<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
G400CDI | Adatlap | 508257 | 2012. március 29. 18:17 | ||
Freddy | Adatlap | 508256 | 2012. március 29. 10:30 | ||
A hatvanas évek végén ezeket az ágyúkat korszerűsítették, új kerék, másmilyen pajzs, stb. A ZiL-131-et is ekkortájt mutatták be a Szovjetunióban, szóval szerintem ha valaki ilyen kocsi után akarja akasztani, akkor át kell alakítani a korszerűsített változatra. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508255 | 2012. március 28. 20:06 | ||
Szia lacipapa! A kutyus miatt ne aggódj! :) Nem Ő kapott a lukasztóval! :) Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 508254 | 2012. március 28. 19:59 | ||
Inkább húzta. Vontatta a Zis és a Zil-is. | |||||
juge75 | Adatlap | 508253 | 2012. március 28. 19:58 | ||
lacipapa | Adatlap | 508252 | 2012. március 28. 19:41 | ||
Köszönöm, az építés csak a végső megoldás,ha nem kell senkinek! A kutyusért aggódom...ne bántsd,szegényt :) Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508251 | 2012. március 28. 18:19 | ||
Szia Freddy! Most járok egyet a kutyusommal, aztán ha hazajöttem, adok neki a lukasztóval, utána meg "körbe" reszelem. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508250 | 2012. március 28. 18:16 | ||
Szia lacipapa! Szerintem simán utána akaszthatod a Zil-157-nek. Azt nem tudom, hogy nálunk a Zil -131 húzta-e! De szerintem vannak itt Tüzérek akik ezt jobban tudják nálam! Holnap megnézem a Díszszemléket, valamelyiken mintha láttam volna! Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508249 | 2012. március 28. 17:59 | ||
És ha csak simán kimarod a tetejét? Belefúrsz, hobbi maróval kiszeded a nagyját, aztán tűreszelővel letisztázod? | |||||
lacipapa | Adatlap | 508248 | 2012. március 28. 17:49 | ||
Szervusz János! Az ágyúra gondoltam.Egy csere -berés makett mellé kaptam,de nem illik bele a projektembe:)A katonákat (kezelőket)felhasználtam.Hirdettem,de nem mozdult rá senki. Egy Italeri,No 349,SU-122 Howitzer-ről van szó.Gondoltam,ha nem kell senkinek,össze rakom és valamelyik teher mögé akasztom,ha volt nekünk ilyen. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508247 | 2012. március 28. 17:41 | ||
Szia Törzsbusz! Sejtettem! Ez az én formám! :D Eddig a képen látható állapotig jutottam vele, mikor elégedetten hátra dőltem a székbe, és nagyon büszke voltam magamra. :( Most meg kicsit szomorú vagyok, de holnap csinálok egy másikat! :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508246 | 2012. március 28. 17:30 | ||
Szia lacipapa! Attól még, hogy a Zil-157 vagy Zil-131 nem huzigálta, még megépítheted! Bár én most úgy érzem mintha, Te nem a SU-122 rohamlövegre, hanem egy 122mm-es ágyúra gondoltál. Ezért én be teszek róla egy képet nehogy el beszéljünk egymás mellett! A 122mm-es ágyút, simán húzza a Zil-157, és a Zil-131 is. Ha Te most a II.Vh-s 122-re gondolsz az húzta a Zis-5 és a Zis-6 is. Na most akkor, Te a képeken lévők közül melyikre gondoltál? Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508245 | 2012. március 28. 16:03 | ||
Szia! Köszönöm,akkor nem tartom meg (a löveget). üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508244 | 2012. március 28. 16:01 | ||
Szia lacipapa! Hm... Hát... A SU-122 31-32 tonna körüli súlyát gumikerekessel vontatni terepen... Eredetileg olyan 375Kw körüli motor mozgatta. A Zil-175 és a Zil-131 ennél jóval gyengébbek. Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508243 | 2012. március 28. 12:42 | ||
Üdvözlet mindenkinek! Kérdésem volna,hogy a MN-ben volt-e rendszeresítve a SU-122-es löveg? Ha ige,vontathatta-e a ZIL-157K,vagy ZIS-131? Esetleg,erről fénykép volna? Köszönöm,üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508242 | 2012. március 28. 12:30 | ||
Üdv Kamovos! Igen, a legteteje is üvegből volt. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508241 | 2012. március 27. 10:40 | ||
Szia Törzsbusz! Köszi a választ! A 350-es tetején lévő Irányító "torony" teteje is üvegből volt? Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508240 | 2012. március 27. 10:37 | ||
Köszönöm a képet! Jól látom, hogy ez Ural? A netes képek alapján a Dnyeprnek nem volt teleszkópos az első villája. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508239 | 2012. március 27. 10:19 | ||
Üdv Kamovos! Olyan repirányító, amely D-344 Ezf-ben készült volna és elkülönbözik az alapkivitel küllemétől,olyan nem volt. | |||||
kopcos | Adatlap | 508238 | 2012. március 27. 10:15 | ||
Szia,laposalátét! Kis Off-Road ...hömmm jó kis gép volna hozzá...:-P . | |||||
kopcos | Adatlap | 508237 | 2012. március 27. 10:09 | ||
Szia. Hát ha jól számolom...:-) mert a tavalyi elmaradt.A Minisztérium lemondta. Eltolták az időpontot és már egyeztetik az újat. Úgy hogy azóta figyelem a Hungexpo honlapját. És a páncélozott Rába és felépítménye nyárra kell hogy elkészüljön Júni.30-ig. Ezeket meg ki kell vinni mindenképp bemutatni!Plusz a többi ,,apróságot"...:-P De a változtatás jogát fent tarják. Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508236 | 2012. március 27. 08:13 | ||
Szia Bogyi Barátom! Nem! Én ilyenre gondolok mint a képen látható! Ez 350-es, és én 344-ben kérdezem, hogy volt-e ilyet? Üdv: kamovos Ui: képeket az Google-ről töltöttem le. | |||||
SIG | Adatlap | 508234 | 2012. március 26. 22:23 | ||
Szia Freddy ! Nem tudom, hogy pont ilyenre gondoltál-e, de itt Faterom és a beteg haverja vigyázza a technikát, a Magyar Néphadsereg színeiben :) Tudomásom szerint ez egy Ural vagy Dnyepr (ki hogyan szereti :S)... Üdv | |||||
Bogyi | Adatlap | 508233 | 2012. március 26. 21:57 | ||
Szia Kamovos! Telepített rádiórelé állomásra gondolsz? Ez egységes zárt felépítményű 344-esen volt, legalábbis a már idézett Csepeles könyv 49. oldalán. | |||||
Freddy | Adatlap | 508232 | 2012. március 26. 21:49 | ||
Sziasztok! Ural motorbicikliről a magyar hadseregben van valakinek képe? | |||||
laposalátét | Adatlap | 508231 | 2012. március 26. 20:30 | ||
Szia,kopcos!Én azt kívánom,hogy élesben senkinek ne kelljen kipróbálnia,az senkinek nem lenne jó.Valami havas-sáros-dagonyás-árokmászos-lejtőncsúszós próbára gondoltam:-)))Persze rakottan,meg üresen. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508230 | 2012. március 26. 14:37 | ||
Kamovos | Adatlap | 508229 | 2012. március 26. 13:38 | ||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy Csepel D-344-ben, volt-e olyan (Repülés)irányító kocsi, mint amilyen a Csepel B-350 volt? Üdv: kamovos | |||||
kopcos | Adatlap | 508228 | 2012. március 23. 20:03 | ||
Sziasztok. Szia laposalátét!Szerintem ezt már kipróbálhatod a legközelebbi C+D kiállításon. Valószínű ezt már kiviszik mert most maradt el Novemberben. Ha az éles kipróbálást meg szerintem mellékeljük...addig jó..:-) Futóművet sajnos még nem,de valószínű egyedi sok-sok Rába alkatésszel. Még nincs róla infó.A 6x6-ra kíváncsi leszek milyen lesz mi lesz belőle csapatszállító,rakétahordozó...stb.Idáig csak 15 féle változata lehet kb. | |||||
laposalátét | Adatlap | 508227 | 2012. március 23. 18:07 | ||
Sziasztok! Szia,kopcos!Én szívem szerint már kipróbálnám,főleg egy 6x6 változatot.Azt nem tudod,hogy milyen futóművet tettek alá? | |||||
juge75 | Adatlap | 508226 | 2012. március 23. 16:54 | ||
Apa-5D 1/35 légijármű indító átalakító, ICM/Zvezda URAL készletekhez-előrendelhető (kedvezménnyel). 3 orosz, 1 lengyel, 5 magyar jármű jelzéseivel. Ural-375 átalakító hamarosan! Részletek a honlapon: hadmodels.com/ | |||||
kopcos | Adatlap | 508225 | 2012. március 21. 14:25 | ||
kopcos | Adatlap | 508224 | 2012. március 21. 14:20 | ||
Sziasztok. Felkerült a gyártó honlapjára a Komondor 4x4 sok új képe. Illetve a majdnem/vagy végleges pót páncéllal ellátott változatról is. Szerintem ez már odavág bármelyik nyugati változatnak is...:-)respirator.hu/img/komondor_photogalery/index.php | |||||
Kamovos | Adatlap | 508223 | 2012. március 19. 09:43 | ||
Szia Wrecker! De igen! A motor borító lemeze, olyan mint a Csepel D-352-é. A felépítménye tulajdonképpen bármi lehet. Amit elsőre írtam, annak baloldalon a felépítmény elülső részénél kéne, hogy legyen egy ablak is. De nincsen. :( Kicsit körbe kéne járni, és benézni a hátsó ajtaján, akkor pontosabban be lehetne határolni a típust. :) Üdv: kamovos | |||||
Wrecker | Adatlap | 508222 | 2012. március 19. 08:56 | ||
Üdv Kamovos ! Nem lehet, hogy ez egy Csepel D-352 ? A Csepel D-344-nek már három ovális kivágás van a motorburkolaton, ezen viszont kopoltyúlemezes a kialakítás. Esetleg méretileg megegyezik a két típus ? | |||||
Kamovos | Adatlap | 508221 | 2012. március 19. 08:30 | ||
Szia Bogyi Barátom! Köszönöm a képeket! Azt hiszem az 5-ös, és 6-os képek némi segítséget adtak! Nekem így sikerült megcsinálni ahogy ezeken a képeken van. Aztán majd meglátjuk, tényleg olyan-e mint kéne! :) Ha esetleg valaki látott már ilyent az mondja meg, hogy hasonlít-e az eredetire. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508220 | 2012. március 19. 07:55 | ||
Szia Wrecker! Csepel B-350 15KvA teljesítményű erőközpont gépkocsinak volt ilyen felépítménye. Ezt viszont Csepel D-344-nek nézem. Üdv: kamovos | |||||
Bogyi | Adatlap | 508219 | 2012. március 18. 17:46 | ||
Szia Kamovos! Remélem tudok segíteni, a képek a Csepeles sorozat könyveiből valók: D344-346 és D350-352, benne a keresett sebesültszállító másik oldalának és belsőterének fotóival. Voálá: | |||||
Wrecker | Adatlap | 508218 | 2012. március 17. 19:35 | ||
Kamovos | Adatlap | 508217 | 2012. március 17. 00:02 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508216 | 2012. március 16. 10:25 | ||
Otto | Adatlap | 508215 | 2012. március 15. 11:52 | ||
Nekem 300-asnak tűnik | |||||
Kamovos | Adatlap | 508214 | 2012. március 15. 11:44 | ||
Sziasztok! A sebesült szállítót már nem keresem. Köszönöm a segítséget. De a tűzoltóval kapcsolatos kérdésemre még várom a segítséget. Ha esetleg valaki tudna róla valamit! Én Csepel B-300-nak néztem, a három tengelyes elrendezés miatt. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508213 | 2012. március 14. 19:57 | ||
Kamovos | Adatlap | 508212 | 2012. március 14. 19:48 | ||
kopcos | Adatlap | 508211 | 2012. március 13. 13:12 | ||
lacipapa | Adatlap | 508210 | 2012. március 10. 13:34 | ||
Ha Törzsbusz,akkor CSEPEL :) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508209 | 2012. március 10. 12:53 | ||
páncélos | Adatlap | 508208 | 2012. március 9. 13:14 | ||
Ural-375 makett: www5b.biglobe.ne.jp/~TANK-GUY/Gallery02/CL-Ural375D/ural-05.jpg | |||||
lacipapa | Adatlap | 508207 | 2012. március 4. 19:18 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Erről a Rábáról lehet már tudni valami bővebbet?
Üdv.: G400CDI