<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Tibor | Adatlap | 512714 | 2009. szeptember 18. 10:07 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 512713 | 2009. szeptember 18. 08:47 | ||
Köszi! Kár érte, egész jól nézett ki... A fenti festésű gépek tetszenek leginkább, de matrica hiányában marad valamelyik észak-vietnámi. | |||||
Lacy | Adatlap | 512712 | 2009. szeptember 17. 21:18 | ||
CrazyCharlie, a Mig-17F szívócsatornájában nem volt fényszóró, akár szovjet,akár lengyel vagy kínai gyártású. A festéssel kapcsolatban az a kérdés, hogy melyik légierő melyik gépéről van szó? | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512711 | 2009. szeptember 17. 20:50 | ||
Köszi! Mindegy, akkor lefestem és kész. A szívócsatorna színével kapcsolatban van ötleted? | |||||
migi | Adatlap | 512710 | 2009. szeptember 17. 20:42 | ||
Igen megnéztem én is a készletet , ? lehet hogy a kinai változatban van fényszóró . | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512709 | 2009. szeptember 17. 20:27 | ||
Köszi, nem írtam, hogy F-ről van szó...:) | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512708 | 2009. szeptember 17. 20:26 | ||
Igen, MiG-17F-ről van szó. A makett a Trumpeter 1:32-es készlete. | |||||
mig23papa | Adatlap | 512707 | 2009. szeptember 17. 19:41 | ||
Ez egy vadonatúj turbinalapát a kezemben. Alkalmam volt körülnézni abban az üzemben, ahol képesek ilyent is gyártani. Győrben van, nem amerikában. A másik képen egy repülőgépalkatrész látható, francia megrendelésre. Tehát ha hiányzik még valami a MIG-15 öshöz, talán érdemes lenne megkeresni őket. Derülnek ki érdekes dolgok. | |||||
harold | Adatlap | 512706 | 2009. szeptember 17. 19:38 | ||
migi | Adatlap | 512705 | 2009. szeptember 17. 19:38 | ||
Nem irtad melyik változatról érdeklődsz , ne haragudj biztos hogy a 17 akartál irni ? | |||||
harold | Adatlap | 512704 | 2009. szeptember 17. 19:36 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 512703 | 2009. szeptember 17. 19:23 | ||
Sziasztok! Két kérdés MiG-17-es témakörben :) 1, Az orrban (szívocsatorna "elválasztásában") van fényszóró? Sok képet megnéztem, de nem találtam nyomát, a makettben viszont szerepel... 2, A szívócsatorna belsejét (és az elválasztót) végig lefestették az adott gép alsó színével? Vagy nem feltétlen azzal a színnel, amit a gép aljára fújtak? | |||||
Monox | Adatlap | 512702 | 2009. szeptember 11. 08:42 | ||
3700$-ból van utazási iroda amelyik szervez ilyen túrákat azt hiszem Ukrajnába. MiG-29-es egy óra, Szu-27-es fél óra kerül ennyibe + kint tartózkodás és teljes ellátás. | |||||
Momi | Adatlap | 512701 | 2009. szeptember 11. 08:11 | ||
Szia mig23papa! Nekem! Hátszelem? A legjobb 80 fokos oldalszél volt az is inkább szemből. Pénz? Alkalmazotként biztos nem tudok egy ukrán vadászgép túrát megfizetni. Habár ha nyerünk a lottón..._:) Akkor Te is jössz! Na jó makettezést és fotózást mindenkinek. momi | |||||
mig23papa | Adatlap | 512700 | 2009. szeptember 10. 17:43 | ||
Momi Még összejöhet, ha van elég manid, vagy elég hátszeled. | |||||
Momi | Adatlap | 512699 | 2009. szeptember 10. 07:43 | ||
Szia mig23papa! Mint minden becsületes repülőgépműszerész kihasznált minden alkalmat a repülésre. Legyen az berepülés vagy LÜI vagy csak úgy! Természetesen mindegyikkel repültem már. A Fokker 70 és B737NG meg most is repülök mint utas. Azért az SS-100-at én is nagyon várom már. Decemberben lehet meglesz mint utas. Ezen kívül repültem már utasként An-26, Airbus A340-500; ATR-72; B757;stb. Sajnos vadászgép még nem jött össze. momi | |||||
mig23papa | Adatlap | 512698 | 2009. szeptember 9. 18:46 | ||
Momi Gratulálok, ez egy szép lista. Ezek közül melyekkel volt alkalmad repülni is? | |||||
Kferro | Adatlap | 512697 | 2009. szeptember 8. 08:23 | ||
17-es van a debreceni reptéren. Hátha hozzá lehetne valahogy jutni. | |||||
Momi | Adatlap | 512696 | 2009. szeptember 8. 07:56 | ||
Szia Mig23papa! A kérdésedre a válaszom. A következő típusokra volt szakszóm: TU-134A; Mi-2; Ka-26; (ez utóbbi kettő katona koromomban Börgöndön) TU-154B-2; B-737 classic; B767-200; Fokker-70; CRJ-200; Most azt hiszem a Q-400 meg a SSJ-100(SZu-100) lesz a következő, de az már csak egy LEVEL 1 lesz. momi | |||||
borisz | Adatlap | 512695 | 2009. szeptember 6. 13:15 | ||
A 17 és a 19 nehéz lesz. | |||||
opetrovics | Adatlap | 512694 | 2009. szeptember 6. 08:38 | ||
Sziasztok! Amit most le rok,még korántsem biztos hogy megvalósul,de úgy érzem,meg kell próbálnom,mert ezen a téren nem látom,hogy itt Pápán történne bármi is.A következőről lenne szó.Szeretnék,itt Pápán létre hozni egy 47.Harcászati repülő Ezred emlékparkot.Nagy falatnak látszik,de az első lépést holnap 14.00.-kor Domonkos Miklós Ezredparancsnoknál teszem meg.Édesapám szerint,aki Petrovics László,és 1976-2001-ig szolgált itt Pápán mint repműszaki a második századnál,később pedig a hangárban,vele nem lesz probléma,és benne lesz a "buliban".A tervem az,hogy a MIG-15-től a Mig-23.-igy minden típusból kiállítanák egyet,és nem csak a harci változatból,hanem a gyakorló kétléses UTI/UB/UM-is,valamint függesztményeket,rakétákat,"APA"-kocsit,pilótaöltözetet,sisakot,kiszolgáló járműveket...egyszóval minden olyan dolgot,amit egykor itt használtak. Amit kicsit nehezebbnek érzek,az a Terület,ahol ezt a dolgot fel lehetne állítani.Vannak elképzeléseim,terveim,de ebben viszont a polgármester úrnak kellene segítenie,amiben nagyon reménykedem,és miután holnap beszéltem Domonkos Ezredes úrral,és pozitív eredmény lesz,már kérem is az időpontot ozá,és meglátjuk. Biztos vannak köztetek Pápaiak,akik most felkapták a fejüket és azt mondják,végre valami kilátás arra,hogy újra megérinthetővé válik az amit már nyolc éve nem érintettünk meg,és nem kell érte több kilómétert utazni. Ha esetleg ez nem jönne össze,a vésztervem az,hogy megpróbálom elérni azt,hogy Magyargencsre kerüljön ki,egy UM,és egy UB,mett Bisz már van,hely meg nem túl sok. Nekem a motivációt a linken található videó adta,mert ha édesapámnak ez ekkora örömöt okozott,és jó volt látni hogy jó emlékek jöttek elő,akkor biztos vagyok benne,hogy rajta kívül még nagyon sok embernek,nagyon sokat jelentene. www.youtube.com/watch Üdv: opetrovics Természetesen,várom a véleményeket,kritikákat,megjgyzéseket... IDE:opetrovics@globonet.hu IDE:06203128642 | |||||
mig23papa | Adatlap | 512693 | 2009. szeptember 3. 18:45 | ||
Momi ex-repülőgépműszerészként merre, és milyen tipusokon ténykedtél? | |||||
Püsilaci | Adatlap | 512692 | 2009. szeptember 2. 20:29 | ||
Köszi az infót. Nekem a HobbyBoss 1:48-as 17PF-je van meg. Esetleg tudnál valami infót adni, hogy ehez képest hól helyezkedik el a SMER makettje? | |||||
Momi | Adatlap | 512691 | 2009. szeptember 2. 09:32 | ||
Sziasztok! Kérdésem, hogy álltok a Mig-15 UTI-val? Azt mondták néhányan,hogy idén kész lesz. Azt hiszem sokan nem mérték fel egy gép repgépes kondicióba hozásának teljes költségét és felelősségét. Magyarországon repgépes alkatrészeket gyártani tudó cég nagyon-nagyon kevés van. Aki viszont tud papírt adni,azokat azt hiszem az építők nem tudják megfizetni,vagyis szívesen megfizetnék Ők csak sajnos nincs költségvetés rá. Ahogy így távolból ex-repülőgépműszerészként látom, ha 2010 végére kész lesz mindenki nagyon örülhet. Természetesen cáfoljatok meg,mert én is örömmel mennék el a HM indítására is. momi | |||||
Ricardo | Adatlap | 512690 | 2009. augusztus 17. 14:46 | ||
Monox | Adatlap | 512689 | 2009. augusztus 16. 15:47 | ||
Valaha 202-es oldalszámra hallgatott. | |||||
Wrecker | Adatlap | 512688 | 2009. augusztus 16. 10:19 | ||
Lehet tudni, hogy mi volt a Solti Mig-15 UTI eredeti oldalszáma? | |||||
Monox | Adatlap | 512687 | 2009. augusztus 3. 10:38 | ||
Szerintem a közelben lévő Dunai Vasműben tudnának bővebb felvilágosítást adni... Utoljára tavaly szeptemberben találkoztam vele. | |||||
Wrecker | Adatlap | 512686 | 2009. augusztus 3. 09:22 | ||
Kferro | Adatlap | 512685 | 2009. augusztus 3. 08:10 | ||
Amúgy van valakinek a 15-ös UTI múszerfalairól rajza? Köszönettel venném, ha megosztaná azokat velem. | |||||
migi | Adatlap | 512684 | 2009. augusztus 2. 10:19 | ||
Kferro | Adatlap | 512683 | 2009. július 31. 23:12 | ||
A kínaiaknak egyszerűbb volt szerintem fogni a Mig-15-ös gyártósorát és legyártani a JJ-5-höz a kabinokat, mint egy addig nem létező típushoz (Mig-17 UTI) megtervezni, a gyártósort felállítani és legyártani a kabinokat. De ez csak az én véleményem, annyira nem értek a témához. Csak megvettem pár hónapja a Trumpeter 1/32-es JJ-5-ösét és nem tudom, hogy milyen kabinbelsőt csináljak neki, mert persze részletfotót erről a területről nem lehet találni. | |||||
mig23papa | Adatlap | 512682 | 2009. július 31. 18:53 | ||
Kferro Eddig úgy tudtam, hogy együléses gépből nem úgy készült kétüléses, hogy betoldottak a törzsbe, hanem egyszerően betettek a törzsbe egy második kabint. Általában nem is volt gond, hiszen a szívócsatornában (törzsben) volt is elég hely. Sokan kérdezték hogy PL a Mig-23 UB mennyivel hosszabb az MF- nél? Semennyivel, hiszen a hátsó kabin az üzemanyag tartály rovására került a gépbe, ezért fér bele 800 literrel kevesebb keró. Gondolom az előző tipusoknál is hasonlóan történt , de azért lehetséges, hogy a kínaiak nem ezt a megoldást választották. | |||||
Kferro | Adatlap | 512681 | 2009. július 31. 14:34 | ||
Sajna ebben a leírásban nem találtam egyértelmű utalást erre. Egy magyar nyelvű cikkben viszont ezt említik: A "fejlesztés" fő irányvonala az a nagyméretű toldás volt amit a törzsközépbe építettek be hogy a második ülés, és az odatartozó avionika elférjen a gépben! A legtöbb komponenst a Mig-15UTI alias JJ-2-ből "örökölte" a gép, így spórolván meg a plusz munkát! (Hozzá kell tenni hogy tökéletesen alkalmasak voltak ezek az alkatrészek erre a feladatra, hisz akkoriban nem volt egyedi, hogy egy-egy műszer/megoldás több típusban is feltűnt!) A teljes cikk itt: bop.agria.hu/index.php | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512680 | 2009. július 31. 13:54 | ||
Itt egyértelműen a MiG-17 gyakorló változataként említik. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512679 | 2009. július 31. 13:54 | ||
Ha igaz, akkor a 17-es műszerfala volt bennük. www.sinodefence.com/airforce/trainer/jj5.asp Miggyuri | |||||
Kferro | Adatlap | 512678 | 2009. július 30. 23:23 | ||
Azt nem tudja valamelyikőtök, hogy a "MiG-17 UTI", azaz a kínai gyártású Shenyang JJ-5 műszerfalai, kabinjai mennyire egyeznek meg a MiG-15 UTI-éval? | |||||
Gotha | Adatlap | 512677 | 2009. július 29. 09:58 | ||
sziasztok, van itt egy eladó makettem, ha esetleg érdekel valakit. www.vatera.hu/mig_15_repulogep_makett_1_72_150590189.html üdv | |||||
elmo | Adatlap | 512676 | 2009. július 28. 01:21 | ||
Szia Rizmajer_Jozsef, en mosom, nem kerdes! Amugy Jozsef csak ne legyen irigy, neki ott van a szines szelesvasznu kabat! Rizmajer viszont nem ertem, hogy minek orul! | |||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 512675 | 2009. július 27. 22:26 | ||
Szia elmo! Hová, miért? Valamelyiktek úgyis megbánja. Beszarni csak akkor, ha Te is mosod ki szarost! Azért örülünk Rizmajer is, na meg a József is, aki egy kicsit irigy! | |||||
elmo | Adatlap | 512674 | 2009. július 27. 21:49 | ||
Ez BESZARAS! ezek a felvetelek szenzaciosak. | |||||
Lacy | Adatlap | 512673 | 2009. július 27. 10:28 | ||
Sziasztok, hogy ne csak mindig múzeumi lerobbant, magánkézben repülő, vagy fekete fehér Mig-15-ösöket lássunk. 1973-ban készült csehszlovák filmben, színes, jó minőségű felvételeken a cseh Mig-15-ösök. 4:23-tól a lényeg, a film az elsőként a szovjet gyárakból érkező Mig-15-ösöket próbálja bemutatni. (persze látszanak a forgatás kedvéért átfestett jelzések) www.youtube.com/watch És a F-84-es (L-29) elfogása. :) www.youtube.com/watch Meg egy kis bónusz: www.youtube.com/watch Egyébként a csehek 1229 saját és szovjet gyártmányú Mig-15-öst állítottak hadrendbe 1951 és 1960 között. A Mig-15-ös típus legelterjedtebb náluk 1957-58-ban volt amikor 20! ezred repülte! 15 vadászrepülő ezred, három vadászbombázó, egy felderítő és egy kiképző ezred. | |||||
Monox | Adatlap | 512672 | 2009. július 3. 17:26 | ||
Pilotka... csak bámulok... honnan vannak neked ilyen kincseid...? | |||||
pilotka | Adatlap | 512671 | 2009. július 3. 08:32 | ||
Skacok! Eladó 3 db SMER 1/48-as original Mig-17F 4500.- Ft darabja | |||||
mig23papa | Adatlap | 512670 | 2009. július 2. 19:32 | ||
A-3 Kíváncsivá tettél, mi volt az amit a magyarok nem mertek vállalni? | |||||
A-3 | Adatlap | 512669 | 2009. július 2. 18:50 | ||
Szeretnék még kis türelmet kérni a HA-UTI hanghatásának a prezentálásához, de már nincs túl messze az aktus. Sajnos hazánkban felelőség nélkül mindenki letud gyártani mindent, de ha elmondod azt, hogy a kérdéses alkatrész történetesen egy repülőgék tartozéka, az esetek többségében merev elzárkózás a reakció. Ezért voltunk kénytelenek kűlföldi partnereket keresni kettő témában a restauráció során és azok teljesűlése után az üzemkészség időpontja műszaki szempontból csakis rajtun múlik. Tisztelettel! A-3 | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512668 | 2009. július 2. 15:37 | ||
juge75 | Adatlap | 512667 | 2009. július 2. 10:17 | ||
Ha már hang, kíváncsi vagyok a MIG-15 UTI hangjára. Ahogyan szép volt látni Kecskeméten a Delfint is élőben. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512666 | 2009. július 2. 06:19 | ||
Na ja. Meg így lesznek műanyag hangú tizen-huszonévesekből "dívák" ami igazából a "nagyasszony" jelentésben valós. | |||||
juge75 | Adatlap | 512665 | 2009. július 1. 23:21 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Hát akkor a csináld magad mozgalomban készíts matricát!
Üdv.