| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43. |
| juge75 | Adatlap | 512987 | 2010. november 24. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lacy | Adatlap | 512986 | 2010. november 24. 06:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
És a lényeg, hogy Látványosra sikeredett! Egyébként bis a makett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| juge75 | Adatlap | 512985 | 2010. november 23. 23:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ja, és még pár dolog, elvileg minden felderítőnk Bis verzió volt, erről viszont lesüt, hogy síma sas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| juge75 | Adatlap | 512984 | 2010. november 23. 23:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ja, és még pár dolog, elvileg minden felderítőnk Bis verzió volt, erről viszont lesüt, hogy síma sas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| juge75 | Adatlap | 512983 | 2010. november 23. 23:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Abszolút rossz! A festés még csak-csak, de a futó gondolák és ajtók zöldek vagy szürkék voltak, sehol nincsenek lefestve a trimmlapok (És a kilépő élek) vörösre, hiányoznak a futómű kint jelzők (Katonák), sőt, még a bevágás is hiányzik az áramlás terelőn, a számokról hol a stencil sablon helye, a felségjel kitaláció. Maga a makett látványos, mert látható pár dolog, de ebben a méretben se nem kidolgozott, se nem hiteles. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 512982 | 2010. november 23. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lacy | Adatlap | 512981 | 2010. november 19. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Látványosra sikeredett! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| harold | Adatlap | 512980 | 2010. november 19. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| migi | Adatlap | 512979 | 2010. november 19. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Érdemes megnézni http://www.hyperscale.com/features/2001/mig15jc_1.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 512978 | 2010. november 18. 12:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi,éppen ezért szeretném futón állva megcsinálni!Azt is tudom,hogy a szóbanforgó gépet megjavitották és később "visszavásárolta" a SZU. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 512977 | 2010. november 18. 11:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia lacipapa Az a gép csak egyszer végzett hasraszállást, előtte mindig normálisan futóra szállt le(sőt, ha megjavították, akkor utána is)! Szóval a makettje nemcsak hasonfekve lenne élethű, hanem futókon állva is :-) Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 512976 | 2010. november 18. 10:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia! Ugyan arról a hasraszállt gépről van szó? lacipapa1947kukac gémailpontcom Köszi,érdekel minden,hátha lehet használni,bár nem hasraszállt gépet szeretnék csinálni.Várom a képet! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 512975 | 2010. november 18. 10:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szervusztok! Elnézést mindenkitől,de eddig a makettekre való pénzmag előállitásával (melóó)voltam elfoglalva ezért nem reagáltam senkinek! -juge75-igen kerestem őket,de csak uaz. a kép van nekik is, Köszi Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Miggyuri | Adatlap | 512973 | 2010. november 18. 06:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hali! Nekem van egy másik pozícióból készült kép. Úgy kaptam vkitől. Ha adsz e-mail címet elküldöm. Úgy emléxem, a küldője nem szerette volna a neten nyilvánossan látni. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| juge75 | Adatlap | 512972 | 2010. november 18. 03:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lacipapa, írtam, kit keress meg az ügyben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| juge75 | Adatlap | 512971 | 2010. november 18. 03:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Neo954 | Adatlap | 512970 | 2010. november 17. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia! Én is csak a 030-ast találtam meg, mindet visszavásárolta a SZ.U. :( Az AVIA-INFÓ-n vannak számok, üzemeltetési adatok. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 512969 | 2010. november 10. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szervusztok! Kérek szépen mindenkit aki tud segitsen! MiG-17F-et épitek és nem találok a neten csak egy hasraszállt madarat MAGYAR jelzésekkel.Sajnos nem sok volt belőlük és azokból sem maradt semmi,sem gép,sem fotó.Csak magyar felségjelű kellene! Köszönöm,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| fishpot | Adatlap | 512968 | 2010. november 10. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| A-3 | Adatlap | 512967 | 2010. november 5. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi és vallom, hogy a reményt nem szabad hagyni meghalni mert akkor az embernek is vége! Üdv! A-3. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| búza | Adatlap | 512966 | 2010. november 5. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia A3! Nagyon jó és szép munkát végeztetek! Gratulálok az egész csapatnak, különösen a volt PG.-s kollégáimnak! Talán H.S. és bandája eltűnik a magyar repülésből a közeljövőben és akkor lehet még magyar lajstromjel is a gépen! Addig is kitartás és jó munkát a következő gépekhez! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| A-3 | Adatlap | 512965 | 2010. november 5. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönjük szépen a gratulációt! A felségjel természetesen a kornak megfelelő lessz de a lajtrom szinte százas, hogy nem magyar fog lenni. Sajnos! Üdv! A-3. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zépisti | Adatlap | 512964 | 2010. november 5. 15:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Gratulálok a helyreállító csapatnak! Én nagyon bízom benne,hogy látjuk repülni magyar felségjellel a madárkát és elhárulnak a gondok! Üdvözlettel: Zöldág István Puma Makett Klub Kecskemét | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 512963 | 2010. november 3. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gyönyörű és mesteri! Belegondolni is borzasztó,hogy egy ilyen mesteri csapat munkáját itthon "az illetékesek"nem hajlandók elismerni,akár "csak"erkölcsileg is támogatni.Több ezer embernek okoznának gyönyörűséget,ha hazai jelekkel láthatnánk a kecsói betonon. REMÉNYKEDJÜNK! Jó egészséget az egész csapatnak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Neo954 | Adatlap | 512962 | 2010. november 3. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nagyon szép lett a gép! Gratulálok hozzá! Berepüléssel mi a helyzet? Lesz engedély, vagy irány a lengyelekhez? Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 512961 | 2010. november 3. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gratulálok, ez mestermunka a javából! Büszke vagyok Rátok! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Laci-bacsi | Adatlap | 512960 | 2010. november 3. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gigászi munka, ami Tökölön folyik Kulik Janiéknál meghozta gyümölcsét, és hétvégén megmozdult a szépség! Ki tudja pontosan hány évtized eltelte után ismét egy Mig-15 UTI gurult végig a tököli repülőtér kifutóján! Sajnos a levegőbe még nem emelkedhetett, de természetesen ez nem a fiúk munkáján múlott, hanem a kis magyar abszurdon, ahogy az ilyen kincseink bóklásznak a bürokrácia útvesztőiben. Ezúton szeretnék gratulálni az egész csapatnak a munkájához! A feltöltött kép nem mind az én érdemem, ezért szeretnék utólagos engedelemmel nem általam készített képeket is itt közzé tenni, hogy mindenki gyönyörködhessen ebben a masinában! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| mirazsmarci | Adatlap | 512959 | 2010. november 2. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Üdv! Igen, ez elég valószínű hogy Vecsés, mert amikor én ott jártam 94-ben, a Jak-28-as ugyanebben az állapotában volt, szárnyaszegetten. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| SIG | Adatlap | 512958 | 2010. november 2. 13:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hello ! Nem akarok belekarattyolni, de ez szerintem még a vécsési telephelye a sokat emlegetett bácsinak :S Tehát a válasz: 90-es éveke eleje. Szerintem... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 512957 | 2010. november 2. 13:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sajnos nem ismerem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| st_patrick | Adatlap | 512956 | 2010. november 1. 23:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Üdv! Ez a kép mikori? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Vorangee | Adatlap | 512955 | 2010. október 23. 15:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Segítségeteket köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lacy | Adatlap | 512954 | 2010. október 23. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok, a KP makettje egy Mig-15bisSB. Régen láttam már ezt a makettet, de ahogy jerry írja törzsre a startrakéta kerül, a szárny alatti felfüggesztőre a doboz a rakéta indító. Ha albán Mig-15bis-t készítesz akkor ezeket felejtsd el. Elég csak a póttartályt függeszteni. Egyébként az albánoknak használt szovjet Mig-15bis-eik voltak elsősorban, kínai J-2-es (ami nem kínai gyártmány) csak egy-kettő. de ez részlet kérdés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| jerry82 | Adatlap | 512953 | 2010. október 23. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
hello Vorangee a hengeres "kipufogó" amit írtál az start-rakéta a gyorsabb levegőbe emelkedésért van a másik dolog amit ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Vorangee | Adatlap | 512952 | 2010. október 23. 09:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Megvettem a KP (Kopro) MiG-15 (Je-2) -jét. Az albán Je-2-est készítettem el belőle, de van egy pár alkatrész ami nem tudom kell-e rá. Ebben kérném a segítségeteket. Az első szerintem füstgenerátor lehet, de nem biztos hogy jól gondolom. A gép törzsének oldalára kell a szárny mögé és annak vonala alá. Hengeres cucc egy kiömlővel oldalanként. Olyan mintha egy nagy kipufogó lenne. (Csak abból gondolom hogy füst generátor mert a készletből elkészíthető egy kínai és egy cseh bemutató gép is.) A másik dolog hogy egy vagy kettő pilon van oldalanként a gép szárnyain? Egy nagyon csúnya téglalap alakú valamit akar felrakatni velem a belsőre az összerakási útmutató. Igazából vagy valami, golyószóró vagy valami kisebb rakéta tubus akar lenni. Várom segítségeteket, ha lehet az alábbi emailre: vorangee@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Miller | Adatlap | 512951 | 2010. október 19. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Janek2140 | Adatlap | 512950 | 2010. október 19. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia Miller! Az airwarpontru oldalait tudom ajánlani: www.airwar.ru/other/draw_fn.html Innét zip-ben le tudsz szedni rajzokat. Orosz tudás ugyan nem árt hozzá... Janek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Miller | Adatlap | 512949 | 2010. október 16. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! A trumpeter 1/48 Mig 15 bis gépét fogom építeni nemsokára. Szeretném majd pótolni a szegecseket a felületeken, de használható szegecstérképet még nem találtam. Ha esetleg valakinek volna és megosztaná velem, annak nagyon tudnék örülni. Köszönettel: Miller | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Neo954 | Adatlap | 512948 | 2010. szeptember 27. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 512947 | 2010. szeptember 27. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lacy | Adatlap | 512946 | 2010. szeptember 15. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia, a 2002-es kiadású Zsák Ferenc féle Aero Historia felsorolja a 124 magyar alap változatú Mig-15-ös adatait, de ez sajnos nincs közte. 29 gép esetében nincs feltüntetve, hogy mi lett vele, gondolom azok között van. De hátha valaki tud pontos infót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 512945 | 2010. szeptember 15. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| búza | Adatlap | 512944 | 2010. szeptember 14. 20:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sajnos azok nem magyar gépek! Amúgy szólhatsz, van néhány műszaki az ismeretségi körben! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ron | Adatlap | 512943 | 2010. szeptember 13. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Olcsobb lenne venni ket harom gepet a horvatoktol. Lenne? Lesz! Majd szolok ha kell muszaki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| csobi21 | Adatlap | 512942 | 2010. szeptember 13. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Valaki megtudja mondani, hogy mi volt az oldalszáma az 56 januárjában, a Fertő tó felett lelőtt Magyar Sándor főhadnagy Mig-15-ösének? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| búza | Adatlap | 512941 | 2010. szeptember 7. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia Elektro! Személyesen nem láttam a gépet. Biztosan lehetne, de qrva sok pénz kell hozzá, ami viszont szerintem nincs. Ha nekem lenne, a pápai sorból emelnék ki egy nagyjavított AP-t és egy UM-et a 900-asok közül. A mostani lottó ötös még kevés hozzá, hogy repülőképessé lehessen tenni őket, úgyhogy még várni kell! :-))) Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Elektrolakatos | Adatlap | 512940 | 2010. szeptember 7. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ÓÓÓ...azt hiszem megint egyeztetnem kell veled időpontot fotózás ügyében! ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| A-3 | Adatlap | 512939 | 2010. szeptember 7. 14:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
A gépnek csak azt az alkatrészét ismerem amit tőllem kért kölcsön egy hétre egy féléve a gép gazdája de az a mi gépünk tartalék futómozgató munkahengere. Remélem a hallása jó az embernek mert nem nekiadtam hanem kölcsönadtam! Üdv! A-3. Csak infóként: Az élet addig sem áll meg amíg a 15-ös hovatartozása nem dől el mert a következő meló az A-3-as amfibia rekonstrukciója lessz! Ez már vezetői döntés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Elektrolakatos | Adatlap | 512938 | 2010. szeptember 7. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 512937 | 2010. szeptember 7. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
Pontosan, mi is az, amitől meg lehet állapítani azt (kívülről) hogy Bis?
Féklapok (törzsféklap nagyobb), nincs a beömlő osztóban fényszóró (bár 1-2 kivétel akadt, de pont ő nem az), ez átkerült a bal szárnytőbe, hátul a kés antennán kívül van egy második, kisebb antenna is.
Ezeket hol látni a maketten?