<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 507712 | 2011. október 20. 21:54 | ||
Na jó, egy TDK-témából azért ne vonjunk le messzemenő következtetéseket. Előzmény: (507709) romeo 2011. október 20. 20:06 | |||||
romeo | Adatlap | 507710 | 2011. október 20. 20:18 | ||
"kormány és a honvédelmi tárca számít a sok évtizedes műszaki tradíciókat őrző vállalatokra, a fejlesztőmérnökökre, gyártókra és beszállítókra egyaránt, hogy minél több nemzeti gyártmánnyal szerelhessék fel a Magyar Honvédséget." www.autopro.hu/egyetem/budapesti-muszaki-egyetem/BME-60-eves-a-Kozlekedesmernoki-es-Jarmumernoki-Kar/2767/ | |||||
romeo | Adatlap | 507709 | 2011. október 20. 20:06 | ||
No, ez is egy érdekes téma: "Az UAZ 469B típusú terepjáró személygépkocsi motorjának dízelüzemű átalakítása" portal.zmne.hu/download/TEMAK2011_KLTSZ.pdf | |||||
balaton | Adatlap | 507706 | 2011. október 20. 15:20 | ||
Van rá esély. Ha valakik, ők pontosan tudják, hogyan lehet igazán jó áron eladni valamit egy állami közbeszerzésen ;DDD | |||||
Jimbow | Adatlap | 507705 | 2011. október 20. 15:19 | ||
Jó hír, örülök, szép és jó, főleg mert kell a K+F, meg az iparág fellendítése, de nem lenne mégis egyszerűbb, olcsóbb és gyorsabb egy meglévő portékát beszerezni...? | |||||
romeo | Adatlap | 507704 | 2011. október 20. 15:18 | ||
romeo | Adatlap | 507703 | 2011. október 20. 15:17 | ||
Üdv! valami készülődik: :) Hende Csaba hangsúlyozta: "a honi hadiipar újjáépítésében kitörési pont lehet a buszgyártás. Vagy olyan tehergépkocsi gyártása, amely képes eleget tenni a katonai követelményeknek is. Igazi nagy dobás azonban egy magyar tervezésű páncélozott szállító harcjármű gyártása lenne, amellyel kiválthatnánk a jelenleg rendszerben lévő BTR-t, s exportra is gyárthatnánk". | |||||
Jimbow | Adatlap | 507702 | 2011. október 19. 20:37 | ||
Ide is hátha...: Sziasztok! Trumpeter MAZ 537G Late készlet tulajdonosokhoz fordulok újfent. Még mindig nagyon szükségem lenne a motor borítására, hogy le tudjam másolni műgyantából. Bármilyen megoldás érdekel! Köszi, üdv! | |||||
Jimbow | Adatlap | 507701 | 2011. október 19. 11:41 | ||
G400CDI | Adatlap | 507700 | 2011. október 17. 22:55 | ||
Köszöntem! A különbségeket vágom, csak nem tudtam, hol készültek. | |||||
Freddy | Adatlap | 507699 | 2011. október 17. 21:35 | ||
Szerintem is Pobeda. A teherautó mi lehet? | |||||
juge75 | Adatlap | 507698 | 2011. október 17. 18:03 | ||
romeo | Adatlap | 507697 | 2011. október 17. 16:51 | ||
romeo | Adatlap | 507696 | 2011. október 17. 16:46 | ||
Köszönöm MAZ! | |||||
romeo | Adatlap | 507695 | 2011. október 17. 16:44 | ||
Maz | Adatlap | 507694 | 2011. október 17. 16:44 | ||
UPG-250 a típusa. GAZ-52 alvázra szerelt változata is van. Nagyobb, gyakrabban látható változata az UPG-300 ZiL-131 alvázon. Gyakorlatilag egy mobil hidraulikaállomás. | |||||
juge75 | Adatlap | 507693 | 2011. október 17. 16:39 | ||
Fotó: Juhász Gábor, (én :-) ) | |||||
juge75 | Adatlap | 507692 | 2011. október 17. 16:38 | ||
Nincs, APA-5D miatt mentem elsősorban. | |||||
romeo | Adatlap | 507691 | 2011. október 17. 16:36 | ||
joci232 | Adatlap | 507690 | 2011. október 17. 10:31 | ||
romeo | Adatlap | 507689 | 2011. október 17. 08:41 | ||
Üdv G400CDI! A csehek nem gyártották liszensz alapján a FUG-ot, magyar gépeket vásároltak, utólag voltak cseh átalakítások pl. OT-65A(torony 7,62mm géppuskával és 82mm pct. gránátvetővel). | |||||
G400CDI | Adatlap | 507688 | 2011. október 16. 23:17 | ||
Üdv! Azt szeretném kérdezni a tisztelt egybegyűltektől, van-e valakinek információja arról, hogy az OT-65-öt a csehek saját maguk gyártották, vagy tőlünk vették? Utóbbi esetben a módosítások is itt készültek? Itt egyébként egy nagyon "hiteles" cikket olvashattok, elég csak az első mondatot megnézni: www.globalsecurity.org/military/world/europe/ot-65.htm Itt meg egy FUG felújítás: www.russianmilitary.co.uk/blog.php | |||||
joci232 | Adatlap | 507687 | 2011. október 16. 19:27 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507686 | 2011. október 16. 19:12 | ||
Hali! GSZP-t hol lőtted? Köszi | |||||
juge75 | Adatlap | 507685 | 2011. október 16. 17:02 | ||
Szerintem honi légvédelmi rakéta rávezető állomásához tartozó dolog. | |||||
joci232 | Adatlap | 507684 | 2011. október 16. 16:05 | ||
joci232 | Adatlap | 507683 | 2011. október 16. 16:03 | ||
készítettem 1-2őt már de semmi "felszerelés" nem volt nálam... Amugy kérdezném mi ez a másik szerkezet? | |||||
juge75 | Adatlap | 507682 | 2011. október 16. 15:38 | ||
Azonnal mérni, fotózni! :-) | |||||
joci232 | Adatlap | 507681 | 2011. október 16. 15:33 | ||
Most találtam itt a közelembe egy telepet ahol van 2 GSZP ponton... Egyik egybe, másik 2 felé vágva | |||||
balaton | Adatlap | 507680 | 2011. október 16. 12:47 | ||
Helló Jimbow! Én is élnék az ajánlatoddal :-) AT-S érdekelne, a fülke körüli rész és a plató alja. Olyan kis csúnya, hogy egyből felismered majd, de azért mutatok róla egy képet :D Előre is köszönöm. üdv. KG | |||||
Pilu | Adatlap | 507679 | 2011. október 16. 11:55 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 507678 | 2011. október 16. 09:47 | ||
Ha kérhetnék fotókat a GSP 55-ről, sokat lendítene a munkámon. A legfontosabb lenne néhány olyan kép, amin érzékelhető a ponton elejének, és végének dőlésszöge. Köszönöm. | |||||
Jimbow | Adatlap | 507677 | 2011. október 16. 09:36 | ||
Sziasztok! Azt szeretném csak kérdezni, hogy a ZiL-131-nél is a név mögé biggyesztik a "K"-t, ha csörlős? Holnap KEcel, most kérjetek még. Zsámbékon fotóztam Zil-131 és 157 alvázakat, viszonylag részletesen. Idővel fel is töltöm majd. Üdv, Ádám | |||||
upiupi | Adatlap | 507676 | 2011. október 14. 22:03 | ||
Üdv! Azért vannak még ott jobb videók is!:) Hát igen! Bat-2-nél nem az a kérdés hogy hol az út amit tisztítani kell, hanem hogy hova kell az út! | |||||
Jimbow | Adatlap | 507675 | 2011. október 14. 19:39 | ||
Sziasztok! Mostanság felkerült pár új kép, a legfontosabb talán az Ural-4320 APA-5D mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Bővül a hosszabb-rövidebb dobozbontások listája is. Üdv! | |||||
Pilu | Adatlap | 507674 | 2011. október 14. 19:14 | ||
A maradék hárommal Kalocsán találkoztam a tavasszal. Úgy tudom az egyiket helyreállítják. | |||||
sógor | Adatlap | 507673 | 2011. október 14. 17:03 | ||
elképzelhető én négy-re emlékszem kint (de ezek szerint homályosan) 97-ben lenyomtam kint jó pár telephely ügyeletest ,vajon mi lett a három darabbal amin túladott a cég? Azért ezek nagyon komoly gépek voltak. | |||||
balaton | Adatlap | 507672 | 2011. október 14. 14:33 | ||
romeo | Adatlap | 507671 | 2011. október 14. 13:18 | ||
Jelenleg a honvédség 2 db BAT-2-vel rendelkezik "használatban", mindkettő Hódmezővásárhelyen (Művelettámogató Műszaki Zászlóalj) található. | |||||
páncélos | Adatlap | 507670 | 2011. október 14. 12:29 | ||
Most mennyi van üzemszerüen nem tudom, de 5db volt. | |||||
balaton | Adatlap | 507669 | 2011. október 14. 10:53 | ||
Helló Páncélos! Hány db BAT-2 van összesen a Honvédségnek? | |||||
páncélos | Adatlap | 507668 | 2011. október 14. 07:41 | ||
Bocsánat, hogy bele vaú! "A cég összes BAT2-je kint volt" Volt itthon is kiképzésre, a váltó kontingensnek. | |||||
silent8 | Adatlap | 507667 | 2011. október 13. 21:53 | ||
sanyi | Adatlap | 507666 | 2011. október 13. 21:22 | ||
Szóljunk Balatonéknak! De most komolyan! Lenne vagy 7-8 ropi, szóval ütős ár, de amilyen szép és hatalmas kedvencem kiadnám érte - legfeljebb pár napig nem eszek:) | |||||
silent8 | Adatlap | 507665 | 2011. október 13. 21:18 | ||
Szia :D Ne is mond. És ha még a szemem is olyan lenne mint a sasé, akkormég be is vállalnék egyet. :) De csak így filmen nézve is félelmetes | |||||
sanyi | Adatlap | 507664 | 2011. október 13. 21:17 | ||
Gyönyörű gépsárkányok:) 72-ben milyen buli lenne... | |||||
silent8 | Adatlap | 507663 | 2011. október 13. 20:54 | ||
sógor | Adatlap | 507662 | 2011. október 13. 20:00 | ||
Őszintén miért lenne titok? A cég összes BAT2-je kint volt ,arról ,hogy az első évben mit mennyit dolgoztak semmit nem tudok .97-ben talán pár alkalommal kivittek 1db-ot munkára ,de inkább a telephelyen álltak ,én kétszer láttam dolgozni nagyon kegyetlen az a gép ,mégis láttam hogyan ül hasra és bénul meg ,igaz ,hogy kissé vizenyős ártéri erdőben akarták dolgoztatni ,és még arra emléxem ha nagy gázzal üzemeltették akkor a kipufogóból lángok csaptak ki és felgyújtották a száraz füvet bozótot ilyenkor vagy 3 ember lapáttal szaladt a tüzet oltani. Az Amerikaiak a csodájára jártak ,így akkor is bemutatózott a gép mikor nem volt meló. Valahol láttam képet ahogy trailer-re jön fel vagy megy le a képekben de nem tudom hol ,majd előkerül. üdv | |||||
romeo | Adatlap | 507661 | 2011. október 13. 19:56 | ||
A honvédség lövészegységei által használt BTR-80A és BTR-80 leváltására tervezett jármű egyik elképzelése a következő: - hazai tervezésű és gyártású páncélozott szállító jármű - fegyverzet 12,7mm nehézgéppuska, a jármű harcképtelensége estén a nehézgeppuskát rajtámogató eszközként lehessen tovább hazsnálni tripod állványról - a jármű felszerelésénél figyelembe kell venni az egyéni felszerelések alkalmazását pl. sisakra szerelhető éjjellátó készülék, hordózható jármű-fedlzeti rádióállomás - a jármű motorja bioüzemanyaggal is képes legyen üzemelni Az egész egy kicsit az olcsóságot tükrözi... A leírtakat nem kötelező elhinni. | |||||
romeo | Adatlap | 507660 | 2011. október 13. 19:31 | ||
A MAXXPRO-ból négyet a HMMWV-ből hármat kapunk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |