/ Fórumok /

MiG-15, MiG-17, MiG-19

Beszéljünk ezekről a madarakról is!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.
PETI 512879 2010. július 4. 19:46
Válasz erre
Daala, Planes!

Köszönöm a segítséget!
Planes 512878 2010. július 4. 10:20
Válasz erre
Peti!Három nagy hibát lehet találni a kitten.A nagyobb hiba az orr keresztmetszet,a felső rész túl lapos.A másik a svanc alatti pótvezérsík ,vagy áramlásterelő rövidre sikerült,ez könnyen javítható.A harmadik a szárnyon lévő határréteg terelők közül a belő magasabb a külsőknél , a maketten egyformák,szerintem a belsőt érdemes toldani".-Az orr hibára már készül a javítóelem.-Egy orosz rajz szerint ellenőriztem le a dolgot.Még talán a törővég és a csűrő határán lenne némi pontatlanság,de nem komoly.Szerintem érdemes vele foglalkozni,mert nem volt, és nem lesz jobb 48-ban.Üdv! Eses Sándor
Daala 512877 2010. július 4. 10:04
Válasz erre
Felső menüből: reviews, majd a legördülő menüből kiválasztod a gyártót.
Daala 512876 2010. július 4. 10:03
Válasz erre
A legszembetűnőbb hibája az orr-rész elejének formája, ami nem olyan, mint az erdeti vagy akár a Smer ugyanezen darabja,hanem egy kicsit lapított alakú, bár ettől még nekem MiG-17PF-nek néz ki. Alulméretezték a törzs alatti kis pótvezérsíkot, ezt a Quickboost gyantájával lehet javítani. Valahol azt olvastam, hogy a törzsféklapok sem jók, bár engem ez sem igazán zavar...
Itt találsz képes dobozbontást:
www.aeroscale.co.uk/modules.php
PETI 512875 2010. július 3. 23:34
Válasz erre
Üdv!
Valaki tudna mondani néhány jellemzőt a HobbyBoss 48-as MiG-17PF-ről? Van valami hibája?
Köszi
SzuhÁkos 512874 2010. július 3. 15:26
Válasz erre
Keresek megvételre Mig-15 Bis Fagot-B-hez 1/48 Trumpeter géphez Eduard rézmaratást!
Email címem:szuhakos@indamail.hu
Horvath_Balazs 512872 2010. június 21. 18:58
Válasz erre
Sziasztok! Felmerült egy érdekes kérdés: az egykori dégi nevelőotthonban egy vagy kettő MiG-15-ös volt kiállítva? (A 033-as UTI biztosnak tűnik, de a másikról, ami elvileg harci volt, még nincs megbízható információm.) Esetleg valamelyikőtök emlékszik erre?
SzuhÁkos 512871 2010. június 14. 16:51
Válasz erre
Üdv Kferro! Trumpeter gyártmányú 1/48 méretarány! Együléses bisz,némi műgyantával bolondítva.
Palkó 512870 2010. június 14. 11:28
Válasz erre
A 21-es topikba, a kiállított F-13-ról.Van még pár kép nem tudom hova illik leginkább, berakom az érdekes képekhez.
Kferro 512869 2010. június 14. 10:39
Válasz erre
Milyen 15-öst építesz? Gyártó, méretarány?
SzuhÁkos 512868 2010. június 13. 17:38
Válasz erre
Köszi Bigboly! Megkaptam! Készül már a Mig-15-ös!
PETI 512867 2010. június 12. 22:28
Válasz erre
Szia Palkó!
Nagyon jó képek, a többit hová tetted?
Üdv
bigboy 512866 2010. június 12. 22:17
Válasz erre
SzuhÁkos 512865 2010. június 12. 16:07
Válasz erre
Keresek Mig-15 típushoz könyveket! Email címem:szuhoj27ub@gmail.com Előre is köszönöm a segítséget!
Palkó 512864 2010. június 6. 17:08
Válasz erre
1993 bőrs_0017
1993 bőrs_0017
1993 bőrs_0018
1993 bőrs_0018

Sziasztok!
Ide is találtam pár képet:
juge75 512863 2010. június 4. 13:26
Válasz erre
vlevi 512862 2010. június 4. 13:05
Válasz erre
Szerencsére a fülke mögé már nem kellett rakni, mert megállt a lábán. De a fülke alatt van egy kis hely, a műszerfal mögé is fér egy kevés.
A fülke mögötti rész már nagyon közel van a futóhoz, oda jó sokat kellett volna rakni. És 72-ben még az sem sok hely.
juge75 512861 2010. június 4. 11:41
Válasz erre
Ezért tettem a pilótafülke mögé a súlyt anno.
vlevi 512860 2010. június 4. 10:55
Válasz erre
Arra jöttem rá tegnap, hogy magasfokú kreativitást igényel a MiG-15-ben az orrrészbe a súly elhelyezése. A főfutó közel van a gép orrához, orrkúp nincsen, ezért minden lehetséges apró helyet tele kell tömni ólommal. Legalábbis a Hobbyboss kitjében ez a helyzet. Egyébként maga a kit egész tűrhető. Egyszerű mint a bot, de ránézésre jónak tűnik. Külön jó, hogy a szárny egyetlen alkatrész, legfőképpen azért, mert szépen elvékonyították a kilépőélet. És még a kabin sem teljesen nulla. Műszerek ugyan nincsenek, de párnázott katapultülés van. Persze akinek nem felel meg, úgyis rak bele rezet és gyantát, de azoknak ez pont jó, mert nem kell túl sok műanyagot kifaragni a makettből.
PETI 512859 2010. június 3. 22:15
Válasz erre
Ha korábban kapcsolunk, ki lehetett volna menni most hétvégén Pardubicébe, mert meg van hívva a repülőnapra! Megnéztem volna...
Amúgy még az oroszok is csinálnak egy 15-öst, de talán a csehek is, bár erről inkább az szóljon egy pár szót, aki biztosat is tud! Üdv
Kferro 512858 2010. június 3. 10:58
Válasz erre
Gyönyörűűű!
Ha a videót megnézve hevesebben ver a szívem, mi lesz velem Kecskeméten? :)
Nyugger 512857 2010. június 3. 08:23
Válasz erre
Sziasztok,
3 perc 56-tól érdekes a mutatvány...
PETI 512856 2010. június 2. 22:56
Válasz erre
Sziasztok!
Repül a lengyel MiG-15UTI!
www.vimeo.com/12062124
Monox 512855 2010. május 19. 09:32
Válasz erre
Ja, bocs...símán csak felületesen olvasok...
Monox 512854 2010. május 19. 09:32
Válasz erre
Migi, írj egy elérhetőséget légyszíves!
Krisi 512853 2010. május 17. 23:22
Válasz erre
Szia!
Én pedig azt hiszem mindannyiunk nevében beszélek, ha azt kérem, hogy a helyreállítást mindenképpen dokumentáld! Ha lehet akkor egy cikket is megnéznénk erről! :)))

Előre is köszi!
migi 512852 2010. május 17. 21:20
Válasz erre
Szia
Nagyon szivesen segitek a gép helyre állitásában .
üdv:migi

migi3@freemail.hu
Monox 512851 2010. május 17. 19:43
Válasz erre
Kedves barátaim!

Valóban nagy öröm látni, hogy milyen szépen haladnak a MiG-15UTI-val az első felszállás felé, de amekkora öröm ez, olyan nagy bánat ért ma engem.
Vitrinszakadás történt nálam, amiben több gépem javíthatóra sérült, de az egyik legféltettebb kincsem, a Tamiya által gyártott 1/48-as MiG-15-ösöm sajnos olyan sérüléseket szenvedett, amit a jelenlegi körülményeim között már nem tudok kijavítani, mivel már nem foglalkozok aktív makettépítéssel.

A gép egyedi alkotóelemei épen maradtak, de helyreigazításuk csak tömítéssel, csiszolással és a gép teljes újrafestésével lehetne szép. Éppen ezért azt kérdezem, hogy van-e köztetek egy elhivatott (és őrült) emberke, akinek átadás és felújítás után méltó gazdája lenne a gépnek?

Nem mellékesen: nem alapkészletről van szó. Egy teljes szett Eduard fémmaratás van a kabinban és a futóaknában. A gép fémszínűre festett, koszolt, saját gyártású magyar felségjelzéssel és oldalszámmal készült. És most már talán nincs jelentősége de fontos lehet még, hogy volt olyan verseny ahol kategória 2. helyezést ért el.

Üdv: Monox
Nyugger 512849 2010. május 8. 22:34
Válasz erre
zoli1989 512848 2010. május 8. 22:27
Válasz erre
Ma volt hajtóművezés. Nem is tudtam. Mikor volt időben ? 14-15 óra között ?
Nyugger 512847 2010. május 8. 21:40
Válasz erre
HA-UTI 100508 12
HA-UTI 100508 12
HA-UTI 100508 7
HA-UTI 100508 7
HA-UTI_100508_0
HA-UTI_100508_0
A Csapat
A Csapat

Sziasztok,

Ma meghívottként ezt láttam Tökölön, további sikereket kivánok !
Krisi 512846 2010. április 30. 17:48
Válasz erre
Személyesen ismerem az egyik úriembert aki a gépen dolgozik!Minden elismerésem az övék az eddigi munkájukat tekintve!Gratulálok nekik!Csak így tovább!A videó pedig besz*rás!Baromira tetszik!:)))
lucky 512845 2010. április 22. 21:13
Válasz erre
kösz még egyszer
lucky 512844 2010. április 22. 21:13
Válasz erre
Na igen, a korrózió, meg a fizika ua mindkét oldalon.
búza 512843 2010. április 22. 18:29
Válasz erre
Normális volt!
Kikonzerválás után minden hajtómű füstöl, amíg a konzerváló olaj teljesen el nem ég. Ebben nincs különbség kelet és nyugat között sem.
lucky 512842 2010. április 22. 17:09
Válasz erre
Köszi.
Tehát ez normális volt.
harold 512841 2010. április 22. 17:02
Válasz erre
Ezt olyan jooo volt látni, hallani!
A-3 512840 2010. április 21. 18:44
Válasz erre
A füst csak az első indításnál jelentkezett mert akkor égett le a toldatról és a fújócsőről a konzerváló anyag maradéka. A vasárnapi hajtóműpróbánál már semmi jele nem volt a füstnek.
Elektrolakatos 512839 2010. április 21. 08:48
Válasz erre
Jani!

Nagy gratuláció a csapatnak!

Ezt gyönyörűen összehoztátok.

Üdv:ELektro
lucky 512838 2010. április 21. 08:23
Válasz erre
Szia A-3!
Nem semmi amit véghez vittetek!
A hajtóműnél látni néha kis füstpamacsokat. Ez normális?
(láma vkok hozzá ezért kérdem)
A-3 512837 2010. április 21. 05:53
Válasz erre
Szia Gabi!
Köszönöm a gratulációt a csapat nevében is de még nem vagyunk kész a madárkával. Jól láttad Sanyi bácsit aki a hajtómű indítás után azt mondta, hogy fiatalodott 40 évet.
A következő lépés az avionoka életre keltése, papirozás és a hajtómű és sárkány átadása a hatóságnak.
Biztosíthatlak, hogy részünkről nem lessz akadálya a repnapi bemutatkozásnak.
Üdv!
PETI 512836 2010. április 20. 22:52
Válasz erre
Nagyon régóta várom ezt a pillanatot! Üdv
ambasa 512835 2010. április 20. 21:54
Válasz erre
János!

Gratulálok, neked és a csapatodnak!
(Jól láttam B Sanyi bácsi volt ott kékben?)

TG
Dani 512834 2010. április 20. 20:28
Válasz erre
Öröm nézni! És hallani! Csak így tovább!
juge75 512833 2010. április 20. 19:47
Válasz erre
Minden elismerésem a tiétek!
Csak így tovább!
Repülés mikorra van tervezve?
juge75 512832 2010. április 20. 19:40
Válasz erre
Lacy 512831 2010. április 20. 19:37
Válasz erre
Szép és hangos! :) Köszönjük az élményt!

www.youtube.com/watch
Horvath_Balazs 512830 2010. április 20. 19:35
Válasz erre
Még így videón keresztül látva is fantasztikus élmény... Minden tiszteletem a Tiétek!
A-3 512829 2010. április 20. 19:22
Válasz erre
A YouTube-n egy kis ízelítőt adunk egy nevezetes hajtóművezésről melyet megtaláltok a Mig-15UTI Engine test.mpg. beütése után.
juge75 512828 2010. április 8. 17:40
Válasz erre
A Haza szolgálatában. 1970. Zrínyi.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.