<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Elektrolakatos | Adatlap | 513284 | 2011. július 18. 22:13 | ||
Kuolema | Adatlap | 513283 | 2011. július 18. 22:12 | ||
Hát nem tudom Héregen én láttam már csúnyán összetört DHC-6-os részeket -úgymint szárny, úszótalp, motorgondola (utóbbi madárkával találkozott, nem is kicsivel, nekem kellett lekaparni kromofággal a véres festéket)- és ezeket mind javítják és küldik is vissza a tulajnak. Majd holnap megkérdezem bent a Srácoktól, biztos tudnak mondani valami okosat :) | |||||
Mauro | Adatlap | 513282 | 2011. július 18. 21:27 | ||
Nagyon sajnálatos, hogy ez megtörtént, reméljük a legjobbakat (az viszont bosszantó, hogy most minden bulvárlapban hirtelen téma lett, a tudatlan hozzászólásokat pedig ...) | |||||
juge75 | Adatlap | 513281 | 2011. július 18. 21:25 | ||
sulyid | Adatlap | 513280 | 2011. július 18. 21:25 | ||
Nem lehetne valahol keresi egy új gépet? Akár egy együléseset is? Vagy egy mig-21-es? Ha találnának még egy jó állapotú UTI sárkányt akkor biztosan nem lehetne átszerelni a dolgokat belé? Nem úgy lenne logikus, ha csak azt lenne tilos felhasználni, ami miatt történt a baleset? | |||||
Hornet102 | Adatlap | 513279 | 2011. július 18. 21:14 | ||
Ezt hogy hol lehetne felajánlani engem is érdekelne... Ez a legkevesebb. | |||||
búza | Adatlap | 513278 | 2011. július 18. 21:11 | ||
Sziasztok! Először is a lényeg: Pinkiék nem sérültek meg! Az első két kép alapján ez már maga a csoda, nyilván a szerencse a tudást segíti! A jövőbeni repülését illetőleg nem szeretnék ünneprontó lenni, de mintha lenne egy olyan szabály, hogy ZUHANT gépből SEMMIT nem lehet felhasználni a továbbiakban egy repülőképes géphez. Aztán, hogy ez a régi, de felújított gépekre is érvényes-e, azt nem tudom. Adja Isten, hogy tévedek! A "világszám" gépről annyit, hogy tőlünk kissé keletebbre-nyugatabbra repülnek még ilyen, vagy nagyon hasonló gépek, sőt még ilyenebbek is, pl. Spit, Messer, stb, de NEKÜNK ez a gép érzelmileg legalább annyit jelentett, mint Angliában a Spit, Hurricane és a többi! Nagyon sajnálom, mert egy csomó repülős embernek rengeteg energiája, pénze, de legfőképpen a SZÍVE volt benne! Üdv: Búza | |||||
sulyid | Adatlap | 513277 | 2011. július 18. 20:52 | ||
Tényleg hol lehet pénzt felajánlani a csapatnak? | |||||
sulyid | Adatlap | 513276 | 2011. július 18. 20:52 | ||
Reménykedjünk, hogy láthatjuk még a lengyel UTI-val kötelékben! | |||||
harold | Adatlap | 513275 | 2011. július 18. 20:50 | ||
Nem tudom mit lehet ilyenkor írni! EZ FÁJ! :-(( | |||||
sanyi | Adatlap | 513274 | 2011. július 18. 20:44 | ||
:( Ez nem igaz, végre lehet egy világszám gépünk, erre összetörik...:( A pilótáknak tisztelet, mert nem semmi lehetett megfogni. | |||||
Sempi | Adatlap | 513273 | 2011. július 18. 20:43 | ||
a sárkány szerintem nem csavarodott, de a jobb szárny megroggyant, egyébként amenyire láttam a füvön csúszott, ki nem gyuladt. Csak akkor megy a link, ha be vagy jelentkezve facebook-ra, de akkor mindjárt feltöltöm ide is a képeimet. | |||||
ati27 | Adatlap | 513272 | 2011. július 18. 20:39 | ||
Sempi nem megy a link! | |||||
sulyid | Adatlap | 513271 | 2011. július 18. 20:39 | ||
Ha a sárkány megcsavarodott akkor mindennek vége... Ha jól tippelek, s te ott voltál, akkor szerinted a sárkány mennyire lehet vészes? | |||||
Sempi | Adatlap | 513270 | 2011. július 18. 20:35 | ||
Fogalmam sincs, a Fog Még Repülni mondat csak az optimizmusom műve, egyébként semmi információm nincs, csak amit mondtam hogy máris sokan támogatnák a helyrepofozást ha elkezdődne. Pénzzel, munkával. | |||||
sulyid | Adatlap | 513269 | 2011. július 18. 20:31 | ||
A javítások azok hol lesznek elvégezve? Szolnokon? | |||||
Sempi | Adatlap | 513268 | 2011. július 18. 20:26 | ||
Bocs, azthittem a többi részre hurráztál. Annak igen, már is sokan írták hogy támogatni fogják a helyrepofozást. | |||||
Kori | Adatlap | 513267 | 2011. július 18. 20:26 | ||
Szia, a link működik? | |||||
sulyid | Adatlap | 513266 | 2011. július 18. 20:18 | ||
Ha ( valamikor még ) repülni fog akkor örülni kell vagy nem? | |||||
Sempi | Adatlap | 513265 | 2011. július 18. 20:16 | ||
sulyid | Adatlap | 513264 | 2011. július 18. 20:13 | ||
Sempi | Adatlap | 513263 | 2011. július 18. 20:09 | ||
Üdv! www.facebook.com/media/set/ Törik vagy nem törik? Kerozinpermet, vagy por? van-e szikra, vagy nincs? Gyullad-e, vagy nem? Robban-e vagy nem? Megsérültek, vagy nem? Hosszú tíz másodperc volt emberek, hosszú... Bocsi a képek minőségéért. Fog még REPÜLNI! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 513262 | 2011. július 18. 19:54 | ||
Szia Nem is tudtak volna katapultálni ugyanis az ülésekben nem volt piropatron... Zoli | |||||
juge75 | Adatlap | 513261 | 2011. július 18. 19:47 | ||
Nagyon nagy kár a gépért, de a lényeg: ember nem sérült! Magasság miatt veszélyes lett volna katapultálniuk, de lehozták a madarat! Nagyszerű pilóták, nem kis erő ellen dolgoztak, ha valóban a tartály fordult keresztbe! | |||||
sulyid | Adatlap | 513260 | 2011. július 18. 19:44 | ||
A felújítást végzők szerint mennyire KIA a dolog? | |||||
Figaro | Adatlap | 513259 | 2011. július 18. 19:28 | ||
PETI | Adatlap | 513258 | 2011. július 18. 19:14 | ||
Sziasztok! Mit lehet tudni a baleset körülményeiről, okairól? Ha valaki tud pontos információkat, ossza meg velünk! Köszi | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 513257 | 2011. július 18. 19:14 | ||
Hát urak, ez nem tartott sokáig... Valami a póttartállyal lehetett? Úgy tűnik a képek alapján rögzítése megadta magát? | |||||
HUJBI | Adatlap | 513256 | 2011. július 18. 19:07 | ||
"a repülőben jelentős kár keletkezett" RTL | |||||
Kakukk | Adatlap | 513255 | 2011. július 18. 17:52 | ||
Elég érdekes,az egyik képen látni hogy a jobb oldali póttartály nincs meg a másik pedig elég érdekes szögben áll :S | |||||
vlevi | Adatlap | 513254 | 2011. július 18. 17:47 | ||
Kakukk | Adatlap | 513253 | 2011. július 18. 17:43 | ||
Rossz hír... www.rchelicopter.hu/PhotoAlbum.aspx | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 513252 | 2011. július 18. 17:32 | ||
Szia Monox Az együléses MiG-15 nagyobbik puskája nem 30, hanem 37 mm-es. A másikban viszont szerintem telitalálatot értél el. Üdv R. | |||||
mkrasz | Adatlap | 513251 | 2011. július 18. 14:39 | ||
Szerintem Monox ez egy nagyon jo valasz! Laci-bacsi - udv Lengyelorszagbol! | |||||
Monox | Adatlap | 513250 | 2011. július 18. 09:01 | ||
Szerintem azért, mert ez a gép is együlésesként kezdte a pályafutását, noha a pályafutása során két alkalommal is átépítették kétülésesre... Az együléses gépeken lévő két 23-as és egy 30-as gépágyú osztott hővédő lemezelését vélem a gépen felfedezni. | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513249 | 2011. július 17. 22:03 | ||
A lajstrom, és a felségjelzések csak ideiglenesen lettek felfestve a berepülés idejére. Berepülés után el lesznek távolítva és az egész gép le lesz fényezve ezüst, alumínium színűre, és akkor kapja meg a végleges lajstrom, és felség jelzéseket. Amik körülbelül pont ilyenek lesznek mint most. Lajstrom, csak a vízszintes vezérsík két oldalán van. Antenna egy sincs a gépen a kabin bal oldala mögött. Jobb oldalt van egy kettő plusz ami a képeken is látszik. Minden más az eredeti hatvanas-hetvenes évekbeli, Talán annyi, hogy a fotógéppuska helyett egy hőmérő van neki beszerelve. Egyedi rajta még a rozsdamentes acél a gépágyú előtt a szívócsatorna alján, mert van neki jobb oldalt is, pedig ott az UTI-nak nincs is gépágyúja. Ez lehetne egy találós kérdés is, hogy akkor ennek a gépnek miért van mégis ott az a lemez? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 513248 | 2011. július 17. 19:34 | ||
Makettező szempontból kellene pár infó főnix- azaz újjászületett - MiG-15UTI-ról. A polgári lajstromszám a képeken látható helyeken túl hol és milyen formában látható? A három antenna helye, formája a gép bal oldalán a kabin mögött. Milyen plusz eszközök, jelzések vannak a gépen, amit 1/72-ben meg lehet jeleníteni? Előre is kösz a segítséget! Miggyuri | |||||
G-cart | Adatlap | 513247 | 2011. július 16. 21:13 | ||
Elfogott titkos rádióadás: " A SAS FELSZÁLLT!" :-) G' | |||||
romeo | Adatlap | 513246 | 2011. július 16. 10:33 | ||
Weizi | Adatlap | 513245 | 2011. július 14. 22:59 | ||
Szia! Volna még pár képem,de sajna azokat nem tehetem fel ide,mert a gépet már nem ugyan oda vontatták vissza,hanem a másik hangárba,amiben dolgoztak.Így ott nem is fotózhattam volna!Azért nem zavartattam magam persze!:) Csináltam képeket egy rakásnyi MiG-21-ről Mi-8-ról,Mi-24P-ről is,amik a reptér területén egy elkerített körletben álltak a füvön egymás mellett,de ezekkel is ugyan ez a helyzet. Sajnos.:-( | |||||
farkas469 | Adatlap | 513244 | 2011. július 14. 14:05 | ||
Én akkor mentem mire a tömeg nem volt ott! | |||||
romeo | Adatlap | 513243 | 2011. július 14. 10:03 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 513242 | 2011. július 14. 09:12 | ||
én is, bibi...sőt este összeszedtem a gondolataim és azt is tudom, ki ajánlotta fel Janinak, hogy tud gumit, bibi az én apukámnak meg CSÉB-je van, bibi | |||||
Tibor | Adatlap | 513241 | 2011. július 14. 08:12 | ||
törzsbusz | Adatlap | 513240 | 2011. július 14. 02:31 | ||
Én toom mé nem repült,bibí! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 513239 | 2011. július 14. 02:24 | ||
Biztos direkt kikerültél! :-) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513238 | 2011. július 13. 22:26 | ||
Skacok! Ahhoz képest, hogy nem volt nyílt nap, egész szépen ott voltunk! :D:D | |||||
farkas469 | Adatlap | 513237 | 2011. július 13. 22:20 | ||
Sziasztok! Gyönyörű a SAS! Hát igen Magó mindig elfoglalt:) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513236 | 2011. július 13. 21:40 | ||
Basszus, pedig itt épp a fotósod mellett álltam, de Magóval voltam elfoglalva, mert indult a busz és el akartam köszönni!De nála ez lehetetlen volt, állandóan betámadták a riporter csajok! :D | |||||
szuhoj | Adatlap | 513235 | 2011. július 13. 20:59 | ||
Weizi! Jok a képeid nincs több? A második tök jó, aháttérben akötelékkel. Jövöre jó lenne repnapon látni repülni. üdv szuhoj |
<<< Vissza | Tovább >>> |
ez alapján felesleges még agyalni a dolgon, amint érdmei info, illetve a vizsgálatról eredmény születik arról nyilatkozni fognak