<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
zoli1989 | Adatlap | 513184 | 2011. május 24. 17:28 | ||
Ez ma volt, olyan 15 45 környékén ugye ? :) Előzmény: (513183) Laci-bacsi 2011. május 24. 17:06 | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513183 | 2011. május 24. 17:06 | ||
Egyszerűen szállni akar! Az első videó a tököli 15-ösről ahogy egy picit elemelkedik. Reméljük, hogy a közeljövőben megtörténik a berepülés, és akkor dobban igazán nagyot minden repülésbarát szíve, mikor megteszi az első iskolakört a "Sas" madár! www.youtube.com/watch | |||||
Tibcsi | Adatlap | 513182 | 2011. május 22. 14:40 | ||
Propagandafotó. :) | |||||
romeo | Adatlap | 513181 | 2011. május 22. 14:05 | ||
Abban az időben a pilóták nyakkendőben repültek? :-) | |||||
romeo | Adatlap | 513180 | 2011. május 22. 13:51 | ||
romeo | Adatlap | 513179 | 2011. május 10. 08:40 | ||
Laci-bacsi | Adatlap | 513178 | 2011. május 10. 08:10 | ||
PETI | Adatlap | 513177 | 2011. május 9. 20:12 | ||
Laci-bácsi, hű de jó, hogy meglőtted a gépet! De király, hogy nem festették át, még eredeti a minta rajta.. Ez Bad-Ischl, ha jól gondolom. Üdv | |||||
merciboy | Adatlap | 513176 | 2011. május 9. 19:59 | ||
kedves laci bácsi remélem türelmem meghozza a gyümölcsét, és repülni láthatjuk debrecenben,szerintem a világ legszebb repülőgép tipusát.apámnak nagy meglepetés lessz látni,mert annak idején 70-73 szolnok ezekkel a gépekkel dolgozott mint vonós. sok embernek könnyeket csal majd a szemébe,hogy ujra láthatja. minden tiszteletem a csapatnak | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513175 | 2011. május 9. 17:00 | ||
Szervusztok! Felébredt a tököli Mig Csipkerózsika álmából! Felkerültek a póttartályok is. Le lett ellenőrizve a kifogyasztásuk. (A fúvócsőből Sanyi bácsi kb. 42 lábai lógnak ki.) Most már tényleg "csak" azok a fránya papírok tudják a földhöz szegezni, annyira szállni akar! Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 513174 | 2011. május 1. 20:23 | ||
Laci-bacsi | Adatlap | 513172 | 2011. május 1. 19:32 | ||
Monox | Adatlap | 513171 | 2011. április 29. 16:26 | ||
Azt hiszem ez a valaki tud valamit... | |||||
Dani | Adatlap | 513170 | 2011. április 29. 11:22 | ||
túrósbatyu | Adatlap | 513169 | 2011. április 29. 09:04 | ||
Ajaj,"kicsit" jobban néz ki, mint a készülőfélben lévő enyém... Azért egy jó pár feljavító készletet beleépített a készítője, de minden tiszteletem az övé. Szerintem ebből is látszik, hogy jó dolgokat lehet kihozni a régi KP készletekből is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 513168 | 2011. április 29. 08:28 | ||
Hűha, ez nem akármi! :) | |||||
f2d | Adatlap | 513167 | 2011. április 29. 08:24 | ||
f2d | Adatlap | 513166 | 2011. április 29. 08:22 | ||
Tibcsi | Adatlap | 513165 | 2011. április 28. 09:26 | ||
Ha publikáltad, akkor csak várnod kell, míg sorra kerül és az adminok aktiválják. | |||||
Kferro | Adatlap | 513164 | 2011. április 28. 08:09 | ||
migi | Adatlap | 513163 | 2011. április 25. 17:48 | ||
Sziasztok Befejeztem a Monox kolega Mig-15 összetört kitjének javitását , makettinfo.hu/index.php Azért ha valaki tudja mit kell csinálnom a cikkel hogy meg is jelenjen akkor kérem segitsen. | |||||
p-51 | Adatlap | 513162 | 2011. április 25. 16:19 | ||
Üdv! Felesleges matricáim vannak 1/48-ban: Jugoszláv MiG-29UB, 114-es oldalszámmal Indiai Mig-29 KB713, KB720 oldalszám, színes festésű gépekhez Kubai MiG-29 916-os oldalszámmal Kubai MiG-23MF 206-os oldalszámmal Lengyel MiG-23MF 115-ös oldalszámmal Csehszlovák MiG-23MF 3922-es oldalszámmal, cápafogas Orosz(szovjet) Su-22M4 cápafogas Cseh Su-22M4 4009-es oldalszámmal Indiai MiG-21MF 2281-es oldalszámmal, Warriors század. Cserébe kérek 1/48-as magyar matricákat Su-22M3-ra, MiG-15/17/19/29UBra, Gripenre, L-39-re, Mi-8/17/24-re. Lehet ék is, csillagos is. Üdv: p-51 vettorio78@gmail.com | |||||
Kferro | Adatlap | 513160 | 2011. április 12. 07:12 | ||
Mit olvasok? Magyar lajtsom lesz az UTI-n? Ez nagyon jó hír! | |||||
horvathp | Adatlap | 513159 | 2011. április 11. 22:31 | ||
Hát itt.:) Ebbe a topikba tett fel két képet Nyugger kb 1,5 évvel ezelőtt. 392-es hsz. Nagyon gondolkodok egy diorámán. | |||||
Búza | Adatlap | 513158 | 2011. április 11. 22:19 | ||
Hol az az itt? | |||||
Búza | Adatlap | 513157 | 2011. április 11. 22:18 | ||
Szia A3! Gondolhatod, hogy nem nekem, egy "kicsit" magasabban lehettek a haverok! A javaslattal egyetértek, hacsak nem fújja újra vissza a szemetet a szél! Sok sikert a berepüléshez és a magyar lajstromhoz! Nagyon megérdemelnétek! Szeretném látni is, ha lehetséges! Üdv: Búza | |||||
horvathp | Adatlap | 513156 | 2011. április 11. 22:12 | ||
A-3 | Adatlap | 513155 | 2011. április 11. 21:41 | ||
Az, hogy kinek volt "barátja" azt nem tudom. Azt viszont igen , hogy a "sajátos" jogértelmezése miatt sok repülésszeretőnek megkeserítette az életét. Szerencsére ennek vége és javaslom felejtsük el! Üdv! A-3. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 513154 | 2011. április 10. 22:09 | ||
búza | Adatlap | 513153 | 2011. április 10. 20:58 | ||
Szia A3! Eltűnt H.S. "barátunk" a "cég" éléről? Üdv: Búza | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513152 | 2011. április 10. 19:17 | ||
romeo | Adatlap | 513151 | 2011. április 10. 15:15 | ||
Jó lenne, ha a Fortepan létesítene egy külön katonai albumot :) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 513150 | 2011. április 10. 14:59 | ||
Nem semmi :) Jelenleg majdnem 10 ezer kep van fent es folyamatosan bovul. Lesz itt meg latnivalo. | |||||
romeo | Adatlap | 513149 | 2011. április 10. 14:52 | ||
Üdv Ronnie Frown! Én becsületesen végignéztem a többezer fotót. Holnap szemorvoshoz megyek :)) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 513148 | 2011. április 10. 14:44 | ||
Oriasi cucc! Romeo, te vegig nezdted ezt a gyujtemenyt, vagy csak veletlenul talaltal ra ezekre? | |||||
romeo | Adatlap | 513147 | 2011. április 9. 23:27 | ||
romeo | Adatlap | 513146 | 2011. április 9. 11:28 | ||
SzuhÁkos | Adatlap | 513144 | 2011. április 1. 10:25 | ||
Sziasztok! Még mindig keresek megvételre 1/48 Trumpi Mig-15 Uti-t!Továbbá érdekelnének az alábbi könyvek megvételre: 4+ publication Mig-15 könyve,illetve a Modelmania Mig-15 füzete! | |||||
juge75 | Adatlap | 513143 | 2011. április 1. 05:15 | ||
A makett, amit be linkeltem, egy BIS-nek titulált 15A, a rajzon pedig nem látható jól minden. Nem a belső, hanem a külső eltéréseken volt a hangsúly. Valamit rosszul értelmeztél. | |||||
Lacy | Adatlap | 513142 | 2011. március 31. 20:08 | ||
juge, nagyon egysíkúan nézed a típust. A Mig-15-öst tizenkét üzem gyártotta az ötvenes évek elejének zavaros időszakában. Minden gyárnak volt saját tervező gárdája, saját technológia osztálya, stb... akik ismerve a saját üzemük lehetőségeit és kisebb nagyobb módosításokat vezettek be. Illetve különböző időpontokban vezették be a fejlesztéseket. Vannak lelkes orosz kutatók, akik visszabontottak több Mig-15-öst és a különböző gyárban készült alkatrészeket egymás mellé állították. Nagyon látványos különbségek vannak az egyszerű lemez alkatrészek között is. Így kijelenteni, egy makettről vagy rajzról, hogy ez is, meg az is rossz, mert te egy harmadikat láttál korábban, hibás hozzáállás. | |||||
túrósbatyu | Adatlap | 513141 | 2011. március 31. 14:22 | ||
Sziasztok, lassan kitisztul a kép. A 17-es számú rajz jó. Köszönöm a segítségeteket! | |||||
juge75 | Adatlap | 513140 | 2011. március 31. 13:47 | ||
Miggyuri | Adatlap | 513139 | 2011. március 31. 12:57 | ||
makettinfo.hu/index.php Ehhez a cikkhez csatolva van egy rajz is. Talán az is segít kicsit. Miggyuri | |||||
juge75 | Adatlap | 513138 | 2011. március 31. 12:15 | ||
Nem csak fúrnod kell, a fényszóró áramvonalas plexi borítás alatt van az osztóban. | |||||
túrósbatyu | Adatlap | 513137 | 2011. március 31. 11:43 | ||
Szia,köszönöm. Amiket írtam a korai változatra vonatkozóan, azok megállják a helyüket a KP makettre vonatkozóan? Fúrhatok egy fényszórnak helyett az orrban? A többi feljavítást meg köszönettel megszívlelem, igyekszem megcsinálni. | |||||
juge75 | Adatlap | 513136 | 2011. március 31. 11:11 | ||
A szárny tartályok pedig a 15A (Sas) változat kezdeti megoldásai, a Bis-en már a későbbi függesztett változatok voltak. | |||||
juge75 | Adatlap | 513135 | 2011. március 31. 11:09 | ||
Viszont szépen látható a hiányzó, látványos, lukacsos lemez a hátsó kabin alsó felén: www.rlm.at/galerie/01/mig15-bis_07.790x527.jpg | |||||
juge75 | Adatlap | 513134 | 2011. március 31. 11:08 | ||
Nem tudom, ez miért lett Bis, de az építő is hibázott! Nem tömítette a szárny terelő lemezt, és hiányzik a kés antenna is. | |||||
juge75 | Adatlap | 513133 | 2011. március 31. 11:07 | ||
juge75 | Adatlap | 513132 | 2011. március 31. 11:06 | ||
Ami a fő különbség a két változat között: Bis, előfordul az osztóban is fényszóró, de elvileg a szárny tőbe került át. Erősebb hajtómű, újabb rádió (kés antenna kívül), nagyobb törzsféklap, újabb gépágyú. Amit a maketten érdemes javítanod: 37 mm-es gépágyú kompenzátor nyílásainak ki alakítása a csővégen, a csövek ki cserélése injekciós tűre vagy kifúrni. Célzóberendezést építeni, katapult ülést feljavítani, kabin dekni hátsó-alsó lemezt pótolni. Jobb szárnyon az áramlás terelőn levő U nyílást kipótolni sztirol lappal és tömíteni, futómű kint jelzőket (katonák) pótolni. Javaslom a 4+ kiadványát. |
<<< Vissza | Tovább >>> |