<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Törzsbusz | Adatlap | 508410 | 2012. szeptember 11. 18:39 | ||
Brutál, pedig szegény nagyon ...ar konstrukció- persze erről nem ő tehet. :-) Előzmény: (508408) Törzsbusz 2012. szeptember 11. 18:36 | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508409 | 2012. szeptember 11. 18:38 | ||
Beszéljük rá Farkas469-et, csináljon mestert a KF-2 ből. Nekem nincs rá időm sajna. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508408 | 2012. szeptember 11. 18:36 | ||
Sennás | Adatlap | 508407 | 2012. szeptember 11. 18:15 | ||
Köszönöm Freddy! | |||||
Freddy | Adatlap | 508406 | 2012. szeptember 11. 17:48 | ||
Rendőrségi/határőrségi BTR-ek, amiket Iraknak adtunk. A tarka festéssel voltak nálunk (nem tudom, mennyit voltak éles használatban mondjuk), átadás előtt lettek átfestve sárgára (mint a T-72-esek). Korábban volt már szó róla a szovjet harcjárműves topikban, én arra emlékszem. | |||||
Sennás | Adatlap | 508405 | 2012. szeptember 11. 17:20 | ||
Lali_1985 | Adatlap | 508404 | 2012. szeptember 11. 14:42 | ||
KF2 felépítmény engem is érdekelne 1:35-ben Uralhoz... :) | |||||
DAC665 | Adatlap | 508403 | 2012. szeptember 11. 13:56 | ||
igazából teljesen mindegy a lényeg hogy a típus legyen DAC . | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508402 | 2012. szeptember 11. 01:42 | ||
Inkurrens képek? ( :-) ) Nos- a DAC-665T műhelykocsijának felépítménye a segédkerettel együtt szintén KF-2. (ebben: tb,ejegk,műhgk,több változat.) aztán a vízszállító665C és platós szinténa T változatból. Ezzel kimerült az MN Dac gépjárművei. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508401 | 2012. szeptember 10. 18:56 | ||
Sziasztok! Ez a Kf-2-es felépitmény,1:35-ben,URAL-ra engem is érdekelne.Volna erről méreted? Van stirol lapom,meg kéne próbálni,csak számomra ismeretlen ez a gép.Annyi ponyvás van már,egy műhely kocsi,vagy vezetési pont jó lenne.Tudnátok ebben segiteni? Üdv,Laci | |||||
DAC665 | Adatlap | 508400 | 2012. szeptember 10. 18:43 | ||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508399 | 2012. szeptember 9. 21:15 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508398 | 2012. szeptember 9. 16:05 | ||
Azért lehet meg kéne csinálni újból,de le kéne önteni. Itthon valamennyire bizti volna rá igény. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508397 | 2012. szeptember 9. 16:04 | ||
Külföldön már csak azért sem lenne igény ebben a kivitelben,mert ez magyar! A KF sorozatú felépítmény család magyar gyártmány, a LABORMIM készítette. Egy orosz \"bódé\" mesterezése már esélyesebb külföldi piaci szempontból. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508396 | 2012. szeptember 9. 14:33 | ||
Igen ezért ítram nem lesz gyártásban, mert nincs rá kereslet. Kf-2-est magadnak kell megycsinálni vagy megcsináltatod valakivel. Üdv. | |||||
DAC665 | Adatlap | 508395 | 2012. szeptember 9. 13:19 | ||
SZIA FARKAS469 ! Sehol nem találkoztam még olyan felépítménnyel amin KF2-es konténer lenne csak olyannal amin vízszállító tartály van . Szeretnék egy ijen gépet összedobni ezért is érdeklődtem hogy van e ? Konténert hol lehetne összerakatni ? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508394 | 2012. szeptember 9. 10:06 | ||
Helló DAC665! Dac 665-t csak 1/72-ben lehet beszerezni Balaton Modell gyártja! Műhely kocsin Kf-2-es felépítmény van. Nem velószínű, hogy azzal lesz kiadva. (külföldön nincs rá igény!) Felépítményt csináltatnod kell valakivel.. Én már egyszer csináltam igaz 1/35-ben... Üdv. farkas469@gmail.com | |||||
DAC665 | Adatlap | 508393 | 2012. szeptember 9. 08:26 | ||
De nagy a hallgatás a fórumon ! | |||||
juge75 | Adatlap | 508392 | 2012. szeptember 8. 02:08 | ||
DAC665 | Adatlap | 508391 | 2012. szeptember 7. 21:28 | ||
DAC665c típusú műhelykocsi makettet gyárt valamelyik cég ? | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508390 | 2012. szeptember 7. 00:27 | ||
hááát...igazából van mit változtatni bár ugyan nem sokat,de az mind jellemző különbség külalak szempontjából. | |||||
mykman | Adatlap | 508389 | 2012. szeptember 6. 21:49 | ||
Igazabol a zvezdat(151) akarom feljavitani a trumpeter(157) alkatreszeivel , pl motor , kabin. Ezek csereszabatosak ? A hatso kerekeket eszrevettem de mas nem tunik fel nekem elsore. | |||||
DAC665 | Adatlap | 508388 | 2012. szeptember 6. 21:21 | ||
igy van nálunk volt mind a kettő d10 motorral szerelt ural nincs is több az országba belőlle | |||||
juge75 | Adatlap | 508387 | 2012. szeptember 6. 19:14 | ||
A Zis-ből lett a Zil. A Zis-151 hátsó kerekei duplák és vékonyak, a Zil-157-é vastagabb, és szólóban vannak a hátsó futóművön. | |||||
juge75 | Adatlap | 508386 | 2012. szeptember 6. 19:09 | ||
Zis 151 és a Zil-157 között elég sok a difi. Miért akarod a Trumpetert (Zil-157) feljavítani a Zvezda (Zis-151) készlettel? | |||||
mykman | Adatlap | 508385 | 2012. szeptember 6. 17:38 | ||
Koszi Juge75, A minosegerol tudni valamit ? nemelyik kepen a kerek eleg szabalytanannak tunik , valoszinu torzult ontoforma. Es meg 1 kerdes , mik az alapveto kulonbsegek a zil-151 es 157 kozt ? Pl ha veszek 1 italery/zvezda/revell 151 est tudom hasznalni feljavitani a trumpeter 157 es alkatreszeit ? | |||||
juge75 | Adatlap | 508384 | 2012. szeptember 6. 15:19 | ||
Az oruzsejnyik-fegyver készítő csinál ezzel a \"tyúkláb\" mintával kereket és felnit, 35-ben, de beszerezhetetlen nálunk. | |||||
mykman | Adatlap | 508383 | 2012. szeptember 6. 12:24 | ||
Sziasztok Nem tudja valaki ki csinal ilyen Zil 151 es kereket ? en.wikipedia.org/wiki/File:P-3_na_ZiS_151_RB.jpg | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508382 | 2012. szeptember 6. 10:03 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 508380 | 2012. augusztus 29. 20:48 | ||
az első vonó szem nem is vono inkább toló az apán.van róla fényképem.kár szórakozni a fotómaratással mert 3 vas lapból van csak.0,5-ös sztirol lapból kb 10 perc legyártani! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 508379 | 2012. augusztus 29. 20:44 | ||
szia 2000-ben voltam katona kecskeméten és a hh 93 95 -ös ural apával dolgoztam.szép lett a makett az egyen és váltó áram kábelek is teljesen élethűek.jól esett látni a bébit.további jó építést!kama3 diesel power! | |||||
TPilu | Adatlap | 508378 | 2012. augusztus 26. 20:07 | ||
Nálunk még a mentő is ilyen volt. A személyszállító változathoz pedig \"D\" kategóriás jogosítvány kellett. Személy szerint nem sírom vissza őket. | |||||
Freddy | Adatlap | 508377 | 2012. augusztus 26. 16:14 | ||
,,És még annyi,ha megnézed az Uralomat, nincs agyonkoszolva,koptatva mert nem életszerű még akkor sem,ha a kicsinyítésből adódó változásokat a szemnek arányossá,egzakttá kell tenni. Minden makettező itt cseszi el és ezért nem tetszik sok makett. besarazzák beködölik és életszerűtlen hatássá válik.\" Szerintem a sok sár meg por még oké, végülis koszolódnak a járművek. Ha időnként le is mossák őket, elég egy hosszabb menet földúton, és már nem látszik ki a porból-sárból. Túltolni inkább a rozsdát és a sérüléseket szokták, de azt viszont nagyon: pár hónapos (2. vh-s) illetve rendszeresen karbantartott (modern) harcjárművek úgy néznek ki, mintha évek óta elhagyatottan állnának. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508376 | 2012. augusztus 26. 15:13 | ||
Meriferi | Adatlap | 508375 | 2012. augusztus 26. 10:29 | ||
lacipapa | Adatlap | 508374 | 2012. augusztus 25. 17:32 | ||
Köszi,én is vizzel csináltam eddig,csak a pzs állaga más,puhább és szárazon nehezebb szabni.Nekem,de most kipróbálom a k.papirt is. Üdv,Laci | |||||
lucky | Adatlap | 508372 | 2012. augusztus 25. 17:22 | ||
Annyit még hozzá, ha sima vízzel kezelt papírzsepi is formára köt. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508371 | 2012. augusztus 25. 16:47 | ||
Üdv Lacipapa! Nos...semmi ördöngösség. Ugyanúgy mint a pézsével,bár szerintem mindenki másképp csinálja. Én - miután nagyjából leszabtam - előbb átkenem akrilfestékkel csakis ecsettel. Ebben van pont a lényeg ugyanis, ezzel adok a lelendő ponyvának tartást adó \"keresztmetszetet\". Hosszirányba szoktam feltenni keresztbe a még festetlen de bógni vasakkal összeállított platóra úgy,hogy az elején és végén kissé behajtom elöl és hátul. Hosszabbra kell hagyni az oldalait, hogy a plató alatt meg tudd fogni a \"ponyvát\" és úgy - Én négy újjal kissé csomóba fogom - és igazgatom úgy és csak kicsit meghúzva,nehogy elszakadjon és igazgatom a vázra és lejtéseket igazítok közbe,hogy eredetibb legyen a ponyva esése. Közben csak már kívülről továbbra is átkenem akrillal. amikor kissé száraz, leszabom elejét és hátulját, és közben csak az akril festék ragaszt. Amikor teljesen megszáradt,akkor lehet csinosítani méretre szabni, az alját visszahajtani amikor is csak azt a rész vízzel benedvesítem ecset segítségével. az árnyalásokat színátmenettel ecsettel viszem fel, majd halvány ködöléses módszerrel pisztollyal. Hát nem tudom érthető volt -e. A kenyérpapírt két vagy három rétegben alkalmazom,mikor bekened egyből átázik, a víz viszi a festéket a többi rétegre és azonnal összetapad. Gyakorolni kell, a sokadik alakom után sem szokott mindig sikerülni. Hogy honnan a kenyérapapír? Abban viszed haza a kenyeret a boltból feltéve, ha nem szeletelt veszel. És még annyi,ha megnézed az Uralomat, nincs agyonkoszolva,koptatva mert nem életszerű még akkor sem,ha a kicsinyítésből adódó változásokat a szemnek arányossá,egzakttá kell tenni. Minden makettező itt cseszi el és ezért nem tetszik sok makett. besarazzák beködölik és életszerűtlen hatássá válik. No mindegy ez csak az én véleményem. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508370 | 2012. augusztus 25. 14:30 | ||
Szia Törzsbusz! Nagyon tetszik az Ural-od.Valami bővebbet tudnál irni arról a kenyér papir izéről.Szeretném kipróbálni.Hol keressem,hogy csináljam?Irhatod magánban is,de jó a fórum is,hát ha mást is érdekel. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508369 | 2012. augusztus 19. 17:44 | ||
Szia Farkas469! Reptereken volt többnyire honos. Nálunk ezekkel vitték ki a toronyépülettől a helikopterekhez a hajózó állományt. Illetve a torony épültből, a laktanyába ezzel járkáltak fel a szakágas is. (Diszpécser, időjelző) Meg mindenki aki akart. :D Annak idején (jó pár éve)próbáltam erre is rábeszélni akkor még barátom Balatont, de nem állt kötélnek, azóta letettem erről is. Valószínű nem is lesz soha. Üdv: kamovos | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508368 | 2012. augusztus 19. 13:33 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508367 | 2012. augusztus 17. 19:49 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508366 | 2012. augusztus 17. 19:46 | ||
...és szükségeltetne egy fülkeátalakító, és a kétoldali fellépő egyforma, mert az akku a jobb ülés alatt van. És akkor még jöhetne a sima 375-ös fülke ami nyitott ponyvatetős. | |||||
kopcos | Adatlap | 508365 | 2012. augusztus 17. 19:38 | ||
HADvezér | Adatlap | 508364 | 2012. augusztus 17. 19:24 | ||
Farkas469 | Adatlap | 508363 | 2012. augusztus 17. 19:20 | ||
Gabi | Adatlap | 508362 | 2012. augusztus 17. 18:39 | ||
Sziasztok! Nagyon szép mindkét Ural, gratulálok hozzá! Törzsbusz! Nagyon tetszik a ponyva, teljesen élethű lett. Gabi | |||||
juge75 | Adatlap | 508361 | 2012. augusztus 17. 16:28 | ||
Közben HADvezér barátom is befejezte az APA-5D-t, az elsőt, amit közösen raktunk össze (felépítmény és belső műszerfal az enyém volt, Ural és festés, végső munkák az övé). Az első lökhárítóra már készül a vonófej-szerűség, rézmaratás lesz. Az üzemanyag tank proto-példányai már az öntödében, a hozzá való rezek készen állnak, ahogyan a 375-ös átalakító készlet is. | |||||
juge75 | Adatlap | 508360 | 2012. augusztus 17. 16:21 | ||
Szép lett, hamarosan lesz hozzá üzatank-is! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508359 | 2012. augusztus 17. 15:56 | ||
Üdv, Kedves Et-sak! Bár ugyan Tőlem nem megszokott, azért a mester faragáson túl én is makettezek (tem) néha és remélem fogok is. Nos itt egy régi munkám, ami 199óta várja ebben az állapotban a befejezést. (Mikor csináltam kimentem az erkélyre a napfogyatkozást megnézni. :-) ) Tehát egy Ural -4320 -ról van szó, mert engem -elsősorban csak az érdekel makett szintem, ami az MN-ben és MH-ban szolgált.Az Ural ami alapkészletben jelentősen torz és aránytalan. A fülkét majd 5 mm-el kell megemelni,hogy ne legyen annyira \"top-chop\" a bal oldali fellépőt össze kell zárni hátul a sárvédővel. Jobb oldalon a fellépőnél új akku doboz készült. A fülketetőt magam faragtam mert az eredeti szintén torz volt. A motorháztetőt 2-mmel kellet meghosszabbítani és át kellett szabni mert púpos volt. A fénycsökkentő ernyőt szétvágtam,hogy azt felnyitott állapotban rögzítsem. A kereke orosz műgyanta kerekek \'99-ből. A platót is gyógyítgattam, a hátfal \"magyaros\" kialakítású lett. A ponyva kenyérpapírból van mert én jobban esküszöm a kenyérpapírra mint a papír zsebkendőre. Összességében célom egy magyar Ural létrehozása,mert eszem ágában sincs olyan technikát nem magyarra csinálni makettben ami volt nálunk. Most majd a mesterdarabok között lesz néhány nap szünetem és véglegesítem a gépet. Köszönöm,hogy elolvastátok és megnéztétek! Meg hát azért is,hogy ne álljon a fórum! :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |