<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
páncélos | Adatlap | 507611 | 2011. október 6. 07:42 | ||
Ami most hirtelen eszembe jut: GAZ-66 platós. Dobozos felépítménnyel: R-142 rádiós, tüzérségi mérő kocsi, ebből volt amit vezetési pontként használtak, mert nem volt elég Masina, és tűzoltó szerkocsi. Előzmény: (507610) Vik30 2011. október 5. 13:47 | |||||
Vik30 | Adatlap | 507610 | 2011. október 5. 13:47 | ||
Sziasztok gaz 66 nak milyen változatai voltak felépitményekben? | |||||
romeo | Adatlap | 507609 | 2011. október 5. 10:33 | ||
Üdv! Honvédségi DAC-665 hordozott EÜ konténert, mint pl. kötöző, műtő, biológiai laboratórium stb. ? Köszi! | |||||
upiupi | Adatlap | 507608 | 2011. október 4. 21:44 | ||
romeo | Adatlap | 507607 | 2011. október 4. 21:15 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507606 | 2011. szeptember 29. 18:48 | ||
Lajos | Adatlap | 507605 | 2011. szeptember 28. 21:47 | ||
A Kamaz terepes változatát sok hadsereg használja! Nem egy nagy durranás ami a filmen van.Ilyet már nekem is volt szerencsém Urallal megcsinálni!:)Egyébként a víz még sokkal barátságosabb terepakadály mint a sár! Lehet találni ilyen videokat is. | |||||
juge75 | Adatlap | 507604 | 2011. szeptember 28. 21:45 | ||
Nekem meg a ponyváról kellene egy jó kép! Ugyanis az Magyar, Pannonplast gyártmány, és minden lövegen, ülésen, harcjárművön ott volt! | |||||
romeo | Adatlap | 507603 | 2011. szeptember 28. 21:24 | ||
A ponyvatartó ívek száma és elrendezése alapján kijelentem, hogy ZIL-131. | |||||
romeo | Adatlap | 507602 | 2011. szeptember 28. 19:38 | ||
Elvileg lehet DAC-665T is, pl. Debrecenben a 90-es évek második felében DAC vontatta a D-44-et. | |||||
romeo | Adatlap | 507601 | 2011. szeptember 28. 19:36 | ||
Szerintem ezek a D-44 vontatójárművei lesznek. | |||||
Emerick | Adatlap | 507600 | 2011. szeptember 28. 19:36 | ||
Kicsit olyan átrajzolt Csaba kinézete van. :) | |||||
romeo | Adatlap | 507599 | 2011. szeptember 28. 19:34 | ||
Talán segítenek a ponyvatartó ívek... | |||||
Pilu | Adatlap | 507598 | 2011. szeptember 28. 19:25 | ||
Nem D-344-esek? | |||||
romeo | Adatlap | 507597 | 2011. szeptember 28. 19:04 | ||
romeo | Adatlap | 507596 | 2011. szeptember 28. 18:50 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507595 | 2011. szeptember 28. 18:39 | ||
van homokszínű rába odakint! konkrét információ! :-) | |||||
silent8 | Adatlap | 507594 | 2011. szeptember 27. 23:03 | ||
Sziasztok! Tudom, nem teljesen ide illő, mert nem katonai jármű, de orosz. Ezt csinálja utána mondjuk egy Oshkhos. Megnéztem egy párszor, hogy nem valami kamu videó, de tényleg egy kamaz amivel átmennek. www.keptelenseg.hu/kozlekedes/orosz-teherauto-vs-viz-45144 silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507593 | 2011. szeptember 27. 11:30 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507592 | 2011. szeptember 27. 11:26 | ||
Mint írtam volt, de nem a képen látható famodell változatból. Majdnem tákolgatta össze-vissza megmaradt Csabákból, ős STEYR és Csepel motorokkal amihez a STEYR -250 tgk-vették alapul. A mintapéldányokat elküldték vizsgálatra,tetszett,megfelelt aztán - mint a későbbi évtizedekben - nem lett semmi belőle. lett a Csepel-250, aztán a famodell,és az egész projectet végleg eltörölték. | |||||
romeo | Adatlap | 507591 | 2011. szeptember 27. 11:15 | ||
Üdv Törzsbusz! Akkor az 5011-es hozzászólás cikkét felejtsem el ... És "azt megelőzően" járóképes vas(-páncél) mintapéldányokról tudsz? Köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507590 | 2011. szeptember 27. 09:00 | ||
" A Csepel B-130 típussal szerzett kedvező tapasztalatok után felmerült egy nagyobb teherbírású, összkerékhajtású, gépkocsi tervezésére vonatkozó HM igény, a Csepel B-413 benzin üzemű motorváltozat felhasználásával. A B-300 típus előtt megjelenő, 2500 kp hasznos teherbírású terepjáró tehergépkocsi kialakítása került előtérbe. Az alaptípus kialakításánál a gyártás gazdaságossága érdekében a Csepel-350-es típusú tehergépkocsi főegységeit messzemenően figyelembe vették. A Csepel K-250 bázisán került kialakításra egy könnyű felderítő páncélos gépkocsi mintapéldánya." Nem volt "vas" változat és a nem képen látható változatból készült néhány mintapéldány,hanem azt megelőzően. | |||||
romeo | Adatlap | 507589 | 2011. szeptember 26. 23:00 | ||
Üdv Törzsbusz! Ha valóban volt a fa modellen kívül járóképes páncélozott(vas) Csepel D-250, létezik róla fotó? Köszönöm! | |||||
silent8 | Adatlap | 507588 | 2011. szeptember 26. 22:53 | ||
Tudod, HM-nél minden bonyolultabb. :DD | |||||
romeo | Adatlap | 507587 | 2011. szeptember 26. 22:52 | ||
Üdv Törzsbusz! Az 50-es években terveztek egy páncélozott felderítő járművet Csepel D-250 név alatt. A szövegben azt írják, hogy az 1:1 fa modellen kívül épült néhány mintadarab is, melyeket átvett a néphadsereg,-erről lehet tudni valamit?(én eddig úgy tudtam, hogy csak a fa modell készült el) Köszönöm! fotó forrása: www.scribd.com/full/36568504 | |||||
romeo | Adatlap | 507586 | 2011. szeptember 26. 22:28 | ||
Akkor már csak egy amatőr kérdés: Nem lett volna olcsób a gyártónál zöld helyett homokszínűre fújni, ha már egyszer tudtuk, hogy afgánba mennek? :) | |||||
romeo | Adatlap | 507585 | 2011. szeptember 26. 22:27 | ||
Pilu és Törzsbusz, köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507584 | 2011. szeptember 26. 22:24 | ||
Igen,valahol kallódik egy fotó róla. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507583 | 2011. szeptember 26. 22:23 | ||
Ott a pont: indukciós aknakutató: Gaz-69 | |||||
romeo | Adatlap | 507582 | 2011. szeptember 26. 22:09 | ||
Emerick! Köszi a választ! Érdekes egy masina lehetett. | |||||
romeo | Adatlap | 507581 | 2011. szeptember 26. 22:08 | ||
Bocs Emerick, Silnt8-nak szántam. | |||||
romeo | Adatlap | 507580 | 2011. szeptember 26. 22:07 | ||
Emerick | Adatlap | 507579 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Amíg működtek... :) A képen lévő alatti olajfolt sem egyszerű... :) A ömlesztett szállítmányban, amit a jenkik átadtak, szerintem szinte bármi lehetett... | |||||
silent8 | Adatlap | 507578 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Szia! Bizony! Át lettek festve. Nézd meg a mellette álló Rába ponyvajának a színét. Illetve a közelebbi ponyvájának felhajtott részét. Zöld. Mint a kitelepülésnél. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507577 | 2011. szeptember 26. 21:54 | ||
romeo | Adatlap | 507576 | 2011. szeptember 26. 20:36 | ||
Van Valakinek infója, hogy a FEDERAL meddig volt használatban az MN-nél? | |||||
romeo | Adatlap | 507575 | 2011. szeptember 26. 20:31 | ||
Pilu | Adatlap | 507574 | 2011. szeptember 26. 20:06 | ||
romeo | Adatlap | 507573 | 2011. szeptember 26. 19:14 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507572 | 2011. szeptember 25. 23:33 | ||
De látom már miért. Jól megnézve a képet megállapítható.hogy ez egy OT-65 Vidra. :-)A cseh gépek azért kiváló alapok. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507571 | 2011. szeptember 25. 23:31 | ||
Magyarországon egy darab FUG sincs ami így néz ki-hát ez magyar járműtörténeti szempontból nagy szégyen. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507570 | 2011. szeptember 25. 23:30 | ||
romeo | Adatlap | 507569 | 2011. szeptember 25. 23:06 | ||
romeo | Adatlap | 507568 | 2011. szeptember 25. 22:53 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507567 | 2011. szeptember 25. 22:12 | ||
És ami a poén,hogy maga a fegyverzet majdnem teljesen megvan kecelen,az azonosítatlan haditechnikai eszközök csoportban. Évtizedekig táborfalván volt a bokor tövébe dobva. A Csepel meg vissza lett alakítva, és ment a csapathoz. Valamelyik közelgő haditechnikában lesz róla cikk. | |||||
qiez | Adatlap | 507566 | 2011. szeptember 25. 19:52 | ||
Nagyon köszönmöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507565 | 2011. szeptember 25. 19:33 | ||
Üdv törzsbusz! Ez szenzáció! Megpróbálok tippelni, az 50-es években a HTI 18-csövű sorozatvetővel kíserletezett, végül nem került rendszeresítésre (meglepetésemben hirtelen nem jön be az űrméretet, de talán 150-180mm). | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507564 | 2011. szeptember 25. 17:58 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507563 | 2011. szeptember 25. 17:53 | ||
Hát..azt gondolom, én nem tenném bele. | |||||
juge75 | Adatlap | 507562 | 2011. szeptember 25. 17:26 | ||
Hátha másnak is kell, Revell Gaz-66 építési út mutató: s1183.photobucket.com/albums/x472/juge75/gaz66/ |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |