<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
juge75 | Adatlap | 513134 | 2011. március 31. 11:08 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 513133 | 2011. március 31. 11:07 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 513132 | 2011. március 31. 11:06 | ![]() | |
Ami a fő különbség a két változat között: Bis, előfordul az osztóban is fényszóró, de elvileg a szárny tőbe került át. Erősebb hajtómű, újabb rádió (kés antenna kívül), nagyobb törzsféklap, újabb gépágyú. Amit a maketten érdemes javítanod: 37 mm-es gépágyú kompenzátor nyílásainak ki alakítása a csővégen, a csövek ki cserélése injekciós tűre vagy kifúrni. Célzóberendezést építeni, katapult ülést feljavítani, kabin dekni hátsó-alsó lemezt pótolni. Jobb szárnyon az áramlás terelőn levő U nyílást kipótolni sztirol lappal és tömíteni, futómű kint jelzőket (katonák) pótolni. Javaslom a 4+ kiadványát. | |||||
túrósbatyu | Adatlap | 513131 | 2011. március 31. 08:45 | ![]() | |
Sziasztok, kezdő MiG-15 építőként a segítségeteket kérném az alábbiakban. KP 1/72 ősöreg, de kedves készletet csinálom éppen. A koreai pirosorrú változatot választottam, de a neten lévő infóktól már kissé öszzezavarodtam. Mi a különbség a bisz és a korai változat között? Ez a koreai a korai változat lenne? Ha korai,akkor szerintem így kéne kinéznie: a beömlőnyílásban reflektor kellene, az aljáról a négyszögletes puklit le kell csiszolni, a hátára nem kell a késantenna és nem hordoz függesztményt, és az oldalsó KP féle féklapok jók. Ha hülyegéet gondolok kérlek javítsatok ki. | |||||
Kferro | Adatlap | 513130 | 2011. március 24. 22:22 | ![]() | |
Köszi! Megnéztem az általad ajánlott képeket, s nagyon jó volt benne, hogy a szárnytőről van egy jó metszettrajz a törzsbekötésnél. Viszont probléma, hogy formában sok eltérés van az eddigi rajzaimhoz képest. Pl. a gép orra másmilyen formájú... | |||||
merciboy | Adatlap | 513129 | 2011. március 22. 10:07 | ![]() | |
Kferro | Adatlap | 513128 | 2011. március 21. 08:48 | ![]() | |
Igen, meg is van, de sajnos a fotók a pontos méretezéshez nem megfelelőek. Ezért lenne szükségem tervrajzokra. | |||||
doky3 | Adatlap | 513127 | 2011. március 20. 22:47 | ![]() | |
A 4+ Mig-15 kiadványát ismered gondolom? 1:72-es 1:48-as rajzok, szárnyszerkezetről, törzsszerkezetről készült fotókkal. Nekem ennyi van. | |||||
Kferro | Adatlap | 513126 | 2011. március 20. 22:34 | ![]() | |
A makettek mellett most a fejembe vettem, hogy 3D-ben készítek egy Mig-15-ös modellt. Ehhez kérném a segítségeteket. Van pár háromnézeti rajzom a 15-ről, de kevésnek találom. Pl. a függőleges vezérsík profiljáról semmi konkrétumom nincs. Tudnátok nekem segíteni ilyen rajzokkal? A legszakmaibb, esetleg üzemeltetési, szerelési rajzokat is szívesen fogadnám. :) Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513125 | 2011. március 20. 22:28 | ![]() | |
Szervusztok! A gép már nincs Tökölön! Elszállították még tavaly. Valaki valami magángyűjteménybe rakta, ha jól tudom. Laci | |||||
badara | Adatlap | 513124 | 2011. március 20. 21:18 | ![]() | |
Szia! A Pro modell 2003/6.számában nagyon sok kép van erről a gépről. Üdv:Attila | |||||
Wrecker | Adatlap | 513123 | 2011. március 20. 19:28 | ![]() | |
Ottonál a pont! Géphez nyúlni TILOS ! A törzs másik oldalára még egy koponyát is felfestettek! | |||||
juge75 | Adatlap | 513122 | 2011. március 20. 19:02 | ![]() | |
A gépre mászni TILOS! Valaki vicces volt... A Top Gun-ban volt egy jó kép erről is. | |||||
Otto | Adatlap | 513121 | 2011. március 20. 19:01 | ![]() | |
emlékeim szerint: A géphez nyúlni tilos! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 513120 | 2011. március 20. 18:45 | ![]() | |
Köszi! Vajon mi lehet tilos? (A piros felirat.) | |||||
Wrecker | Adatlap | 513119 | 2011. március 20. 18:07 | ![]() | |
Szia Miggyuri ! Amikor még tényleg kék színű volt a Mig-15-ös... | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 513118 | 2011. március 20. 16:34 | ![]() | |
Sziasztok! Egy apró adalék: a fotó 2005.09.28.-án készült. | |||||
ambasa | Adatlap | 513117 | 2011. március 20. 10:45 | ![]() | |
Üdv! csak a pontosság kedvéért, ez a kép nem a kékre festés előtt készült, hanem jóval utána talán valamikor a 2000-es évek közepén, amikor már a kék festés erősen megfakult és kopott (talán lecsiszolták egy be nem fejezett festés előkészületeként). A képen jól látható az orrfutóakna ajtó illetve a vízszintes vezérsík alján annak a bizonyos 1988-ban a történt kékre festés nyomai. TG | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513116 | 2011. március 20. 10:28 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 513115 | 2011. március 20. 09:50 | ![]() | |
Köszönöm Urak! Elektro, örülnék, ha sikerülne. :) Miggyuri | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513114 | 2011. március 20. 09:19 | ![]() | |
Gyuri! Ha a Tököli cikkemben is szereplő 046-osra gondolsz, akkor A3-mal kéne egyeztetnem, hogy bejuthassak és körbefotóznám. Elektro | |||||
merciboy | Adatlap | 513113 | 2011. március 20. 09:14 | ![]() | |
Otto | Adatlap | 513112 | 2011. március 20. 09:02 | ![]() | |
Szia, Egy régebbi ProModell vagy M és M ben volt benne, ha jók az emlékeim akkor ifj. Bobák munka. üdv | |||||
merciboy | Adatlap | 513111 | 2011. március 20. 08:55 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 513110 | 2011. március 20. 08:16 | ![]() | |
15-ös | |||||
Miggyuri | Adatlap | 513109 | 2011. március 20. 08:16 | ![]() | |
Kellene pár fotó egy szomorú, kékre festett eléggé megviselt 5-ösről. Elhanyagolt állapotú, ha jól emléx1em vmikor láttam róla képet, azon piros firka is vol rajt. Miggyuri | |||||
juge75 | Adatlap | 513108 | 2011. március 20. 07:49 | ![]() | |
Daala-nál van a makett (mert neki adtam, ott figyel a vitrinében...). | |||||
juge75 | Adatlap | 513107 | 2011. március 20. 07:48 | ![]() | |
Nekem egy másik képem volt, azon le vagy fel szállt, és ott nem volt a belépő élen vörös, itt pedig van. | |||||
Monox | Adatlap | 513106 | 2011. március 20. 06:19 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 513105 | 2011. március 20. 05:49 | ![]() | |
Gyönyörű! Más kérdés. Van-e képed egy 202-es oldaszámú magyar MiG-15-ről (gépről vagy makettről)? Juge75 javasolta, hogy Téged keresselek. Üdv: Miggyuri | |||||
Daala | Adatlap | 513104 | 2011. március 20. 02:05 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 513103 | 2011. március 19. 20:01 | ![]() | |
Ismeri vki a hasegawa MiG-17-es makettjét? Esetleg vkinek van elfekvőben eladó? Miggyuri | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513102 | 2011. március 18. 17:37 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1/48 méretarányú Trumpeter Mig-19Pm-et,illetve Mig-15 Uti-t! | |||||
fishpot | Adatlap | 513101 | 2011. március 6. 16:59 | ![]() | |
Laci-bacsi | Adatlap | 513100 | 2011. március 2. 20:52 | ![]() | |
Csak ha valaki még nem látta volna, hogy itt is fent van ez a gyöngyszem! videotar.mtv.hu/Videok/2007/12/03/22/Orjarat_az_egen_4_1_resz.aspx | |||||
elmo | Adatlap | 513099 | 2011. február 21. 22:12 | ![]() | |
czzoli | Adatlap | 513098 | 2011. február 20. 21:20 | ![]() | |
Lacy, fishpot! Köszönöm a képeket! Sajna csak kimaradt OEZ, KP, Trumpeter bombákból válogathatok. És ami a legszörnyűbb, hogy egyik sem hasonlít Lacy képein lévőkre, nem is beszélve a felfüggesztő berendezésekről! Valószínűleg az OFAB 100-as megoldás lesz a járható út. Még egyszer köszönöm mindkettőtök segítségét! | |||||
Lacy | Adatlap | 513097 | 2011. február 19. 19:59 | ![]() | |
Szia Fishpot, remek! | |||||
fishpot | Adatlap | 513096 | 2011. február 19. 19:38 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 513095 | 2011. február 19. 19:01 | ![]() | |
Szia czzoli, Mig-15/17-eseken sokféle fegyverzett felfüggesztő változat létezett. Konkrétan fotót Lim-6bis-ről, szárnya alatt bombával nem találtam. De hátha van valakinek a fórumozók közül. Mindössze egy Lim-2R-ről, Lim-5-ről, és Lim-5M-ről. Milyen bombád van? Mert a PROSAB 250 nem sokat mond. Milyen "valamire" gondolsz. | |||||
czzoli | Adatlap | 513094 | 2011. február 18. 16:41 | ![]() | |
Szia Lacy! Pontosan ilyen képet keresek, csak lengyel géppel. Egyébként meg tudnád mondani, hogy mi lenne az a valami? Köszönöm. | |||||
Lacy | Adatlap | 513093 | 2011. február 17. 20:20 | ![]() | |
Elméleti lehetőségek, szimmetrikusan: külső függ belső függ 250 kg bomb 100 kg bomb 250 kg bomb mars-2 pót tart 100 kg bomb pót tart mars-2 mars-2 mars-2 (ez utóbbi számomra nem hihető) | |||||
Lacy | Adatlap | 513092 | 2011. február 17. 20:06 | ![]() | |
Sziasztok, idézet: "Az új Lim-6bis nevet kapott típust, a korabeli Szovjet tervezésű fegyverzet széles skálájával látták el. Legfőbb újításként bevezették a Mars-2 rakétablokkot, amelyet már 16. darab S-5-ös nem irányított rakétát tudott indítani. A korábban is meglévő, póttartályok felfüggesztőin 250 kg-os, az új törzs közeli felfüggesztőkön 100 kg-os terhet volt képes szállítani. A Lim-6bis gépen alkalmazható függesztmények: -Mars-2 rakétaindító blokk: 16. darab 57 mm-es (S-5, S-5M, S-5K) rakéta. A rakéták, repesz, vagy páncéltörő töltettel voltak felszerelve. -Különböző változatú 100 kg-os bombák: OFAB-100, SAM-100MN, AO-50-100, ZAB-100-114, P-50, FOTAB-100-50 -Különböző változatú 200 kg-os bombák: FAB-250TS, RBK-250, ZAB-250-200, AGITAB-250-85 -ZB-360 napalm gyujtótartály -PTB-400 és BG-2 pótüzemanyagtartályok -S-13 felderítő konténer" A képen ugyan csak egy Lim-5-ös van, amit lengyel készletekkel korszerűsítettek a JBG-37 számára. | |||||
A-3 | Adatlap | 513091 | 2011. február 17. 19:50 | ![]() | |
Üdvözöllek szakember! Szeretnélek pontosítani egy kicsit a póttartály felfüggesztésével kapcsolatban. Amit látunk az három támasz és amit nem látunk az egy függesztő szár ami sajna a képen fedve van. A szárnyvég felőli támasz alatt van a szinkrondobás kapcsolója, a belső támaszon keresztül kapja a póttartály az üzemanyag kikényszerítő nyomást és a hátsón fogyaszt ki. A bombazár BDZ-53K egyhorgos függesztő amiben élesítő és dobó mágnesek vannak tehát bombavetésre is alkalmas. Mivel a bomba egy ponton van csak felfüggesztve záranként négy pálcás támasszal kell pozicionálni ami az akkutérben van a hermetikus törzskereten tárolva. | |||||
migi | Adatlap | 513090 | 2011. február 17. 19:43 | ![]() | |
MiG-17_Fresco_[Walk_Around_46]. 27 oldalán azt irja hogy szerelhető fel bombával is de csak D4-50 bombával , de más könyben (Yefim Gordon ) is szerepel rajzon 50kg bombával . | |||||
czzoli | Adatlap | 513089 | 2011. február 17. 18:05 | ![]() | |
Szia Nyugger! Nos, pl. vietnámi MiG 17-ről is dobtak bombát amerikai hadihajóra, tehát a felfüggesztés nem probléma. Sőt, Bill Gunston Korszerű harci repülőgépek fegyverzete c. könyvében van egy fénykép szovjet MiG 17F-ről repülés közben, bombával a póttartály helyén/helyett. A kérdésem arra vonatkozik, hogy függesztettek-e a lengyelek valaha is bármilyen bombát a póttartály helyett. (Hogy milyen BD-re függesztették fel, az majd a következő kérdés lesz igenlő válasz esetén.) Vagy ha oda nem is tettek (hatósugár, vagy max. terhelés, vagy bármi más miatt), akkor a belső tartóra tettek-e. Eddig ugyanis ott csak Mars 2-t láttam mindig a gépeiken. (Kár lenne nem felhasználni azt a szép PROSAB 250-et, amit a Hobbyboss adott.) A fénykép egyébként gyönyörű! | |||||
Nyugger | Adatlap | 513088 | 2011. február 16. 22:49 | ![]() | |
Szia czzoli, A póttartály 3 ponton van felfüggesztve, ez nem teszi lehetővé bármilyen más eszköz használatát, pl. A Mars-2 /UB-16-57 blokk/ vagy az 50-100 kg-s bomba. | |||||
Monox | Adatlap | 513087 | 2011. február 16. 21:25 | ![]() | |
Csak Lim-2 / Avia C-102-ről (MiG-15) van érdemi fotó. Fegyverzet nincs rajta, csak a szárny alatt a tartály helyén illetve tőle még kívül van egy további felfüggesztés. | |||||
czzoli | Adatlap | 513086 | 2011. február 16. 21:04 | ![]() | |
Sziasztok! Egy nehéz kérdésem/kérésem lenne. Talált már valaki olyan képet lengyel Lim 6 bisz-ről, ahol a póttartály helyett bármilyen fegyver van felfüggesztve? Előre is köszönöm. | |||||
búza | Adatlap | 513085 | 2011. február 9. 17:21 | ![]() | |
Szia István! Az első lényeges dolog a hozzáférés. Ezek szerint azzal nem lesz gond. A tápot illetőleg a legjobb kajákat az újpesti piacon Marika néninél szoktam enni - természetesen azok kivételével, amit kedves feleségem, családtagjaim vagy én alkotunk - egy állóbüfében. A fotók alapján bízom az értékítéletedben! Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Nem tömítette a szárny terelő lemezt, és hiányzik a kés antenna is.