<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
vlevi | Adatlap | 512510 | 2009. január 17. 12:40 | ||
Van nekik címük, www.sziklafonix.com/ | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 512509 | 2009. január 17. 12:03 | ||
Csillagvadász! Van valami elérhetőségük? Üdv, T.G. | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512508 | 2009. január 17. 11:40 | ||
Csillagvadász | Adatlap | 512507 | 2009. január 17. 11:21 | ||
Corto! A Szikla-Főnix lett a HobbyBoss hivatalos Mo-i viszonteladója, az első szállítmány már úton van, hamarosan megérkezik a boltba:) Üdv:CSV | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 512506 | 2009. január 17. 11:07 | ||
Püsilaci! Honnan rendelted, és mennyibe került? Üdv! Corto | |||||
vlevi | Adatlap | 512505 | 2009. január 17. 10:58 | ||
Az öntőkeretek minősége bíztató. Ha majd lekicsinyítik 72-re, akkor elgondolkodom rajta. Ja, és a 15 bisz is jól jönne tőlük, szintén 72-ben, de ilyen részletességgel :) | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512504 | 2009. január 17. 10:31 | ||
Rag | Adatlap | 512503 | 2009. január 14. 19:20 | ||
Mindenképp! :) | |||||
Kferro | Adatlap | 512502 | 2009. január 14. 19:18 | ||
Én sem mostanra gondoltam. :) Bár nálam már befejeződött a vizsgaidőszak, de hamarosan a szakdogámba kell(ene) belekezdenem... | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512501 | 2009. január 14. 19:14 | ||
Hali Srácok, Ma megjött a HobbyBoss 1/48-as MIG-17PF-je. Ha lesz időm, teszekfelróla képeket, ha érdekel valakit. | |||||
Rag | Adatlap | 512500 | 2009. január 14. 18:18 | ||
Nos, összehozhatjuk, egy kérésem lenne, hogy akkor egy néhány héttel még később, mert vizsgaidőszak van ( :( )és a matematika egyelőre okosabb nálam. ( még inkább :( ) | |||||
Kferro | Adatlap | 512499 | 2009. január 14. 07:24 | ||
Örülök. :) Erre a fotózásra én is vevő lennék, mert a haverom pont egy ilyen Mig-17-est készítene. Meg persze az én kétüléses "MiG-17UTI"-mhoz is jól jönne némi képanyag. | |||||
Rag | Adatlap | 512498 | 2009. január 13. 16:41 | ||
Debreceni vagyok, igen:) Én anno tacskó koromban, a nyíregyházi vadasparkban ültem benne, ( igazából beleültettek :D ), akkor nagyon ki volt berhelve a fülke. Megpróbálok vizsgaidőszak után kijutni hozzá, és körbefotózni, szerintem meg lehet nézni. | |||||
harold | Adatlap | 512497 | 2009. január 13. 16:15 | ||
harold | Adatlap | 512496 | 2009. január 13. 15:22 | ||
Ha jól tudom viszonylag rendbe rakták a pilótafülkét, és talán a hajtóműve is indítható állapotban van. A csillagok helyén tényleg kör alakban festették fel a nemzeti színeket valamikor a rendszerváltás után, az oldalszám pedig valószínűleg a kiállítás éve volt, ha jól emlékszem 1976 bár nem biztos. | |||||
Kferro | Adatlap | 512495 | 2009. január 13. 11:03 | ||
Esetleg te is? :) | |||||
Kferro | Adatlap | 512494 | 2009. január 13. 11:02 | ||
Te is debreceni vagy? :) | |||||
georch | Adatlap | 512493 | 2009. január 13. 10:43 | ||
A fülke az rendesen szét volt már gyermekkoromben is szedve. Emlékeim szerint anno volt rajta oldalszám és csillagok is, ezek - azt hiszem - kör alakú piros fehér zöld kokárdákká lettek átmázolva, de nem vennék rá mérget...:S | |||||
ati | Adatlap | 512492 | 2009. január 13. 10:11 | ||
mig-15fw.hu nézzetek fel rá érdemes | |||||
Rag | Adatlap | 512491 | 2009. január 10. 12:18 | ||
Ha minden igaz tavalyi a kép (2008-03), de nem én készítettem. Ha lehetséges, kinézek egyszer, csinálok pár képet róla. Csak legyen egy kicsit melegebb. :-) Érdekes hogy se oldalszám, se felségjel nincs rajta.. Ha jól emlékszem rá ifjabb koromból,a fülke rendesen ki van fosztva. | |||||
Elmo | Adatlap | 512490 | 2009. január 10. 11:35 | ||
Rag | Adatlap | 512489 | 2009. január 8. 17:21 | ||
harold | Adatlap | 512488 | 2009. január 7. 21:54 | ||
Szia! Sajna képeim nincsenek, ezt is a szon.hu nevü sz@rról szereztem... Hali! | |||||
Rag | Adatlap | 512487 | 2009. január 7. 18:18 | ||
Üdv! Tégé, esetleg a keretek/állványok méretét meg tudnád nekem adni? Vagy hogy hogyan készítetted? Mert ugye sajnos a trumpi kitben az nincs:( Elég vicces is az útmutató- építsd meg/fesd ki a hajtóművet, aztán told bele az egészet a törzs-elsőrészbe, majd rá a hátsó részt. Tökéletes. De legalább adtak volna még egy kiömlőt, hogyha külön építi az ember a hajtóművet legyen mit a gépbe tenni. Mondjuk azt úgy láttam az aires gyárt. | |||||
Bebá | Adatlap | 512486 | 2009. január 7. 17:49 | ||
Kicsi a világ!Úgy érzem kicsit közelebb kerültünk egymáshoz.Ez lehet,hogy hülyén hangzik.Örülök,hogy többet tudunk egymásról. Nem rabolom tovább az idődet maradjon Ancsára is. Bercibá | |||||
Tibor | Adatlap | 512485 | 2009. január 7. 17:40 | ||
Nos még elárulok valami apróságot: Miskolcon születtem és Szirmabesenyőn nevelkedtem. A Bláthy Ottó Villamosenergiaipari Technikumban értem. Édesanyám még mindig Szirmabesenyőn él. Tibor | |||||
Bebá | Adatlap | 512484 | 2009. január 7. 17:36 | ||
Elégedett vagyok a memóriámmal /most/ így emlékeztem.Amikor szóbakerült ez a verseny valahol ill.a La-7-ed bocsánat La-5FN mindig azt mondtam,hogy egy debreceni srác csi- nálta.Örülök, hogy senkit sem dezinformáltam A megadott címededet nem ismerem én miskolci vagyok, de párszor megfordultam Debrecenben és biztosan láttam ezt a kie- melkedő épületet. Bercibá | |||||
Tibor | Adatlap | 512483 | 2009. január 7. 17:11 | ||
De! 1973-tól 1981-ig Debrecenben laktam a Bethlen utcán a 16 emeletesben. Aztán a szokásos katonatiszti sors. Tibor | |||||
Bebá | Adatlap | 512482 | 2009. január 7. 17:04 | ||
Te akkor nem Debreceni voltál? Ez motoszkált a fejenbe,most meg írod ezt az újságot. | |||||
Tibor | Adatlap | 512481 | 2009. január 7. 16:56 | ||
Köszönöm! Valahol van egy újságkivágásom arról a versenyről, ami az akkori Hajdú-Bihari Naplóban? jelent meg, de hiába keresem, nem tudom hova tettem. Tibor | |||||
Bebá | Adatlap | 512480 | 2009. január 7. 16:48 | ||
Köszönöm Tibor a válaszodat.Miután mindkettőnknél szerepel 1977 ezt raktározom. Milyen érdekes,mikor szó volt az Audimról, ki gondolta volna,hogy egy másik té- mában -amit közösnek tartok- értekezni fogunk. További jó makettezést! Üdv. Bercibá | |||||
georch | Adatlap | 512479 | 2009. január 7. 15:41 | ||
Azok a régi szép idők az Ifi Parkban!:) Véletlenül a többi ottani kiállított haditechnikáról nincs képed? | |||||
Tibor | Adatlap | 512478 | 2009. január 7. 15:38 | ||
Szia! Jól esik, hogy van aki emlékszik az első igazi magyarországi makettversenyre. A verseny a Csehszlovák kúltúra kiállító termében volt az akkori Népköztársaság, ma Andrássy úton. Egyébként a KP La-7-esből átalakított La-5FN-el indultam. Valóban nyitható motorház tető, nyitható kabintető és a slusz poén kedvéért a magassági kormány mozktásakor mozgott a botkormány. No meg egy AVIA B-534-el is indultam akkor. A dátummal megfogtál. Vagy 1976-ban, vagy 77-ben lehetett. Üdv.: Tibor | |||||
tégé | Adatlap | 512477 | 2009. január 7. 14:20 | ||
Sziasztok! Köszönöm a dícsérő szavakat! Püsilaci! A Tamiyát nem ismerem, de nekem is a Trumpetert ajánlották. Rag! Igen az összes keret, állvány mind saját. tégé | |||||
Bebá | Adatlap | 512476 | 2009. január 7. 09:31 | ||
Szia Tibor! Segítséget kérek,remélem jó helyen kopogtatok. Annó az első magyarországi makett versenyen amit a Csehszlovák Kúltúra és KP. rendezett Budapesten -ha jól tudom- Te is részt vettél.Sőt volt ott egy La-7-es nyitott motorház tetővel ami teljesen lenyűgözött.Információm szerint ez a Tiéd volt,és a toppon voltál vele.Most így jó harminc év után szeretnék gratulálni. Ennyi bevezető után az lenne a kérésem, hogy megtudnád-e mondani mikor történt mind- ez 1977 vagy 1978-ban. Üdv. Bercibá | |||||
Monox | Adatlap | 512475 | 2009. január 6. 23:06 | ||
Én két példányban is építettem Tamiyát és bár az sem tökéletes, de nagyon szép. Ráadásul hajtóművet is adnak hozzá és egy kocsit is a törzshátsónak. | |||||
Rag | Adatlap | 512474 | 2009. január 6. 22:40 | ||
Szerintem a Trumpeteré nagyon szép, igaz nem tökéletes. Ráadásul a hajtóművet is adják hozzá. Abban a 17-esben ezek szerint én ültem, általános első vagy második osztályos koromban. Akkor még a vadasparkban volt Nyíregyházán! Tégé: azt a keretet - nem tudok most ennél szakszerűbbet - ami a hajtóművet tartja te készítetted? | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512473 | 2009. január 6. 21:59 | ||
Mig 15 1/48-asból melyiket ajánlanád Tamilya & Trumpeter? | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512472 | 2009. január 6. 21:55 | ||
Hali Sziasztok, Én nem rég rendeltem meg ezt, mi a véleményetek róla? www.hobbyeasy.com/en_US/prod/39534.html | |||||
Hunyo | Adatlap | 512471 | 2009. január 6. 21:36 | ||
tégé | Adatlap | 512470 | 2009. január 6. 21:22 | ||
Hunyó a nyerő, 48-as Trumpeter! tégé | |||||
harold | Adatlap | 512468 | 2009. január 6. 21:06 | ||
Egy 17-es,/pf/ amit a nyíregyházi vadasparkból vittek át felújítani Debrecenbe. | |||||
Mekett | Adatlap | 512466 | 2009. január 6. 20:51 | ||
Gratulálok tégé, gyönyörűen sikerült! Nem mutatnád be egy cikkben a Makettinfó olvasóinak? | |||||
Hunyo | Adatlap | 512465 | 2009. január 6. 20:50 | ||
Ez nem Trumpeter 1/48-as? Nekem van egy, igaz az Észak-Koreai+ecsettel festve még. | |||||
Hunyo | Adatlap | 512464 | 2009. január 6. 20:48 | ||
Lacy! Valami ilyesmire gondoltam, nagyon köszi! Üdv: Hunyo | |||||
hondarider | Adatlap | 512463 | 2009. január 6. 20:30 | ||
Trumpeter 1/32? | |||||
Lacy | Adatlap | 512462 | 2009. január 6. 20:28 | ||
Hunyo, mit szeretnél tudni az Albán Népi Légierőről? A hetvenes évek első felében, a csúcson, három vadászrepülő ezredük állt hadrendben. Ezek közül két ezred, a Jugóhoz hasonló hegybe vájt bunkerrendszerrel volt ellátva. (Csak kisebbel.) Ugyan VSZ tagok voltak, de összevesztek az Oroszokkal. Majd a Kínai kulturális forradalom alatt Kína legnagyobb „szövetségese” voltak. :) Pl. Kínában ekkoriban csak Albán külföldi filmeket vetítettek. Majd a Kínával is összevesztek. A harmadik ezredük csak a 1974-ben állt hadrendbe, az akkor megépült (Gjader) Lezha-Zadrima reptéren. Ekkor kaptak 12-12 F-7A és F-6C, valamint hat FT-5-ös gépet. Ezek voltak a legkorszerűbb típusaik. A legelterjedtebbek pedig a hatvanas években leszállított bő hatvan F-6A. Volt még egy kiképző ezredük, két századnyi Mig-15-össel, és egy szállító ezredük. tégé: szuper gép! | |||||
Tibor | Adatlap | 512461 | 2009. január 6. 20:22 | ||
Szia! Remek! Apró kérdés: Milyen méretarány és melyik cég? Tényleg nagyon meg van csinálva. Tibor | |||||
tégé | Adatlap | 512460 | 2009. január 6. 19:23 | ||
vlevi | Adatlap | 512459 | 2009. január 6. 17:07 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |