<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
HtBalna | Adatlap | 510425 | 2011. szeptember 29. 15:15 | ||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510424 | 2011. szeptember 7. 10:52 | ||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510423 | 2011. szeptember 7. 10:50 | ||||||||||||||
Kíváncsi vagyok a Zvezda mikor dobja be az F2-es 1/72-es kicsinyítését. 1/48-ban és 1/100-ban megcsinálták - "gyakorlat" tehát már van benne. Azonnal életképes lenne a piacon. | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510422 | 2011. szeptember 7. 10:33 | ||||||||||||||
Amodel, da best ! és magyar festése is van :)) Na jóóó, a Fine Molds, de hát az nem occsó :( | |||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510421 | 2011. szeptember 5. 14:24 | ||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510420 | 2011. szeptember 5. 13:49 | ||||||||||||||
Szia Tibcsi, Néhány így hirtelen: Amodel Mastercraft Intech Bilek (ez talán Italeri újradobozolás) FineMolds Üdv, fidel | |||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510419 | 2011. szeptember 5. 12:30 | ||||||||||||||
Sziasztok, 1/72-ben ki gyárt Bf-109F-et? Mármint az Italerin (és a Helleren) kívül. :) Kösz: Tibcsi | |||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510418 | 2011. augusztus 31. 08:27 | ||||||||||||||
Szia! Van különbség a szegecstérképben az eltérő fegyverdekli és a különböző szerelőnyílások miatt. A Fókán egyébként is süllyesztett fejű szegecsek voltak, nem kidomborodóak. | |||||||||||||||||
miles | Adatlap | 510417 | 2011. augusztus 30. 23:53 | ||||||||||||||
Csak 1:48, ôs 1:32. Nekem 72-ben kellene, de marad a negativ... Érdekes, hogy a csehek azt irták, az 1:48-as léptékben, A4-es iven 8 méternyi szegecs van, mig az 1:32-esen 11 méter... | |||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 510416 | 2011. augusztus 30. 22:13 | ||||||||||||||
Itt az egyik forrás:www.hgw.webgarden.cz/hgw-rivets-free-lines, és itt a másik:www.archertransfers.com/SurfaceDetailsMain.html | |||||||||||||||||
miles | Adatlap | 510415 | 2011. augusztus 30. 20:49 | ||||||||||||||
hol lehet szegecsmatricát kapni? | |||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510414 | 2011. augusztus 30. 16:21 | ||||||||||||||
Sziasztok! Kicsit el vagyok havazva, és persze már a jövő nyárra szánt makettre csorgatom a nyálam, ugyanis alakulóban van egy FW 190 A-6-os Eduard kit és találtam neten egy boltot, ahol szegecsmatricát(kidomborodó) lehet kapni... viszont FW 190es változatból csak A-8as verzióhoz valót lehet kapni. A két variáns közt van különbség a szegecselésben? Szerintetek érdemes befektetni? (mármint tudom, hogy a makettről hiányzik a szegecsek 85%-a legalább és máskülönben magam pöttyözném végig) | |||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510413 | 2011. augusztus 27. 22:54 | ||||||||||||||
Most botlottam bele a vaterán, hátha érdekel valakit. :) gyujtemeny.vatera.hu/jelveny_kituntetes_jelkep/katonasag/nemet_repulogep_leirasa_1943_december_fuzet_1472230686.html | |||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 510412 | 2011. augusztus 24. 16:42 | ||||||||||||||
Ezért kérdeztem, hogy tud-e valaki fotót mutatni erről a gépről, ilyen festéssel... | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510411 | 2011. augusztus 24. 16:12 | ||||||||||||||
Igen valszleg azért, mert sosem lettek hajóról bevetve, saját egységben, ez egy kitalált/feltételezett festés lehet. Részemről is valami hasonlót fogok csinálni, mert egy sima mezei stuka festésnek egy C stukán nincs sok "feelingje" :) | |||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510410 | 2011. augusztus 24. 09:28 | ||||||||||||||
Szia! A C-Stukákon sima, standard 70/71/65 volt. Ilyen festéssel más típuson sem találkoztam (ezzel a színösszeállítással -74/75/76- legalábbis nem), hasonló mintázat -eltérő színekkel- valóban előfordult néhány nagyvason. | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510409 | 2011. augusztus 23. 19:09 | ||||||||||||||
Hogy hogy eredeti? már ez a kép sincs fent a neten sehol. Ja hogy valós fotó... az nem létezik ilyen festéssel, szerintem ez fiktív festés. De emlékszem ilyen festésre más gépen... | |||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 510408 | 2011. augusztus 23. 18:09 | ||||||||||||||
Nem tudsz véletlenül eredeti képet feltenni a gépről? Ez eredetileg nem kukacminta kéne, hogy legyen? ...mert ha igen, akkor viszont nagyon nem sikerült, mert ez inkább valami márványminta. Ezért lenne jó egy eredeti fotó. | |||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 510407 | 2011. augusztus 23. 17:18 | ||||||||||||||
Azta. Ezt nevezem fenomenálisnak :) | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510406 | 2011. augusztus 23. 16:21 | ||||||||||||||
www.makettinfo.hu/upload/201108/1309839_09171_050.jpg Ez a minta valami fenomenális... Ju-188-ason láttam ilyet | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510405 | 2011. augusztus 23. 16:03 | ||||||||||||||
Semmi gáz, segítek, én sajnos nem tudok építeni jelenleg. Megkeresem a képeimet. Van egy baromi jó festés StukaC-ra... mmm pill | |||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 510404 | 2011. augusztus 23. 15:41 | ||||||||||||||
Hú srácok :) Hálásan köszönöm :) Pont ilyen információkra van szükségem :) 1/72-es gépeket szeretnék építeni. Altengernagy, ez a Stuka lenyűgöz :) Sajnálattal látom, hogy tényleg csak 1/48-ban vannak :S | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510403 | 2011. augusztus 23. 10:13 | ||||||||||||||
Bocs, már megint én, *reklám* a Nemecek készletből kettő van, ha érdekel csinálok bontást. | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510402 | 2011. augusztus 23. 10:02 | ||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510401 | 2011. augusztus 23. 09:55 | ||||||||||||||
Junkers 87C The development of the Ju 87C began at the end of 1938. It is probable that the first designation was Ju 87T. Two Ju 87 B-1 of a late batch were refitted to be the prototypes of the C version and test flown in March and April 1939. The next ten aircraft of the preproduction batch C-0 were built at Berlin-Tempelhof facilities during the summer of 1939. The C version had a 0.6 metre shorter wingspan than the B version and equipped with an electrical mechanism allowing the wings to be folded backwards. According to measurements taken at Travemünde the aircraft with wings folded was only 5.0 metres wide. A tailhook and fasteners for the catapult carriage were mounted on the bottom of the fuselage. The landing gear legs were fitted with small explosive charges allowing the landing gear to be jettisoned in case of an emergency landing on water which would otherwise have resulted in the aircraft tipping over. There were no sirens and the aircraft was sealed to present rapid sinking. Newly installed fuel tanks, two in the fuselage and two in the wings, increased the total fuel volume to 2,500 litres which extended the range to over 11,000 kilometres. An emergency fuel dump allowed for the jettisoning of all the fuel in approximately one minute. O 170 Ju 87C-1s ordered, only a few were completed. These composed the special experimental unit 187/42. The aircraft were sent to the test facility at Rechlin and to the E-Stelle at Travemünde, where extensive ground and flight tests were made, The detailed report on the tests was made 10th June 1942. The rest of the nearly finished C-1 aircraft were completed as the B-2 version. Junkers 87E The Ju 87E-1 was the planned carrier-based torpedo bomber version of the Ju 87D-1. This aircraft was initially intended to operate against allied shipping in the Mediterranean. The necessity for adapting the aircraft came from delays in the construction of the Graf Zeppelin, which made the Fi 167 aircraft intended for the torpedo bomber role obsolete.The Ju 87Es were to carry the LF T5W torpedo. The special equipment was the same as the Ju 87 C-0 and C-1. The tests of the E-1 version were made in spring and summer of 1942 at the Erprobungsstelle at Travemünde. The addition of rocket boosters was planned, which would shorten the takeoff run on the carrier deck. The order for 115 aircraft was cancelled after further construction of the Graf Zeppelin was curtailed in February 1943. | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510400 | 2011. augusztus 23. 09:53 | ||||||||||||||
Szia, Bf-109T 1/72-ben Amodel MPM/update Jaroslav Nemecek (magán ember) RPM Hasegawa A Hasegawa lényegében egy Bf-109E, műgyanta szárnytoldattal és légszűrővel... A szárnyat vésni kell a felhajthatóságnál, és hiányzanak róla a fékező lapok. Viszont a kabintető meg az egyebek fullos Hasegawa minőség. Ez egy kései, 1944-es változat, semmi fékhorog, meg bármi ami a hordozó üzemhez kell. Negatívum még, hogy szinte lehetetlen találni egy ilyet. A MPM készlete régi, feljavított. Nagyon vékony a panelezés, alig látszik, nem is elég részletes, de amugy tűrhető. Vákuumos kabintetővel adják (2db-ot is ad), és ami a lényeg, Fotomaratás és műgyanta belső. Több változat is megépíthető. Ritka, és nem igazán olcsó. Amodel. Egész szép, és pontos készlet, csakhát elég munkaigényes, mivel ócseny-shortrun... Viszont ennek megvan mindene, féklapok, horog, katapult csatlakozó. És ami a lényeg, rengeteg matrica. Hátránya a vastag kabintető. Ez a T-1 változatot adja festésnek, de horoggal, vagyis történelmileg nem pontos... De kit érdekel, ha "mi-lett-volna-ha" gépet épít az ember :D RPM. A készlet közepesnek mondható, a Bilekhez hasonló széles panelvonalakkal, kissé elnagyolt részletekkel. Féklapok, felhajthatóság van. Két készlet létezik, az egyik a T-0, az eredeti fedélzeti gép, és a T-1/T-2 ami kései 1944-es, mint a Hasegawa. Mind a kettőnek nagyon jók a matricái, ha nem is annyira mint az Amodel-é. Jaroslav Nemecek (NM). Szegecssorok, finom részletes panel, motortér, minden alkatrész megvan, gyönyörű kidolgozottság mindenhol. A féklapok helyei ugyan nincsenek rajta, de a felhajthatóság vonala megvan. T-2 és T-0 változathoz ad festést, de a matricakészlete nagyon gyenge, majdhogynem kuka, és szinte mindegyik sárgás már. Még egy gyártó létezett, de az ugyan az mint az RPM készlete, csak gagyi matricával. Hát remélem segítettem, nekem mindegyik készlet megvan, mivel ez a gép az általam "nemezis"-nek nevezett gépek egyike, vagyis a sok gyártó egyik készlete sem nyerte el a tetszésem. Ha megépítem biztos hogy több készletből. A Nemecek vagy a Hasegawa törzse, a Hasegawa vagy az MPM kabinteteje, az MPM mügyantái, az Amodel matricái, az AModel vagy a Nemecek szárnya és apróbb alkatrészei.. természetesen fiktív harcoló hordozós festéssel! :) Ju-87C, Ju-87E 1/72: Konvertálni kell, mert a Hasegawa csak 1/48ban adta ki. Ezért ugy tudom őket gyűlölni, egy csomó készletük csak 1/48ban létezik. Az ősszes létező fotót leszedtem hozzá a netről ha kell szólj. Matricakészlet www.greatmodels.com/~smartcart/cgi/display.cgi 1/48: www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php De ezt mért nem tudták 1/72-ben? :((( Ha torpedós Ju-87E Stukát akarsz, akkor egy D-t kell megműteni, mert a kései Zeppelinre azokat akarták rátenni (ha jól tudom). Torpedót lehet csórni egy He-111-ről vagy Ju-88ról. A rakéta-boosterről nincs infom :( Fi-167 (kétfedelű torpedóvető) Pavla... pont. Fénykép alapján fel kell javítani, mert ez a Pavla első készlete és eléggé gyengén részletezett. De legalább van. Fotóm erről is van, sőt: modelingmadness.com/reviews/axis/luft/baker167.htm | |||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510399 | 2011. augusztus 23. 09:01 | ||||||||||||||
Szia Zaran! A Bf 109 T (Toni)-kat a Fiesler gyártotta 1941-ben, mintegy 70 db.-ot. Nem átépített gépek voltak, hanem önálló széria. Első használója valóban a JG 77 volt, de aztán több egységhezhez is kerültek (pl. Jasta Helgoland, JG Hermann, éjszakai vadász iskola). 1942-43-ban korszerűsítették őket (GM 1-befecskendezést kaptak egyebek mellett). '43-44-ben a JG 11 kötelékében (pontosabban a 11./JG 11-nél) harcoltak. '44 júniusában kivonták őket a frontról, néhány példány egy forrás szerint a JG 5-höz került (harci alkalmazás nélkül). Források: a legfontosabb munka Francis C. Marshall "Sea Eagles" c. könyve. A gép története, bevetések napról napra, a hajózók személyes levelezése, fotók, stb. A kamuflázsokról a legpontosabb mű Kjetil Aakra nevéhez fűződik. Ő egységenként és időszakonként is elemzi a kamuflázs-változatokat. Viszonylag frissebb munka a Kageronál a típusról megjelent könyv -ez nagyrészt az előző kettőből mazsolázik. Makettek: '48-ban a Hasegawa két T-t is megjelentetett. A dobozokban igazából egy sima Emil van, gyanta kiegészítőkkel (szárnyvégek, orrsegédszárny, stb.) Azt hiszem, az Academy (?) is kihozott egy T-t. Átalakító készletet többen is gyártottak (pl. Blueprint, Cutting Edge). '32-ben két átalakító létezik az Eduard Emilhez (az egyik az Alley Cat-é). | |||||||||||||||||
pbiegelb | Adatlap | 510398 | 2011. augusztus 23. 08:13 | ||||||||||||||
Szia! A Hasegawa kiadta mindkét változatot makettben: Bf-109 T http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=4153 és JU-87 C http://www.1999.co.jp/eng/10107281 Gondolom vannak fent a neten dobozbontások, vélemények a makettekről. Üdv | |||||||||||||||||
kató | Adatlap | 510397 | 2011. augusztus 23. 00:43 | ||||||||||||||
Helló Zaran ! A Bf-109T-t kiadta régen 1/72-be az MPM , és ha jól emlékszem valaki 48-ba is , talán a Hobbycraft . Egy néhány tucat gép épült T-1-ként , ha jól emlékszem E-7-esekből építették át új nagyobb fesztávú felhajtható szárnyakkal és fékhoroggal . Mikor a Graf Zeppelin gyártását leállították az elkészült gépekről leszerelték a fékhorgot és rögzítették a felhajtható szárnyakat , ez lett a T-2 . 1944-ig a JG77 repülte őket Norvégiában . A neten biztos találsz róluk képeket és leírást , 1 vagy 2 tipuskönyv is megjelent , ami csak a T-vel foglalkozik , de most így hirtelen nem emlékszem pontosan . A Stuka tengerészeti verziója a Ju-87C-1 volt . B-2-esből fejlesztették ki , fékhoroggal , felhajtható szárnnyal , ledobható főfutóval . Bombát vagy torpedót hordozhatott . Állítólag a lengyel hadjáratban néhány példány részt vett , szárazföldi bázisokról . A legyártott kevés gép egy részét átépítették B-2-nek , néhányat megtartottak kísérleti célokra . Ez már kevésbé publikált típus , tudtommal makettváltozata nincs . | |||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 510396 | 2011. augusztus 22. 18:33 | ||||||||||||||
Szervusztok Beleástam magam haditengerészeti témába. Hallottam, hogy a stukának és a messernek van tengerészeti verziója a Graf Zeppelinnek. Azt hiszem Ju-87/T és Bf-109/T, de nem biztos. (Egy hordozókról szóló könyvben találkoztam a Graf Zeppelinnel és a rá szánt gépek említésével.) Létezhet ezekről anyag, netán makett, vagy valamilyen leírás, útmutató, fénykép vagy információ? Előre is köszönöm. Szervusztok | |||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 510395 | 2011. augusztus 22. 17:29 | ||||||||||||||
Neked sas szemed van! Köszönöm. Szemeztem a dobozzal a müllerben, de nem vettem meg. Nem tudtam eldönteni, hogy újrakiadás, vagy új szerszámos. Arra emlékeztem csak, hogy egy '92-es matchbox katalógusban láttam 72-es Do-17-est, de ezek szerint egyik sem. | |||||||||||||||||
Commissar | Adatlap | 510394 | 2011. augusztus 22. 11:29 | ||||||||||||||
Ez a kit egy Monogram átvétel, ott a felirat a tartó-talpon körben. | |||||||||||||||||
kató | Adatlap | 510393 | 2011. augusztus 22. 11:02 | ||||||||||||||
Az Italeri-féle Dornierhez semmi köze , annak teljesen más az alkatrészbontása . De szerintem nem is rokon a Matchbox-szal se . A futóműakna , az oldalkormány és a motor kidolgozása legalábbis a képek alapján teljesen eltérő . De a Revell saját fejlesztései nem ilyen durván kidolgozottak . Szerintem is valami átvétel , de hogy honnan ... ? | |||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510392 | 2011. augusztus 22. 10:09 | ||||||||||||||
Szia! Do 17Z-2 képek: www.model-making.eu/Revell-04655-German-bomber-Dornier-Do-17-Za2-p-1-1951428.html Külföldi oldalakon is malmoznak, vajon milyen átvétel. Azt hiszem nem Matchbox, arról van itt pár kép (igazából a motorok és a vezérsíkok keretei árulkodnak): s301.photobucket.com/albums/nn48/MikeTheModeller/Matchbox%20Do%2017%20Z-2/ Szerintem a nyerő válasz, hogy Monogram (aztán hogy ők is mástól vették-e át, azt nem tudom). Üdv, fidel | |||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 510391 | 2011. augusztus 22. 09:44 | ||||||||||||||
A K-1 Italeri-átvétel, szerintem az alapok ugyanazok. www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Reviews/luftwaffe/do-217k-1.htm | |||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 510390 | 2011. augusztus 21. 20:36 | ||||||||||||||
Sziasztok! Revell Dornier Do 17 Z-2 1:72 (04655) ex-matchbox újra kiadás? Esetleg látta már valaki a doboz tartalmát? Milyen a minősége? | |||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510389 | 2011. június 27. 06:09 | ||||||||||||||
Klikkelj rá az "Összes hozzászólás mutatása" gombra ott fent. :) | |||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510388 | 2011. június 27. 02:23 | ||||||||||||||
Tök idegesítő, de a 93. hozzászólást nem látom... csak velem van ez így? | |||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 510386 | 2011. június 18. 10:09 | ||||||||||||||
Kedves akossh! Eladni kívánt dolgaidat a "Cserebere" rovatban hirdesd meg! Üdv Lorco | |||||||||||||||||
akossh | Adatlap | 510385 | 2011. június 17. 22:02 | ||||||||||||||
ELADÓ BONTATLANUL! REVELL 1:144 TORNADO ECL "tigermeet" 3000,- érdeklődni: akossh@hotmail.com | |||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510384 | 2011. június 17. 17:39 | ||||||||||||||
Köszi, megpróbálom felkeresni ezeket a könyveket a pegges, ami megvan valóban elektronikus 342 oldal nem tudom van-e benne difi, de ha látsz /lát bárki olyan képet amin megtalálható a szegecselés kérem szóljon, mert szeretném tényleg igényesen megcsinálni a makettet! Bár azon is gondolkodtam, hogy a sárkányszerkezetről van kép, és a lemezek nyilvánvalóan ott vannak végigszegecselve ahol érintkeznek vele. Az eddig elkészült szegecselést, meg lehet, hogy betömítem és újracsinálom, mert azért nem az egész rossz, csak kb. egy harmada.. és a felső részről különben látszik is hogy a váznál futnak a szegecsek... na de be is teszem róla a képet.. most ezekből merjem leszegecselni a szárnyakat? | |||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510383 | 2011. június 17. 14:30 | ||||||||||||||
Nincs mit. Szegecs mindenhol van, a szárny alsó felületén is. Könyvek: a Profile felejtős, 30+ éves. Az In Action jó, de ez nem makettező szempontból összeállított munka. A Wydawnitzwo szintén nem mai darab: érdekes,de a műszaki tartalma nem az erőssége, bár van benn néhány gyári rajz. A Pegg könyvet gondolom eletronikus formában ismered. Nem biztos, hogy mindent beszkenneltek hozzá. Az eredetiben vannak kitűnő gyári- és műszaki rajzok. Igaz, konkrétan szegecstérképre nem emlékszem -de ez a legesélyesebb forrás. Bernád Dénesnek van egy Hs 129 könyve az "In Detail" szériában is (Midland kiadás, ha nem tévedek). Jó makettezést! | |||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510382 | 2011. június 17. 12:35 | ||||||||||||||
Igen, csak én ugye abból indultam ki, hogy a makettező is ember és utánanéz és nem csak hasra ütés szerűen kezd el szegecselni. Minden esetre tanultam az esetből és köszi, hogy a Messerschmittemhez is írtál véleményt! A gond viszont most az, hogy az általad említett könyveket néztem meg eredetileg is. Egyáltalán lehetséges, hogy nincs szegecs a szárny alsó felén? A könyvek amiket használok: Martin Pegg - HS 129 Panzerjäger The Henschel Hs 129 a Profile kiadótól Dénes Bernád - Henschel Hs 129 in Action squadron/signal publications Dénes Bernád - Henschel Hs 129 - Wydawnictwo Stratus És az a helyzet, hogy találtam fórumot is azóta amiben Dénes Bernád próbál beazonosítani egy roncsdarabot, itt van egy fotó a repülőgépről alulnézetből, de le van vágva a szárny a képből.. csak a tövéből van valami és ott pl. nincs szegecses szinte sehol: forum.12oclockhigh.net/showthread.php | |||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510381 | 2011. június 17. 09:33 | ||||||||||||||
Szia! Csak javasolnám, hogy makettet soha ne használj referenciának. Ugye, az építő is csak ember, és tévedhet. A tanulság talán az, hogy megfelelő szakirodalom nélkül ne kezdjünk bele nehéz feljavításokba. Ajánlom figyelmedbe a Martin Pegg-féle Panzerjager könyvet a Classic-tól, abban minden kérdésre találsz anyagot, jó 300 oldalon keresztül. Nem rossz a Bernád Dénes féle munka sem. Jó makettezést! | |||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510380 | 2011. június 16. 00:14 | ||||||||||||||
Mi a teendő akkor, ha elkezdtem egy italeris Henschel 129est, ami annyira gagyi volt, hogy még a szék sincs leöntve, én meg ezen felbuzdulva már nem csak széket hanem övet, belsőst stb. is elkezdtem csinálni neki mígnem elkezdtem a szegecselést is. VISZONT miután leszegecseltem a szárnyak felső részét (egy osztrák srác diorámája alapján), rájöttem hogy nincs kép az alsó részről! Beszereztem 3-4 könyvet ami elég laposan tárgyalja a gépet (kb 400 oldal) és egyszerűen nem lehet kivenni egy fotóból sem a szegecselést, csak a szárnytőnél, az ütegnél meg az orron. Most kezdjem el ugyan olyanra szegecselni, mint a felső részt, vagy hagyjam tisztán az alsó részt? (különben szegecskiosztást találtam a törzsre, de a képeken ezekből sem látszik semmi) Ráadásul ugye nagyon ostoba kérdés, de az eredeti makett amiről másoltam a szegecselést panelenként 3 sort tett fel, de most így utólag látom hogy a sárkányszerkezetnél egy panelre 4 merevítő jut.. ez azt jelenti hogy nekem is 4 sor szegecset kellett volna feltennem? : S Ez mennyire gáz? | |||||||||||||||||
Lompi | Adatlap | 510378 | 2010. május 5. 19:10 | ||||||||||||||
cimber | Adatlap | 510377 | 2010. március 13. 10:21 | ||||||||||||||
Már meg is tettem! :-) | |||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 510376 | 2010. március 13. 10:17 | ||||||||||||||
nyugodtan "zavarj":) | |||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 510375 | 2010. március 13. 09:07 | ||||||||||||||
Elnézést, az adatlapodon megtaláltam a mailcímet, ha nem gond "zavarnálak" 1-2 kérdéssel. | |||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 510374 | 2010. március 13. 08:44 | ||||||||||||||
Köszi az infót! Amikor én anno aktívan maketteztem, nem volt internet, ezek a füzetek, meg a S. Signal kiadványok voltak a támpontok! Ez a sárga 11-es igen szépre sikeredett! Ha nem érzed tolakodásnak, küldhetnél egy mailcímet, szívesen kérdeznék még ezt-azt! Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Segítségre lenne szükségem. Valaki nem tud egy olyan boltot akár e-boltot is ahol Heinz Bar gépének matricáit meg lehet venni/rendelni. Vagy esetleg van valakinek fölöslegben egy?