<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Maz | Adatlap | 507883 | 2011. november 27. 14:28 | ||
specnaz78 | Adatlap | 507882 | 2011. november 27. 14:10 | ||
Kamovos | Adatlap | 507881 | 2011. november 27. 13:51 | ||
Szia Maz! Köszi. A szkennelés gondolom nem megy. Akkor marag a makro fotozás. Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 507880 | 2011. november 27. 13:24 | ||
Sziasztok! Beszkeneltem egy pár régebbi Autó-Motorom, felteszek belőle ide tartozó képeket. Majd folyamatosan rakom fel, mert még alig valamit csináltam meg belőle, elég sok van. Mind az 1950-60-as évekből van, és a épek nevéből láthatjátok mikori (évszám és utána lapszám). Gabi | |||||
Maz | Adatlap | 507879 | 2011. november 27. 12:39 | ||
Szia Kamovos! A polcon találtam két leírást: -"Labor" MŰSZERIPARI MŰVEK ESZTERGOMI GYÁRA DAC-665 GTG-KF-2-2 JÁRMŰ MŰSZAKI LEÍRÁSA -"Labor" MŰSZERIPARI MŰVEK ESZTERGOMI GYÁRA KF-1, KF-2, KF-3 tipusú JÁRMŰ FELÉPÍTMÉNYEK és azok típusvariációinak MŰSZAKI LEÍRÁSA Kitalálom, hogyan tudom közkinccsé tenni, mert már többször is volt rá kereslet. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507878 | 2011. november 27. 12:05 | ||
Szia Maz! Már találtam is 1 rajzot a Vaterán! Üdv: kamovos | |||||
Lali | Adatlap | 507877 | 2011. november 27. 12:02 | ||
Joci, azt láttam itt, hogy DAC fülkét már építettél, de alváz és egyéb is van már hozzá? Plussz ha elkészülsz vele, jó volna sorozat gyártásban is gondolkodni... :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 507876 | 2011. november 27. 12:01 | ||
Maz | Adatlap | 507875 | 2011. november 27. 11:55 | ||
Esztergomi Labor MIM által gyártott KF 2 felépítmények. Gödöllői Gépgyár gyártotta a műhelykocsikat ezzel a felépítménnyel. (Illetve a műhelynek KF 2-2 a pontos típusa.) | |||||
joci232 | Adatlap | 507874 | 2011. november 27. 11:40 | ||
Én elkezdtem :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 507873 | 2011. november 27. 09:51 | ||
Sziasztok! Ezeken a DAC-665-ös járműveken milyen felépítmény van? Ural, Rába? Üdv: kamovos | |||||
Lali | Adatlap | 507872 | 2011. november 27. 09:45 | ||
specnaz78 | Adatlap | 507866 | 2011. november 26. 20:53 | ||
Sziasztok! Gaz-66 alvázáról keresnék képeket, főleg a vezetékezésről. Illetve Gaz 66 R 142-ről. Köszönöm. Üdv:specnaz78 cz_norbert@citromail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 507865 | 2011. november 25. 20:38 | ||
Üdv! Ebben jó FUG és PSzH fotók lehetnek. www.vatera.hu/gyujtemeny/militaria/dokumentum/kadar_nephadsereg_tortenet_mn_7314_nyiregyhaza_1510172486.html | |||||
kamovos | Adatlap | 507864 | 2011. november 25. 20:38 | ||
romeo | Adatlap | 507863 | 2011. november 25. 19:37 | ||
Igen! A 3 fotó összefügg. Sajnos több fotóm nincs róla .. | |||||
kamovos | Adatlap | 507862 | 2011. november 25. 19:25 | ||
Szia romeo! Köszönöm a képeket! Úgylátom ez a három kép ugyan annak a Botondnak a mentését örökítette meg. Remélem, kerül még elő teljesméretű, oldalnézeti kép is. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 507861 | 2011. november 25. 19:15 | ||
kamovos | Adatlap | 507860 | 2011. november 25. 18:56 | ||
romeo | Adatlap | 507859 | 2011. november 24. 21:24 | ||
romeo | Adatlap | 507858 | 2011. november 24. 19:44 | ||
romeo | Adatlap | 507857 | 2011. november 23. 15:38 | ||
Bocsánat, nem ZISz-151, hanem ZISz-150. | |||||
romeo | Adatlap | 507856 | 2011. november 23. 15:37 | ||
Maz | Adatlap | 507855 | 2011. november 23. 14:34 | ||
Deszka kötényzet, jégzajlásnál védte az úszótestet. | |||||
romeo | Adatlap | 507854 | 2011. november 23. 13:09 | ||
romeo | Adatlap | 507853 | 2011. november 23. 13:03 | ||
romeo | Adatlap | 507852 | 2011. november 23. 12:59 | ||
Üdv! Magyar Néphadsereg K-61 LUG. Mire szolgálhatott a fehér "kötény" az első járművön? A fotót kinagyítottam. fotó: www.adukovizig.hu/galeria/1971/index.htm | |||||
romeo | Adatlap | 507851 | 2011. november 23. 12:40 | ||
romeo | Adatlap | 507850 | 2011. november 22. 20:19 | ||
sógor | Adatlap | 507849 | 2011. november 22. 19:44 | ||
Szia Romeo, találtam kettő képet gondolom ez is Viking ,Tuzlában a repülőtéren készült a kép. Kint Bosniában legalább 3 nemzet kötelékében láttam ilyen gépet ,valahol még van kép egy másikról ,de az nem Amerikai. Üdv sógor. | |||||
upiupi | Adatlap | 507848 | 2011. november 21. 20:20 | ||
Üdv Mindenkinek! Ette volna meg a fene aki azt kis DAC motort kitalálta. Szvsz többet ért volna, ha 6 hengeres Csepel motort tsznek bele. Jobb, kiforrottab, hazai ipar támogatása meg ilyen blődségek. De már akkor is okosok voltunk. | |||||
Gabi | Adatlap | 507847 | 2011. november 21. 19:12 | ||
Szia! Használták a civil életben is a Dizil kifejezést, sőt asszem onnan terjedt át, mert hamarabb voltak a Volánoknál a dizelesítések. A dizil 6 hengeres Dac motorral volt szerelve (ezt használták a seregben), a Vozifa pedig Ifa motoros volt. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 507846 | 2011. november 21. 17:27 | ||
juge75 | Adatlap | 507845 | 2011. november 21. 16:15 | ||
Diesel Zil, (Dizil)katonai szójáték. | |||||
romeo | Adatlap | 507843 | 2011. november 19. 21:42 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507842 | 2011. november 19. 10:32 | ||
Pont itt a hiba. A RÁBA messze felülmúlja a respirátor tervező képességét. Két tervező az még nem csoport. No mindegy, Én nem lehúzni akarom, sok mindent fűzhetnék hozzá de ami információ részemre rendelkezésre áll abból Nekem nincs optimista véleményem. Mindazonáltal,hogy az ABV Komondor egy fém atrapp, tehát még nem is egy konkrét csapatpróbázható jármű...szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 507841 | 2011. november 19. 09:48 | ||
Ha távirányítású géppuska-torony lesz, akkor remélem a stabilizátorral ellátott változat... | |||||
romeo | Adatlap | 507840 | 2011. november 19. 09:25 | ||
De így is lehetne: A Respirátor tervei alapján a RÁBA gyártókapacitása gyártaná a Komondort, a szervizelést + egyes részegységek beszallítását pedig a Currus biztosítaná ... :) | |||||
romeo | Adatlap | 507839 | 2011. november 19. 09:21 | ||
A Respirátorra gondoltam, ha már egyszer ők is beszálltak a páncélautó buliba ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507838 | 2011. november 19. 09:10 | ||
A RÁBA és a Currus együttműködik. Az egik több mint 100 a másik több mint ötven éve létezik a katonai jármű -harcjármű gyártásban ki-ki fejlettebb tapasztalattal,szaktudással, járműgyártó hagyománnyal bír. Kinek kéne még együttműködni? | |||||
romeo | Adatlap | 507837 | 2011. november 19. 03:56 | ||
Szerintem nem a méretarány lesz ... A bal oldalin a felépítmény laposabb. | |||||
Freddy | Adatlap | 507836 | 2011. november 19. 00:53 | ||
A bal oldali kép kisebb méretarányú. | |||||
romeo | Adatlap | 507835 | 2011. november 18. 23:42 | ||
A bal oldali "rövid fülkés" egy kicsit alacsonyabbnak néz ki, mint a jobb oldalon látható alapjármű. rajz: Respirátor zrt. | |||||
romeo | Adatlap | 507834 | 2011. november 18. 23:25 | ||
Egy kis magánelmélkedés : az utóbbi időben olyasmit hallottam, hogy a RÁBA is előáll saját páncélozott harcjárművel (nem a páncélozott H14-re gondolok). Itt felmerül a kérdés, hogy nem lenne-e célszerűbb ha pl. a Respirátor, Rába és Currus együttműködne? | |||||
romeo | Adatlap | 507833 | 2011. november 18. 23:21 | ||
Üdv Freddy! Vannak olyan megoldások, hogy a távirányításút is szükség esetén kézzel lehet kezelni, meg aztán ott van a géppuskaheveder cseréjének problémája, mert ugye az 50-100 db lőszer egy-kettő elfogyhat.. | |||||
romeo | Adatlap | 507832 | 2011. november 18. 23:16 | ||
Üdv Törzsbusz! Én valahogy nem vagyok kibékülve a Komondor magasságával, remélem stabilabb lesz mint a MaxxPro ... | |||||
Freddy | Adatlap | 507831 | 2011. november 18. 23:15 | ||
Nem tudom, én ezen a rajzon pont azt látom, hogy van egy tetőajtó, amin ki lehet mászni a géppuskához. | |||||
romeo | Adatlap | 507830 | 2011. november 18. 23:12 | ||
"Mi a véleményed arról,ha mondjuk hazai állami vállalat szállítana be új harcjárműveket?" Én személyesen örülnék ennek! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507829 | 2011. november 18. 22:42 | ||
A BTR csere nem fog teljes egészében lezajlódni 2016-ban. Nem is lehetséges, a típusváltás átmeneti. Nyilván ez Te is Tudod,de lehet,hogy nem tud megkezdődni a tervezett évben. Sok minden egyébtől függ. EU előírások: Mi a véleményed arról,ha mondjuk hazai állami vállalat szállítana be új harcjárműveket? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507828 | 2011. november 18. 22:37 | ||
"Az MRAP kipróbált konstrukció, az alkalmazott technológiák is gyaníthatólag." ...és életében nem gyártott még egy törpeautót sem,mert nem járműgyártó! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
A szkennelés A/3-ban megoldható lesz, ráadásul szét tudom szedni és normálisan beszkennelni, még azon morfondírozom, hogy milyen tárhelyre tegyem fel. Na meg a mikor a kérdés. (Most is bent vagyok a cégnél és nyomtatok.)
specnaz78!
Igen, mindkettőre Gödöllőn a Currus elődjénél kerültek a bódék.
Csak műhelyfelépítményből volt 20-30 féle. Pl. gépjármű karbantartó, gépjármű javító, harckocsi javító, fegyverzeti, aggregátszerelő, elektromos...
Mindegyiknek adtak nevet, az első képeden Zoli barátom Uralja pl. Seregély névre hallgat, és gépjármű javító. De volt pl marcipán fantázianevű is.