<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 508162 | 2012. február 16. 15:23 | ||
Freddy | Adatlap | 508161 | 2012. február 16. 13:36 | ||
Az is előny, de azért is jó, mert rugalmas megoldás: nem feltétlenül kell mozdony, meg ahhoz kiképzett vasutas személyzet, hogy szökőévente két vagonnyi cuccot felvigyenek Szopol-Baszomszkba (vagy -az én példámnál maradva- tilitolizzanak a malom területén), az egyébként is oda tartó teherautó személyzete simán megoldja. | |||||
kopcos | Adatlap | 508160 | 2012. február 16. 13:20 | ||
Sosem tanulom meg...:-P Nálunk a gyárban is volt...:-) Ez szerintem,ha nincs járható út lehet használni... | |||||
Freddy | Adatlap | 508159 | 2012. február 16. 12:59 | ||
Gaz-69-es aljáról tudna valaki képet feltenni? A kormányzott kerekeket összekötő rúd helyét szeretném látni. Az MMK gyanta makettjével küzdök, az összerakási útmutató már majdnem olyan szar, mint maga a makett. Előre is köszönöm! | |||||
Freddy | Adatlap | 508158 | 2012. február 15. 00:16 | ||
Urall... :D De ötletes egyébként, a törökszentmiklósi malomban szoktam látni egy MTZ-t hasonló megoldással vagonokat vontatni. | |||||
kopcos | Adatlap | 508157 | 2012. február 14. 21:28 | ||
Kamovos | Adatlap | 508156 | 2012. február 13. 20:10 | ||
Szia Bogyi Barátom! Köszi a dicsérő szavakat! Majd a szakemberek megmondják, hogy jó is, vagy csak makett. Már készül a Rába Botondra is kétféle. :) Üdv: kamovos | |||||
Bogyi | Adatlap | 508155 | 2012. február 13. 19:34 | ||
Szia Kamovos! Klassz lesz a felépítmény, már most igazi propaganda autó:-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508154 | 2012. február 13. 10:18 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen az eddigi válaszaidat! A hét végén készítettem a képen látható felépítményeket. Az első három képen láthatót akkor meghagyom az "Orvos Laboratóriumnak" a következő hérom képen láthatót pedig akkor be kell lemezeljem, hogy megfeleljen a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsik felépítményének. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508153 | 2012. február 12. 23:25 | ||
Szia Kamovos! A modellem felépítménye és a Te általad betett két fotón szereplő bódé azonos. Azzal a különbséggel,hogy sík lemezekkel átlemezelték a bódét ami sok esetben előfordult a nagyjavítások után. Mint írtam, ebben a kivitelben csak orvos-laboratóriumi volt. Az a megtévesztő,hogy a kocsi a Szabadság Szerelem című filmre lett "át országos mentőszolgálatosra" "pingálva". Egyébként mentőként nem létezett ez a kivitel. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508152 | 2012. február 12. 22:46 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm! Amit Te belinkeltél, azt felépítményt már ismerem. Amiket én be linkeltem, arról nem tudom, hogy pontosan micsoda, és, hogy volt-e ezenkívül valami másra is használva mint "mentő". Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508151 | 2012. február 12. 22:37 | ||
Üdv lacipapa! Lesz 1:35-ös Csepel D-344, elméletileg idén ősztől a Minimanfactory-nál. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508150 | 2012. február 12. 16:25 | ||
Sziasztok! Az 1:35-ös CSEPEL engem is érdekelne?Lesz belőle eladó is? Üdv,Laci | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508149 | 2012. február 12. 15:28 | ||
Helló Jani! Hogy állsz az 1/35-ös csepellel? Láttom az 1/43 nagyon szépen halad! Üdv. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508148 | 2012. február 12. 09:53 | ||
Üdv Kamovos! Ezzel a felépítménnyel eü. gk-ként orvos-laboratóriumi gépkocsi változat volt a 350-es. Ebben a felépítményben szerelték a a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsikat. A sebesültszállító felépítmény teljesen másképp nézett ki. Mindkét belinkelt fotó ugyanaz a jármű, Csanádi Tibor gyűjtő barátomé. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508147 | 2012. február 11. 19:27 | ||
TPilu | Adatlap | 508146 | 2012. február 11. 19:21 | ||
Nekem úgy tűnik, hogy ez még csak nem is mentő. Legalábbis nem annak gyártották, az biztos. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508145 | 2012. február 11. 17:45 | ||
Mauro | Adatlap | 508144 | 2012. január 28. 16:15 | ||
sziasztok! mivel nincs teljesen idevonatkozó topik ezért itt tenném fel a kérdést, lapozgattam a családi fotókat és volt egy ami eddig elkerülte a figyelmemet, Anyai Nagyapám látható rajta harckocsizóként, én már sajnos nem ismertem őt, és mivel erről nem is igazán tudtam eddig, így Nagyanyámat sem tudom erről megkérdezni, Édesanyám szintén nem tud róla semmi konkrétumot, van esetleg valami adatbázis ahol utána lehetne keresni, nagyapám 1935-ben született, gondolom az 50-es évek közepén kellett bevonulnia sorkatonának. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508143 | 2012. január 27. 15:33 | ||
Nincs mit, volt egy ilyen kis "mini-projekt", hogy rámegyek az ismertebb teherautók alvázaira (is). Még hátra van a kétfajta Ural. Üdv, Ádám | |||||
specnaz78 | Adatlap | 508142 | 2012. január 27. 15:19 | ||
Szia! Az a lényeg, hogy van róla sok-sok szuper fotó. :-) Még egyszer köszi a segítséget. Üdv:specnaz78 | |||||
Jimbow | Adatlap | 508141 | 2012. január 27. 15:04 | ||
Szia! Nem, én néztem el a számot az elején és rosszul azonosítottam a listáról. Ez is DAC-665. Áttettem a helyére. ÜDv! | |||||
specnaz78 | Adatlap | 508140 | 2012. január 27. 14:52 | ||
Szia! Igen. Köszönöm szépen. Ja összekevertem a Csepellel :-) Üdv:specnaz78 | |||||
Jimbow | Adatlap | 508139 | 2012. január 27. 14:26 | ||
Jimbow | Adatlap | 508138 | 2012. január 27. 13:01 | ||
Szia! Ezt töltöm éppen fel, de a keceli kiírás szerint ez DAC-566... Ez is megfelel? Üdv! | |||||
Jimbow | Adatlap | 508137 | 2012. január 27. 09:40 | ||
Szia! Estig teszek fel a weboldalra, csináltam jó sokat Kecelen. Üdv! | |||||
specnaz78 | Adatlap | 508136 | 2012. január 27. 09:36 | ||
Sziasztok! DAC 665 alváz, futóműről nincs valakinek képe? Üdv:specnaz78 | |||||
silent8 | Adatlap | 508135 | 2012. január 27. 06:43 | ||
Új videó a kamaz páncélozott csapatszállítóról. Még a vezetőfülke ajtói is automatizált. Gombnyomásra nyílik/záródik... www.youtube.com/watch | |||||
kopcos | Adatlap | 508134 | 2012. január 26. 20:40 | ||
Az új Grúz Didgori... Személyes...inkább a csaj...:-Pwww.youtube.com/watch | |||||
páncélos | Adatlap | 508133 | 2012. január 18. 23:02 | ||
Kamovos | Adatlap | 508132 | 2012. január 13. 21:42 | ||
Kamovos | Adatlap | 508131 | 2012. január 13. 21:34 | ||
Szia Gabi! Jobban megnéztem! Erőteljesen a 130-as Zil-ből készített GAZ-ra hajdzik. üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508130 | 2012. január 13. 21:23 | ||
Szia Gabi! Az autó típusát nem vágom! Amit alá raktak, az a DT-75-ös lánctalpas traktor futóműve. Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 508129 | 2012. január 13. 21:18 | ||
juge75 | Adatlap | 508127 | 2012. január 8. 04:50 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508126 | 2012. január 7. 23:26 | ||
Szia! A ponyva rajta maradt. A ponyvaváz működésének így volt logikája. A ponyva hátsó ajtók utáni része egy szegéllyel fixre volt rögzítve, pont emiatt. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508125 | 2012. január 7. 23:14 | ||
Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a GAZ-69(A) változaton ha a ponyvát nem használták, hátrahajtották a vázát, de le is szedték róla a ponyvát, vagy az ottmaradt, "felgyűrve"? Köszönöm! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508124 | 2012. január 7. 20:17 | ||
Természetesen. Ezekben a pillanatokban a fülke padlózatával "kínlódok". :-) | |||||
lacipapa | Adatlap | 508123 | 2012. január 7. 19:49 | ||
Kiváncsian várom,bublikálod,majd? | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508122 | 2012. január 7. 18:48 | ||
Készül,készül...most is az 1/35-ön dolgozok! (D-344) | |||||
juge75 | Adatlap | 508121 | 2012. január 7. 15:41 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508118 | 2012. január 7. 15:19 | ||
1/43 és 1/35. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508117 | 2012. január 7. 15:18 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508116 | 2012. január 7. 15:17 | ||
Azt Törzsbusz csinálja! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508115 | 2012. január 7. 15:16 | ||
Szia! Csepel D-344, 1:35-ben nem létezik?Nincs tervben? Laci | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508114 | 2012. január 7. 15:08 | ||
Sziasztok! Egy ismerösöm piackutatást végezne, hogy lenne igény az alábbi járművekre 1/24-ben(!) 3D technológiával készülne. Árat nem tud még mondani, mert füügg pl. a darabszámtól is. Csepel 344 Csepel D-566 Ural-4320 Uaz-452 Uaz-469 Tatra 813 farkas469@gmail.com | |||||
Gabi | Adatlap | 508113 | 2012. január 6. 21:02 | ||
Szia! Te mindig meg tudod lepni az embert a kincsieddel, nem semmi, hogy ilyen változat is volt! Esetleg létezik ez még valahol gyűjtőnél, vagy gyűjteményben, vagy az enyészeté lett? Gabi | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508112 | 2012. január 6. 18:39 | ||
És ebből a változatból viszont csak 1 db. készült. Üdv! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508111 | 2012. január 6. 18:29 | ||
Üdv! Csepel -130. A kezdeti időszakban a 130-as típus két féle motor-üzemmódban készült el. A próbák és bemutatók során a külső megkülönböztetés jellemző jegye volt, hogy a B jelű,tehát benzinüzemű változatot szögletes, míg a D, tehát diesel változatot íves sárvédőkkel látták el. Az MN elöljárói a benzinüzem mellett döntöttek, mindazonáltal a szögletes sárvédő gyártása egyszerűbb megoldásnak tűnt. Ettől függetlenül az előre legyártott íves sárvédőket elsősorban a zárt felépítményű változatoknál használták fel. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508110 | 2012. január 5. 22:24 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Itt van GAZ-69-ről minden.
forum.index.hu/Article/showArticle
Üdv: kamovos