<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Elektrolakatos | Adatlap | 513081 | 2011. február 7. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513080 | 2011. február 7. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Isván! OK! Migi nem tudom, hogy hogyan jutott be a Kossuth-ba annak idején, biztosan van valami kiskapu a 4407-hez. Jó lenne körbelőni és jó lenne, ha nem egyedül, vagy ketten csinálnánk - csinálnátok. Több szem többet lát. Ha lenne idő beszélgetni közben, esetleg néhány lemez alá is betekinteni az meg még jobb lenne. Esetleg utána csipegetni valamit egy hozzáértő csepeli lakos által megnevezett vendéglátóipari egységben! Remélem majd azért kialakul és összejön! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513079 | 2011. február 7. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513078 | 2011. február 7. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Búza! Ha el nem felejtem és szabad a napom, akkor benézek a klubba! Elektro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maffiás | Adatlap | 513075 | 2011. február 4. 23:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Szovjet gépeket épitő barátaim. Remélem tudtok segíteni! Egy Zvezda gyartasu lavocskint la-5 fn-t szeretnek epiteni! De a festesevel hadilábon allok! 1/72-es! Milyen szinek kellenek hozzá? Csak revellt tudok beszerezni. A gep ismertető jegye,egy piros sziv,a motorburkolaton. Ha tudtok segitsetek! Köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513074 | 2011. február 4. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képeken ugyanazon gép látható. A 90-es években készültek, az utolsó pedig Kecelen 2003-ban. A kabin is az övé. Szerintem megteheted, hogy a restaurálás során felteszed, csak ne PG-s oldalszámmal együtt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513073 | 2011. február 4. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513072 | 2011. február 4. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Én ezt találtam a 062 esen jól látható a fekete rész , a te képeiden már valamilyen átfestett válltozatt látható . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513071 | 2011. február 4. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Variációk egy témára. Én a gépet a 2. fotó alapján készítettem el. Egyedül a 065-ön láttam, hogy fekete csíkkal rendelkezett, noha szerintem ezen is lehetett valamikor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513070 | 2011. február 4. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keresnék képeket a 061 oldalszámú Mig-15 gépről , de csak a régi fémszinű képek kellenének , olyat keresnék amin látszik hogy a szárnytőben a fellépő feketére van festve vagy nincs , az utána következő számú 062 - nél fekete volt a szárnytő ,akkor lehet hogy ennél is az volt ? migi2123@gmail.com üdv:migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 513069 | 2011. január 25. 23:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! MiG-15-ös témában véleményem szerint jelenleg a Hobbyboss terméke a legelfogadhatóbb, ráadásul könnyen beszerezhető bagóért. Állítólag hamarosan lesz Eduard is, az biztos jóval részletesebb lesz, nagyságrendekkel drágábban. MiG-21: azt jó lenne tudni, hogy melyik változatot nézted ki. Szerintem jelenleg a favoritok: Zvezda(MiG-21 bis) , Revell (MiG-21 F-13), Bilek (MiG-21U,UM), Condor (MiG-21UM). Egyébként alakra nekem még mindig a KP MiG-21MF a legszebb. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paul | Adatlap | 513068 | 2011. január 25. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet! Érdekelne hogy melyik gyátó csinál a legjobb minőségben mig-15 és mig 21,1:72 es méretarányban.Én a Hobbybost néztem de az olyan easy kit szerű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513067 | 2011. január 25. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Őszintén nem néztem meg alaposabban, csak beugrott az oldal azért kattintottam be, ha vargabetűvel is, de meglett amit kerestél:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513066 | 2011. január 24. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép lett a Vas!Nagyon tetszik! Miggyuri! A merciboy által megépített 677 oldalszámú gép van Zsák Feri bácsi könyvében 3 nézetben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513065 | 2011. január 24. 16:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egy kép van a csládi arhivumban a kép szolnokon készült,fater is köztük van | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513064 | 2011. január 24. 16:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia doky3! Molyoltam egy kicsit az általad írt oldalon és végül megtaláltam, bár nem ott, ahol lennie kellene. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513063 | 2011. január 24. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez egy airfix kit rosszul fogalmaztam 72-es ugy akartam fogalmazni hogy én épitettem amúgy főleg autós hajós vagyok de repülőkkel kezdtem lehetne úgy is fogalmazni vissza a gyökerekhez... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513062 | 2011. január 24. 15:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem tökéletes! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 513061 | 2011. január 24. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513060 | 2011. január 24. 15:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia MIggyuri! Nem a 806 gépről vannak benne 3 nézeti fotók! Majd estére pontosan megmondom,hogy melyik gép rajzai vannak benne! Juge! Isten király császár vagy! Hatalmas segítség! Sok sörrel vagyok az adósod!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513059 | 2011. január 24. 07:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszönöm, ezt is ismertem. Én egy eredeti ülésről készült fotóra vágyom, mert van egy-két gyanús dolog, amit szeretnék a helyére rakni. Persze ha nem lesz, még nem fogok a kardomba dőlni. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513058 | 2011. január 24. 07:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én KK-2 ülésre emlékszem, Mig-17 és 19. www.keletiblokk.com/pic/hird/1918.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513057 | 2011. január 23. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, de ez az oldal bődületes marhaságokat ír! Kedvencem lett a magyar SZU-25! Ami engem érint: tudomásom szerint a 19-esben nem SZK-1 volt, pedig az oldal azt adja hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513056 | 2011. január 23. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jobboldal, lista teteje, majd baloldal ország, géptipus, ülés, fotók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 513055 | 2011. január 23. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 513054 | 2011. január 23. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szükségem lenne néhány fotóra a MIG-19-es katapultüléséről. Minden megoldás érdekel. A neten hiába kerestem rá. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513053 | 2011. január 23. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Zsák-füzetben nem találtam a 806-osról rajzot. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513052 | 2011. január 23. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A többi forrás a képeken feltüntetve (de nekem is meg voltak). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513051 | 2011. január 23. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha valaki esetleg észrevételezné: a képek többsége a Starton 76-ban fotó sorozatból és Archív anyagokból való (Nagy Andrásnak köszönhetően)! Ezek eredetileg a Szolnoki repülő múzeum gyűjteményében is meg voltak, ezekből kaptam nagyon régen, még (Isten nyugosztalja) Béler Gyula nyugalmazott alezredes úrtól, a múzeum akkori vezetőjétől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513050 | 2011. január 23. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Parancsolj, ez minden, amim van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513049 | 2011. január 23. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513048 | 2011. január 23. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge 75! A 806 oldalszámú Mig-15-ről van valami információd? Miggyuri! A gépről a háromnézeti rajz Zsák Ferenc Mig-15-ös füzetében van. Írok Zsák Feri bácsinak,megérdeklődöm,hogy engedné-e a rajzot beszkennelni és feldobni ebbe a topicba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513047 | 2011. január 23. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge 75! A 806 oldalszámú Mig-15-ről van valami információd? Miggyuri! A gépről a háromnézeti rajz Zsák Ferenc Mig-15-ös füzetében van. Írok Zsák Feri bácsinak,megérdeklődöm,hogy engedné-e a rajzot beszkennelni és feldobni ebbe a topicba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513046 | 2011. január 22. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szögletes, 338 festésem van, elég régen készült már, fényképek alapján. MIG-15 BIS Szolnoki felderítőezrednél repült gépek, fotóról azonosítva(nem teljes): Szögletes számú: 060 071-két színű festést kapott, amit később átfestettek 3 színűre. 338 677 708 711 724 818 Kerek számú: 059 (a -0- erősebben, frissebben festve mint az 59, nincs „cakkozva” a sablontól) 684 MIG-15 UTI Szögletes számú: 031 114 507 518 Festésben hasonlóak a 114 UTI festésmintájához. 3 színű festés, szögletes számú 338 BIS, szögletes számú 114 UTI gépre vonatkozóan: (fényképekről készült) Sárga(sárgaborsó sárga): Humbrol 71 Zöld: Testors Field Green Barna: Testors Flat Tan Alsó világos kék és a beömlő osztó felső két harmada: Testors Light Ghost Gray és világos kék (hasonló a mai gépeken használt BINARIN kékhez, de szürkésebb és kicsit világosabb) 2 színű festés, a sárgaborsó sárga nélkül ugyanezen színek. Felségjel csillag fehér szegélye beleér a középső rész fehér korongjába. Futószárak és az aknák közép szürkék vagy világos kékek (mint a gép alja), a keréktárcsák zöld (dark green és fehér), a futómű akna borítólemeze belül natúr alumínium, élei sárgák vagy pirosak. A mechanikus futómű kint jelzők (katonák), a huzal antenna kabin melletti merev csöve piros. Kabin nyitó zár, és a kabin előtti 6 darab gyors zár, kilépő élen a trimm piros. Az üzemanyag pót tartályra pirossal fel volt festve a gép száma (most is). A kés antenna és a beömlő osztó alsó 1 harmada natúr alumínium színűek. Szárny alatti magasságmérő T-antennák feketék. A BIS-re jellemző második kés antenna zöld. Gépágyúk csövei feketítve (gun metal és fekete). Külső eltérések az alap MIG-15 A „SAS” és a BIS között, az „A” beömlőjében felül volt plexi mögé építve a fényszóró, ez a BIS-nél átkerült a bal szárnytőbe (kivéve a 338, ahol megmaradt az osztóban), nagyobb felületű féklapok és egy plusz kés antenna a törzs tetőn. A futó kint jelzők láthatóságát segítő, csak a bal szárnyon lévő belső áramlásterelő stabilizáló felületből hiányzik egy félkörívnyi. Remélem, ez már jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513045 | 2011. január 22. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy választék nem volt, oldalszámot illetően két féle létezett: szögletes és kerek. Mindkét verzió beszerezhető a HAD-nál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513044 | 2011. január 22. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Festésnél konkrét gépről kell fotó, mert nem volt két egyforma Mig-15 felderítő! Sőt! Volt két színű festéssel megáldott gép is, Kísérleti jelleggel olyan is volt, ami alul kék, felül ezüst (natúr fém). De erről kevesen tudnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513043 | 2011. január 22. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A háromnézeti rajzok el tudnád küldeni nekem? miggyurikukacvipmailponthu Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513042 | 2011. január 22. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A legnagyobb problémám az,hogy a gépről csak az egyik oldaláról készült fotókat találtam,viszont festéshez 3 nézeti rajzokra lenne szükségem. st patricknak igaza van,terepfestéssel csak a szolnoki ezred Mig-15 gépei voltak ellátva.Találtam más gépről is teljes festési térképet,ami szintúgy terepfestésű kamuflázzsal volt ellátva,de ehhez viszont nem jó a matricám,mert ennek már nem szögletes volt a száma,hanem gömbölyített. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 513041 | 2011. január 22. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mivel csak a szolnoki ezrednél repültek terepfestéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513040 | 2011. január 17. 12:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 513039 | 2011. január 16. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 513038 | 2011. január 15. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ezt hallottam ma :) Néztem is a konyhaablakból mi a manó ez, de nemláttam semmit sem. (Abba tuti voltam hogy nem utasszállító... :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513037 | 2011. január 15. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch Megtörtént ma a téli konzerválása a gépnek Tökölön. A konzerválás előtt fel kellett melegíteni a hajtóművet. A melegítés lett megörökítve ezen a videón. Szép munka volt fiúk! Most a gép téli álomba szenderült, de mindjárt itt a tavasz nyílnak a virágok csicseregnek a madarak, és dübörögnek a hajtóművek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513036 | 2011. január 11. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi! Én tévedtem! 806-at akartam írni! Magyart akarok készíteni,Trumpeter makettból,Eduard rézzel és Neomega kabinszettből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513035 | 2011. január 11. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi! Én tévedtem! 806-at akartam írni! Magyart akarok készíteni,Trumpeter makettból,Eduard rézzel és Neomega kabinszettből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 513034 | 2011. január 11. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos ! 866-os oldalszámú MiG-15 ill. MiG-15bis nem volt a MN-ben, sem ezüst sem terep festéssel. Üdv. Nyugger | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 513033 | 2011. január 11. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.rcforum.ru/attachment.php Érdekes a futópálya | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fishpot | Adatlap | 513032 | 2011. január 11. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513031 | 2011. január 11. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Terepszínű Mig-15-ről nincsen valakinek 3 nézeti rajza? Főképp a 866-os érdekelne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 513030 | 2011. január 11. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a 011-es gép.Az 1975 később került rá,valószínű kiállításkor. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
A gyerek ott tanul, az ofőjének a fiával óvódás társak voltak, ismerjük egymást néhány éve, ezen a vonalon fogok hozzáférést intézni. ;)
Ha mindez hétköznap tőrténne, akkor tudok nem ***-os, ámde árban/adagban/ízben annál jobb kifőzdét a gyárban.
Elektro