<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
mig23papa | Adatlap | 512766 | 2010. január 12. 12:48 | ||
PETI | Adatlap | 512765 | 2010. január 11. 10:21 | ||
Kferro | Adatlap | 512764 | 2010. január 11. 09:23 | ||
Csak mert felvettem vele a kapcsolatot pár hónapja, s bár SMS-t és emilt is írtam neki, nem reagált. | |||||
Wrecker | Adatlap | 512763 | 2010. január 10. 22:37 | ||
A-3 | Adatlap | 512762 | 2010. január 10. 21:30 | ||
Alkalmanként szoktam látni. | |||||
PETI | Adatlap | 512761 | 2010. január 10. 21:09 | ||
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valakinek NDK-s MiG-15-ösökről valamilyen átfogó szakirodalma? De ha jó linket tudtok, az is érdekelne. Köszi | |||||
Kferro | Adatlap | 512760 | 2009. december 9. 10:31 | ||
No, ez számomra szomorú hír. :( Majd' minden reggel a reptér mellett megyek el, s számomra nagyon szép látvány volt a reggeli napfényben megcsillanó 17-es. De ha te azt mondod, hogy jobb sors vár rá, akkor megbocsátok. :) A-3, te ismered Kulik Jánost? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 512759 | 2009. december 8. 18:42 | ||
És azt szabad tudni hogy hova került ? Vagy majd ha a sorsa pozitívra fordul akkor derülhet csak ki ? :) | |||||
borisz | Adatlap | 512758 | 2009. december 8. 18:26 | ||
A biszes az UTI-s csak összekevertem. Úgytudom, régen Bisz volt, aztán UTI-t lett. | |||||
A-3 | Adatlap | 512757 | 2009. december 8. 18:02 | ||
Nemtudom sajna, hogy kik a Biszes csapat, de az UTI-s cspaté egy magánember jóvoltából igen. | |||||
borisz | Adatlap | 512756 | 2009. december 8. 16:55 | ||
A-3 | Adatlap | 512755 | 2009. december 8. 16:00 | ||
Tegnap Debrecenből elszálításra kerűlt az eddig ott "megtűrt" MIG-17-es. Biztosíthatlak benneteket, hogy jobb helyre nem is kerűlhetett volna. Határainkon belül maradtt és még hallani fogtok a sorsának pozitív alakúlásáról. | |||||
elmo | Adatlap | 512754 | 2009. december 3. 01:15 | ||
Jo kepek, kulonosen az utolso erdekes (18-as), valamelyik korai szeriabol valo talan? Nem a redonyos ules van benne hanem a "sima" 17-esekbol valo. | |||||
p-51 | Adatlap | 512752 | 2009. december 2. 18:10 | ||
Sziasztok! Nagyon régóta hiányzik egy 1/72-es KP Mig-17 kabintető. Ha valaki tudna segíteni ebben az ügyben, nagyon megköszönném! Üdv mindőtöknek: p-51 | |||||
fishpot | Adatlap | 512751 | 2009. december 2. 15:05 | ||
DAG | Adatlap | 512750 | 2009. november 21. 11:42 | ||
Hali! Elsősorban kabin belső fotókra,de bármilyen fótó érdekel.. egyébként kössz az emailt,de sajna nem igazán bírom megnézni. | |||||
Lacy | Adatlap | 512749 | 2009. november 20. 18:28 | ||
Szia, ezek elvileg cseh Mig-19PM műszerfaláról készültek: Mire gondolsz külső fotók alatt? | |||||
DAG | Adatlap | 512748 | 2009. november 20. 13:01 | ||
Sziasztok! Valaki tudna nekem Mig-19Pm külső/kabin fotókat elővarázsolni,szinte smmi használható anyagot nem találok a neten... diszpecser@citromail.hu | |||||
búza | Adatlap | 512747 | 2009. november 18. 21:07 | ||
Szia juge75! Ilyen dolgot hirtelen felindulásból szokott elkövetni az ember! "Minden időmet a kutatásra fordítom, ez a másik ok." Én az egyikre lettem volna kíváncsi, természetesen tiszteletben tartva - és nagyon sajnálva - a döntésedet! Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 512746 | 2009. november 18. 20:19 | ||
Regisztrálva maradok, figyelemmel kísérem az oldalt. De publikálni már nem fogok, sem vitázni. E-mail címen, MSN-en, Skype-n és mobilon megtalál, aki akar. Készülök Móvár-ra. Minden időmet a kutatásra fordítom, ez a másik ok. | |||||
mig23papa | Adatlap | 512745 | 2009. november 18. 19:38 | ||
juge75 Vettük az adást, de gondoltál-e arra mit veszthetsz ezzel, mindanyiunkat, mit veszthetünk mi, csak tégedet. Megér enyit neked ez a búcsú? | |||||
búza | Adatlap | 512744 | 2009. november 18. 16:51 | ||
juge75 | Adatlap | 512743 | 2009. november 18. 11:39 | ||
Ezúton köszönök el mindenkitől, itt a fórumon. Nem írok több cikket és nem fórumozok többet. Mindenkinek kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok! Juhász Gábor. | |||||
juge75 | Adatlap | 512742 | 2009. november 18. 08:21 | ||
De az két felső(barna-zöld) és kék alsó festésű volt. | |||||
juge75 | Adatlap | 512741 | 2009. november 18. 08:21 | ||
De jó lenne közelről feltérképezni a festését! Anno ezt csináltam a Szolnoki Tisza ligeti géppel is. | |||||
PETI | Adatlap | 512740 | 2009. november 18. 08:15 | ||
Bámulatos! Lassan terem a diófa a törzs hátsó részénél. Szívesen látnám helyreállítva ezzel a kamóval a múzeumban! | |||||
Monox | Adatlap | 512739 | 2009. november 17. 10:15 | ||
A 338-ast 1996-ban láttam utoljára, akkor a hátára fordítva állt a reptér hátsó részében, futók nélkül, mert arra szükség lett valahol. 2003-ban még mindig úgy állt. Szép teljesítmény 6 év alatt, hogy így benövi a természet :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 512738 | 2009. november 16. 21:13 | ||
romeo | Adatlap | 512737 | 2009. október 15. 19:31 | ||
romeo | Adatlap | 512736 | 2009. október 11. 11:55 | ||
juge75 | Adatlap | 512735 | 2009. október 11. 05:55 | ||
www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltar.htm
www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/MiG-15.htm Itt megtalálod a választ, de idézek a honlapról: "A Múzeum gépén jelenleg az 512-es oldalszám van felfestve, de ez új értesüléseim szerint téves, az valójában az egykori 912." | |||||
romeo | Adatlap | 512734 | 2009. október 10. 23:09 | ||
romeo | Adatlap | 512733 | 2009. október 10. 20:50 | ||
Tibcsi | Adatlap | 512732 | 2009. október 10. 20:46 | ||
Bocs: ez mikori fotó? :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512731 | 2009. október 10. 20:46 | ||
romeo | Adatlap | 512730 | 2009. október 10. 20:42 | ||
PETI | Adatlap | 512728 | 2009. szeptember 28. 09:12 | ||
Püsilaci | Adatlap | 512727 | 2009. szeptember 26. 21:59 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 512726 | 2009. szeptember 19. 10:31 | ||
Köszönöm a linket! | |||||
Tibor | Adatlap | 512725 | 2009. szeptember 19. 04:30 | ||
Tibor | Adatlap | 512724 | 2009. szeptember 19. 04:28 | ||
Jó reggelt! Olvasd el a "Küzdelmeim a MiG-23MF makettel" című írásomat a Makettek rovatban, abban leírom a matrica készítés egyszerű módját. Üdv. | |||||
lucky | Adatlap | 512723 | 2009. szeptember 18. 19:07 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 512722 | 2009. szeptember 18. 18:58 | ||
értsd: Trumpeter MiG-21F-13-asomhoz, boccs. | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512721 | 2009. szeptember 18. 18:57 | ||
Így nem, annyit nem ér a makett, hogy átfaragjam "sima" 17-esre. De ha lenne valami maradékod, akkor felhasználnám a 21-esemhez! | |||||
lucky | Adatlap | 512720 | 2009. szeptember 18. 18:45 | ||
a 21-nél egy nagyobb felségjel jó lenne. | |||||
lucky | Adatlap | 512719 | 2009. szeptember 18. 18:31 | ||
felségjel és oldalszám kellene? | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512718 | 2009. szeptember 18. 17:04 | ||
Igazad van, ezt nem figyeltem. Köszi! | |||||
elmo | Adatlap | 512717 | 2009. szeptember 18. 16:55 | ||
...ahogy nezem, a 46-os oldalszamu Mig is "sima". bocs | |||||
elmo | Adatlap | 512716 | 2009. szeptember 18. 16:52 | ||
Szia CrazyCharlie! Arra ugyelj, hogy a 21-es oldalszamu gep egy sima 17-es (faklya nelkuli),a tobbi pedig "F". Udv, elmo | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 512715 | 2009. szeptember 18. 16:41 | ||
Gondolkodtam rajta, itt is olvasgattam a Matricakészítés c. topikot. Annyira nem egyszerű mint képzeltem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Mi ez a fizetős hülyeség?