<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Farkas469 | Adatlap | 508114 | 2012. január 7. 15:08 | ||
Gabi | Adatlap | 508113 | 2012. január 6. 21:02 | ||
Szia! Te mindig meg tudod lepni az embert a kincsieddel, nem semmi, hogy ilyen változat is volt! Esetleg létezik ez még valahol gyűjtőnél, vagy gyűjteményben, vagy az enyészeté lett? Gabi | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508112 | 2012. január 6. 18:39 | ||
És ebből a változatból viszont csak 1 db. készült. Üdv! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508111 | 2012. január 6. 18:29 | ||
Üdv! Csepel -130. A kezdeti időszakban a 130-as típus két féle motor-üzemmódban készült el. A próbák és bemutatók során a külső megkülönböztetés jellemző jegye volt, hogy a B jelű,tehát benzinüzemű változatot szögletes, míg a D, tehát diesel változatot íves sárvédőkkel látták el. Az MN elöljárói a benzinüzem mellett döntöttek, mindazonáltal a szögletes sárvédő gyártása egyszerűbb megoldásnak tűnt. Ettől függetlenül az előre legyártott íves sárvédőket elsősorban a zárt felépítményű változatoknál használták fel. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508110 | 2012. január 5. 22:24 | ||
autospartacus | Adatlap | 508109 | 2012. január 5. 22:20 | ||
Szia Wrecker! Ez 130-as (Kecske). A Dodge első sárhányója ívelt. Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508108 | 2012. január 5. 22:18 | ||
Szia Wrecker! Természetesen ez Csepel B-130. Abból is a szögletes első sárvédős. Üdv: kamovos | |||||
Wrecker | Adatlap | 508107 | 2012. január 5. 22:13 | ||
kopcos | Adatlap | 508106 | 2012. január 4. 21:02 | ||
juge75 | Adatlap | 508105 | 2012. január 3. 14:44 | ||
Meg tudom 72-ben is csinálni, de minek? | |||||
punyam97 | Adatlap | 508104 | 2012. január 3. 14:30 | ||
Juge meg a 72es méretarány :D | |||||
juge75 | Adatlap | 508103 | 2012. január 3. 14:19 | ||
Total vagy Windows Commanderrel is ki tudod csomagolni. | |||||
juge75 | Adatlap | 508102 | 2012. január 3. 14:18 | ||
Az meg hogyan lehet? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 508101 | 2012. január 3. 13:13 | ||
Köszönöm, megjött. Szuperek a képek, csak sajnos otthon nem tudtam kicsomagolni, csak a munkahelyemen van winrar. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508100 | 2012. január 3. 10:54 | ||
Sziasztok! Gaz-69 képeket keresek, lehetőleg az A, vagyis a a parancsnoki változatról. Magyar archív, illetve bármilyen walkaround jellegű kép jól jön. Köszönöm szépen! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508099 | 2011. december 29. 13:11 | ||
Sziasztok! Egy másik topikban, pont ugyan erről volt szó! Régen másképp tanultuk a dolgok neveit, aztán jöttek a nyelv újítások. De, ettől még a működési elvek változatlanok maradtak. :) Üdv: kamovos | |||||
csetuka | Adatlap | 508098 | 2011. december 29. 13:06 | ||
Sziasztok! Én is "G"-vel tanultam a suliban, 2000 környékén. Ha kardának írtam dolgozatban, mindig ki volt javítva "G"-re ... csetuka | |||||
Freddy | Adatlap | 508097 | 2011. december 29. 12:46 | ||
,,Freddy! Ha lehet én is kérném ezeket a képeket. Köszönöm előre is. varjasikukacyahoo.com" Még valaki? | |||||
Gabi | Adatlap | 508096 | 2011. december 29. 12:38 | ||
Szia Jani! Ez teljesen így van amit leírtál, mármint a szó származásával kapcsolatban. Nemrég olvasgattam a 60-as évekbeli Autó-Motorokat, és hát sok mindent másképpen írtak-használtak még akkor, mint most ugyanarra a dologra. Gabi | |||||
Kamovos | Adatlap | 508095 | 2011. december 29. 12:27 | ||
Szia Gabi! Én így tanultam réges-régen. :) Gardántengely. Olyan erőátvitele elem amely a hajtást a szögben eltol gépelemek között viszi át. Elnevezése az Olasz származású, feltalálójától G. Cardano nevéből származik. Az Olasz Cardano kiejtése Kardano. Ebből mi elhagytuk a név végén lévő o betűt, és a k helyett g-vel mondjuk. Helyesírás szabályai szerint magyarul, valóban K-val kell írni. Na most ettől még másnak lehet Kardántengely. Üdv: kamovos | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 508094 | 2011. december 29. 11:56 | ||
Freddy! Ha lehet én is kérném ezeket a képeket. Köszönöm előre is. varjasikukacyahoo.com | |||||
Gabi | Adatlap | 508093 | 2011. december 29. 11:07 | ||
Jani! Kardán az nem Gardán. Gabi | |||||
juge75 | Adatlap | 508091 | 2011. december 29. 08:58 | ||
Ez 1/35-ös. :-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508090 | 2011. december 29. 08:29 | ||
Szia juge75! Köszi a képeket! A csörlőt meghajtó gardán tengely hol megy az alvázon? Motor, hűtő honnén van? vagy ez nem 72-es? Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 508089 | 2011. december 29. 04:30 | ||
foca76 | Adatlap | 508085 | 2011. december 28. 21:07 | ||
Persze ,hogy küldjed :)) Ne fogd vissza magad... :))) Előre is köszönöm... :) | |||||
Freddy | Adatlap | 508084 | 2011. december 28. 20:59 | ||
foca76 | Adatlap | 508083 | 2011. december 28. 20:55 | ||
Meg köszönném ,ha elküldenéd a képeket :) foca76@freemail.hu A fene sem tudja milyen az a "Krug-os" trelel... Ha látnám ,felismerném... :) | |||||
Freddy | Adatlap | 508082 | 2011. december 28. 20:44 | ||
Keceli képeim vannak róla Krug-os trélerrel. | |||||
Freddy | Adatlap | 508081 | 2011. december 28. 20:43 | ||
ZiL-157 vontató van a piacon 1/35-ben, de csak Volhov/Dvina trélerrel. | |||||
foca76 | Adatlap | 508080 | 2011. december 28. 20:25 | ||
Ej! Neked honnan vannak ilyen dolgaid? :) Mit kutakodtam már... A fene.. 94-95 augusztus | |||||
juge75 | Adatlap | 508079 | 2011. december 28. 20:21 | ||
foca76 | Adatlap | 508078 | 2011. december 28. 20:20 | ||
juge75 | Adatlap | 508077 | 2011. december 28. 20:19 | ||
Adj egy elérhetőséget, küldök! | |||||
foca76 | Adatlap | 508076 | 2011. december 28. 19:44 | ||
Sziasztok urak. :) Én anno Keszthelyen szolgáltam rakétaszállító sofőrként.. VII. légvédelmi ezred volt..(Hátha valakinek ismerős) Szeretném megépíteni egykori járművemet makettként.. Sajna nem találok róla képet sehol.. A képen egy Zil-157 nyerges lenne ,esetleg trélerrel... Meg köszönném , ha valakinek lenne képe egy ilyen jármüröl.. Sajna maketben nem is merek álmodni róla.. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508067 | 2011. december 27. 20:17 | ||
lacipapa | Adatlap | 508066 | 2011. december 27. 19:51 | ||
BM-13-16 felépítményem van,ha kell valakinek! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 508065 | 2011. december 27. 19:50 | ||
Állítólag Drezdában egy múzeumban létezik még egy komplett P-10, de sajnos el van zárva a látogatók elöl. Egyébként igazad lehet, sok rozsdás vas van ott kecelen, simán lehet köztük P-10 is. Kár, hogy az állagmegóvás nem szempont nekik, egy pár teherautót már teljesen megevett a rozsda. Lehet, hogy az egyik köztük az a P-10-es :( | |||||
lacipapa | Adatlap | 508064 | 2011. december 27. 19:49 | ||
Ha,szabadna kérnem,platós teher autóról lenne jó,ahol látszódik a hátsó világítás-rendszám tábla is.Bódét már nem tudok rá készíteni,mert a plató már kész!Nem szeretném már vágni! | |||||
juge75 | Adatlap | 508063 | 2011. december 27. 18:55 | ||
Hogy mobilabb legyen. Volt Rusz típus is, a korabeli rezsim intézkedések miatt fotó alig létezik. Kecelen nézz körül, majd ha tavaszodik! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 508062 | 2011. december 27. 18:52 | ||
Köszi, de ezeket mind ismerem. És ez sajnos kb. a 95%-a a neten fellelhető képeknek. :( Ráadásul van köztük P-8-as is (a P-10-es kizárólag teherautóra volt szerelve, míg a P-8-nak külön állványa volt) | |||||
juge75 | Adatlap | 508061 | 2011. december 27. 18:39 | ||
juge75 | Adatlap | 508060 | 2011. december 27. 18:32 | ||
juge75 | Adatlap | 508059 | 2011. december 27. 18:30 | ||
Kecelen van. Ha meg nem ette azóta a rozsda... | |||||
juge75 | Adatlap | 508058 | 2011. december 27. 18:29 | ||
És rémlik, mintha katyusa Bm-13-16 is lett volna... | |||||
gaunt1 | Adatlap | 508057 | 2011. december 27. 18:19 | ||
Juge75! Volt itthon P-10? Ha vannak róla képeid/tudsz szerezni, el tudnád küldeni nekem? Szeretnék egyet lemodellezni 3D-ben, de alig van róla értékelhető kép a neten, még ruszki oldalakon is. | |||||
juge75 | Adatlap | 508056 | 2011. december 27. 18:09 | ||
P-10 lokátor felépítményes is létezett, megpróbálok rendszámot, de Törzsbusz tudna igazán segíteni! | |||||
juge75 | Adatlap | 508055 | 2011. december 27. 18:05 | ||
lacipapa | Adatlap | 508054 | 2011. december 27. 17:45 | ||
Üdv mindenkinek! ZIS 151 van finisben,de nem találok magyar gépet.Érdeklődöm,hogy volt-e MN-ben rendszeresítve?Esetleg,képeket tudna-e valaki feltenni,ahol jól látszana az első és hátsó rendszám és világítás! Köszi,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 508053 | 2011. december 27. 15:22 | ||
Egyetértek veled, de az önbíráskodást büntetik! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Sziasztok!
Egy ismerösöm piackutatást végezne, hogy lenne igény az alábbi járművekre 1/24-ben(!) 3D technológiával készülne.
Árat nem tud még mondani, mert füügg pl. a darabszámtól is.
Csepel 344
Csepel D-566
Ural-4320
Uaz-452
Uaz-469
Tatra 813
farkas469@gmail.com