<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
lucky | Adatlap | 508372 | 2012. augusztus 25. 17:22 | ||
Annyit még hozzá, ha sima vízzel kezelt papírzsepi is formára köt. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508371 | 2012. augusztus 25. 16:47 | ||
Üdv Lacipapa! Nos...semmi ördöngösség. Ugyanúgy mint a pézsével,bár szerintem mindenki másképp csinálja. Én - miután nagyjából leszabtam - előbb átkenem akrilfestékkel csakis ecsettel. Ebben van pont a lényeg ugyanis, ezzel adok a lelendő ponyvának tartást adó \"keresztmetszetet\". Hosszirányba szoktam feltenni keresztbe a még festetlen de bógni vasakkal összeállított platóra úgy,hogy az elején és végén kissé behajtom elöl és hátul. Hosszabbra kell hagyni az oldalait, hogy a plató alatt meg tudd fogni a \"ponyvát\" és úgy - Én négy újjal kissé csomóba fogom - és igazgatom úgy és csak kicsit meghúzva,nehogy elszakadjon és igazgatom a vázra és lejtéseket igazítok közbe,hogy eredetibb legyen a ponyva esése. Közben csak már kívülről továbbra is átkenem akrillal. amikor kissé száraz, leszabom elejét és hátulját, és közben csak az akril festék ragaszt. Amikor teljesen megszáradt,akkor lehet csinosítani méretre szabni, az alját visszahajtani amikor is csak azt a rész vízzel benedvesítem ecset segítségével. az árnyalásokat színátmenettel ecsettel viszem fel, majd halvány ködöléses módszerrel pisztollyal. Hát nem tudom érthető volt -e. A kenyérpapírt két vagy három rétegben alkalmazom,mikor bekened egyből átázik, a víz viszi a festéket a többi rétegre és azonnal összetapad. Gyakorolni kell, a sokadik alakom után sem szokott mindig sikerülni. Hogy honnan a kenyérapapír? Abban viszed haza a kenyeret a boltból feltéve, ha nem szeletelt veszel. És még annyi,ha megnézed az Uralomat, nincs agyonkoszolva,koptatva mert nem életszerű még akkor sem,ha a kicsinyítésből adódó változásokat a szemnek arányossá,egzakttá kell tenni. Minden makettező itt cseszi el és ezért nem tetszik sok makett. besarazzák beködölik és életszerűtlen hatássá válik. No mindegy ez csak az én véleményem. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508370 | 2012. augusztus 25. 14:30 | ||
Szia Törzsbusz! Nagyon tetszik az Ural-od.Valami bővebbet tudnál irni arról a kenyér papir izéről.Szeretném kipróbálni.Hol keressem,hogy csináljam?Irhatod magánban is,de jó a fórum is,hát ha mást is érdekel. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508369 | 2012. augusztus 19. 17:44 | ||
Szia Farkas469! Reptereken volt többnyire honos. Nálunk ezekkel vitték ki a toronyépülettől a helikopterekhez a hajózó állományt. Illetve a torony épültből, a laktanyába ezzel járkáltak fel a szakágas is. (Diszpécser, időjelző) Meg mindenki aki akart. :D Annak idején (jó pár éve)próbáltam erre is rábeszélni akkor még barátom Balatont, de nem állt kötélnek, azóta letettem erről is. Valószínű nem is lesz soha. Üdv: kamovos | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508368 | 2012. augusztus 19. 13:33 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508367 | 2012. augusztus 17. 19:49 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508366 | 2012. augusztus 17. 19:46 | ||
...és szükségeltetne egy fülkeátalakító, és a kétoldali fellépő egyforma, mert az akku a jobb ülés alatt van. És akkor még jöhetne a sima 375-ös fülke ami nyitott ponyvatetős. | |||||
kopcos | Adatlap | 508365 | 2012. augusztus 17. 19:38 | ||
HADvezér | Adatlap | 508364 | 2012. augusztus 17. 19:24 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508363 | 2012. augusztus 17. 19:20 | ||
Gabi | Adatlap | 508362 | 2012. augusztus 17. 18:39 | ||
Sziasztok! Nagyon szép mindkét Ural, gratulálok hozzá! Törzsbusz! Nagyon tetszik a ponyva, teljesen élethű lett. Gabi | |||||
juge75 | Adatlap | 508361 | 2012. augusztus 17. 16:28 | ||
Közben HADvezér barátom is befejezte az APA-5D-t, az elsőt, amit közösen raktunk össze (felépítmény és belső műszerfal az enyém volt, Ural és festés, végső munkák az övé). Az első lökhárítóra már készül a vonófej-szerűség, rézmaratás lesz. Az üzemanyag tank proto-példányai már az öntödében, a hozzá való rezek készen állnak, ahogyan a 375-ös átalakító készlet is. | |||||
juge75 | Adatlap | 508360 | 2012. augusztus 17. 16:21 | ||
Szép lett, hamarosan lesz hozzá üzatank-is! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508359 | 2012. augusztus 17. 15:56 | ||
Üdv, Kedves Et-sak! Bár ugyan Tőlem nem megszokott, azért a mester faragáson túl én is makettezek (tem) néha és remélem fogok is. Nos itt egy régi munkám, ami 199óta várja ebben az állapotban a befejezést. (Mikor csináltam kimentem az erkélyre a napfogyatkozást megnézni. :-) ) Tehát egy Ural -4320 -ról van szó, mert engem -elsősorban csak az érdekel makett szintem, ami az MN-ben és MH-ban szolgált.Az Ural ami alapkészletben jelentősen torz és aránytalan. A fülkét majd 5 mm-el kell megemelni,hogy ne legyen annyira \"top-chop\" a bal oldali fellépőt össze kell zárni hátul a sárvédővel. Jobb oldalon a fellépőnél új akku doboz készült. A fülketetőt magam faragtam mert az eredeti szintén torz volt. A motorháztetőt 2-mmel kellet meghosszabbítani és át kellett szabni mert púpos volt. A fénycsökkentő ernyőt szétvágtam,hogy azt felnyitott állapotban rögzítsem. A kereke orosz műgyanta kerekek \'99-ből. A platót is gyógyítgattam, a hátfal \"magyaros\" kialakítású lett. A ponyva kenyérpapírból van mert én jobban esküszöm a kenyérpapírra mint a papír zsebkendőre. Összességében célom egy magyar Ural létrehozása,mert eszem ágában sincs olyan technikát nem magyarra csinálni makettben ami volt nálunk. Most majd a mesterdarabok között lesz néhány nap szünetem és véglegesítem a gépet. Köszönöm,hogy elolvastátok és megnéztétek! Meg hát azért is,hogy ne álljon a fórum! :-) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508358 | 2012. augusztus 13. 18:09 | ||
Uaz 469 A hasmagasság megnövekedése abból adódik,hogy az UAZ-469 úgynevezett portálhidas. | |||||
juge75 | Adatlap | 508357 | 2012. augusztus 13. 13:24 | ||
Úgy tudom, nálunk az Szovjet Déli-Hadseregcsoport használta. | |||||
juge75 | Adatlap | 508356 | 2012. augusztus 13. 13:22 | ||
A hasmagasság nőtt. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508355 | 2012. augusztus 13. 09:52 | ||
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani az UAZ-469 és 469B közti különbségeket? Vagy a kettő ugyanaz, csak trehányságból néha lehagyják a B betűt? Igazából a képeim miatt érdekel, hogy jól lettek-e elnevezve. Köszi, üdv! mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php | |||||
Sennás | Adatlap | 508354 | 2012. augusztus 12. 21:03 | ||
Béci | Adatlap | 508353 | 2012. augusztus 10. 07:14 | ||
Sziasztok! Eladók a képeken látható Ural modellek. Fém és műanyag, 1:43-as, eredeti Orosz modellek. A dobozaik megvannak. A nyergesből 2 db. egyforma van. Érdeklődni elsősorban telefonon lehet: 30/5399291 vagy ladasbeci@mailbox.hu Elnézést kérek, ha nem ide kellett volna, de itt talán többeket érdekelhet. Köszönöm! | |||||
Gabi | Adatlap | 508352 | 2012. július 27. 20:03 | ||
Sziasztok! Erről a találkozóról tud valaki bővebbet, milyen járművek várhatóak, és helyileg hol lesz? www.veteran.hu/esemenynaptar/view/1001/date/2012-08-04 Gabi | |||||
sanyi | Adatlap | 508351 | 2012. július 26. 10:58 | ||
Ez ütős volt!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 508350 | 2012. július 26. 08:02 | ||
Két Ural 4320-típusú teherautó találkozik egy telephelyen. Szia testvérem, mi történt veled? A gyártósor óta nem láttalak! Mire a másik: Képzeld, APA lettem! (Saját.) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508349 | 2012. július 25. 10:19 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm az ötleteket. A kenyreres, és a husos már készül. :) Nem tudom pontosan hány darab csepele készül majd. Eddig 12 van készen + 1 pótkocsi. Ezen kívül amik nen 344-es kb: 26 db van különböző készültségi szinten. Nem biztos, hogy mind elkészül, lehet lessz olyan is amire még rálépek. :D A D-344 jó lenne ha eltérők lennének kívülről. Mivel már össze raktam, és már csak külső változtatásokat tudok elkövetni, plusz dolgokat tudok még rá rakni! Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508348 | 2012. július 25. 08:02 | ||
Szervusz Törzsbusz! Diszkréten érdeklődöm,hogy a 344-es projekt (1:35)milyen stádiumban van? Tudhatnánk róla valami konkrétat? Üdv,Laci | |||||
denkmeyer | Adatlap | 508347 | 2012. július 25. 07:57 | ||
Sziasztok! A Haditechnika legutóbbi számában a Csepel 300-asról jelent meg egy cikk... d | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508346 | 2012. július 24. 16:12 | ||
Üdv Kamovos! Ha eltérő EZF-et akarsz építeni csinálj akku-töltőt, vagy gk. karbantartó műhely gk-t, (azon két kinyitható ablakkal több van a bódén) vagy esetleg kenyeres,vagy hűtő gk-t. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508345 | 2012. július 23. 18:51 | ||
Szia Elektrolakatos Barátom! Hát, ha két folyóval közelebb lenne, és nem kéne be menni a nagyfaluba is :) akkor oda ugranék. De így kicsit nehézkes számomra. :( Üdv:kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508344 | 2012. július 23. 18:49 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod. vétel :) Rá tapintottál a lényegre! A külső eltérések érdekelnek jobban! Bár már gondoltamrá, hogy mutatna egy kifordított makett. :D Jelenleg 3db normál EZF-em van, az egyik sebkötöző, a másik GK Javító, a harmadik Törzsbusz. De ha sikerül rátalálnom egy rádiós képére akkor azt is inkább annak építem. Üdv: kamovos | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508343 | 2012. július 23. 17:08 | ||
Te Jani, azt hiszem ki kéne menned Janihoz szolnokra, és fotózni! :-P | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508342 | 2012. július 23. 16:08 | ||
Törzsbusz jelentkezik vétel...A műhelykocsi bakdaruja a felépítményen hátul az oldalsátor aluváz - tartójában volt elhelyezve...vétel...A \"flasnyicu\" a felépítményben volt tárolva...vétel.. Ha a kérdés inkább arra irányulna...vétel...mik a megkülönböztető jegyek a normál EZF-hez képest, akkor mindenképp a bal hátsó kerék előtt a kapcsolószekrény és a generátor. továbbá a fülke tetején a híddeszkán - az oldalsátor mellett - a 4db. emelőbak málházva...vétel...jelentem befejeztem. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508341 | 2012. július 23. 10:29 | ||
Kamovos hívja Törzsbuszt! Törzsbusz jelentkez. Vétel! Az lenne a kérdésem, hogy a Csepel D-346 Gk Műhelykocsikon kívül mik voltak elhelyezve, és hol? (Emelő gémje, csörlő (Flasencug) Ládák) Válaszodat előre is köszönöm! Üdv: kamovos | |||||
sárkányos | Adatlap | 508340 | 2012. július 17. 12:33 | ||
Szeva Lali. Az első tuti , hogy hűtő konténer a rácsozat mögött van a hűtőberendezés. A másodikat passzolom. Üdv | |||||
Lali_1985 | Adatlap | 508339 | 2012. július 17. 12:24 | ||
HADvezér | Adatlap | 508338 | 2012. július 6. 07:48 | ||
juge75 | Adatlap | 508337 | 2012. július 4. 03:53 | ||
H.A.D. APA-5D átépítő készlet ICM/Revell 1/35 Ural 4320 maketthez már kapható! Magyar, Ukrán, Orosz, Lengyel jelzésekkel a matricaíven, nagyon szép műgyanta öntvényekkel és 5 lapnyi fotó maratott alkatrésszel! Bővebb információk és képek: hadmodels.com/magyar/termekek.html | |||||
kopcos | Adatlap | 508336 | 2012. július 3. 20:07 | ||
Már kintieken fent vannak... | |||||
kopcos | Adatlap | 508335 | 2012. július 3. 19:59 | ||
lacipapa | Adatlap | 508334 | 2012. június 17. 21:33 | ||
Köszönöm!(majd hozza jézuska?) | |||||
Jimbow | Adatlap | 508333 | 2012. június 17. 21:30 | ||
Szia! Ha minden igaz, lesz tornyuk, Browning-okkal. Ha megérkeznek. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508332 | 2012. június 17. 13:10 | ||
Szia! Ez lesz még tovább \"öltöztetve\",vagy így ahogy van \"mehet\"? Laci | |||||
Jimbow | Adatlap | 508331 | 2012. június 16. 21:47 | ||
Sziasztok! Készítettem közel 60 külső-belső fotót az új KMZ-s Hummerekről: mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv! | |||||
kopcos | Adatlap | 508330 | 2012. június 11. 12:03 | ||
kopcos | Adatlap | 508329 | 2012. június 9. 13:33 | ||
Tatrapan...www.ppsvehicles.sk/English/products.html | |||||
Jimbow | Adatlap | 508328 | 2012. június 7. 21:36 | ||
Sziasztok! Valaki be tudna ide pillogni egy perce, hogy jók-e az elnevezések? Előre is köszönöm! mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv! | |||||
uazos | Adatlap | 508327 | 2012. június 7. 20:58 | ||
kopcos | Adatlap | 508326 | 2012. június 3. 20:07 | ||
Kamovos | Adatlap | 508325 | 2012. június 3. 14:19 | ||
Szia juge75! Köszi a linket! Közben elgondolkodtam, hogy miért nem a Google.ru-n kerestem először! :) Úgy tűnik, hogy mindent sötét zöldben kaptak. Vagyis ez nálam az XF-61. De az Airfix is így adja meg. :) Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 508324 | 2012. június 1. 13:09 | ||
Freddy | Adatlap | 508323 | 2012. június 1. 10:19 | ||
Én zöldre fogom festeni. Oroszoktól zsákmányolt Shermanról nem tudok. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |