<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
juge75 | Adatlap | 512827 | 2010. április 8. 17:40 | ![]() | |
Nem titok, amiben benne volt. :-) Előzmény: (512824) romeo 2010. április 8. 13:49 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512826 | 2010. április 8. 15:00 | ![]() | |
Kösz mindenkinek! :) | |||||
búza | Adatlap | 512825 | 2010. április 8. 14:59 | ![]() | |
Felül is volt. | |||||
romeo | Adatlap | 512824 | 2010. április 8. 13:49 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 512823 | 2010. április 8. 13:26 | ![]() | |
A csoportképet (fekete-fehér) én szkenneltem be. | |||||
juge75 | Adatlap | 512822 | 2010. április 8. 13:23 | ![]() | |
Ott van az, ami maradt belőle, ugyanis az idő vasfoga és a nap megtette hatását. Szabályzat szerint szárnyakon alul-felül, függőleges vezérsíkon és a törzsön kell lennie meghatározott helyen és irányban. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512821 | 2010. április 8. 09:21 | ![]() | |
Köszi, Romeo! :) Közben találtam két képet, az egyiken múzeumi példány van, de a másikon nem. És ha jobban megnézem, akkor a múzeumin nem látszik a szárny felső részén a csillag, de a másikon látszik a felfestett csillag egyik csücske. :) | |||||
romeo | Adatlap | 512820 | 2010. április 8. 09:05 | ![]() | |
Üdv Tibcsi! Nem tudom, hogy volt-e mindegyiken, ez pl. a dunaújvárosi. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512819 | 2010. április 8. 08:33 | ![]() | |
Sziasztok, Egy gyors kérdés: a fémszínű magyar MiG-15-ösök szárnyán volt felül felségjelzés? A képeken, amiket eddig láttam, vagy nem látszik, vagy (legalábbis számomra) nem egyértelmű. Kösz: Tibcsi | |||||
romeo | Adatlap | 512818 | 2010. április 7. 22:54 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 512817 | 2010. március 20. 08:39 | ![]() | |
Egy hozzáfűzés Horváth Miklós galériájához: A 9315-ös gép nem Bisz, hanem MF! üdv: Daala | |||||
búza | Adatlap | 512816 | 2010. március 19. 21:36 | ![]() | |
Szia Nyugger! Hát igen, akkoriban Légierő volt, nem légi erőlködés. 26 MIG-21-est és 40 Mi-8-ast is javítottunk egy év alatt a PG.-ben. Ma gazdaságos áruház, meg egyéb üzletek vannak a romok helyén. Szerencsénk volt, sokszor tudtunk a jó helyen lenni annak idején! Szentpéteri, Borek és még egy csomó ismerős azon az oldalon. Akkor látom igazán az idő múlását, amikor egy volt hadnagy vagy százados a napi hírekben már mint pk., ezredes, stb. szerepel. Üdv: Búza | |||||
Nyugger | Adatlap | 512815 | 2010. március 19. 21:25 | ![]() | |
Búza! És micsoda nagy nevek társaságában. Egyesek többet repültek mint manapság egy raj, és adtak évi 100-120 keszit. Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 512814 | 2010. március 19. 07:12 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 512813 | 2010. március 18. 21:41 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 512812 | 2010. március 18. 21:04 | ![]() | |
Szia Romeo, Valami nem stimmel. A képen egy MiG-17F van havas háttérrel. Nos, 1956 nyarán érkeztek a gépek Kecskemétre, 1956 októbere végéig repültek e típussal. 1957 márciusa után mivel még nem fizettük ki gépek árát, és drasztikusan redukálták a légierőt elvitték a gépeket. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy ez a mi gépünk volt, vagy ha igen akkor csak az elszál1ítása előtt és a festés eltávolítása uán készülhetett a kép 1957-ben. | |||||
romeo | Adatlap | 512811 | 2010. március 18. 15:38 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 512810 | 2010. február 13. 14:27 | ![]() | |
Szia Monox! El voltam havazva mostanában kicsit, csak most beszéltem "Taszárral" :) Mehetünk, de a repteret már a vagyonkezelők miatt nem tudja garantálni, a skanzent igen. Köszi az infót. Marci | |||||
fklaci | Adatlap | 512809 | 2010. február 10. 23:11 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek megvételre kk-2-es katapultülést 1:48-ban (Mig-19-hez). Bármilyen érdekel, régi készletből való is. Aki tud, kérem segítsen. E-mail címem: fklaci@freemail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 512808 | 2010. január 28. 21:31 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 512807 | 2010. január 28. 20:27 | ![]() | |
Marci, sikerült beszélni Taszárral? | |||||
PETI | Adatlap | 512806 | 2010. január 28. 14:49 | ![]() | |
Jól érzed marci barátom! :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 512805 | 2010. január 28. 13:55 | ![]() | |
Köszi, megpróbálom! Üdv Marci | |||||
Monox | Adatlap | 512804 | 2010. január 28. 13:20 | ![]() | |
Rendben van. 30/2477163 Ezen a telefonszámon hívd fel Tarlós Józsefet taszáron. Egy veterán híradó tiszt, akiről már itt szó volt a fórumon, ő a kívánságaidat valószínűleg fogja tudni teljesíteni egy időpont egyeztetés után. Ha kérdezi, annyit mondj neki, hogy attól az örülttől kaptad a fülest, aki nyáron Szegedről a barátnőjével ment skanzent és a repülőteret nézni. Lehet, hogy még a nevemre is emlékezni fog :) Szerintem síma utad lesz :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 512803 | 2010. január 28. 13:05 | ![]() | |
Szia Monox! Amit írtál, az Taszárra vonatkozik? Az nagyon jó lenne! Van egy olyan érzésem hogy Peti kollégámat is érdekelné az ügy. Nekem a szakdogám miatt is jól jönne. Köszi Marci | |||||
Monox | Adatlap | 512802 | 2010. január 28. 12:52 | ![]() | |
Sokszor gondoltam már rá, hogy a pápai skanzenbe a magamfajta földi haladónak hogyan lehetne bejutnom, mindezt fényképezőgéppel a kezemben. Szerintetek lehet erre megoldás? MirázsMarci: Igen, be lehet, szólj nekem előtte, tudok tenni az ügy érdekében. Ha szerencséd van, még a tök üres repülőtéren is körbemehetsz és mindent megnézhetsz amire kíváncsi vagy. | |||||
romeo | Adatlap | 512801 | 2010. január 28. 12:40 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 512800 | 2010. január 28. 10:42 | ![]() | |
A pápai, és taszári skanzenben még nem jártam. Be lehet jutni oda valahogy? | |||||
PETI | Adatlap | 512799 | 2010. január 28. 09:59 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 512798 | 2010. január 28. 08:01 | ![]() | |
Ha jól emlékszem volt ott még MiG-21,MiG-19 és néhány régebbi radar is, ezek is megvannak? Köszi! | |||||
mig23papa | Adatlap | 512797 | 2010. január 27. 23:06 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 512796 | 2010. január 27. 21:09 | ![]() | |
Kareszék-nál lenne tárolva? | |||||
juge75 | Adatlap | 512795 | 2010. január 27. 21:08 | ![]() | |
Ja igen, és azok a dobozok egy nagy raktárba valahová a magyar 51-es körzetben. :-) | |||||
golya.zoli | Adatlap | 512794 | 2010. január 27. 21:05 | ![]() | |
Kedves DAG! Mégy egy kis képanyag a magyar Mig 17-hez: www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MIG-17lt.htm | |||||
golya.zoli | Adatlap | 512793 | 2010. január 27. 21:04 | ![]() | |
Kedves DAG! Mégy egy kis képanyag a magyar Mig 17-hez: www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MIG-17lt.htm | |||||
romeo | Adatlap | 512792 | 2010. január 27. 20:56 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 512791 | 2010. január 27. 20:27 | ![]() | |
Szerintem ugyanazokban a dobozokban, amikbe akkor beléekerültek... | |||||
juge75 | Adatlap | 512790 | 2010. január 27. 19:46 | ![]() | |
Én 17F fényképet láttam legalább 2-félét. Orosz stílusú szám volt az egyiken. Daala-val anno egy csomót le segítettünk a múzeum faláról, hála Béler Gyula bácsinak (akkor ő volt a múzeum munkatársa). Hogy most hol vannak? Ki tudja? | |||||
Lacy | Adatlap | 512789 | 2010. január 26. 19:07 | ![]() | |
Szia Daala, hogya magyar Mig-19PM-ek melyiket használták azt sajnos nem tudom. De ha a korszerűsítéseket és külföldi gyártást leszámítjuk, akkor az orosz: RSz-1U Mig-17PFU/Jak-25K RSz-2U Mig-19PM RSz-2USz Szu-9/Mig-21 De csak vázlatosan. Aztán nekiálltak korszerűsítgetni, és... | |||||
Daala | Adatlap | 512788 | 2010. január 26. 17:23 | ![]() | |
És azt meg tudja-e valaki mondani, hogy a magyar 19-esek a korai vagy a késői RSz-2-eseket hordozták, vagy esetleg mindkettő rendszeresítve volt? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 512787 | 2010. január 26. 15:14 | ![]() | |
Engem is érdekelnének magyar MiG-17F-ek képei, mert összesen egyről tudok. Igza nem sokáig álltak magyar szolgálatban. Miggyuri | |||||
juge75 | Adatlap | 512786 | 2010. január 26. 14:11 | ![]() | |
17f és pf. | |||||
DAG | Adatlap | 512785 | 2010. január 26. 13:25 | ![]() | |
Említetted,hogy főnököd repülte a típus minkét változatát,mármint úgyérteetted,hogy a sima 17-est(?) és a Pf változatát,vagy a PFU-t,gondolom kint a Szovjetúnióban? | |||||
juge75 | Adatlap | 512784 | 2010. január 26. 12:38 | ![]() | |
Kértem tőle fotót, de mindíg elfelejti. | |||||
juge75 | Adatlap | 512783 | 2010. január 26. 12:38 | ![]() | |
Mostani főnököm repülte a 17-est, mindkét verziót, utána a 21F-13-at. | |||||
juge75 | Adatlap | 512782 | 2010. január 26. 12:37 | ![]() | |
Köszönhetően az akkori parancsnoknak. Én is megcsodáltam eligazításról szolgálati helyemre menet. | |||||
migi | Adatlap | 512781 | 2010. január 26. 12:27 | ![]() | |
A Pf-nek nem voltak rakéta inditó sinei , csak a Szovjet PFU-nak . | |||||
romeo | Adatlap | 512780 | 2010. január 26. 11:10 | ![]() | |
A magyar MiG-17PF-ek csak gépágyú-fegyverzettel voltak ellátva - 3db 23mm-es. RSz-2-est a MiG-19PM,MiG-21PF valamint a MiG-21MF hordozott. | |||||
DAG | Adatlap | 512779 | 2010. január 26. 10:46 | ![]() | |
Köszönöm! A magyar Mig17PF-ek hordoztak valaha is Rsz-2 rakétákat? | |||||
romeo | Adatlap | 512778 | 2010. január 26. 10:26 | ![]() | |
Hát nem, mert ez is egy kitalált festésminta! |
<<< Vissza | Tovább >>> |