<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Tibor | Adatlap | 512407 | 2008. december 22. 05:42 | ||
Nyugger | Adatlap | 512406 | 2008. december 21. 20:48 | ||
Kecskeméten a bejáratnál állványon van, a bázis megalapításának 25. évfordulója alkalmából 'emelték' ezért van ilyen oldalszáma, eredetileg a a 301-s volt. | |||||
borisz | Adatlap | 512405 | 2008. december 21. 20:26 | ||
Monox | Adatlap | 512404 | 2008. december 21. 20:22 | ||
Ez is nagyon érdekes, mármint a Magyar vonatkozás... De azt kevesen tudják, hogy a bemutatott két verzió, egy és ugyanazon gépet takarja! br.geocities.com/racc2004/21f/ | |||||
Monox | Adatlap | 512403 | 2008. december 21. 20:15 | ||
Nem akarom bántani az oldalt, de remélem, hogy a linkben szereplő összes gép nem annyira kitaláció, mint pont a Magyar MiG-15... www.geocities.com/alvmaia/Mig/15bis/hung.gif | |||||
vlevi | Adatlap | 512402 | 2008. december 21. 17:40 | ||
Igen, most találtam rá én is. www.1999.co.jp/eng/10074368 Szeretem az 1999.co oldalt, sok dobozba bele lehet nézni, mint pl. ebbe is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512401 | 2008. december 21. 17:38 | ||
Pedig nincs annál jobb 72-ben. :))) Najó, most már a HobbyBoss is egészen tűrhető 15-öst faragott ebben a méretben. :) | |||||
vlevi | Adatlap | 512400 | 2008. december 21. 17:35 | ||
Egy 15-öst én is megépíteni, mondjuk 72-ben. Szegény Sabre ott árválkodik egyedül a polcon. De azért ne egy baltával faragott Koprot ajánljatok :) | |||||
opetrovics | Adatlap | 512399 | 2008. december 21. 17:17 | ||
Sziasztok! Örülök, hogy van egy ilyen fórum is, már kezdtem, hiányolni. Mellékelek, egy linket, ami akár hasznos is lehet! (ha már ismernétek, akkor bocs) racc.com.sapo.pt/ | |||||
Levix | Adatlap | 512398 | 2008. december 21. 16:17 | ||
static.panoramio.com/photos/original/6727181.jpg Román gépek. | |||||
sainz | Adatlap | 512397 | 2008. december 21. 11:58 | ||
img247.imageshack.us/img247/281/32jpgwn6.jpg Az IAR-93 proto mögött is látható a háttérben egy terepszínű román MiG-15: | |||||
sainz | Adatlap | 512396 | 2008. december 21. 11:50 | ||
Érdekes, hogy az NDK-ban állomásozó szovjet alakulatnál még 1980(!)-ban is volt 15UTI: airforce.ru/history/modern/35iap/index.htm | |||||
sainz | Adatlap | 512395 | 2008. december 21. 11:44 | ||
Én is néztem, nem látszik semmi,de nem elég éles a fotó. A másik lehetőség hogy szovjet, de ugye Romániában nem állomásoztak oroszok. Lehet akár egy hadgyakorlaton is szovjet gép. De ez sem lenne szokványos(persze nem lehetetlen), mivel azt írják, hogy az Ianca reptér füves tartalékján - Viziru - készült a kép. Még nálunk sem nagyon fordult elő, hogy a füves hadműveleti repterekről együtt dolgozzanak a gépeink a szovjetekkel hadgyakorlatokon. Romániában pedig kifejezetten nem volt jellemző, hogy a szovjetek leszálljanak náluk a VSZ időkben. A forumon írtak alapján a románok sem nagyon tudják hová tenni a képet. Egyikőjük szerint "nyilvánvalóan" voltak terepszínűre festett román MiG-15-ösök, amelyeket átfestették szürkére a 80-as évek közepén, amikor felkerült az új felségjel. De lehet ez akár egy a Szu-ból frissen érkezett gép - baleseti veszteség pótlására? - szovjet kamóval, még átfestés előtt(?). | |||||
juge75 | Adatlap | 512394 | 2008. december 21. 08:26 | ||
Uraim! Szerencsémre, a mostani egyik főnököm valamikor repülte a MIG-15, 17F, PF és MIG-21 F-13-ast. Ígért fotókat is, ha meglesz feltöltöm ide! | |||||
Monox | Adatlap | 512393 | 2008. december 17. 12:09 | ||
Sainz, biztos, hogy a terepszínű gép román? Nekem erősen úgy tűnik, hogy a csillagban semmiféle körök nincsenek. | |||||
Kferro | Adatlap | 512392 | 2008. december 17. 10:28 | ||
A MiG-15UTI műszerfalairól van valakinek pontos rajza? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512391 | 2008. december 17. 05:02 | ||
Én is meglepődtem... | |||||
juge75 | Adatlap | 512390 | 2008. december 16. 21:11 | ||
Holnap kimegyek a repülőmúzeumba, Nagy Adrás barátomhoz. Tőle igazán lehet magyar vonatkozású, de szinte bármilyen légjárműről anyagot, adatot szerezni. Azelőtt elődje, a néhai Béler Gyula bácsi segített sokat, isten nyugosztalja! | |||||
juge75 | Adatlap | 512389 | 2008. december 16. 21:07 | ||
A színezett kép a recolored programmal készült, amúgy az ezred parancsnok gépe, egy másik képen ő maga is látható. Csak szemléltetni szerettem volna a fekete fehér képet, milyen lenne ha színes diára készült volna... Amúgy fedi a valóságot. Nagyjából egy időben készültek a képek, eredetileg a Starton '74-ben fotósorozat részei. | |||||
juge75 | Adatlap | 512388 | 2008. december 16. 21:03 | ||
Elnézést a mutogatásért, őrültködött a haverom! Nem nektek szól! | |||||
sainz | Adatlap | 512387 | 2008. december 16. 19:09 | ||
A forrás lemaradt: www.worldwar2.ro/forum/index.php | |||||
sainz | Adatlap | 512386 | 2008. december 16. 19:08 | ||
D.István | Adatlap | 512385 | 2008. december 16. 14:20 | ||
Szia Tibor! Én is belelkesültem, de a foltokat legalább jobban lehet látni, mint a fekete-fehér verzión. Lentebb megtalálhatod a ff fotót! Azt a szolnoki múzeum honlapjáról spázoltam be, több másikakkal együtt. Üdv. Mindenkinek! | |||||
georch | Adatlap | 512384 | 2008. december 16. 14:03 | ||
Nem sajnos...:S | |||||
Tibor | Adatlap | 512383 | 2008. december 16. 13:53 | ||
Szia JUGE75! Hogy értsem az első fotó alatti feliratot: színezett 059? Ez nem eredeti fotó? Tibor | |||||
D.István | Adatlap | 512382 | 2008. december 16. 12:02 | ||
juge75 Számomra rejtett kincseket tártál fel a képeiddel! A " Közkinccsé teszem topicban " kértem képeket a terepes magyar 15-ösökről. Láthatnánk a képeket, amelyekről a mintát vetted? Melyik a valós oldalszám? Üdv.: István | |||||
Kferro | Adatlap | 512381 | 2008. december 16. 11:08 | ||
Mi a negyedik képen az a csúnya mutogatás? :) | |||||
Kferro | Adatlap | 512380 | 2008. december 16. 11:07 | ||
Georch! Sikerült már folytatni a Large Scale Planes-es Mig-15-ösödet? | |||||
juge75 | Adatlap | 512379 | 2008. december 16. 11:03 | ||
A makett KP 1/72 MIG-15 Bis, a háttérben egy SAS Mig-15. A barna szín nem oké, de a festésminta fényképek alapján készült nem volt még hozzá szögletes számsorom. Így került egy barátomhoz, aki feldobott rá egy lajstromot, ami nem a festésminta alanyáé. Utána fogok nézni, melyiké. | |||||
georch | Adatlap | 512378 | 2008. december 16. 09:51 | ||
1/32-ben a Trumpeter. Olcsó de legalább rengeteg munka van vele és a hozzá készült kiegészítők sem tökéletesek (Part és Cutting Edge). Gyakorlatilag új futókat, futóaknákat, levegőbeömlőt és fülkét (kabintetővel együtt, bár ezt gyárt a Squadron, az szép nagyon) kell készíteni. Dobozból is meg lehet azért építeni, de ilyen méretben már szerintem nagyon zavaróak a kidolgozatlan részletek. | |||||
Kferro | Adatlap | 512377 | 2008. december 16. 07:35 | ||
Én ezt a pakisztáni "Mig-17UTI"-t szeretném majd elkészíteni. Hibája a Trumpeter makettnek, hogy nagyon gyenge a kabinja, ráadásul maratást sem lehet hozzá kapni. | |||||
Tibor | Adatlap | 512376 | 2008. december 16. 06:49 | ||
Szia Tégé! Nagyon köszönöm. Az első fotó azt erősíti, ahogy én emlékeztem a gépre, hogy eredetileg tereptarka lehetett. A Zsák féle regiszterben ugyanakkor a komuflázsos gépek között a 666 oldalszám nem szerepel. Érdekes, nem? Tibor | |||||
tégé | Adatlap | 512375 | 2008. december 15. 21:16 | ||
Lacy | Adatlap | 512374 | 2008. december 15. 20:03 | ||
Kétüléses Kínai Mig-17-es tréner alkalmazók: Kabinfotó nem került elő. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512373 | 2008. december 15. 19:41 | ||
Ha 35-ben nem is, de 32-ben biztosan. :) | |||||
Mty | Adatlap | 512372 | 2008. december 15. 18:42 | ||
1/35-ben gyártanak mig 15-öst? | |||||
Kferro | Adatlap | 512371 | 2008. december 15. 11:50 | ||
Bizony, hogy szép darab. :) Úgy tudom, hogy az UTI 15-ös kabinját egy az egyben átvették, de sajna fotót ennek bizonyítására nem találtam. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 512370 | 2008. december 15. 08:40 | ||
Monox | Adatlap | 512369 | 2008. december 15. 08:26 | ||
Nekem egy olyan MiG-15 UTI-ról van fotóm, amiben a MiG-17PF lokátora van... | |||||
Kferro | Adatlap | 512368 | 2008. december 15. 08:17 | ||
Sziasztok! Nagyon örülök ennek a topicnak! :) Sikerült potom pénzért megvennem a Trumpeter FT-5-ösét, ami egy kínai kétüléses Mig-17-es. Van esetleg valakinek anyaga róla? A legfőbb problémám az, hogy nem tudom biztosan, hogy a Mig-15UTI kabinját teljes egészében átvették e abba a gépbe? | |||||
Tibor | Adatlap | 512367 | 2008. december 15. 06:37 | ||
Yeagger | Adatlap | 512366 | 2008. december 14. 23:34 | ||
ÁÁÁ egy kerály topic! Üdv mindenkinek!:) | |||||
Lacy | Adatlap | 512365 | 2008. december 14. 21:51 | ||
Monox, szerintem nem csak Lim-6-os néven futott a Mig-17-es a Lengyeleknél: Lim-5 (Mig-17F licensz) Lim-5R (felderítő) Lim-5P (Mig-17PF licensz) Tizenkilenc Lengyel ezred repülte 1956-tól 1990-ig. Jelentős mennyiségben exportálták. Lim-5M (korai vadászbombázó, Lim-6bis-re alakítva) Lim-6 (korai vadászbombázó, Lim-6bis-re alakítva) Lim-6bis (végleges vadászbombázó) Lim-6bisR (felderítő) Lim-6M (vadászbombázó, Lim-5P-ből átalakítva) Lim-6MR (felderítő, Lim-5P-ből átalakítva) Nyolc Lengyel ezred repülte 1960-tól 1992-ig. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512364 | 2008. december 14. 19:25 | ||
igen, van nálam is volt már ilyen nem tudom emnnyi mi max/kép Miggyuri | |||||
tégé | Adatlap | 512363 | 2008. december 14. 18:59 | ||
Sziasztok! Az ebesi gépről tennék fel színes fotókat, de az istennek sem sikerül, méretben van korlát? tégé | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 512362 | 2008. december 14. 18:13 | ||
Tibor! A kepek nagyon jok, es nagyon nagy kar ezert a repuloert. Meg annyit rola, hogy 1990-ben az orrfuto vesznyitas csapjat megnyitva szetrebbentek a gep korul nezelodok. Meg volt levego a rendszerben... | |||||
Tibor | Adatlap | 512361 | 2008. december 14. 16:58 | ||
Ronnie! Ez zseniális. Megnéztem a regisztert, a 666-os gyári száma 2666 volt, tehát jól sejtettem ez a gép eredetileg a 666 oldalszámú volt. De kár érte! Amikor még Mi fotóztuk csodás állapotban volt. De ez azt hiszem látszik a fotókon. Üdv.: Tibor | |||||
sys | Adatlap | 512360 | 2008. december 14. 16:50 | ||
Szia Monox! Kösz, idáig jutottam én is, de igazából a Lim-6 - on belüli megnevezések érdekelnének. Ezek egyébként külsőleg is megkülönböztethetők a szovjet gépektől? Üdv | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 512359 | 2008. december 14. 16:27 | ||
Ez a gep a debreceni haditechnikai parkba kerult a 80-as evek vegen. Gyunyoru allapotban volt csak a hajtomu hianyzott belole. Sajnos rovid idon belul bezuztak a kabintetot es erthetetlen modon mindent szetvertek a fulkeben. A muszerek szamlapjait mintha kalapaccsal zuztak volna be, a katapultules hattamlajan es a fejtamlan a bor boritasat felhasogattak stb, jobb ha nem reszletezem, rettenetes latvany volt. Az egyetlen dolog ami epen maradt a kabinnyomasmero muszer volt. Ezt akkor kiszedtem belole mielott azt is szetvertek volna, ma is megvan. A gepbol megvan nalam meg nehany lemezdarab szinten a kabinbol ezekbe a 2666-os szam van beleutve. A gep alsonemedin vegezte, ugyhogy ma mar valoszinuleg semmi sincs belole. | |||||
Tibor | Adatlap | 512358 | 2008. december 14. 15:59 | ||
Heló! Egy Mig-15bis volt és a fotókat valamikor a '70-es évek végefelé csináltuk Buday Lacival. Az érdekes az volt, ha jól emlékszem, hogy a katapult keretén volt egy 666 szám felfestve. Egyébként ha a most feltett fotót megnézed és az emlékezetem nem csal a "kályhaezüst" itt-ott lepattogzott róla és alatta valamilyen terepszín volt. A Zsák féle regiszterben a 666 o. sz. gép szerepel, de a komuflázsosok között nem. Hát ennyire emlékszem. Régen volt, persze a mai eszemmel megpróbálnék többet kideríteni róla. A további sorsáról nem tudok semmit. Üdv.: Tibor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Egyszer már kitárgyaltuk itt a Fórumon, hogy a rendszerváltás után a repülő alakulatok laktanyáiban minden kirakott veterán gépre felfestették az éket a csillagos felségjel helyett, sima történelem hamisításként. Ezeket a rajzokat, fotókat nem szabad így komolyan venni.
Tibor