/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
Kamovos 508162 2012. február 16. 15:23
Válasz erre
Freddy 508161 2012. február 16. 13:36
Válasz erre
Az is előny, de azért is jó, mert rugalmas megoldás: nem feltétlenül kell mozdony, meg ahhoz kiképzett vasutas személyzet, hogy szökőévente két vagonnyi cuccot felvigyenek Szopol-Baszomszkba (vagy -az én példámnál maradva- tilitolizzanak a malom területén), az egyébként is oda tartó teherautó személyzete simán megoldja.
kopcos 508160 2012. február 16. 13:20
Válasz erre
Sosem tanulom meg...:-P
Nálunk a gyárban is volt...:-)
Ez szerintem,ha nincs járható út lehet használni...
Freddy 508159 2012. február 16. 12:59
Válasz erre
Gaz-69-es aljáról tudna valaki képet feltenni? A kormányzott kerekeket összekötő rúd helyét szeretném látni. Az MMK gyanta makettjével küzdök, az összerakási útmutató már majdnem olyan szar, mint maga a makett.
Előre is köszönöm!
Freddy 508158 2012. február 15. 00:16
Válasz erre
Urall...
:D
De ötletes egyébként, a törökszentmiklósi malomban szoktam látni egy MTZ-t hasonló megoldással vagonokat vontatni.
kopcos 508157 2012. február 14. 21:28
Válasz erre
newsrussianroads39043261
newsrussianroads39043261
newsrussianroads39043265
newsrussianroads39043265
newsrussianroads39043266
newsrussianroads39043266

Zill...
Kamovos 508156 2012. február 13. 20:10
Válasz erre
Szia Bogyi Barátom!

Köszi a dicsérő szavakat!
Majd a szakemberek megmondják, hogy jó is, vagy csak makett.

Már készül a Rába Botondra is kétféle. :)

Üdv: kamovos
Bogyi 508155 2012. február 13. 19:34
Válasz erre
Szia Kamovos!

Klassz lesz a felépítmény, már most igazi propaganda autó:-)
Kamovos 508154 2012. február 13. 10:18
Válasz erre
100_4665
100_4665
100_4666
100_4666
100_4669
100_4669
100_4693
100_4693
100_4694
100_4694
100_4695
100_4695

Szia Törzsbusz!

Köszönöm szépen az eddigi válaszaidat!

A hét végén készítettem a képen látható felépítményeket.
Az első három képen láthatót akkor meghagyom az "Orvos Laboratóriumnak" a következő hérom képen láthatót pedig akkor be kell lemezeljem, hogy megfeleljen a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsik felépítményének.

Üdv: kamovos
Törzsbusz 508153 2012. február 12. 23:25
Válasz erre
Szia Kamovos!
A modellem felépítménye és a Te általad betett két fotón szereplő bódé azonos. Azzal a különbséggel,hogy sík lemezekkel átlemezelték a bódét ami sok esetben előfordult a nagyjavítások után.
Mint írtam, ebben a kivitelben csak orvos-laboratóriumi volt. Az a megtévesztő,hogy a kocsi a Szabadság Szerelem című filmre lett "át országos mentőszolgálatosra" "pingálva". Egyébként mentőként nem létezett ez a kivitel. Üdv!
Kamovos 508152 2012. február 12. 22:46
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm!
Amit Te belinkeltél, azt felépítményt már ismerem.
Amiket én be linkeltem, arról nem tudom, hogy pontosan micsoda, és, hogy volt-e ezenkívül valami másra is használva mint "mentő".

Üdv: kamovos
Törzsbusz 508151 2012. február 12. 22:37
Válasz erre
Üdv lacipapa!

Lesz 1:35-ös Csepel D-344, elméletileg idén ősztől a Minimanfactory-nál. Üdv!
lacipapa 508150 2012. február 12. 16:25
Válasz erre
Sziasztok!
Az 1:35-ös CSEPEL engem is érdekelne?Lesz belőle eladó is?
Üdv,Laci
Farkas469 508149 2012. február 12. 15:28
Válasz erre
Helló Jani!
Hogy állsz az 1/35-ös csepellel? Láttom az 1/43 nagyon szépen halad!
Üdv.
Törzsbusz 508148 2012. február 12. 09:53
Válasz erre
350 HÍR
350 HÍR
350 HÍR_3
350 HÍR_3

Üdv Kamovos!
Ezzel a felépítménnyel eü. gk-ként orvos-laboratóriumi gépkocsi változat volt a 350-es. Ebben a felépítményben szerelték a a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsikat. A sebesültszállító felépítmény teljesen másképp nézett ki.
Mindkét belinkelt fotó ugyanaz a jármű, Csanádi Tibor gyűjtő barátomé.
Kamovos 508147 2012. február 11. 19:27
Válasz erre
Csepel B-350 Országos Mentő Szolgálat
Csepel B-350 Országos Mentő Szolgálat

Szia TPilu!

Pedig ez az.
Használta az Országos Mentő Szolgálat is!
Legalább is én úgy látom.

De ha nem mentőnek gyártották, akkor mi lehetett?

Üdv: kamovos
TPilu 508146 2012. február 11. 19:21
Válasz erre
Nekem úgy tűnik, hogy ez még csak nem is mentő. Legalábbis nem annak gyártották, az biztos.
Kamovos 508145 2012. február 11. 17:45
Válasz erre
Csepel D-350 Mentő
Csepel D-350 Mentő

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ezzel a felépítménnyel csak mentő volt?

Üdv: kamovos
Mauro 508144 2012. január 28. 16:15
Válasz erre
sziasztok! mivel nincs teljesen idevonatkozó topik ezért itt tenném fel a kérdést, lapozgattam a családi fotókat és volt egy ami eddig elkerülte a figyelmemet, Anyai Nagyapám látható rajta harckocsizóként, én már sajnos nem ismertem őt, és mivel erről nem is igazán tudtam eddig, így Nagyanyámat sem tudom erről megkérdezni, Édesanyám szintén nem tud róla semmi konkrétumot, van esetleg valami adatbázis ahol utána lehetne keresni, nagyapám 1935-ben született, gondolom az 50-es évek közepén kellett bevonulnia sorkatonának.
Jimbow 508143 2012. január 27. 15:33
Válasz erre
Nincs mit, volt egy ilyen kis "mini-projekt", hogy rámegyek az ismertebb teherautók alvázaira (is). Még hátra van a kétfajta Ural.

Üdv,

Ádám
specnaz78 508142 2012. január 27. 15:19
Válasz erre
Szia!

Az a lényeg, hogy van róla sok-sok szuper fotó. :-)

Még egyszer köszi a segítséget.

Üdv:specnaz78
Jimbow 508141 2012. január 27. 15:04
Válasz erre
Szia!

Nem, én néztem el a számot az elején és rosszul azonosítottam a listáról. Ez is DAC-665. Áttettem a helyére.

ÜDv!
specnaz78 508140 2012. január 27. 14:52
Válasz erre
Szia!

Igen. Köszönöm szépen. Ja összekevertem a Csepellel :-)

Üdv:specnaz78
Jimbow 508139 2012. január 27. 14:26
Válasz erre
Jimbow 508138 2012. január 27. 13:01
Válasz erre
SDC17543
SDC17543

Szia!

Ezt töltöm éppen fel, de a keceli kiírás szerint ez DAC-566... Ez is megfelel?

Üdv!
Jimbow 508137 2012. január 27. 09:40
Válasz erre
Szia!

Estig teszek fel a weboldalra, csináltam jó sokat Kecelen.

Üdv!
specnaz78 508136 2012. január 27. 09:36
Válasz erre
Sziasztok!

DAC 665 alváz, futóműről nincs valakinek képe?

Üdv:specnaz78
silent8 508135 2012. január 27. 06:43
Válasz erre
Új videó a kamaz páncélozott csapatszállítóról. Még a vezetőfülke ajtói is automatizált. Gombnyomásra nyílik/záródik...

www.youtube.com/watch
kopcos 508134 2012. január 26. 20:40
Válasz erre
Az új Grúz Didgori...
Személyes...inkább a csaj...:-Pwww.youtube.com/watch
páncélos 508133 2012. január 18. 23:02
Válasz erre
Kamovos 508132 2012. január 13. 21:42
Válasz erre
Gaz-52
Gaz-52

Szia Gabi!

Még jobban megnéztem!
GAZ-52 elejével tartom azonosnak.

üdv: kamovos
Kamovos 508131 2012. január 13. 21:34
Válasz erre
Szia Gabi!

Jobban megnéztem!
Erőteljesen a 130-as Zil-ből készített GAZ-ra hajdzik.

üdv: kamovos
Kamovos 508130 2012. január 13. 21:23
Válasz erre
Szia Gabi!

Az autó típusát nem vágom!
Amit alá raktak, az a DT-75-ös lánctalpas traktor futóműve.

Üdv: kamovos
Gabi 508129 2012. január 13. 21:18
Válasz erre
393897
393897

Sziasztok!

Facebookon találtam ezt a képet, ez valami román szerkezet lehet? A fülkéjéről arra tippelek, nekik volt hasonló teherautójuk, asszem korai Dac, vagy Roman.

Gabi
juge75 508127 2012. január 8. 04:50
Válasz erre
Törzsbusz 508126 2012. január 7. 23:26
Válasz erre
Szia!

A ponyva rajta maradt. A ponyvaváz működésének így volt logikája. A ponyva hátsó ajtók utáni része egy szegéllyel fixre volt rögzítve, pont emiatt.
Jimbow 508125 2012. január 7. 23:14
Válasz erre
Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a GAZ-69(A) változaton ha a ponyvát nem használták, hátrahajtották a vázát, de le is szedték róla a ponyvát, vagy az ottmaradt, "felgyűrve"?

Köszönöm!
Törzsbusz 508124 2012. január 7. 20:17
Válasz erre
Természetesen. Ezekben a pillanatokban a fülke padlózatával "kínlódok". :-)
lacipapa 508123 2012. január 7. 19:49
Válasz erre
Kiváncsian várom,bublikálod,majd?
Törzsbusz 508122 2012. január 7. 18:48
Válasz erre
Készül,készül...most is az 1/35-ön dolgozok! (D-344)
juge75 508121 2012. január 7. 15:41
Válasz erre
Farkas469 508118 2012. január 7. 15:19
Válasz erre
lacipapa 508117 2012. január 7. 15:18
Válasz erre
Farkas469 508116 2012. január 7. 15:17
Válasz erre
lacipapa 508115 2012. január 7. 15:16
Válasz erre
Szia!
Csepel D-344, 1:35-ben nem létezik?Nincs tervben?
Laci
Farkas469 508114 2012. január 7. 15:08
Válasz erre
Csepel_D-344_06
Csepel_D-344_06
486240_40565_Kecel_2010_117
486240_40565_Kecel_2010_117
DSCN1222
DSCN1222
UAZ-452
UAZ-452
uaz-469
uaz-469
800px-Tatra_813_KOLOS_1
800px-Tatra_813_KOLOS_1

Sziasztok!

Egy ismerösöm piackutatást végezne, hogy lenne igény az alábbi járművekre 1/24-ben(!) 3D technológiával készülne.
Árat nem tud még mondani, mert füügg pl. a darabszámtól is.
Csepel 344
Csepel D-566
Ural-4320
Uaz-452
Uaz-469
Tatra 813

farkas469@gmail.com
Gabi 508113 2012. január 6. 21:02
Válasz erre
Szia!

Te mindig meg tudod lepni az embert a kincsieddel, nem semmi, hogy ilyen változat is volt! Esetleg létezik ez még valahol gyűjtőnél, vagy gyűjteményben, vagy az enyészeté lett?

Gabi
Törzsbusz 508112 2012. január 6. 18:39
Válasz erre
130 pk-i
130 pk-i

És ebből a változatból viszont csak 1 db. készült. Üdv!
Törzsbusz 508111 2012. január 6. 18:29
Válasz erre
Üdv!

Csepel -130. A kezdeti időszakban a 130-as típus két féle motor-üzemmódban készült el. A próbák és bemutatók során a külső megkülönböztetés jellemző jegye volt, hogy a B jelű,tehát benzinüzemű változatot szögletes, míg a D, tehát diesel változatot íves sárvédőkkel látták el. Az MN elöljárói a benzinüzem mellett döntöttek, mindazonáltal a szögletes sárvédő gyártása egyszerűbb megoldásnak tűnt. Ettől függetlenül az előre legyártott íves sárvédőket elsősorban a zárt felépítményű változatoknál használták fel.
Kamovos 508110 2012. január 5. 22:24
Válasz erre
B-130 04
B-130 04

Ez pedig az íves sárvédős.
Még mielőtt valaki kérdezné.
Miért van másik is?

Üdv: kamovos
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.