ||
Wrecker | Adatlap | 507526 | 2011. szeptember 23. 22:02 | ||
Talán segít valamit... Forrás: Az R-104 típusú rádióállomások diafilm MN 1967 | |||||
romeo | Adatlap | 507525 | 2011. szeptember 23. 21:44 | ||
romeo | Adatlap | 507524 | 2011. szeptember 23. 21:40 | ||
A Currus Zrt. telephelyén a jövő hónapban már személyesen is kutakodhatnak a vaskedvelők, ugyanis havonta egy alkalommal kiárusítást rendez a cég. A honvédelmi célra használhatatlanná minősített, használt állapotú, bontott, üzemképtelen járművekből, eszközökből nyílik börze Gödöllőn október hónapban. forrás: www.currus.hu/hir0923-iborze.html | |||||
romeo | Adatlap | 507523 | 2011. szeptember 23. 21:34 | ||
Üdv Dolmi! A logisztikai csapatok használják kis távolságú anyagmozgatásra. A fotón MH Destacar látható. fotó tulajdonosa: Balaton | |||||
Dolmi | Adatlap | 507522 | 2011. szeptember 23. 21:17 | ||
És a honvédség mire használja? Neten nem találtam róla semmit, jól írtad a nevét? | |||||
romeo | Adatlap | 507521 | 2011. szeptember 23. 20:13 | ||
Lajos | Adatlap | 507520 | 2011. szeptember 23. 20:13 | ||
Már nem sokáig lesz nekik az bocitarka!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 507519 | 2011. szeptember 23. 20:11 | ||
Igen, használják. | |||||
romeo | Adatlap | 507518 | 2011. szeptember 23. 20:08 | ||
romeo | Adatlap | 507517 | 2011. szeptember 23. 20:03 | ||
Medinán a Réskitöltő Radarszázadnak volt terepszínű SzT-68UM-je. Üdv! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507516 | 2011. szeptember 23. 19:45 | ||
Tehát inkább Győr. | |||||
juge75 | Adatlap | 507515 | 2011. szeptember 23. 18:04 | ||
Már mindet modernizálták, ezért lett UM a jelölése. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ez szenzáció! Megpróbálok tippelni, az 50-es években a HTI 18-csövű sorozatvetővel kíserletezett, végül nem került rendszeresítésre (meglepetésemben hirtelen nem jön be az űrméretet, de talán 150-180mm).