<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
SzuhÁkos | Adatlap | 512868 | 2010. június 13. 17:38 | ||
Köszi Bigboly! Megkaptam! Készül már a Mig-15-ös! | |||||
PETI | Adatlap | 512867 | 2010. június 12. 22:28 | ||
Szia Palkó! Nagyon jó képek, a többit hová tetted? Üdv | |||||
bigboy | Adatlap | 512866 | 2010. június 12. 22:17 | ||
Üdv ,holnap küldök.üdv bigboy | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 512865 | 2010. június 12. 16:07 | ||
Keresek Mig-15 típushoz könyveket! Email címem:szuhoj27ub@gmail.com Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
Palkó | Adatlap | 512864 | 2010. június 6. 17:08 | ||
juge75 | Adatlap | 512863 | 2010. június 4. 13:26 | ||
Tudom, de nem volt más. | |||||
vlevi | Adatlap | 512862 | 2010. június 4. 13:05 | ||
Szerencsére a fülke mögé már nem kellett rakni, mert megállt a lábán. De a fülke alatt van egy kis hely, a műszerfal mögé is fér egy kevés. A fülke mögötti rész már nagyon közel van a futóhoz, oda jó sokat kellett volna rakni. És 72-ben még az sem sok hely. | |||||
juge75 | Adatlap | 512861 | 2010. június 4. 11:41 | ||
Ezért tettem a pilótafülke mögé a súlyt anno. | |||||
vlevi | Adatlap | 512860 | 2010. június 4. 10:55 | ||
Arra jöttem rá tegnap, hogy magasfokú kreativitást igényel a MiG-15-ben az orrrészbe a súly elhelyezése. A főfutó közel van a gép orrához, orrkúp nincsen, ezért minden lehetséges apró helyet tele kell tömni ólommal. Legalábbis a Hobbyboss kitjében ez a helyzet. Egyébként maga a kit egész tűrhető. Egyszerű mint a bot, de ránézésre jónak tűnik. Külön jó, hogy a szárny egyetlen alkatrész, legfőképpen azért, mert szépen elvékonyították a kilépőélet. És még a kabin sem teljesen nulla. Műszerek ugyan nincsenek, de párnázott katapultülés van. Persze akinek nem felel meg, úgyis rak bele rezet és gyantát, de azoknak ez pont jó, mert nem kell túl sok műanyagot kifaragni a makettből. | |||||
PETI | Adatlap | 512859 | 2010. június 3. 22:15 | ||
Ha korábban kapcsolunk, ki lehetett volna menni most hétvégén Pardubicébe, mert meg van hívva a repülőnapra! Megnéztem volna... Amúgy még az oroszok is csinálnak egy 15-öst, de talán a csehek is, bár erről inkább az szóljon egy pár szót, aki biztosat is tud! Üdv | |||||
Kferro | Adatlap | 512858 | 2010. június 3. 10:58 | ||
Gyönyörűűű! Ha a videót megnézve hevesebben ver a szívem, mi lesz velem Kecskeméten? :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 512857 | 2010. június 3. 08:23 | ||
Sziasztok, 3 perc 56-tól érdekes a mutatvány... | |||||
PETI | Adatlap | 512856 | 2010. június 2. 22:56 | ||
Monox | Adatlap | 512855 | 2010. május 19. 09:32 | ||
Ja, bocs...símán csak felületesen olvasok... | |||||
Monox | Adatlap | 512854 | 2010. május 19. 09:32 | ||
Migi, írj egy elérhetőséget légyszíves! | |||||
Krisi | Adatlap | 512853 | 2010. május 17. 23:22 | ||
Szia! Én pedig azt hiszem mindannyiunk nevében beszélek, ha azt kérem, hogy a helyreállítást mindenképpen dokumentáld! Ha lehet akkor egy cikket is megnéznénk erről! :))) Előre is köszi! | |||||
migi | Adatlap | 512852 | 2010. május 17. 21:20 | ||
Szia Nagyon szivesen segitek a gép helyre állitásában . üdv:migi migi3@freemail.hu | |||||
Monox | Adatlap | 512851 | 2010. május 17. 19:43 | ||
Kedves barátaim! Valóban nagy öröm látni, hogy milyen szépen haladnak a MiG-15UTI-val az első felszállás felé, de amekkora öröm ez, olyan nagy bánat ért ma engem. Vitrinszakadás történt nálam, amiben több gépem javíthatóra sérült, de az egyik legféltettebb kincsem, a Tamiya által gyártott 1/48-as MiG-15-ösöm sajnos olyan sérüléseket szenvedett, amit a jelenlegi körülményeim között már nem tudok kijavítani, mivel már nem foglalkozok aktív makettépítéssel. A gép egyedi alkotóelemei épen maradtak, de helyreigazításuk csak tömítéssel, csiszolással és a gép teljes újrafestésével lehetne szép. Éppen ezért azt kérdezem, hogy van-e köztetek egy elhivatott (és őrült) emberke, akinek átadás és felújítás után méltó gazdája lenne a gépnek? Nem mellékesen: nem alapkészletről van szó. Egy teljes szett Eduard fémmaratás van a kabinban és a futóaknában. A gép fémszínűre festett, koszolt, saját gyártású magyar felségjelzéssel és oldalszámmal készült. És most már talán nincs jelentősége de fontos lehet még, hogy volt olyan verseny ahol kategória 2. helyezést ért el. Üdv: Monox | |||||
Nyugger | Adatlap | 512849 | 2010. május 8. 22:34 | ||
10 óra után volt. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 512848 | 2010. május 8. 22:27 | ||
Ma volt hajtóművezés. Nem is tudtam. Mikor volt időben ? 14-15 óra között ? | |||||
Nyugger | Adatlap | 512847 | 2010. május 8. 21:40 | ||
Krisi | Adatlap | 512846 | 2010. április 30. 17:48 | ||
Személyesen ismerem az egyik úriembert aki a gépen dolgozik!Minden elismerésem az övék az eddigi munkájukat tekintve!Gratulálok nekik!Csak így tovább!A videó pedig besz*rás!Baromira tetszik!:))) | |||||
lucky | Adatlap | 512845 | 2010. április 22. 21:13 | ||
kösz még egyszer | |||||
lucky | Adatlap | 512844 | 2010. április 22. 21:13 | ||
Na igen, a korrózió, meg a fizika ua mindkét oldalon. | |||||
búza | Adatlap | 512843 | 2010. április 22. 18:29 | ||
Normális volt! Kikonzerválás után minden hajtómű füstöl, amíg a konzerváló olaj teljesen el nem ég. Ebben nincs különbség kelet és nyugat között sem. | |||||
lucky | Adatlap | 512842 | 2010. április 22. 17:09 | ||
harold | Adatlap | 512841 | 2010. április 22. 17:02 | ||
Ezt olyan jooo volt látni, hallani! | |||||
A-3 | Adatlap | 512840 | 2010. április 21. 18:44 | ||
A füst csak az első indításnál jelentkezett mert akkor égett le a toldatról és a fújócsőről a konzerváló anyag maradéka. A vasárnapi hajtóműpróbánál már semmi jele nem volt a füstnek. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 512839 | 2010. április 21. 08:48 | ||
Jani! Nagy gratuláció a csapatnak! Ezt gyönyörűen összehoztátok. Üdv:ELektro | |||||
lucky | Adatlap | 512838 | 2010. április 21. 08:23 | ||
Szia A-3! Nem semmi amit véghez vittetek! A hajtóműnél látni néha kis füstpamacsokat. Ez normális? (láma vkok hozzá ezért kérdem) | |||||
A-3 | Adatlap | 512837 | 2010. április 21. 05:53 | ||
Szia Gabi! Köszönöm a gratulációt a csapat nevében is de még nem vagyunk kész a madárkával. Jól láttad Sanyi bácsit aki a hajtómű indítás után azt mondta, hogy fiatalodott 40 évet. A következő lépés az avionoka életre keltése, papirozás és a hajtómű és sárkány átadása a hatóságnak. Biztosíthatlak, hogy részünkről nem lessz akadálya a repnapi bemutatkozásnak. Üdv! | |||||
PETI | Adatlap | 512836 | 2010. április 20. 22:52 | ||
Nagyon régóta várom ezt a pillanatot! Üdv | |||||
ambasa | Adatlap | 512835 | 2010. április 20. 21:54 | ||
János! Gratulálok, neked és a csapatodnak! (Jól láttam B Sanyi bácsi volt ott kékben?) TG | |||||
Dani | Adatlap | 512834 | 2010. április 20. 20:28 | ||
Öröm nézni! És hallani! Csak így tovább! | |||||
juge75 | Adatlap | 512833 | 2010. április 20. 19:47 | ||
Minden elismerésem a tiétek! Csak így tovább! Repülés mikorra van tervezve? | |||||
juge75 | Adatlap | 512832 | 2010. április 20. 19:40 | ||
Lacy | Adatlap | 512831 | 2010. április 20. 19:37 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 512830 | 2010. április 20. 19:35 | ||
Még így videón keresztül látva is fantasztikus élmény... Minden tiszteletem a Tiétek! | |||||
A-3 | Adatlap | 512829 | 2010. április 20. 19:22 | ||
A YouTube-n egy kis ízelítőt adunk egy nevezetes hajtóművezésről melyet megtaláltok a Mig-15UTI Engine test.mpg. beütése után. | |||||
juge75 | Adatlap | 512828 | 2010. április 8. 17:40 | ||
A Haza szolgálatában. 1970. Zrínyi. | |||||
juge75 | Adatlap | 512827 | 2010. április 8. 17:40 | ||
Nem titok, amiben benne volt. :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512826 | 2010. április 8. 15:00 | ||
Kösz mindenkinek! :) | |||||
búza | Adatlap | 512825 | 2010. április 8. 14:59 | ||
Felül is volt. | |||||
romeo | Adatlap | 512824 | 2010. április 8. 13:49 | ||
juge75 | Adatlap | 512823 | 2010. április 8. 13:26 | ||
A csoportképet (fekete-fehér) én szkenneltem be. | |||||
juge75 | Adatlap | 512822 | 2010. április 8. 13:23 | ||
Ott van az, ami maradt belőle, ugyanis az idő vasfoga és a nap megtette hatását. Szabályzat szerint szárnyakon alul-felül, függőleges vezérsíkon és a törzsön kell lennie meghatározott helyen és irányban. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512821 | 2010. április 8. 09:21 | ||
Köszi, Romeo! :) Közben találtam két képet, az egyiken múzeumi példány van, de a másikon nem. És ha jobban megnézem, akkor a múzeumin nem látszik a szárny felső részén a csillag, de a másikon látszik a felfestett csillag egyik csücske. :) | |||||
romeo | Adatlap | 512820 | 2010. április 8. 09:05 | ||
Üdv Tibcsi! Nem tudom, hogy volt-e mindegyiken, ez pl. a dunaújvárosi. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 512819 | 2010. április 8. 08:33 | ||
Sziasztok, Egy gyors kérdés: a fémszínű magyar MiG-15-ösök szárnyán volt felül felségjelzés? A képeken, amiket eddig láttam, vagy nem látszik, vagy (legalábbis számomra) nem egyértelmű. Kösz: Tibcsi | |||||
romeo | Adatlap | 512818 | 2010. április 7. 22:54 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |