<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
uazos | Adatlap | 508271 | 2012. április 4. 16:05 | ||
Hello Farkas469. Mostanában nem raktál képet az uaz-ról, hogy állsz már vele ? | |||||
PETI | Adatlap | 508270 | 2012. április 4. 13:20 | ||
Sziasztok! S.O.S-ben meg tudnátok mondani nekem, hogy a darus Zil-130-asnak mennyi a teherbírása? Előre is köszi! Üdv | |||||
Jimbow | Adatlap | 508269 | 2012. április 3. 14:38 | ||
Sziasztok! A Komondor várhatóan megtekinthető lesz áprilisban a rendőrnapon (pontos dátumot tud valaki?) és később a múzeumok éjszakáján is. Üdv! Ősszel talán eljutok az üzembe is fotózni :) | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 508268 | 2012. április 2. 17:14 | ||
Hello!Volt valaki hétvégén a motorkiállításon?Kint volt a Komondor! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508267 | 2012. március 31. 19:50 | ||
Szia Törzsbusz! Csak, nehogy jó Magyar szokás szerint, Csepel a lánctalpas lövész páncélos, PSZH tovább fejlesztet 3 tengelyes, vagy a 4 tengelyes PSZH-2 sorsára jussanak. Most már én is szeretnék látni valami modern, Magyar gumikerekes páncélost, amivel kimehetünk, a tűzvonalba, és ismét bizonyíthatunk a világ előtt. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508266 | 2012. március 31. 18:05 | ||
charles | Adatlap | 508264 | 2012. március 31. 16:08 | ||
Szia silent8! Ez egy érdekes terepszín, így el tud rejtőzni a csipkebokorban, rosszabb esetben a meggy fán. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508263 | 2012. március 31. 02:04 | ||
Egy hadiipari fejlesztés alapszükséglete természetesen a pénz, azonban önmagában nem szándék kérdése. Egy fejlesztés, egy új eszköz kifejlesztését tervcél előz meg amelyben meghatározzák az alaprendeltetést, és előírják az előzetes harcászati -műszaki paramétereket. Más az,amikor valamelyik cég mindettől függetlenül kialakít,kifejleszt egy eszközt, majd bemutatja a lehetséges alkalmazónak, szüksége lehet-e rá amennyiben van rá forrás. Az új magyar hadiipar elsősorban a Rábára épül mint tradicionális autógyár, amelyek nagy múlttal és kultúrával rendelkezik a katonai-és harcjárműgyártás terén. Borítékolható, hogy ki lehet a befutó. És akkor nem mindegy ki milyen kapcsolatot ápol a döntéshozatallal például. Tehát örülhetünk,hogy van új magyar fejlesztés,ezáltal kezdeményezés,de azért mert elkészült egy alapvetően még nem is mintapéldány szintű jármű az még önmagában vajmi kevés...szerintem. | |||||
silent8 | Adatlap | 508262 | 2012. március 30. 23:47 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508261 | 2012. március 30. 22:35 | ||
A KOMONDOR mindentől nagyon messze van és lehet,hogy távolodik is. A Rábát meg várjuk ki. :-) | |||||
kopcos | Adatlap | 508260 | 2012. március 30. 21:07 | ||
Nem sajnos.Még nem lehet semmit hallani róla.Hely,ember,mérnők gárda megvan rá csak pénz és szándék kérdése lenne.A labdát már feldobta múltkor Hende úr kérdés mikor és ki kapja el.De az is lehet már el is kezdték tényleg titokban.Én is nagyon várom...:-) nagyon kíváncsi lennék rá. | |||||
G400CDI | Adatlap | 508259 | 2012. március 30. 18:19 | ||
Szia! OK, ezt vágom, de korábban repkedtek olyan hírek, hogy a Rába titokban valódi harcjárművet fejleszt, azt hittem, arról van szó. Üdv.: G400CDI | |||||
kopcos | Adatlap | 508258 | 2012. március 30. 15:36 | ||
Szia G400CDI! Elvileg a egy továbbfejlesztett Rába H-14 az alapjármű. Amiket most vittek ki Afganisztánba.Páncélozva a fülkével. Hátrébb ezen az oldalon találsz róla képeket... A páncélozott felépítményt csinálják hozzá most. A Rába honlapján egy elnagyolt számítógépes fotó van csak még róla fent. www.raba.hu/jarmu/kutatas-fejlesztes.html | |||||
G400CDI | Adatlap | 508257 | 2012. március 29. 18:17 | ||
Szia kopcos! Erről a Rábáról lehet már tudni valami bővebbet? Üdv.: G400CDI | |||||
Freddy | Adatlap | 508256 | 2012. március 29. 10:30 | ||
A hatvanas évek végén ezeket az ágyúkat korszerűsítették, új kerék, másmilyen pajzs, stb. A ZiL-131-et is ekkortájt mutatták be a Szovjetunióban, szóval szerintem ha valaki ilyen kocsi után akarja akasztani, akkor át kell alakítani a korszerűsített változatra. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508255 | 2012. március 28. 20:06 | ||
Szia lacipapa! A kutyus miatt ne aggódj! :) Nem Ő kapott a lukasztóval! :) Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 508254 | 2012. március 28. 19:59 | ||
Inkább húzta. Vontatta a Zis és a Zil-is. | |||||
juge75 | Adatlap | 508253 | 2012. március 28. 19:58 | ||
lacipapa | Adatlap | 508252 | 2012. március 28. 19:41 | ||
Köszönöm, az építés csak a végső megoldás,ha nem kell senkinek! A kutyusért aggódom...ne bántsd,szegényt :) Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508251 | 2012. március 28. 18:19 | ||
Szia Freddy! Most járok egyet a kutyusommal, aztán ha hazajöttem, adok neki a lukasztóval, utána meg "körbe" reszelem. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508250 | 2012. március 28. 18:16 | ||
Szia lacipapa! Szerintem simán utána akaszthatod a Zil-157-nek. Azt nem tudom, hogy nálunk a Zil -131 húzta-e! De szerintem vannak itt Tüzérek akik ezt jobban tudják nálam! Holnap megnézem a Díszszemléket, valamelyiken mintha láttam volna! Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508249 | 2012. március 28. 17:59 | ||
És ha csak simán kimarod a tetejét? Belefúrsz, hobbi maróval kiszeded a nagyját, aztán tűreszelővel letisztázod? | |||||
lacipapa | Adatlap | 508248 | 2012. március 28. 17:49 | ||
Szervusz János! Az ágyúra gondoltam.Egy csere -berés makett mellé kaptam,de nem illik bele a projektembe:)A katonákat (kezelőket)felhasználtam.Hirdettem,de nem mozdult rá senki. Egy Italeri,No 349,SU-122 Howitzer-ről van szó.Gondoltam,ha nem kell senkinek,össze rakom és valamelyik teher mögé akasztom,ha volt nekünk ilyen. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508247 | 2012. március 28. 17:41 | ||
Szia Törzsbusz! Sejtettem! Ez az én formám! :D Eddig a képen látható állapotig jutottam vele, mikor elégedetten hátra dőltem a székbe, és nagyon büszke voltam magamra. :( Most meg kicsit szomorú vagyok, de holnap csinálok egy másikat! :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508246 | 2012. március 28. 17:30 | ||
Szia lacipapa! Attól még, hogy a Zil-157 vagy Zil-131 nem huzigálta, még megépítheted! Bár én most úgy érzem mintha, Te nem a SU-122 rohamlövegre, hanem egy 122mm-es ágyúra gondoltál. Ezért én be teszek róla egy képet nehogy el beszéljünk egymás mellett! A 122mm-es ágyút, simán húzza a Zil-157, és a Zil-131 is. Ha Te most a II.Vh-s 122-re gondolsz az húzta a Zis-5 és a Zis-6 is. Na most akkor, Te a képeken lévők közül melyikre gondoltál? Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508245 | 2012. március 28. 16:03 | ||
Szia! Köszönöm,akkor nem tartom meg (a löveget). üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508244 | 2012. március 28. 16:01 | ||
Szia lacipapa! Hm... Hát... A SU-122 31-32 tonna körüli súlyát gumikerekessel vontatni terepen... Eredetileg olyan 375Kw körüli motor mozgatta. A Zil-175 és a Zil-131 ennél jóval gyengébbek. Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508243 | 2012. március 28. 12:42 | ||
Üdvözlet mindenkinek! Kérdésem volna,hogy a MN-ben volt-e rendszeresítve a SU-122-es löveg? Ha ige,vontathatta-e a ZIL-157K,vagy ZIS-131? Esetleg,erről fénykép volna? Köszönöm,üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508242 | 2012. március 28. 12:30 | ||
Üdv Kamovos! Igen, a legteteje is üvegből volt. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508241 | 2012. március 27. 10:40 | ||
Szia Törzsbusz! Köszi a választ! A 350-es tetején lévő Irányító "torony" teteje is üvegből volt? Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508240 | 2012. március 27. 10:37 | ||
Köszönöm a képet! Jól látom, hogy ez Ural? A netes képek alapján a Dnyeprnek nem volt teleszkópos az első villája. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508239 | 2012. március 27. 10:19 | ||
Üdv Kamovos! Olyan repirányító, amely D-344 Ezf-ben készült volna és elkülönbözik az alapkivitel küllemétől,olyan nem volt. | |||||
kopcos | Adatlap | 508238 | 2012. március 27. 10:15 | ||
Szia,laposalátét! Kis Off-Road ...hömmm jó kis gép volna hozzá...:-P . | |||||
kopcos | Adatlap | 508237 | 2012. március 27. 10:09 | ||
Szia. Hát ha jól számolom...:-) mert a tavalyi elmaradt.A Minisztérium lemondta. Eltolták az időpontot és már egyeztetik az újat. Úgy hogy azóta figyelem a Hungexpo honlapját. És a páncélozott Rába és felépítménye nyárra kell hogy elkészüljön Júni.30-ig. Ezeket meg ki kell vinni mindenképp bemutatni!Plusz a többi ,,apróságot"...:-P De a változtatás jogát fent tarják. Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508236 | 2012. március 27. 08:13 | ||
Szia Bogyi Barátom! Nem! Én ilyenre gondolok mint a képen látható! Ez 350-es, és én 344-ben kérdezem, hogy volt-e ilyet? Üdv: kamovos Ui: képeket az Google-ről töltöttem le. | |||||
SIG | Adatlap | 508234 | 2012. március 26. 22:23 | ||
Szia Freddy ! Nem tudom, hogy pont ilyenre gondoltál-e, de itt Faterom és a beteg haverja vigyázza a technikát, a Magyar Néphadsereg színeiben :) Tudomásom szerint ez egy Ural vagy Dnyepr (ki hogyan szereti :S)... Üdv | |||||
Bogyi | Adatlap | 508233 | 2012. március 26. 21:57 | ||
Szia Kamovos! Telepített rádiórelé állomásra gondolsz? Ez egységes zárt felépítményű 344-esen volt, legalábbis a már idézett Csepeles könyv 49. oldalán. | |||||
Freddy | Adatlap | 508232 | 2012. március 26. 21:49 | ||
Sziasztok! Ural motorbicikliről a magyar hadseregben van valakinek képe? | |||||
laposalátét | Adatlap | 508231 | 2012. március 26. 20:30 | ||
Szia,kopcos!Én azt kívánom,hogy élesben senkinek ne kelljen kipróbálnia,az senkinek nem lenne jó.Valami havas-sáros-dagonyás-árokmászos-lejtőncsúszós próbára gondoltam:-)))Persze rakottan,meg üresen. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508230 | 2012. március 26. 14:37 | ||
Kamovos | Adatlap | 508229 | 2012. március 26. 13:38 | ||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy Csepel D-344-ben, volt-e olyan (Repülés)irányító kocsi, mint amilyen a Csepel B-350 volt? Üdv: kamovos | |||||
kopcos | Adatlap | 508228 | 2012. március 23. 20:03 | ||
Sziasztok. Szia laposalátét!Szerintem ezt már kipróbálhatod a legközelebbi C+D kiállításon. Valószínű ezt már kiviszik mert most maradt el Novemberben. Ha az éles kipróbálást meg szerintem mellékeljük...addig jó..:-) Futóművet sajnos még nem,de valószínű egyedi sok-sok Rába alkatésszel. Még nincs róla infó.A 6x6-ra kíváncsi leszek milyen lesz mi lesz belőle csapatszállító,rakétahordozó...stb.Idáig csak 15 féle változata lehet kb. | |||||
laposalátét | Adatlap | 508227 | 2012. március 23. 18:07 | ||
Sziasztok! Szia,kopcos!Én szívem szerint már kipróbálnám,főleg egy 6x6 változatot.Azt nem tudod,hogy milyen futóművet tettek alá? | |||||
juge75 | Adatlap | 508226 | 2012. március 23. 16:54 | ||
Apa-5D 1/35 légijármű indító átalakító, ICM/Zvezda URAL készletekhez-előrendelhető (kedvezménnyel). 3 orosz, 1 lengyel, 5 magyar jármű jelzéseivel. Ural-375 átalakító hamarosan! Részletek a honlapon: hadmodels.com/ | |||||
kopcos | Adatlap | 508225 | 2012. március 21. 14:25 | ||
kopcos | Adatlap | 508224 | 2012. március 21. 14:20 | ||
Sziasztok. Felkerült a gyártó honlapjára a Komondor 4x4 sok új képe. Illetve a majdnem/vagy végleges pót páncéllal ellátott változatról is. Szerintem ez már odavág bármelyik nyugati változatnak is...:-)respirator.hu/img/komondor_photogalery/index.php | |||||
Kamovos | Adatlap | 508223 | 2012. március 19. 09:43 | ||
Szia Wrecker! De igen! A motor borító lemeze, olyan mint a Csepel D-352-é. A felépítménye tulajdonképpen bármi lehet. Amit elsőre írtam, annak baloldalon a felépítmény elülső részénél kéne, hogy legyen egy ablak is. De nincsen. :( Kicsit körbe kéne járni, és benézni a hátsó ajtaján, akkor pontosabban be lehetne határolni a típust. :) Üdv: kamovos | |||||
Wrecker | Adatlap | 508222 | 2012. március 19. 08:56 | ||
Üdv Kamovos ! Nem lehet, hogy ez egy Csepel D-352 ? A Csepel D-344-nek már három ovális kivágás van a motorburkolaton, ezen viszont kopoltyúlemezes a kialakítás. Esetleg méretileg megegyezik a két típus ? | |||||
Kamovos | Adatlap | 508221 | 2012. március 19. 08:30 | ||
Szia Bogyi Barátom! Köszönöm a képeket! Azt hiszem az 5-ös, és 6-os képek némi segítséget adtak! Nekem így sikerült megcsinálni ahogy ezeken a képeken van. Aztán majd meglátjuk, tényleg olyan-e mint kéne! :) Ha esetleg valaki látott már ilyent az mondja meg, hogy hasonlít-e az eredetire. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508220 | 2012. március 19. 07:55 | ||
Szia Wrecker! Csepel B-350 15KvA teljesítményű erőközpont gépkocsinak volt ilyen felépítménye. Ezt viszont Csepel D-344-nek nézem. Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |