<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507992 | 2011. december 14. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507991 | 2011. december 14. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Maz, köszönöm szépen a tisztázást! Akkor ez sima parancsnoki, mert előre néz a hátsó üléssor. Amúgy Bronco készletére tettem épp szert, azért kérdeztem. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507990 | 2011. december 14. 15:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Majdnem. Alapból: GAZ-69 raj, GAZ-69 A parancsnoki Modernizálás után: GAZ-69M raj, GAZ-69 AM parancsnoki Valószínűleg a modernizálás az UAZ gyárba költözéskor történhetett. Én még csak UAZ feliratos GAZ-69-est láttam. Bővebben majd törzsbusz, ha lesz rá érkezése, ő beleásta magát a témába, én csak műkedvelő vagyok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 507989 | 2011. december 13. 23:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SZERVUSZTOK! Nekem is van egy garnitúra BTR-80-as kerék,ha még aktuális. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507988 | 2011. december 13. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Garant | Adatlap | 507987 | 2011. december 13. 22:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Romeo! Időközben látom megkaptad az az első üzenetemet is. Nos ez egy R-104-es rádióállomás,aminek az egyik készülék tipusa a jobboldali, (a nagyobb) R 104 rédió adó-vevő.A kolléga aki annakidején hozzászólt,jól látta,hogy valami nem stimmel.Bizony jól látta,hogy a kapcsolótábla nem ott van ,mint az R-125- nél.A két állomás nagyon hasonló ,de a 125 -ös többet tud ,jobban felszerelt,hiszen néhány évvel fiatalabb konstrukció.Ha esetleg lesz kérdésed ezekkel az állomásokkal kapcsolatban ,szívesen válaszolok ha tudok..Talán képeket is tudok küldeni a keceli állomásról. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507986 | 2011. december 13. 22:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Garant! Igen, érdekelne a rádióállomás típusa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Garant | Adatlap | 507985 | 2011. december 13. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Romeo! Az előző űzenetbeli kérdést hozzád intéztem,csak lemaradt a neved.Bocsi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507984 | 2011. december 13. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Garant | Adatlap | 507983 | 2011. december 13. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Érdekel még,hogy milyen rádióállomás van a képeken? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507981 | 2011. december 13. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Engem is érdekelne a négy kerék | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 507979 | 2011. december 13. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az előbb off-ban írtam biztos elkerülte a figyelmed... Keress meg légyszíves, van 4db BTR-80A kerekem amitől megválnék. cs.zee KUKAC citromail.hu Üdv Zéé | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 507978 | 2011. december 13. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem teljesen mindegy :), van egy scratchbuild ötletem, és talán a BTR kerék lenne a számomra a legjobb, az ár ami lényeges valamilyen szinten, néztem a neten (asszem gyanta volt pl.) kerekeket, de az eleve ugye nem 4 darab az ára pedig számomra horrorisztikus volt :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507977 | 2011. december 13. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Néphadseregben a GAZ-69A vagy az M néven ismert változat volt? Ha jól látom, a fő különbség annyi, hogy az M változat csak kétajtós, és hátul oldalirányú, egymással szembe néző ülések vannak, valamint más a ponyva. Köszönöm, üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lali | Adatlap | 507976 | 2011. december 13. 18:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Először is a feltételes módot (!) jellel jelezzük a mondat végén és nem kérdő jellel. :D Más, szerintem RABA-án csodálatosan nézne ki a katyusa, csak az a baj, hogy HM-nek a vizes agyában sosem fordulna ez meg, csak nekünk makettező megszállottaknak... :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 507974 | 2011. december 13. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nincsötletem | Adatlap | 507973 | 2011. december 13. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A beigért képek a krazről | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 507972 | 2011. december 13. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Uraim! Honnan tudnék "jóárasítva" szerezni 4 db BTR(-80) kereket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507971 | 2011. december 13. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KÖSZI!Ez pontosan így van...Az a baj lejjebb meg vissza nem is olvassa senki miről is van szó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507970 | 2011. december 13. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jaj istenem, hiányoztatok, amikor a feltételes módot tanították az iskolában? kopcos mintának rakta be ezeket, hogy szerintetek milyen lenne ez Komondoron, Rábán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lali | Adatlap | 507969 | 2011. december 13. 15:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez nem Raba, hanem MAN bár nagy a lökhárítóról azért fel lehet őket ismerni... üdv, Lali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507968 | 2011. december 13. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lényeg az lett volna hogy képzeld el,hogy nézne ki...a saját gyártású gépeinken ;-) Egyébként ezeket a törökök gyártják.Mi is megtudnánk csinálni.És én is örülnék nekik...nagyon is.Kicsit jól néznének ki nem? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 507967 | 2011. december 13. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már kezdtem örülni :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 507966 | 2011. december 13. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EZ egy land rover defender :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507965 | 2011. december 13. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507964 | 2011. december 13. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507963 | 2011. december 13. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 507962 | 2011. december 13. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 507961 | 2011. december 12. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazán köszönöm, nem tudtam, de mindig tanul az ember valami okosat :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507960 | 2011. december 12. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
meg is van: ,,A híd teherbírása korlátos volt, egy idő után már nagyobb autóbuszok nem is hajthattak fel rá. A hidat 10 éves élettartamra tervezték, ennek megfelelően elhasználódása miatt 1957-ben, mikor már nélkülözhetővé vált, forgalmon kívül helyezték, majd 1960-ban lebontották. A medertisztítási munkák 1963-ra fejeződtek be. A keszonoknak új felhasználást találtak, Kulcsnál partvédművekbe építették be őket.[2] Helyét az egykori pesti és budai hídfőnél emlékkő jelöli." hu.wikipedia.org/wiki/Kossuth_h%C3%ADd_%28Budapest%29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507959 | 2011. december 12. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én úgy tudom, hogy egy vonatsínekből, olajcsövekből és egyéb háborús romokból összetákolt szükséghíd volt, nem az örökkévalóságnak épült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 507958 | 2011. december 12. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon komoly képek ! Tudom apró és talán hülye részlet, de az egyiken (1965.6) még látszik a Kossuth híd, amit azért bontottak le, mert nem volt rá szükség a gyér forgalom miatt... Medve anyám, milyen jól jönne az már vagy 20 éve :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507957 | 2011. december 12. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minket MINDEN érdekel! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nincsötletem | Adatlap | 507956 | 2011. december 12. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiszteletem! találtam a gépemen pár képet egy átalakított kraz 225-ösről(billencsre átalakítva)pár képet, ha érdekel titeket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507955 | 2011. december 10. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Húúú, nagyon értékes fotók! Kár, hogy nincs köztük MN :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 507954 | 2011. december 10. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507953 | 2011. december 10. 08:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 507952 | 2011. december 8. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon komoly, hajtásláncban gondolom azért segített a sok Párizs-Dakaros tapasztalat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 507951 | 2011. december 8. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 507950 | 2011. december 8. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507949 | 2011. december 8. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507948 | 2011. december 6. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507947 | 2011. december 6. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507946 | 2011. december 4. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 507945 | 2011. december 4. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507944 | 2011. december 4. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507943 | 2011. december 4. 11:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Ha már előjött a FUG, állítólag volt MÜ-FUG (műszaki felderítő) változat is. Szeretném megkérdezni, hogy ez külsőleg eltérő volt az alap változattól, vagy csak a málházott felszerelésben különbözött? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507942 | 2011. december 4. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Kevés eredeti MN fotó lehet az MRP változatról, én még nem láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507941 | 2011. december 4. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy MRP FUG. Úgy viszont igen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507940 | 2011. december 3. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
A magyar állam 73,84 százalékos részesedéshez jutott a járműgyártó vállalatban
www.magyarhirlap.hu/online/eldolt_az_allame_a_raba.html
(magán: 2020-ig a honvédségnek legkevesebb 400 db páncélozott szállító/fegyvernemi járműre lesz szüksége)