/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
romeo 507992 2011. december 14. 17:14
Válasz erre
ELDŐLT: AZ ÁLLAMÉ A RÁBA

A magyar állam 73,84 százalékos részesedéshez jutott a járműgyártó vállalatban

www.magyarhirlap.hu/online/eldolt_az_allame_a_raba.html

(magán: 2020-ig a honvédségnek legkevesebb 400 db páncélozott szállító/fegyvernemi járműre lesz szüksége)
Jimbow 507991 2011. december 14. 16:50
Válasz erre
Szia Maz, köszönöm szépen a tisztázást!

Akkor ez sima parancsnoki, mert előre néz a hátsó üléssor.

Amúgy Bronco készletére tettem épp szert, azért kérdeztem.

Üdv,

Ádám
Maz 507990 2011. december 14. 15:19
Válasz erre
Szia Jimbow!

Majdnem.

Alapból:
GAZ-69 raj, GAZ-69 A parancsnoki
Modernizálás után:
GAZ-69M raj, GAZ-69 AM parancsnoki

Valószínűleg a modernizálás az UAZ gyárba költözéskor történhetett. Én még csak UAZ feliratos GAZ-69-est láttam.

Bővebben majd törzsbusz, ha lesz rá érkezése, ő beleásta magát a témába, én csak műkedvelő vagyok.
lacipapa 507989 2011. december 13. 23:24
Válasz erre
SZERVUSZTOK!
Nekem is van egy garnitúra BTR-80-as kerék,ha még aktuális.
romeo 507988 2011. december 13. 22:49
Válasz erre
Garant 507987 2011. december 13. 22:43
Válasz erre
Szia Romeo!
Időközben látom megkaptad az az első üzenetemet is.
Nos ez egy R-104-es rádióállomás,aminek az egyik készülék tipusa a jobboldali, (a nagyobb) R 104 rédió adó-vevő.A kolléga aki annakidején hozzászólt,jól látta,hogy valami nem stimmel.Bizony jól látta,hogy a kapcsolótábla nem ott van ,mint az R-125- nél.A két állomás nagyon hasonló ,de a 125 -ös többet tud ,jobban felszerelt,hiszen néhány évvel fiatalabb konstrukció.Ha esetleg lesz kérdésed ezekkel az állomásokkal kapcsolatban ,szívesen válaszolok ha tudok..Talán képeket is tudok küldeni a keceli állomásról.
Üdv.
romeo 507986 2011. december 13. 22:30
Válasz erre
Üdv Garant!

Igen, érdekelne a rádióállomás típusa.
Garant 507985 2011. december 13. 22:27
Válasz erre
Szia Romeo!
Az előző űzenetbeli kérdést hozzád intéztem,csak lemaradt a neved.Bocsi!
romeo 507984 2011. december 13. 22:22
Válasz erre
Garant 507983 2011. december 13. 22:21
Válasz erre
Szia!
Érdekel még,hogy milyen rádióállomás van a képeken?
Üdv.
törzsbusz 507981 2011. december 13. 20:17
Válasz erre
Hali! Engem is érdekelne a négy kerék
Zéé74 507979 2011. december 13. 20:05
Válasz erre
Szia!
Az előbb off-ban írtam biztos elkerülte a figyelmed...
Keress meg légyszíves, van 4db BTR-80A kerekem amitől megválnék.
cs.zee KUKAC citromail.hu
Üdv Zéé
Mauro 507978 2011. december 13. 19:28
Válasz erre
Nekem teljesen mindegy :), van egy scratchbuild ötletem, és talán a BTR kerék lenne a számomra a legjobb, az ár ami lényeges valamilyen szinten, néztem a neten (asszem gyanta volt pl.) kerekeket, de az eleve ugye nem 4 darab az ára pedig számomra horrorisztikus volt :)
Jimbow 507977 2011. december 13. 19:04
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a Néphadseregben a GAZ-69A vagy az M néven ismert változat volt?
Ha jól látom, a fő különbség annyi, hogy az M változat csak kétajtós, és hátul oldalirányú, egymással szembe néző ülések vannak, valamint más a ponyva.

Köszönöm, üdv!
Lali 507976 2011. december 13. 18:33
Válasz erre
Sziasztok!

Először is a feltételes módot (!) jellel jelezzük a mondat végén és nem kérdő jellel.
:D
Más, szerintem RABA-án csodálatosan nézne ki a katyusa, csak az a baj, hogy HM-nek a vizes agyában sosem fordulna ez meg, csak nekünk makettező megszállottaknak... :D
lacipapa 507974 2011. december 13. 17:15
Válasz erre
Szia!
A dobozban lévőre gondoltál,vagy gyantára?
nincsötletem 507973 2011. december 13. 17:12
Válasz erre
Fénykép0488
Fénykép0488
Fénykép0487
Fénykép0487
Fénykép0486
Fénykép0486
Fénykép0485
Fénykép0485
Fénykép0484
Fénykép0484
Fénykép0483
Fénykép0483
Fénykép0482
Fénykép0482
Fénykép0481
Fénykép0481
Fénykép0480
Fénykép0480
Fénykép0479
Fénykép0479
Fénykép0478
Fénykép0478
Fénykép0477
Fénykép0477
Fénykép0476
Fénykép0476
Fénykép0475
Fénykép0475
Fénykép0474
Fénykép0474
Fénykép0473
Fénykép0473
Fénykép0472
Fénykép0472
Fénykép0471
Fénykép0471
Fénykép0470
Fénykép0470
Fénykép0469
Fénykép0469
Fénykép0468
Fénykép0468
Fénykép0467
Fénykép0467
Fénykép0466
Fénykép0466
Fénykép0465
Fénykép0465
Fénykép0464
Fénykép0464
Fénykép0463
Fénykép0463
Fénykép0462
Fénykép0462
Fénykép0461
Fénykép0461
Fénykép0460
Fénykép0460
Fénykép0459
Fénykép0459
Fénykép0458
Fénykép0458
Fénykép0457
Fénykép0457
Fénykép0456
Fénykép0456
Fénykép0455
Fénykép0455
Fénykép0454
Fénykép0454
Fénykép0453
Fénykép0453

A beigért képek a krazről
Mauro 507972 2011. december 13. 17:07
Válasz erre
Üdv Uraim!

Honnan tudnék "jóárasítva" szerezni 4 db BTR(-80) kereket?
kopcos 507971 2011. december 13. 15:59
Válasz erre
KÖSZI!Ez pontosan így van...Az a baj lejjebb meg vissza nem is olvassa senki miről is van szó.
Maz 507970 2011. december 13. 15:55
Válasz erre
Jaj istenem, hiányoztatok, amikor a feltételes módot tanították az iskolában?

kopcos mintának rakta be ezeket, hogy szerintetek milyen lenne ez Komondoron, Rábán.
Lali 507969 2011. december 13. 15:45
Válasz erre
Szia!

Ez nem Raba, hanem MAN bár nagy a lökhárítóról azért fel lehet őket ismerni...

üdv,
Lali
kopcos 507968 2011. december 13. 15:40
Válasz erre
A lényeg az lett volna hogy képzeld el,hogy nézne ki...a saját gyártású gépeinken ;-)
Egyébként ezeket a törökök gyártják.Mi is megtudnánk csinálni.És én is örülnék nekik...nagyon is.Kicsit jól néznének ki nem?
balaton 507967 2011. december 13. 15:07
Válasz erre
joci232 507966 2011. december 13. 14:51
Válasz erre
kopcos 507965 2011. december 13. 14:49
Válasz erre
122_pby06
122_pby06

Páncélozott Rábán ...? 122mm rakétavető.
kopcos 507964 2011. december 13. 14:45
Válasz erre
Ra-7040
Ra-7040

4x4-es Komondoron a platós változatán...? Ra-7040 70mm 40 csövű rakétavető...
kopcos 507963 2011. december 13. 14:42
Válasz erre
107_pby04
107_pby04

4x4-es Komondoron a platós változatán...?.107mm rakétavető.
kopcos 507962 2011. december 13. 14:38
Válasz erre
toros 260
toros 260
Toros 260 1.
Toros 260 1.
toros3
toros3

Nos páncélozott rábán...? Toros 260
SIG 507961 2011. december 12. 18:53
Válasz erre
Igazán köszönöm, nem tudtam, de mindig tanul az ember valami okosat :) 
Freddy 507960 2011. december 12. 18:40
Válasz erre
meg is van:
,,A híd teherbírása korlátos volt, egy idő után már nagyobb autóbuszok nem is hajthattak fel rá. A hidat 10 éves élettartamra tervezték, ennek megfelelően elhasználódása miatt 1957-ben, mikor már nélkülözhetővé vált, forgalmon kívül helyezték, majd 1960-ban lebontották. A medertisztítási munkák 1963-ra fejeződtek be. A keszonoknak új felhasználást találtak, Kulcsnál partvédművekbe építették be őket.[2] Helyét az egykori pesti és budai hídfőnél emlékkő jelöli."

hu.wikipedia.org/wiki/Kossuth_h%C3%ADd_%28Budapest%29
Freddy 507959 2011. december 12. 18:37
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy egy vonatsínekből, olajcsövekből és egyéb háborús romokból összetákolt szükséghíd volt, nem az örökkévalóságnak épült.
SIG 507958 2011. december 12. 18:29
Válasz erre
Nagyon komoly képek ! Tudom apró és talán hülye részlet, de az egyiken (1965.6) még látszik a Kossuth híd, amit azért bontottak le, mert nem volt rá szükség a gyér forgalom miatt... Medve anyám, milyen jól jönne az már vagy 20 éve :)  
juge75 507957 2011. december 12. 17:12
Válasz erre
nincsötletem 507956 2011. december 12. 17:04
Válasz erre
Tiszteletem!
találtam a gépemen pár képet egy átalakított kraz 225-ösről(billencsre átalakítva)pár képet, ha érdekel titeket?
romeo 507955 2011. december 10. 14:44
Válasz erre
Húúú, nagyon értékes fotók! Kár, hogy nincs köztük MN :)
Gabi 507954 2011. december 10. 14:35
Válasz erre
1963.14 001
1963.14 001
1963.20
1963.20
1963.201
1963.201
1964.11
1964.11
1964.11a
1964.11a
1964.11a1
1964.11a1
1964.13
1964.13
1964.5b
1964.5b
1964.9
1964.9
1964.9a
1964.9a
1965.13
1965.13
1965.6
1965.6
1965.9
1965.9
1965.91
1965.91
1966.13a
1966.13a
1969.11a
1969.11a
1969.11b
1969.11b

Sziasztok!

Néhány Csepel még volt az újságokban.

Gabi
silent8 507953 2011. december 10. 08:42
Válasz erre
howtheybuildmetrophotos-20
howtheybuildmetrophotos-20
howtheybuildmetrophotos-23
howtheybuildmetrophotos-23

Egy kis érdekesség.. És dioráma téma
Forrás: English Russia
Gabi 507952 2011. december 8. 18:29
Válasz erre
Nagyon komoly, hajtásláncban gondolom azért segített a sok Párizs-Dakaros tapasztalat.
gaunt 507951 2011. december 8. 13:20
Válasz erre
gaunt 507950 2011. december 8. 13:18
Válasz erre
Nem MRAP, csak páncélozott teherautó. Egyébként nem semmi, hogy miket tud.

www.youtube.com/watch
romeo 507949 2011. december 8. 12:54
Válasz erre
b0beb6244a46a39e21c78d41621932a5
b0beb6244a46a39e21c78d41621932a5
11a0932d8f2bf9b16f062c8e7d88be34
11a0932d8f2bf9b16f062c8e7d88be34
a608d0dd9563737727817fe7637239bb
a608d0dd9563737727817fe7637239bb
22f4f4f95c12bec1a1f0aa04c7c4e382
22f4f4f95c12bec1a1f0aa04c7c4e382
4881458aa994da585e7fef7d7ee41857
4881458aa994da585e7fef7d7ee41857
6236940d099043b6db376f6a976a9554
6236940d099043b6db376f6a976a9554

a kamaz autógyár új tajfun mrap járműve.
romeo 507948 2011. december 6. 22:29
Válasz erre
RÁBA H18 + KD-84
RÁBA H18 + KD-84

RÁBA H18 KD-84 könnyű deszant átkelő készlettel.
romeo 507947 2011. december 6. 21:51
Válasz erre
D944
D944
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_0
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_0
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_1
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_1
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_2
1-87-SPW-PSH-ABC-Aufklaerungsfahrzeug-ARM-113200511_b_2

Csak az NDK néphadseregben rendszeresített vegyi-sugárfelderítő PSzH.
romeo 507946 2011. december 4. 12:52
Válasz erre
Üdv Pilu!

Hű, nagyon köszönöm !
Pilu 507945 2011. december 4. 12:27
Válasz erre
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06
07
07
08
08
09
09
10
10
11
11

Nem annyira jó képek.
romeo 507944 2011. december 4. 12:22
Válasz erre
0129002142652G
0129002142652G

Üdv!
Ebben jó fotók, rajzok vannak?
romeo 507943 2011. december 4. 11:25
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Ha már előjött a FUG, állítólag volt MÜ-FUG (műszaki felderítő) változat is.
Szeretném megkérdezni, hogy ez külsőleg eltérő volt az alap változattól, vagy csak a málházott felszerelésben különbözött?
Köszi!
romeo 507942 2011. december 4. 11:22
Válasz erre
Köszönöm!

Kevés eredeti MN fotó lehet az MRP változatról, én még nem láttam.
törzsbusz 507941 2011. december 4. 11:15
Válasz erre
Ez egy MRP FUG. Úgy viszont igen.
romeo 507940 2011. december 3. 23:03
Válasz erre
FUG  ex  MH
FUG ex MH
kábeldob
kábeldob

Szeretném megkérdezni, hogy a fotón látható kábeldob eredeti megoldás a magyar FUG-on?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.