<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Wrecker | Adatlap | 508222 | 2012. március 19. 08:56 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508221 | 2012. március 19. 08:30 | ![]() | |
Szia Bogyi Barátom! Köszönöm a képeket! Azt hiszem az 5-ös, és 6-os képek némi segítséget adtak! Nekem így sikerült megcsinálni ahogy ezeken a képeken van. Aztán majd meglátjuk, tényleg olyan-e mint kéne! :) Ha esetleg valaki látott már ilyent az mondja meg, hogy hasonlít-e az eredetire. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508220 | 2012. március 19. 07:55 | ![]() | |
Szia Wrecker! Csepel B-350 15KvA teljesítményű erőközpont gépkocsinak volt ilyen felépítménye. Ezt viszont Csepel D-344-nek nézem. Üdv: kamovos | |||||
Bogyi | Adatlap | 508219 | 2012. március 18. 17:46 | ![]() | |
Szia Kamovos! Remélem tudok segíteni, a képek a Csepeles sorozat könyveiből valók: D344-346 és D350-352, benne a keresett sebesültszállító másik oldalának és belsőterének fotóival. Voálá: | |||||
Wrecker | Adatlap | 508218 | 2012. március 17. 19:35 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508217 | 2012. március 17. 00:02 | ![]() | |
Farkas469 | Adatlap | 508216 | 2012. március 16. 10:25 | ![]() | |
Otto | Adatlap | 508215 | 2012. március 15. 11:52 | ![]() | |
Nekem 300-asnak tűnik | |||||
Kamovos | Adatlap | 508214 | 2012. március 15. 11:44 | ![]() | |
Sziasztok! A sebesült szállítót már nem keresem. Köszönöm a segítséget. De a tűzoltóval kapcsolatos kérdésemre még várom a segítséget. Ha esetleg valaki tudna róla valamit! Én Csepel B-300-nak néztem, a három tengelyes elrendezés miatt. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508213 | 2012. március 14. 19:57 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508212 | 2012. március 14. 19:48 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 508211 | 2012. március 13. 13:12 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 508210 | 2012. március 10. 13:34 | ![]() | |
Ha Törzsbusz,akkor CSEPEL :) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508209 | 2012. március 10. 12:53 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 508208 | 2012. március 9. 13:14 | ![]() | |
Ural-375 makett: www5b.biglobe.ne.jp/~TANK-GUY/Gallery02/CL-Ural375D/ural-05.jpg | |||||
lacipapa | Adatlap | 508207 | 2012. március 4. 19:18 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 508206 | 2012. március 4. 19:15 | ![]() | |
De volt, csak akkor még teherautó változatként üzemelt. A tányérnak (forgó állvány) útjában lett volna a magasító. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508205 | 2012. március 4. 12:03 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 508204 | 2012. március 4. 11:58 | ![]() | |
Szia Gabi! Ennek-Láma-nem volt eredetileg oldal magasítója?Köszi a képeket! | |||||
juge75 | Adatlap | 508203 | 2012. március 4. 11:05 | ![]() | |
Láma, de ez is platós Gaz-66. | |||||
Sennás | Adatlap | 508202 | 2012. március 4. 10:15 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 508201 | 2012. március 4. 09:57 | ![]() | |
Köszönöm! | |||||
Sennás | Adatlap | 508200 | 2012. március 4. 09:56 | ![]() | |
A nagy téglalap alakú sárvédőn | |||||
Sennás | Adatlap | 508199 | 2012. március 4. 09:54 | ![]() | |
Biztos hogy nincs de úgy rémlik kocka alakú és a (menet irr. szer.BALL oldalt)vezető oldalán van | |||||
lacipapa | Adatlap | 508198 | 2012. március 4. 09:40 | ![]() | |
Köszi,jó lesz,hátúlról is tudnál,már az elhelyezés miatt. | |||||
Sennás | Adatlap | 508197 | 2012. március 4. 09:01 | ![]() | |
1994:)de ettől gondolom még korábbi kellene. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508196 | 2012. március 4. 07:33 | ![]() | |
Szervusztok! Kérem,hogy aki tud segítsen- GAZ-66 (PLATÓS),honvédségi rendszámos, fényképek kellenének az új szerzeményhez. A lehető legkorábbi kellene! Köszi,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508195 | 2012. március 3. 08:53 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Most már biztos, hogy nem megyek Szolnokra. :( Köszönöm szépen a segítséged! Üdv: kamovos | |||||
Gabee | Adatlap | 508194 | 2012. március 2. 14:30 | ![]() | |
Köszönöm szépen, Páncélos! Nem tudom miért nem akadtam rá ezekre a neten, de mindegy is! Ezeken a képeken már sokminden látszik. Megegyszer köszi szépen! -Gabes- | |||||
páncélos | Adatlap | 508193 | 2012. március 2. 07:47 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 508192 | 2012. március 2. 07:45 | ![]() | |
Itt van még több kép (másról is): www.forum-auto.com/les-clubs/discussions-salon/sujet1058-1995.htm | |||||
páncélos | Adatlap | 508191 | 2012. március 2. 07:44 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 508190 | 2012. március 2. 07:40 | ![]() | |
Infóval nem, de egy kis segítséggel talán lehetek: denisovets.narod.ru/museum/museum_rvai/1ground/1ground.html | |||||
Gabee | Adatlap | 508189 | 2012. március 2. 07:32 | ![]() | |
Jó reggelt mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! 1:25-ben szeretnék építeni egy MAZ-7410-es nehéz vontatót. Sikerült kiderítenem, hogy a 7410 a MAZ-543-as átépített változata. A hátsó kerekek felfüggesztésében és távolságában tér el az alap verziótól és persze rövidebb a váz is. Próbáltam neten keresgélni, de nem, hogy adatok nincsenek, nagyon képek sem. Szemre úgy gondolom, hogy a hátsó tengely-és keréktávolság hajaz a MAZ-537-re de a felfüggesztés az más. Ha esetleg valaki tudna infóval szolgálni a hátsó tengelyről, azt nagyon megköszönném! Üdv: -Gabes- | |||||
G400CDI | Adatlap | 508188 | 2012. március 1. 22:22 | ![]() | |
Ez engem is érdekelne, kíváncsi vagyok, mi újság a Rábánál. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508187 | 2012. február 29. 22:48 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 508186 | 2012. február 29. 22:48 | ![]() | |
Üdv Kamovos! A hűtő Csepel hűtő aggregátja a fülke mögött, a felépítmény alatt bal oldalon van. FMG 67 fülke mögött lényeges dolgok nincsenek,egyből a felépítmény jön. P-1500-unk nincs, hűtő és kenyeres -sajnos legnagyobb bánatomra - nincs. De a hiányzók is orvosolhatók. Többi van. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508185 | 2012. február 29. 20:17 | ![]() | |
Szia juge75! Köszi a felajánlást! Kívánságlistám, röviden: Minden ami Csepel. :) Bővebben: Csepel D-344 körbe fényképezve. Az alvázra feltett dolgok, üzemanyag tartály, légtartály kanna tartók, kipufogó. Platóaljára szerelt szerszámos láda, vagy ládák. Csepel D-346 vízszállító és az üzemanyag szállító körbe fényképezve. Főképpen a fülke és a felépítmények közötti rész valamint a szűrő, és a tartályok teteje. Csepel FMG-67, és FMG-68 körbe fényképezve. Fülke és a felépítmény közötti rész, és a teteje. Csepel D-344 Kenyeres, és hússzállító, körbe fényképezve. Fontos lenne a hátsó ajtó, illetve a húsosnál a hűtő kompresszoros rész a fülke felett. Csepel D-344 P1500 Tűzoltó körbe fényképezve. Fontos lenne teteje, a tartályok környéke. A keceli változat érdekelne amit belinkeltem. Hát szerényen ennyi. :) Üdv: Kamovos Képeket a netről töltöttem le. | |||||
juge75 | Adatlap | 508184 | 2012. február 29. 19:17 | ![]() | |
Szólj, hogy miről kell kép, megoldom. Úgyis most jön át hozzám némi eszmecserére... | |||||
Kamovos | Adatlap | 508183 | 2012. február 29. 18:48 | ![]() | |
Szia Elektrolakatos Barátom! Ne fájdítsd a szívem Te, mer rád ugrok! :D Attól tartok, hogy ha esetleg lehetséges lenne ez a túra, akkor arra kevés lenne az idő. Ez egy olyan program, ami egy külön napot igényelne. :) Szerintem orgazmus közeli állapotba jutnék a sok Csepel láttán. :) Nem lennének elegek a tartalék memória kártyáim sem. Üdv: Kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508182 | 2012. február 29. 18:22 | ![]() | |
Albán díszszemle www.youtube.com/watch | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508181 | 2012. február 29. 09:54 | ![]() | |
Pedig kimehetnél Jani druszádhoz, és nézhetnél eredetiben is dolgokat! :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 508180 | 2012. február 29. 09:34 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Ez nagy segítség volt! Még akkor is, ha most csiszolhatom le a tetejéről a felesleget! :D De hát úgy kell nekem, minek voltam ilyen türelmetlen. :D Mondjuk csak 3mm-el készítettem nagyobbnak, a dobozomat mint kellene. :) Sajnos Szolnokot több okból is ki kell hagyjam. :( De talán móvári kiállításra eljutok. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508179 | 2012. február 28. 23:01 | ![]() | |
Üdv Kamovos! A kenyeres és hűtő egy magasságú, leszámítva azt,hogy a hűtés érdekében a hűtő változat teteje dupla lemezes. Ezek a változatok 16 cm-el magasabbak a hagyományos EZF-hez képest. Üdv! Jössz hétvégén Szolnokra? | |||||
Kamovos | Adatlap | 508178 | 2012. február 28. 11:00 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! A következőt szeretném kérdezni tőled! Csepel D-344 kenyeres felépítménye egy méretű a törzsbuszéval, vagy magasabb nála? Illetve, hogy a kenyeres és a húsos felépítménye egy méretben vannak-e? Válaszodat előre is köszönöm. Üdv:kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508177 | 2012. február 23. 13:02 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a Rajzokat. Ez nagyon király! Üdv:kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508176 | 2012. február 22. 22:19 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Most ezeket találtam: | |||||
Kamovos | Adatlap | 508175 | 2012. február 21. 22:58 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Engem csak, makettezés szempontyából érdekelnek a méretek. Azt látom, hogy a vízszállító tartálya rövidebb, de az átmérőjét nem tudom. Ügy tűnik mintha átmérőben, egyformák lennének kívülről. A vízszállítót, az üzemanyagtöltőt, és az FMG-67, FMG-68-at szeretném elkészíteni 1:72-ben. Képek akadnak, de rajzok, illetve pontos méretek nincsenek. :( Kecel meg sajnos "nem szomszéd faluja" Fehérvárnak. :( Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508174 | 2012. február 21. 22:42 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Űrtartalomra, alakra egyforma, méretre nem. Ráadásul a vízszállítónál kívül szigetelő héjazat épül. A vízszállítónál a dómtető elöl,.az üzánál középen helyezkedik el. Makettezés szempontjából is két teljesen különböző jármű. Üdv. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508173 | 2012. február 21. 14:49 | ![]() | |
Bocsss..66-os! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nem lehet, hogy ez egy Csepel D-352 ?
A Csepel D-344-nek már három ovális kivágás van a motorburkolaton, ezen viszont kopoltyúlemezes a kialakítás.
Esetleg méretileg megegyezik a két típus ?