<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
akkokoko | Adatlap | 508579 | 2012. október 18. 10:12 | ||
charles | Adatlap | 508578 | 2012. október 17. 18:33 | ||
Sziasztok! Egy cserét szeretnék ajánlani. Ha valakinek mindegy, hogy a Trumpeter MAZ-537 készletéből melyiket építi meg, akkor adnám a 01006-s készletet ( MAZ-537 Last Prod. - magyar matricás ) a 00211-s készletben lévőért ( természetesen a ChMZAP-5247G nem kell ). | |||||
kopcos | Adatlap | 508577 | 2012. október 14. 16:04 | ||
Szia. Még az is lehet hogy az az alapja...de aránylag szélseb mint a többi ilyen jármű. | |||||
akkokoko | Adatlap | 508575 | 2012. október 12. 09:46 | ||
Szia! Megnéztem az itt és máshol ajánlott színeket. A RAL 3410 Yellow olive elég hasonlónak tűnik. Konkrétan MM-ben nem találtam egyezőt (én is azt használok), de a MM2050 (Olive Drab)a leghasonlóbb hozzá. Ebbe már ugye belefér az is, ahogyan többen is írták: nem volt két egyforma festés+ környezeti hatások. Talán segít ilyen esetekben: scalemodeldb.com/paintcharts/ral Felül csak azt hagyod kipipálva, amit tudsz.Ráklikkelsz a színre, a következő oldalon rányomsz a \"searc simular colors\"-ra a és feldobja a különböző gyártók leghasonlóbb színeit. Biztos lehet ennél több mindent is, de arra még nem jöttem rá. Biztos volt már: MH RAL6003 Olivgrün (tudomásom szerint) Üdv: akkokoko | |||||
akkokoko | Adatlap | 508574 | 2012. október 12. 09:29 | ||
silent8 | Adatlap | 508573 | 2012. október 11. 21:31 | ||
Szia! Eléggé billegősnek, borulékonynak tűnik. Olyan mint az unimog. Főleg a videó elején látszik. | |||||
kopcos | Adatlap | 508572 | 2012. október 11. 10:19 | ||
Komondor videó 2...www.youtube.com/watch | |||||
kopcos | Adatlap | 508571 | 2012. október 11. 10:19 | ||
Új Komondor videók...mégpedig 2 a honlapon meg van sok új kép pér új kép...www.youtube.com/watch | |||||
Pilota | Adatlap | 508570 | 2012. október 8. 21:14 | ||
juge75 | Adatlap | 508569 | 2012. október 8. 13:59 | ||
FS 24064 , Gunze H-078. | |||||
juge75 | Adatlap | 508568 | 2012. október 8. 13:55 | ||
Az olívasárgát jelöl (zöld) www.unitedcomposites.net/jointpages/RALcolours.htm Én határozottan sötétzöldre emlékszem. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508567 | 2012. október 8. 09:09 | ||
...de ha az eredeti színt szeretnénk megközelíteni, akkor a RAL 6014 lesz a leghasonlóbb. | |||||
juge75 | Adatlap | 508566 | 2012. október 8. 08:03 | ||
Keverni kell, de tudnod kell azt is, hogy a gyárból sem jött ki mind azonos szín árnyalatban. Képet nézz, és szemedre hagyatkozz. | |||||
páncélos | Adatlap | 508565 | 2012. október 8. 08:01 | ||
A Krazra és bármilyen magyar vonatkozású járműre, harcjárműre igaz az, hogy olyan festéket használj, ami neked tetszik, és az általad lemodellezett járműre a leginkább jellemző. Tehát a zöld bármely változatát. | |||||
Pilota | Adatlap | 508564 | 2012. október 5. 18:09 | ||
Sziasztok, tudnátok festékkódot adni Kraz 255B-hez (Néphadsereg, megkímélt állapot:) Lehet MM, Humbrol, Revell, Tamiya, bármi. Előre is köszi, üdv: pájlot | |||||
Maz | Adatlap | 508563 | 2012. október 4. 17:58 | ||
Na ezt a képet se tudnánk már összehozni. :-( Hol van már a kis alakulótér. | |||||
Maz | Adatlap | 508562 | 2012. október 4. 17:57 | ||
Szia DAC665! Néha már magam sem tudom. :-( Próbáltam ismét levelet írni, hátha átmegy. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508561 | 2012. október 3. 12:48 | ||
...és nagyon takaros kis szolgálati könyvem van hozzá, olyan méretrajzokkal, amik alkalmassá teszik a makettezésre. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508560 | 2012. október 3. 11:09 | ||
Helló! Neve: 52M mintájú, 50-es évek magyar technikai vívmánya. A fotón egyik ismerősöm felújított gulyáságyúja. Üdv. | |||||
Dolmi | Adatlap | 508559 | 2012. október 2. 18:14 | ||
Milyen gyártmány és mikori? | |||||
DAC665 | Adatlap | 508558 | 2012. október 1. 18:05 | ||
MAZ kolléga hová tűnt ? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508557 | 2012. szeptember 30. 20:57 | ||
vatya1 | Adatlap | 508556 | 2012. szeptember 29. 06:32 | ||
G400CDI | Adatlap | 508555 | 2012. szeptember 27. 22:04 | ||
Szia! Köszi az infót; most már csak egy kérdés nem tisztázott: mi is az a csotrogány, ami a lenti képen látható? ;-) Üdv.: G400CDI | |||||
Sennás | Adatlap | 508554 | 2012. szeptember 27. 14:36 | ||
Na ez gyönyörű.Ezeket a képeket én elmentem.Szépet építettél Törzsbusz!Gratula. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508553 | 2012. szeptember 27. 12:42 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508552 | 2012. szeptember 27. 12:38 | ||
Sennás | Adatlap | 508550 | 2012. szeptember 26. 20:12 | ||
Joci232!Csak fotózd már le a BS-3 ágyút vagy legalábbis a kerekét menyire \"jó-gyagyi\" a dobozban lévő.Köszi SENNÁS | |||||
Sennás | Adatlap | 508549 | 2012. szeptember 26. 20:09 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508548 | 2012. szeptember 26. 18:59 | ||
Különbség? Hát 41! :-) Na jó, bocs! nagyobb erőforrás, no meg az ehhez kapcsolódó fejlesztések. Nálunk ebből aztán volt jó pár darab a \'60-as- \'70es években. Küllemre nekem jobban bejön a kisebb kerekekkel, az önálló rácsos lámpafejekkel. | |||||
Freddy | Adatlap | 508547 | 2012. szeptember 26. 12:00 | ||
Tulajdonképpen mik a különbségek a KrAZ-214 és a 255 között? | |||||
Sennás | Adatlap | 508546 | 2012. szeptember 25. 20:09 | ||
Néz már még ilyen is van ezt Uralhoz használják? | |||||
Sennás | Adatlap | 508545 | 2012. szeptember 25. 20:02 | ||
Ja igen mookush KÖSZI!Beszéltem már még meg volt csak egyben adná:(úgy szebb meg jobb de a meg drága)pedig az kellesz mert már beszerezhetetlen európában. | |||||
mookush | Adatlap | 508544 | 2012. szeptember 25. 19:59 | ||
Ilyen gumikkal is teljesen rendben van... szerintem :) Igazán lehetne egy a polcomon. Sennás, nem te kerestél a múltkor BS-3-at? Pár hozzászólással a tiéd alatt árulta egy kolléga, meg is írtam a sorszámát. | |||||
Sennás | Adatlap | 508543 | 2012. szeptember 25. 19:50 | ||
joci232 | Adatlap | 508542 | 2012. szeptember 25. 19:49 | ||
már össze van rakva... :( | |||||
Sennás | Adatlap | 508541 | 2012. szeptember 25. 19:46 | ||
Sajna!Szia joci232!Gyorsba megkérdezem a BS-3 ágyúdat nem adod el? | |||||
joci232 | Adatlap | 508540 | 2012. szeptember 25. 19:42 | ||
A 214-nek eleve vékonyabb kereke van mint a 255-nek... így a vékonyabb lesz a készlethez is! | |||||
Sennás | Adatlap | 508539 | 2012. szeptember 25. 18:21 | ||
Sennás | Adatlap | 508538 | 2012. szeptember 24. 19:23 | ||
Szia Törzsbusz!Az a lényeg itt vagy.Sok mindent írtál elég megjegyezni.DE FELÍROK MINDENT!Az a kibúvó nyilás kicsit elgondolkodtató még keresek képet.Örülnék ha tennél fel pár \"ismeretlen\"képet.Én most ilyeneket találtam van ami volt már fent de legalább jó nagy képek.Úgy kerestem direkt D613.Illetve egy D350 tipus műszerfal? és egy fogalmam sincs milyen felépítmény. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508537 | 2012. szeptember 24. 12:14 | ||
Sennás, Azért van más helyen az ablaktörlő a két fülkén, mert az első változatnál (tetőkibúvós) a mellső ablakok nem nyithatók, ezért azokat oda építették, bár már akkor logikusabb lett volna fent mert a motor jobban elfér. A nyitott mellső szélvédő alapban megkövetelte. A műszerfal majdnem ugyanaz mint a 350-esé. A fülke oldalt az ajtó mögött hosszabb,azaz a hátfal oldalai a hosszabbak, mivel valamennyire bemegy a fülkébe a 6 hengeres Csé moci. van mindenféle rajzom,képem. Egy tetőkibúvó volt mindíg. Képen látható ugyan valami,ami szerintem a kinyitott fedél. tehát ismételten, a tetőkibúvós fülke elemeiből épült a 800-as fülkéje. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508536 | 2012. szeptember 24. 12:06 | ||
Üdv! Elnézést,jól el vagyok foglalva! Na sok minden volt itt CS-800-ról. Most nem olvastam vissza mindet de sorban visszafelé,meg amire emlékszem. Az első,hogy a D-és B-350 fülkéje indifferens, abban a tekintetben,melyik benzinüzemű,melyik diesel. A lényeg,hogy a legelső fülke a tetőkibúvós ami tulajdonképpen - szerkezetileg MÁVAG örökség. 1955-ben jelent meg a D-352 és a D-350 még gyártásban volt, ugyanakkor a késői D-350 széria már az új fülkével jött ki ami kisebb nagyobb módosításokkal 344-es fülke is lett. A Cs-800 fülkeszerkezete a korai 350-esével azonos: nem billenthető a mellső szélvédő és az egyéb, vizuálisan jól látható jelek a különbözőek közöttük a tetőkibúvó is. Megjegyzem, a tetőkibúvó vonatkozásában,hogy a civil változat is ezzel volt szerelve. Nem volt más, ráadásul az adott korban dominált, hogy a népgazdaságban futó járművek katonai célú felhasználása előtérben volt jelentősen. A Cs-800 fejlesztése titkos program volt. A licencbe megkapott YA-12 vontató alváza futóművei gyártása nem terjedt ki más államoknak továbbgyártásba történő adása az ilyen megállapodások ma is igen szigorú szabályok között jönnek létre. Most a pontos darabszám és gyártási időszak adatait meg kellene néznem amire nincs időm. A szovjet jelentősen korlátozta a hazai hadiipari termékek akár exportját is,ráadásul jól belei s szólt szinte mindig. Kizártnak tartom a szerzett licencjog további átadását 3.ország részére. Nem tartom logikusnak a jugoszláv exportot sem, bár 100%ban nem tudom alátámasztani. Tény,hogy akár a Cs-800 is a Magyar Néphadsereg ellátására került gyártásra.Az ismert exportokat lehet kár említenem ami D-442 és D-944- De minden más urbán legenda mint az.hogy a D-344 ből mennyi ment Kínába,mert például 1-se! 350,450,400,majd később a 750-esek valamelyik változata aztán - perszt többféle exportunk is volt, de jellemző típusokat soroltam fel az export db.szmá tekintetében. A Cs-800 konverzióját megcsinálom,lehet még idén. Mindjárt kész a 35 - ös D-344 fülke és az egyik vakmintát átalakítom illetve a motorháztetőt. Szerintem a plató max. 1 hét. Úgy készítem el,hogy esetleg más is hozzá jusson,ha át akarja építeni a YA-12 makettjét. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508535 | 2012. szeptember 24. 08:22 | ||
Sennás | Adatlap | 508533 | 2012. szeptember 23. 20:50 | ||
Akkor ez lesz a tuti!Inkább a B350 re hasonlít.Mintha ez kisebb lenne és a képen oldalt látszik a sarokban a \"lyuk\".Illetve a katonaira vágtak még egy kibúvót. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508532 | 2012. szeptember 23. 20:39 | ||
Szia Sennás! Szerintem a baloldali (szürke Csepel) D-350. A zöld pedig Csepel B-350. Ez utóbbi bizonyítása képen nézed meg a videót www.csanadi.hu/gyujtemeny.php Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 508531 | 2012. szeptember 23. 20:33 | ||
Át kell nézzem a könyveimet.Talán:) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508530 | 2012. szeptember 23. 20:29 | ||
Sennás | Adatlap | 508529 | 2012. szeptember 23. 20:15 | ||
Szia.Értelek csak az lenne a lényeg a 6 hengeres az bőven elfér a motorháztető alatt? Úgy tudom (ahogy az első képemen is látszik az eredeti Orosz gépen már a 4 hengeres is majdnem belóg a fülkébe). Más ezt most \"találtam\"de már kezdem elveszteni a fonalat.Miért nem egyforma a 2 kocsi?Ez a D350 fűlke -nem?ez kellene rá--majd?Miért van máshol az ablaktörlő,a zöldön van ott 2 lyuk a fenti sarokban,a zöldön már van tetőkibúvó. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508528 | 2012. szeptember 23. 20:06 | ||
Sennás | Adatlap | 508527 | 2012. szeptember 23. 19:41 | ||
Köszi Kamovos.Kezdetnek jó! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Csak jelezném, hogy a "Fotók" topikba raktam fel vegyes képeket magyar gépekről. Van köztük Kraz, Ural, Zil és Tatra is. Remélem hasznát tudjátok venni!
Üdv: akkokoko